De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Jetje

Allereerst: van harte gefeliciteerd!

Ik heb nu ongeveer al een poging of 7 gedaan om de juiste woorden te vinden, maar ik weet niet hoe ik starten moet... Ik zit ook met zeer gemengde gevoelens hier.

Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Mijn nicht was zwanger van een drieling. Ik wil je nu niet bang maken of ongerust hoor en ik hoop dat als je aan het idee gewend bent je er vooral heel blij mee zult zijn, maar het lukt me niet nu om echt blij voor je te zijn. Ik heb nl. bij mijn nicht gezien hoe zo een zware zwangerschap ze gehad heeft, hoeveel complicaties ze gehad heeft, hoeveel risico zij en de kindjes hebben gelopen en gelukkig is dat uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor... (vraag niet hoe...), maar toen kwam dus de bevalling en het moment van thuiskomst en dat we dus allemaal moesten bijspringen. Mijn hemel wat een toestand was dat! Aan de ene kant heeel erg leuk hoor, maar aan de andere kant: noooit meer please!

Maar nogmaals: Ik hoop echt dat je een fijne zwangerschap zult hebben en dat het allemaal goed komt...
    Lees je goed in en laat je goed informeren!

En daarnaast zit ik dan nog met mijn eigen verdriet en sorry meid, maar voor mij is dit net even te veel...

Maar ik probeer oprecht blij voor je te zijn.... echt waar... en het is dus ook echt niet dat ik het je niet gun...

2. lente67

lente67 Niet meer actief

whoeaaaaa Jetje krijgt er drie straks op haar knie:D

Toen mijn collegaatje zei straks krijg je er 4 als ze delen schrok ik me rot. Had er nooit bij stil gestaan. En nu is er bij jou een drieling. Wat bijzonder. Vorig jaar gaf ik les aan een drieling. Schatten van jongens:) Je moet hier zeker je belevenissen blijven vertellen hoor!

Nikita wat mooi wat je maakt. Helaas is dit nooit my peace off cake geweest. Ben er veel te slordig en ongeduldig voor. Ga liever hakken in steen en laat mijn fantasie haar werk doen.

Wat een bijzondere droom super woman.Nu hopen dat je droom uit komt. Ook ik bid vaker in bijzondere tijden. Fijn dat je buikje meer tot rust is gekomen. Ook ik ga voor de zilveren glam jurk, die andere doet me meer aan trouwen denken.

Wijze Pink wat fijn dat je weer beter bent en leuk kerstinkopen hebt gedaan.:)

Vandaag een stout kerstjurkje besteld:) Niet geschikt voor aan de picknicktafel. Maar dat komt goed.

Vandaag een mailtje van mijn :xbaas met beste ...... En mijn leidinggevende gaat overleg plegen met PZ en de arbo. Vrijdag een afspraak bij de huisarts. Begin nu eindelijk weer tot mezelf te komen. Maar ja, 3 behandelingen, twee huizen, geen vaste baan, geld zorgen, 9 verschillende klassen en hoge werkdruk dus niet gek dat ik rust nodig heb. Erg hecktisch dit jaar.Maar begin weer vertrouwen te krijgen in de goede afloop. Blijf moed houden en hopen op betere tijden.

Zo nog een laatste rondje met Nala en over een half uurtje mijn pas verschoond bedje in. Hmmmm....heerlijk frisse lakens:)

Welterusten lieverd,
    xxx
    Lente

3. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stoooooppp wacht even Lente... Ik loop even met jullie mee... Kan wel een frisse neus gebruiken... en jij kan ook vast wel wat gezelschap gebruiken nu ;)

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Heeee gezellig Pink

*loopt arm in arm met Pink het bos in*

5. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hèè lekker he even die frisse lucht...

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @jetje: nee, geen leedvermaak! Ben je gek? Ben blij voor je en ik kan het bijna niet geloven. Was me gewoon aan het voorstellen hoe ik dat zelf zou vinden. Dat je aan mensen verteld: jongens, ik ben zwanger enne het zijn er drie!
    Een drielingzwangerschap heeft natuurlijk meer zorgen dan gewoon eentje, maar je wordt natuurlijk goed in de gaten gehouden. En beter drie dan geen, toch?

@pink heeft de boswandeling je goed gedaan? Moedig van je om eerlijk te zijn... Dat mag aan onze tafel :D

@ lente fijn dat je jezelf weer een beetje vindt...ik had in juni hetzelfde...geen arbeidsconflict, maar mijn lampje ging ineens uit. Nu gaat het veel beter. Werken gaat ook goed. Vanmiddag kerstviering, vijf uur, maar voor de kinderen is dat als midden in de nacht. Lollig, alle kleuters in nette kleertjes. En wij als juffen natuurlijk ook de hakjes aan en make-upje op...leukste feest van het jaar!
    Kijk je uit in je jurkje bij de picknicktafel, straks vat je nog kou ;)

@lfn heb je ook een patroon van een ster? Daar ben ik naar op zoek. Gewoon een kerstster.Ken je ook het haken met zpagetti? Weet niet of dat bekend is in German, kijk maar eens op www.gethoooked.nl. Is echt heel leuk! Zal nu weer stoppen over het haken, anders worden de andere meiden hier gek...

Gisteren sint gevierd hier met vrienden. Twee vrienden (die in april een kindje verloren hebben) kwamen een beetje eerder om te vertellen dat ze weer een kindje krijgen. Ze vonden het moeilijk ons te vertellen, maar ik was oprecht blij voor ze. Ik heb gezegd dat het voor ons ook moeilijk is en dat ik nu helemaal hoop dat het de volgende keer gewoon lukt. Maar was verbaasd over mijn eigen blije gevoelens. Een andere vriendin in het groepje is ook zwanger, maar alleen maar ziek zwak en misselijk. Ze klaagt aan één stuk door, daar heb ik het veel moeilijker mee! Ik zou volgens mij nog breed glimlachend overgeven hihi...

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Jetje, van harte gefeliciteerd. Ik deel de gemengde gevoelens van Pink, maar we hopen gewoon dat alles goed blijft gaan.

Zelf ben ik wat down op het moment, morgen m'n evaluatiegesprek. Misschien dat ik daarna weer m'n hoop kan gaan opbouwen. Op het moment heb ik er geen vertrouwen in dat het nog zal gaan lukken. Volgend jaar 42, de tijd is bijna op.

Goed, ik raap mezelf bij elkaar en zet even een grote pot jasmijnthee. Er liggen hier nog wat kaneelsterren, die zal ik even in een schaaltje doen en ook op de picknicktafel zetten.

Jolanda

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @chessertje: ik hoop met je mee hoor! Sterkte met vandaag...*stuurt je een beetje hoop, want zij heeft nog genoeg!*

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Zwangere Jetje.. Nu je er drie krijgt moet je tog echt je naam hierin veranderen..:) Ooww wat leuk zeg.. Snap dat je een beetje angstig ervoor bent, maar ben het helemaal met Snoesie eens, je zal zkr beter in de gaten worden gehouden, dus k ga ervan uit dat het helemaal goed.. :) Nogmaals GEFELICITEERD..!!

Snoes, wat leuk he kerst vieren met die kleintjes.. Oow echt super.. De kleuterleeftijd is ook echt leuk..:)

Lente, wat leef jij idd in een hectische tijd zeg.. Is er al zicht op dat jullie oude huis wordt verrkocht?! Heftig hoor.. Maar ik weet zkr dat het allemaal weer goed gaat komen en totdan mag je hier zoveel klagen als dat je wilt..:)

Pinkie wat stoer dat je eerlijk durft te zijn zeg.. Ik ben een beetje het tegenover gestelde van jou denk ik want ik ben echt wel super blij voor Jetje.. En de tranen rolde hier echt wel een beetje over mijn wangen bij het horen van zulk goed nieuws..
    * Geeft Pink een Dikke Knuffel*

Chessertje, wat naar dat je je zo down voelt..:( Ik hoop dat het gesprek je goed zal doen en je er weer vol goede moed tegen aan kunt..:) En wij zijn er hier voor zowieso..:)

Nou Lieverds ik heb voor het eerst echt wel goed geslapen..:) Voel me baarmoeder de gehele dag door.. Is dit raar.?! Vind het niet erg hoor..:) Lieverds tot strakjes

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Snoes, wat fijn dat het nu veel beter met je gaat. Hoe lang ben je thuis geweest als ik vragen mag? Heb zojuist met mijn chef gesproken en die is erg meewillend en dacht zelf aan een burn out. Toevallig had ik dit ook aan hem gemaild dus we zitten op dezelfde lijn. Veel plezier vanmiddag met de kleintjes:)

Chessertje ik snap je helemaal. Vind het ook soms moeilijk positief te blijven en deze keer heeft het er flink ingehakt. Wordt in maart 44 en heb nog maar 1 poging te gaan:( Hopelijk gaat deze lukken.

Ga mijn droomprins wakker maken,

xxx
    Lente

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    OMG! Wat bijzonder zeg! Maar ik denk toch ook dat het heel erg wennen gaat worden aan het idee :D
    Ik hoop dat je een mooie ongecompliceerde zwangerschap gaat hebben!

GEFELICITEERD
    :D:D:D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier heel druk aan het pakken voor onze trip naar Wenen. Wat moet je enorm veel meenemen voor zo'n kleintje niet normaal! En dan hebben we zelfs besloten om de luiers en melk daar te gaan kopen.
    Maar we gaan ook zwemmen dus, trainingzwem vest mee, waterschoenen.
    Het sneeuwd dus skibroek en ski schoenen mee. De Maxicosibuggy mee want de kleine buggy si te koud...
    Het lijkt wel of we er gaan wonen :D:D
    Maar ik heb echt mega zin!
    We worden morgen middag om 15uur opgehaald en dan krijgen we een tour door Wenen heen zodat we kunnen beslissen wat we willen doen.
    Ook hebben ze ons een soort schema gegeven zodat we zo veel mogelijk kunnen zien deze dgn ook rekening houdend met Megan.
    Ohhh was het maar vast morgen ochtend :D

13. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi meiden, wenen lijkt me prachtig en ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen. Lekker wandelen en genieten.

Pink, ben blij dat het iets beter gaat. Ik heb erecht bewondering voor hoe je probeert er een leuke kerst van te maken. Ik moet mezelf af en toe echt een schop onder mijn kont geven. Maar kreeg vandaag op het werk een compliment hoe ik me er toch maar doorheen sla. Alle tegenslagen en toch zingend door de gang. Meiden komt ook door jullie hoor. Door jullie heb ik door dat het echt iets heel heftigs is wat we meemaken dus als je in een dip zit er niks mis met je is.

Ik wil alleen wel even de tijd stil zitten want ben ook in maart jarig en wordt dan 41. Dus tiktak tiktak, en nu moet ik mijn eierstokjes ook nog rust gunnen terwijl ze continu klapperen. Maar ik blijf nog even in mijn dromen geloven.

Ga nu weer even knuffelen met de cavia. Moet je hem of haar ook kammen?

Liefs

14. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Jetje, gefeliciteerd met je drieling. Super hoor, in ieder geval een eeneiige tweeling. Natuurlijk is het even wennen maar met hulp gaat het je vast lukken. Succes hoor en geniet ervan.

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hey Pink..wat leuk je shopping tour...ik moet ook nog...maar heb nog geen zin en tijd gehad...
    Goed ook dat je eerlijk bent over je gevoelens...en ik denk dat we je allemaal snappen...*geeft Pink een dikke knuffel*

Vrolijke Jetje....je hebt ons gevonden...wat leuk...heb nog op het punt gestaan het in een PB te zetten, maar nu is het niet meer nodig...
    Wat een super verhaal van je...en dat zal wel een fijne kerst worden dit jaar...en volgend jaar dan...met 3 ukkies onder de boom...:D:D:D

hihi Lente...zo heeft ieder zijn eigen uitlaatklep...;)
    Enne...laat eens een foto'tje zien van je stoute jurk...ben benieuwd...

Clowntje...volgens mij moet je ene Cavia af en toe kammen, en volgens mij ook af en toe knippen....;)

Snoes...volgens mij heb ik ergens in mijn boeken beschrijvingen voor kerstdecoraties...
    Zal in het week-end eens zoeken, en omdat die vrij klein zijn, zal ik ze dan eens proberen te scannen en te mailen.
    PB me anders even in het week-end...anders vergeet ik het misschien...:(;)
    Maar THX voor de link, die site ken ik helemaal niet, en die techniek ook niet.
    Ziet er wel leuk uit, en zal me er eens in verdiepen, de site was in het duits, dus moet het hier te koop zijn.

Chessertje...sterke en succes voor morgen...
    Hoop dat je daarna weer wat positiever bent...maar het is moeilijk altijd positief te blijven, ja mag best wel eens een dipje hebben...

Kaaat, ik hoop dat het een goed teken is...spannend hé...

Zo meiden, begin me maar weer eens klaar te maken voor het theater...weer mijn jurkje aan en in de make-up...vanavond laatste generale repetitie, en dan zaterdag premiere van de nieuwe operette...
    Maar niet denken dat we vrijdag vrij zijn hoor...dan zijn er weer repetities voor de voorstellingen van volgende week...
    Druk druk druk dus...
    Iemand nog een kopje koffie, thee of warme choc??

16. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    goh...bijna computercrash...maar gelukkig is het berichtje nog juist gepost...

Snoes..BP me je email adres, en dan zal ik in het week-end wat mailen.
    Heb een boekje gevonden, met kleine sterretjes en deco, die je als onderzetters kunt gebruiken, en als je ze mooi stijf strijkt ook in de boom kunt hangen...

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee Lieve Dames,

Sloppy.. Heel veel plezier in Wenen..:D:D Genieten voor 2!!:)

Lente ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar je kerstjurkje..;)

Clowntje je bent een topper.. En een dip hebben we allemaal weleens.. *dikke knuffel voor jou*

Nikita, succes met dansen..:) Oow je blijft dus druk druk druk, zo gaat de tijd wel lkkr snel.. En is het voor je het weet januari.. Ik wil wel een kopje thee lkkr.. Dankjewel..:)

Zo heb ook even Kentucky gehaald voor de liefhebbers.. Dus tast toe..!! :)

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Clowntje wat fijn om zo'n compliment van je collega's te krijgen. En ja wat wij doormaken is geen kattenpis;) Gelukkig ervaar ik sinds vandaag wel steun vanuit school dus zie weer een lichtpuntje aan de horizon:) En wat glanst Chesserje mooi. En ja, waren we maar lekker jong zoals Super woman. Maar wie weet hebben we geluk op onze oude dag:D

Mijn jurkje bleek dus uitverkocht maar mocht dus een andere uitzoeken en het prijsverschil zouden ze bijleggen. Maar ja deze was de duurste die erbij zat dus nu een andere uitgekozen maar nu met een leuke string erbij. Was nu weer een tientje duurder uit maar wie weet krijg ik deze nu cadeau:D Hahahaha nikita idd. een leuke uitlaatklep;) O ja, het jurkje is terug te vinden bij www.bitchesandbabes.nl onder de naam kerstjurkje s/m dus aan het googlen meiden:)

Snoes hoe was het vandaag met het kerstfeestje?

Lfn bedankt voor de koffie, heerlijk! Nog iemand een tia maria erbij?

Chessertje suc6 met het gesprek. Of was het nou vandaag? Sorry weet het niet meer:)

Pink hoe gaat ie meis?

Hier vanavond met zijn tweetjes gegourmet, was erg gezellig en vroeg naar bed want mijn droomprins moet er om half 5 uit en 's avonds naar een verjaardag en zaterdag weer vroeg eruit.

Dus als ik niets meer laat horen vanavond dan lig ik op mijn bedje.

xxx
    Lente

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Super woman hoe voel je je?

*likt haar vingers af want kon die laatste chicken wing niet weerstaan*

xxx
    Lente

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Sloppy vergeet ik jou helemaal een prettige vakantie te wensen. Volgend jaar moet je nog veel meer meenemen ; )
    Heel veel plezier en maak maar een mooie winterse foto dan kunnen we die op een dienblad zetten of op onze chocolademelkmokken printen hahahahaha

Viel Spass

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina