Lieve Snoes, Wat erg dat je zo snel afscheid hebt moeten nemen van Muis. Wat een gemis voor jullie drietjes. Veel sterkte! En ook veel suc6 voor vanmiddag, hopelijk goed nieuws dit keer. Chessertje, lekkere trek en toch een halve kilo afgevallen in 2 dagen. Ook ontzettend moe en helaas wisselend qua stemmingen. Niet leuk dus. Kaatje ben benieuwd vandaag in het ziekenhuis. Sloppy spannend je tweede echo. Veel plezier Nikita hoe was het met de kleintjes Hier vandaag goed gegaan in het zkh. Geen afwijkingen en ook was nu de andere eierstok (weliswaar vaag) te zien. Het bms was al aan het toenemen. Meteen het recept voor pregnyl voor na de tp gevraagd voor het geval die niet meer te krijgen is. Vond de arts een goed idee. zucht, en nu naar school voor 1 uurtje. Ga daarna wat voorbereidingen op school doen zodat ze me niet in de schoenen kunnen schuiven dat ik niets doe. Ben benieuwd of ik nog naar binnen geroepen wordt. Tot vanavond denk ik pas weer. Fijne dag, xxx Lente
Zo meiden... Nog altijd geen ongie te bekennen, vanochtend de dokter gebeld, en hij belde zojuist terug. Morgen moet ik met een potje ochtendurine naar hem toe want voorf de zekerheid wil hij testen... Nou ja zeg, weet toch wel dat hij wit blijft... En dan hopelijk-waarschijnlijk meteen een echo om te zien hoe het er van binnen uitziet. Heb bijna de hele 2 weken dat ik Utrogest nam gebloed, en nu het door kan breken komt het niet, dus ik weet zo ook wel dat ik niet zwanger ben... Kaaatje, het was gister idd. rustig hier, hoef maar 1 pagina bij te lezen... Dansen was goed gegaan hoor...altijd leuk voor kinderen...ze roepen dwars door de voorstelling door... Succes voor morgen... Lente en Chessertje...sterke hoor met de bijwerkingen...is allemaal niet zo leuk... Lente, jij had vandaag weer een gesprek hé....denk aan je hoor... En Chessertje, goed dat Vinci weer helemaal gezond is, weet niet meer of ik het al eens geschreven had... Snoesie...hopelijk krijg je vandaag goed nieuws, hebben jullie zeker verdiend... Sterkte voor jullie alletwee...en na regen komt zonneschijn... Ow Sloppy...goh ja...krijg eerlijk gezegd altijd de kriebels van die naam...heb graag een hondJE, maar van grote honden ben ik soms toch wel bang. Trouwens het kan net zo fout gaan met een labrador...zoals bij buren van ons, ze kregen een kindje, en in het begin ging het goed, maar uiteindelijk hebben ze hun hond ook weg moeten doen, want de moeder stond opeens op de keukentafel met hun kindje..zo bang werd ze van hun eigen hond... Succes vanmiddag... Zo meiden, denk dat ik morgen pas weer tijd voor jullie heb... Dadelijk koffie drinken met een vriendin, dan vanmiddag een lange en saaie afspraak i.v.m. de belastingsopgave (blèh, we moetenm 2 jaar doen, en van mannetje en mij, dus dat word saaaaaaaai) maar dan vanavond weer de bios...Black Swan...ga gelukkig niet alleen, want denk dat hij best wel eng is...ben namelijk echt een schijterd... Ben ruim een jaar niet meer in de bios geweest, en nu 2 keer in 1 week...
@Nikita: wat een elende weer! Pfffff, mag je ongi worden wil je ongi worden dan komt het maar niet!! PFfffff
Sorry, had alle berichtjes niet gelezen maar voor Lente ziet het er goed uit. LFN, kan het niet zijn dat er gewoon geen BMS is opgebouwd en je gewoon schoon en leeg bent? Zo'n dokter geeft je wel weer hoop terwijl dat er niet is. Waarom niet meteen een afspraak om te kijken? Als je BMS heel dun is weet ie toch ook wat er aan de hand is.
Hoi Lente, gelukkig was alles goed op de echo. Ohh dus jij bent ook zo moe. Hier dito en zit ook niet lekker in m'n vel en waai met alle stemmingen mee, vooral de slechte. Zou het liefst de hele dag lui op de bank hangen. Maar ja... beter om gewoon wat te doen. Pffffff. La Femme, ik hoop dat je snel een echo krijgt. Vervelend deze situatie. Groetjes Jolanda
Hier net weer binnen Alles op de echo was goed En we mogen nu weg bij het ivf centrum en door naar de Gyn...... Volgende afspraak hebben we op 14-02.
Hee Lieverds, Lente wat fijn dat alles er goed uit zag.!! Ben benieuwd of je nog een gesprek hebt gehad.? Nik wat stom zeg van je arts, waarom geven ze je niet gewoon een echo, zoveel moeite is dat tog niet.. Ja dansen voor kinderen is tog weer anders.. LEUK.!! Veel plezier in de bios.. Ben benieuwd.. Ken de film helemaal niet, dus ik zal het morgen lezen.. Chesser sterkte met dat vervelende gevoel..!! SloppySlayer wat fijn dat alles goed was.. En het was er nog steeds 1.? Hoe is het met alle andere.??? Fijne avond Lieverds.!
K vergeet mezelf helemaal hahaha.. Mijn HCG is nog 11 dus geen tp deze cyclus, dus wordt pas april voor ons..! Wel jammer, maja we zien het allemaal wel..!!
Hey Sloppy, wat fijn dat alles goed was. Hoi Kaat, hoe is het met jou? Spuitmaatjes Lente en Sjak, voelen jullie je ook zo rot? Hoop van niet. Van die Gonal lang niet zo'n last gehad, pas op het laatst. Ik zit mezelf echt in de weg. M'n man zei het zelfs vandaag dat ik sjaggerijnig ben. En kan er niets aan doen. Zucht.... Hoop dat snel die punctie komt. Met hopelijk meer eitjes. Het eten staat in de oven. Puree/groente ovenschotel. Groetjes Jolanda
Ja Clowntje... Vind de test morgen ook een beetje onnodig, doe dan gewoon meteen een echo. Heb ook echt aangegeven dat de test negatief zal blijven...maar toch...eerst testen, en dan pas evt. een echo. We wachten maar af, en zien morgen wel wat er uitkomt... Kaaat, jij jammer genoeg geen TP meer... Maar nu kun je wel lekker van alles genieten en doen op Curacao... Lekker een cocktail drinken op het strand ofzo... Je kent de film helemaal niet?? Nathalie Portman en Vincent Castel spelen mee, en Nathalie Portman heeft zelfs nu een Golden Globe voor deze rol gekregen, en is fav. bij de oscars... Sloppy...super goed zeg...nu lekker genieten hé... Chessertje...smakelijk eten, en wat vervelend (zeker voor je mannetje...) dat je je zo rot voelt. Aan alle anderen een dikke knuffel... Belasting afspraak is meegevallen, natuurlijk hadden we niet alle papieren bij ons, maar toch dacht de man dat we 1500 E terug kunnen krijgen met een beetje mazzel...(is wel over 2 jaar dan hé) Dus nu nog wat papieren opzoeken en dan maar hopen... Goh...is toch weer een halve IVF behandeling die we daarmee kunnen betalen... Zo, en nu naar de bios...tot morgen...♥
Heee meiden, Sloppy wat fijn dat alles goed is en dat je nu mag overstappen. Nikita wat irritant en frustrerend dat gedoe in het ziekenhuis. Hopelijk krijg je morgen meer zekerheid. De titel The Black Swan zegt me wel iets maar kan het me niet meer thuis brengen. Blêh, belastingingen, BORING. Chessertje, ja niet leuk om moe te zijn. Gisteren toch maar de gordijnen gaan strijken want zodra ik niks doe vallen mijn ogen dicht. O ja, en vannacht flink lopen zweten. Bâh! Kaatje je had vandaag toch ook een afspraak in het zkh? Hoe is het gegaan? Bedankt voor het aan me denken vandaag allemaal en het ging heel goed Ik was inmiddels weer helemaal Zen en heb zelf de koe bij de horens gepakt en gevraagd wat nu verder de bedoeling was. Waarop hij aangaf twee door mij gevraagde gespreksverslagen gemaakt te hebben en of ik die wou lezen? Gezegd dat ik wel even tijd had en meegegaan naar zijn kantoor. Heel kalm vanuit mijn ik-gevoel gepraat over vorige week en hoe verkeerd zijn opmerking bij me overkwam en ik helemaal onvoorbereid het verzoek van extra uren kreeg waardoor ik in een soort van paniek raakte. Dit begreep hij wel en het was niet zijn bedoeling om mij te kwetsen en hij hoopt dat ik in hem niet een (weet niet meer wat hij precies zei, maar in mijn vertaalde woorden) ongevoelige klootzak is. Waarop ik zei dat dit precies is wat ik dacht op dat moment. Dit zag hij ook aan mijn wit weggetrokken gezicht en mijn onbeschofte reactie. Tja, dat krijg je als je iemand onheus bejegend. Enfin hij heeft een paar keer zijn excusen aangeboden en we zijn weer on speaking terms. Vanaf deze week doe ik er 2 uur bij. En over twee weken (als de behandeling het toelaat) nog eens twee erbij en pas na het hele ivf gebeuren weer 2 erbij. Nou, dat moet te doen zijn. Heb eerlijk gezegd op te zien tegen weer 60 pubers erbij maar dat ik begrijp dat de klassen ook verder moeten. Mijn invulling is dan 50% dus dat is op zich netjes. O ja, juridisch gezien wordt ivf gezien als een zware medische belasting. Dus mochten jullie (hoop het niet) ook ivf te zwaar gaan vinden dan weet je dat je in je recht staat. Een leerling was al blij dat hij me deze week weer heeft. Dus het komt goed meiden Zo, mijn droomprins roept dat het eten over 4 minuten klaar is dus ik ga stoppen, xxxx Lente
Bah wat een klotenieuws weer voor LFN en Kaatje...balen meiden! Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt! @chessertje, sjak en Lente: dappere spuitchicks! Ow, wat een klotegevoel hè die hormonen. Bah bah bah! @ sloppy woehoe! Goed nieuws... Wat mooi wat je zei over jullie kat. Ik ben nog steeds erg verdrietig...Moet nog steeds elke keer huilen. Huil nu meer dan bij het mislukken van de poging. Raar hè? @ Lente: hoe was het op school? @ ego: Vandaag bij de ivf-arts geweest. Was echt heel positief. Mijn bms groeit, er waren veel follies te zijn (dus geen overgang) en in mijn bloed was te zien dat mijn cyclus weer op gang is! Echt wel fantastisch. Heb heel veel vragen kunnen stellen en ze bleef maar zeggen hoe fijn/goed het was dat we zoveel emmy's hadden! Over drie weken heb ik waarschijnlijk mijn menstruatie en over vijf dus ongeveer mijn TP. Dus lekker toch in mijn natuurlijke cyclus! Nou meiden, fijne avond! Dikke kus van mij!
Snoes, dat is goed nieuws, alles weer normaal en hopelijk dan snel een TP. Ik begrijp het wel hoor, dat je zoveel verdriet hebt om je poes. Klein beestje, maar het verdriet is groot. Lente, top dat je een goed gesprek heb gehad en dat hij weer normaal is gaan doen en zelfs zijn excuus heeft aangeboden. Hij moet blij zijn met zo'n topper als jij in z'n team. La Femme ook goed nieuws, laat de Belastingdienst maar flink cashen . Groetjes Jolanda
Goedenavond meiden! Gezellig een flink aantal pagina's bijgelezen na het weekend weg! Op allemaal reageren wordt iets te veel. Heb een heerlijk ontspannen weekend weg gehad met vrienden, even helemaal weg! Kaat; Wat jammer dat je nog geen tp kan krijgen doordat er nog hcg in je lijf aanwezig is. Wel heel fijn dat je lekker op vakantie gaat! Snoes; Wat erg van je kat! Je kan je zo hechten aan zo'n beestje.. Wel heel goed nieuws in het zh vandaag lees ik! Echt top zeg, heel fijn voor je, eindelijk ook wat goed nieuws! Chessertje; Niet leuk dat je je zo rot voelt door het spuiten. Lfn; Nog geen ongie, wat ontzettend balen zeg!!! En dan geen echo maar eerst bloed prikken, lekker logisch hoor... Hoop voor je dat het heeeel snel doorzet zodat je verder kan. Naar de bios, die film ken ik ook niet. Ben benieuwd hoe hij is! Sloppy; Mooi dat je echo goed was. Lente; Goed joh dat hoe je gesprek vandaag is gegaan. Fijn dat je weer on speaking terms bent. En ook nog goed nieuws in het zh, al aan het spuiten ook, succes iedere avond, duim alvast voor een goede afloop. Ik krijg morgenochtend een echo, ben ben benieuwd of het er allemaal weer goed uitziet voor de tp en wanneer deze gaat zijn. En wanneer ik die fijne pregnyl spuit in mijn buikje mag prikken. Liefs Blondje
He ladies, Ben der wel hoor lees ook mee, maar heb even geen fut en zin om te tiepen... (maar ik heb nog geen last van de hormonen!) Dikke kus
Vet balen hier... Had zo'n zin in de film, blijkt dat iemand scheel heeft gekeken bij de begintijden, en dat de film al een half uur vroeger begon dan we dachten... Allemaal te laat dus...nou ja...dan volgende week maar, kan mannetje misschien ook mee... Want zit nu alleen thuis...hij had ook wat afgesproken voor vanavond, omdat ik in de bios zou zitten... Bravo Lente...volgens mij was je weer geweldig vandaag...en ben je tevreden met dat wat je bereikt hebt?? Denk dat het wel ok. is deze oplossing, toch?? Vind het in ieder geval super dat je zo Zen was... Maar je hebt toch nog wel een paar gesprekken voor de boeg, met de mediator bijv, en de BA, of valt dat nu allemaal weg... Goh...dat juridisch gezien IVF een zware belasting is, is altijd goed om te weten...maar hopelijk hebben we deze informatie niet nodig... Snoes...joepie, jij brengt vandaag goed nieuws mee naar huis dus... Ikke hopelijk ook morgen... En daar is Blondje weer na een week-endje weg... Goh wat moet dat heerlijk zijn... Succes voor morgen... Zo, ga nu maar even op de bank hangen en wat haken... Hopelijk komt mannetje een beetje eerder thuis nu, omdat ik ook nog thuis ben...