De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Daar ben ik weer. Ben net gebeld en het is geen probleem. Het enige is dat de punctie waarschijnlijk later in de cyclus zal zijn. Pfffff.... ben opgelucht. Vanmiddag mijn pregnyl ophalen. Ben er waarschijnlijk op tijd ben want er zijn tekorten. Zo nog een half uurtje en weer naar huis. De klas van 30 waren lief en geïnteresseerd:) Hèhè door de mist is het zonnetje weer komen schijnen.

Hoe is het met je ongi Nikita. Als ik kon mocht je die van mij meteen hebben;) Wacht ik stuur het alvast met de luchtpost richting Duitsland. De postduif heeft een rood lintje om zijn poot:D

Dag lieverds,
    xxxx

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    En heb dit berichtje een paar uur geleden al in het verkeerde ropic gepost...
    Echt een baaldag vandaag hoor...
    Dacht al, heb toch eigenlijk al aan de picknicktafel geschreven, ga maar eens kijken in de andere topics waar ik schrijf, en voilà, daar is het...:(:(

Dus lange leve copy en paste...

Meiden...heb vandaag weer eens een baaldag...
    Vanochtend liet ik mijn fav. kopje kapot vallen...:(
    Een lade uit de kast ging vanochtend kapot....:x
    En ik denk dat ik mijn zilveren pen van onze trouwdag kwijt ben...
    Stopte hem vanochtend in mijn tas, en toen ik hem in het theater wilde pakken zat hij er niet meer in...en ben volgens mij niet in mijn tas geweest tussendoor...:x:(
    Hopelijk kom ik hem de komende dagen nog thuis tegen...maar heb geen idee wanneer ik hem dus kwijt ben geraakt...
    Dacht echt dat hij thuis zou liggen, maar loop straks terug naar het theater precies dezelfde weg als ik vanochtend ben gelopen, maar da kans is klein dat ik hem tegenkom...
    Blèh...ik wil niet meer vandaag...wil mezelf alleen maar onder het dekbed verstoppen...

Maria...ben je eigenlijk alweer terug??

Iloon...goh...nu wil ik zeker gaan kijken...ben erg benieuwd, en hoop komende maandag te gaan...
    Wat vervelend dat je niet verder bent, en pas eind feb. terug mag komen...:(:x

Kaaat...ik snap hem...;)
    Ben ook blij dat ik eerder voor een echo kan...zo weten we tenminste op tijd waar we aan toe zijn deze keer...
    Is dit de eerste keer dat je een cryo TP gaat krijgen dan??
    Moet je ook 2x Progynova per dag nemen??
    Neem het tijdens een maaltijd, anders kun je er heel misselijk van worden...

Blondje...Progynova krijg je vaak in een gestimuleerde cyclux voor een cryo TP.
    Onderdrukt de eisprong, maar zorgt voor een mooi dik BMS...
    Ben benieuwd donderdag...hoop dat alles mooi doorgegroeid is...

Lente...heb altijd met 2 artsen te maken omdat de kliniek waar ik loop en dus mijn FA zit 150 km ver weg is.
    Gelukkig werken ze van daar uit samen met een paar gyn. in de stad waar ik woon, en één ervan is mijn gyn.
    Dus voor onderzoeken en controle kan ik hier in de stad, maar voor TP's en puncties moet ik naar de kliniek...
    Is soms lastig idd. omdat er veel heen en weer gebeld moet worden...maar ben toch wel erg tevreden, heb al vaak gehoord dat mijn gyn. en mijn FA erg goed bekend staan, dus we blijven het maar zo doen...
    Gelukkig maar Lente, dat he geen kwaad kan, en als de punctie ietsje later is en het uiteindelijk helemaal goed komt, is het toch prefekt...
    Neeee....ik wil je ongie niet meer nu...;)
    Ben ook begonnen, en hopelijk loopt alles vanaf nu volgens plan...
    Waarschijnlijk heeft de medicatie de ongie toch niet zo goed tegengehouden, want gister was de BM schoon...

Chessertje...dat is goed nieuws hoor...
    Laat alles maar lekker langzaam en goed groeien, en dan op naar de eerste punctie van 2011 aan de picknicktafel...

3. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, gelukkig is je ongi geen probleem voor de rest van de IVF. Het is ook lastig vast te stellen (vind ik) wat nou precies de 1e dag van de ongi is. Morgen je FM he, spannend.

La Femme, vervelend zo'n baaldag. Maar wel fijn dat alles verder goed is en dat je voor de TP kan gaan.

Kaat idd, je kan het maar beter druk hebben. Voor je het weet zit je lekker in de zon op Curacao.

Iloon, wat vervelend die onduidelijkheid. Ik hoop dat je niet zoveel last hebt van de endo. Zo vervelend kan dat zijn.

Hier nog wel steeds last maar ik denk dat dit nu meer van de endo is dan van de medicijnen. Wel vaak enorm opgeblazen buik. Maar ach... zolang alles netjes blijft groeien is het alles wel waard.

Groetjes
    Jolanda

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden!!

Lente; Is de zon al weer helemaal gaan schijnen bij jou?;) Makkelijk dat je de Wii top vindt, kan lekker thuis, kan je altijd doen en kost niets. Ik heb een onbeperkt abonnement bij de sportschool, en mag gebruik maken van de body & mind lessen, dus ga het zeker nog vaker doen en alles een keer proberen, ze geven ook power yoga, pilates en qi chong. De zaal is al heel mooi en rustgeven, helemaal wit en met budda's. De docente was ook prettig. Nadeel is dat ook graag de andere lessen iedere week wil blijven volgen, haha luxeprobleem te veel keuze! Mocht ik straks zwanger zijn lijkt yoga me ook fijn te blijven doen ter ontspanning.
    Oh ik lees dat je morgen fm hebt, spannend! Zal duimen voor je dat er mooi eitjes groeien! Tekorten aan pregnyl ja? Gelukkig heb ik nog staan dan, w.s. morgenavond spuiten.

Kaaat; en fijne werkdag gehad? Veel werken = snel vakantie!:D

Chessertje; Wat fijn dat je waarschijnlijk meer follikels hebt als de vorige keer, ik duim voor je voor vrijdag!

Lfn; Gatver, wat vervelend voor je dat je zo;n baaldag hebt, en dan zit ook nog alles tegen!:x Zou graag wat rustgevende en opbeurende vrolijke wolkjes richting Duitsland sturen! Ok, bedankt voor de uitleg. Moet jij naast prognova ook nog spuiten? Weet eigenlijk niet hoe het werkt met een gestimuleerde cycles, ik heb tp een eigen cycles.

Ik ben benieuwd morgenochtend! Verder alles zijn gangetje hier, lekker avondje bankhangen, net uit het werk boodschappen en strijk gedaan. Lekker druk op het werk, zieke collega, maar vind ik nu alleen maar heel fijn voor de komende weken, de tijd mag omvliegen na de tp!;)

Dikke X

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chessertje; Dat vind ik ook lastig vast te stellen dag 1 cycles, vraag me nu ook af of ik niet een dag te vroeg heb geteld omdat het eitje nog niet voldoende gegroeid was gisteren. Vervelend die opgeblazen buik! Hopelijk is het allemaal dubbel en dwars waar door een mooi restultaat bij de punctie!

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...nee, volgens mij hoef je in een gestimuleerde cyclus niet te spuiten, de Progynova doet genoeg.
    Als je een TP in een natuurlijk cyclus krijgt, moet je soms wel Pregnyl ofzo zetten, zodat ze de eisprong goed kunnen plannen...

Vind het ook altijd moeilijk om de eerste dag van een cyclus te bepalen, zeker omdat de ene dokter aanhoud als je na 17.00 telt de volgende dag pas als dag 1, en de andere doet dat niet...
    Het fijnste is het gewoon als je altijd een echo zou kunnen krijgen...want als het schoon en rustig van binnen is, maakt een dagje eerder of later niet zo veel uit denk ik...

Trusten meiden...
    Heb mijn pen nog niet gevonden...ben zelfs terug naar de winkel gegaan waar ik was vanochtend, en heb de vuilniszak uit de container gevist...met mannetje de hele woonkamer doorzocht...maar niks nadda noppes....mijn mooie pen is weg...:x:(

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Nikita wat erg voor je dat je je pen niet meer gevonden hebt:(
    Dikke knuffel!

Blondje spannend morgen. Hopelijk al de datum voor de tp.

Chessertje ik reken vandaag als dag 1 dus eerder een uitgangsecho dan een fm. Had al zo mijn twijfels bij mijn menstruatie. Ach wie weet waar de extra hormonen uiteindelijk goed voor zijn. Morgen ben ik dus al een week aan het spuiten dus 6 dagen te vroeg.

Hier ook een baaldag. Mijn vriend zijn vader is een echte :x en die stuurde een mailtje via hyves:$ waardoor mijn vriend dus helemaal van slag is. Echt sneu voor hem:( Weer een kl**tz*k erbij op mijn lijstje. hij wordt steeds langer. Echt... sommige mannen snap ik niet en die zou ik het liefst eens goed de waarheid zeggen. Helaas woont deze in Thailand en heb hem nog nooit gesproken of gezien maar heb nog nooit een greintje rescpect voor hem gevoeld. En dan het verlies van zelf geen kind is dan niet te bevatten hoe sommige vaders kunnen zijn. Grrrrr.... waarom is het af en toe zo hard in de wereld:(

Tot morgen, moest dit even kwijt.

xxx
    Lente

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Wat is het rustig hier zeg.. WOWWIE.!!

Chesser wat fijn dat er 4 tot 6 follies zijn, ben benieuwd morgen.!:) Irritant dat je endo pijn hebt, maar als dat komt door het groeien van de follies heb je het er graag voor over tog..;)

Lente , echt ongie dus irritant en dan nog zo een vader van prinslief..!! Das niet leuk nee.. Dikke Knuffel.. Hoe was het in la hospital.?:)

Nik, wat stom van je pen zeg, hoop dat hij tog weer ergens op duikt.. En nog steeds niet helemaal jezelf dus.. Vervelend hoor als je vooral jezelf zo in de weg zit.. Ook dikke knuf voor jou..
    Het is idd mijn eerst cryo tp en moest wel progynova slikken, maar weet nog niet hoeveel enzow.. Krijg deze week een brief thuis.. Goede tip, innemen tijdens het eten dus..:)

Blondje hoe was het in het ziekenhuis.?

Lieverds ik ga weer hard aan het werk, veel bezuinigingen hier en doordat ik een dubbele rol hebt op de groep en roosteren (dus beleid doorvoeren) vind niet iedereen mij meer even aardig, maja dat komt wel weer..:) Hope so..

Hoe is het met alle anderen, mis jullie wel hoor..!!!

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden,

Ff korte update vanaf mijn telefoon, vanmorgen in zh geweest. Bij echo kon de arts (een andere als dinsdag) mijn eierstok niet vinden,niet in - en uitwendig. Liggen nogal hoog bij mij, was vd week ook al n gedoe, met duwen op mijn buik zag ze toen eitje van 14mm,Bms was toen 4,1. Bms vandaag 6,9 maar dus geen ei gezien, arts was ook minder geduldig dan die van dinsdag hoor. Bloed laten prikken waarin te zien is of er een gerijpt eitje zit, om16.00 bellen ze. Hoop t zo!!! Sorry voor ego bericht, tot vanavond.

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Idd rustig hier...
    Heb ook niet echt veel zin online te zijn want heb nog altijd een baalbui...
    Ga dadelijk maar een dutje doen, want ik moet vanavond weer stralend het toneel op....blèh, helemaal geen zin in...
    En de pen is nog altijd niet terecht...vind het echt erg hoor...was een echte zilveren, met onze trouwdatum erop...
    Gelukkig heb ik hem niet van mannetje gekregen, maar hem mezelf kado gedaan, maar toch...

Lente...vervelend zeg dat de vader van manlief zo'n vervelend berichtje heeft gestuurd...:(
    Het is soms (nou ja best vaak) idd. oneerlijk en hard in de wereld...

Aiai, Kaaat...kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als je op je werk moeilijk moet zijn tegen mensen...
    Maar wij vinden je nog altijd errrug aardig hoor...;)

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieverds,

Wat schijnt de zon heerlijk maar brrrrrr....wat is het koud:$
    *zet een pot heerlijke dampende thee op tafel*

Blondje wat vervelend van je eierstokken en ongeduldige arts. Hopelijk vanmiddag alsnog groen licht.

Kaatje, tja je zit daar niet om aardig gevonden te worden maar om je werk te doen maar als ze je nodig vinden ben je blijkbaar weer wel aardig genoeg. Komt goed hoor! Suc6 met je medicatie.

Nikita kruip maar lekker ff in je bedje daar kan je soms echt van opknappen. Vreemd hoor die pen en echt balen dus. Had het even niet goed begrepen van je ongi dus de postduif weer terug gefloten.
    Sterkte vandaag.

Sjak, hoe gaat het met je en je spuiten? Wanneer moest je ook alweer naar het ziekenhuis?

En Iloon, Chessertje, Maria, Sloppy hoe gaat het met jullie?

Hier vandaag weer in het ziekenhuis geweest en wat ik dacht dus nu pas echt ongesteld. Wéér gevraagd over het zwanger zijn, maar als dit zo zou zijn geweest dan zouden de medicijnen geen kwaad hebben gekund en was ik nu 5 weken en dat zou ze dus kunnen zien. Mijn bms was nu dunner dan maandag en nu zag ze al ieniemienies van 4 à 5 follikels:) Heeft nog niks te betekenen maar werd er toch blij van. Ze schat dat ik nu op dag 2 of 3 van mijn cyclus zit en ik moet die injecties maar zien als proefspuiten. hahahahaha, 13 gaatjes voor nop erbij;) En dus weer een recept voor extra medicatie. Gelukkig hoef ik het niet zelf te betalen. Dinsdag dus mijn 1e follikel meting. De vorige keer bij dag 19 de punctie dus rond half februari waarschijnlijk de punctie en dan zo rond de vakantie zijn mijn wachtweken voorbij. Tenminste als het gaat zoals de vorige keer. Maar ik weet inmiddels dat geen één keer hetzelfde is dus ik probeer maar nergens van uit te gaan.
    Mijn droomprins heeft vandaag de knop omgezet en probeert zijn vader maar uit zijn hoofd te zetten. Niet goed voor zijn Zen.

Dag lieverds en bedankt voor jullie lieve reacties altijd!

Ik vind dit echt een te gek clubje:)

xxx
    Lente

*gaat in de tuin rommelen en kijken of de 300 bloembolletjes al uit komen. Voor al wel nu achter nog*

*zwaait vrolijk met haar nieuwe winterlaarsjes aan gedag*

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc:
    Clowntje: IVF2, 8 januari
    Lente67: IVF3 25 januari;)
    Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho.
    Blondje: ICSI 1, cryo tp 2
    Sjak: iCSI 2 21 jan
    La femme Nikita: IVF 2, cryp TP

Echo:
    Clowntje: 21 februari fm
    Lente: 27 januari Uitgangsecho (cd 2/3?)
    Blondje: 25 januari (CD12)

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm
    Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8
    Lente67: 1 februari 1e fm
    La femme Nikita: 7 febrauri echo

Punctie:
    Chessertje: 31Jan of 1Feb ongeveer

Tp:

Testdatum:

Zwanger? Ja/Nee:

Mijn data iets aangepast want was te ongeduldig van start gegaan.

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Aaah lfn wat ontzettend balen van je pen. Heb je al contact gehad met de politie? Misschien is er een eerlijke vinder...
    Een baaldag hebben we allemaal wel eens. Zelfs ik, hihi

@chesser het zijn je eierstokkies die je nu voelt. Wat spannend hè?

@ lente wat een naarling zeg, de vader van je vriend. Je kunt wel honderd keer tegen je prins zeggen dat hij zich er niets van aan moet trekken, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan...
    En nu pas ongesteld...wat maf zeg. Balen dat je nu voor niets hebt geprikt.
    Je hebt een heel lang berichtje geschreven maar mijn naam komt er niet eens in voor...Ben wel beledigd hoor! Maar het gaat goed met me hoor!

@ kaaat: ow lastig is dat. Als je beleid moet doorvoeren en dus anderen aan moet spreken maak je je altijd minder geliefd...maar da's niet op jou als persoon gericht hoor, maar wel niet leuk natuurlijk!

@blondje: heb je nu groen licht?

@sjak hoe gaat het spuiten bij jou?

@ego Ik ben echt druk met van alles en nog wat. Wel heerlijk hoor, hoef ik niet zo met het zwangerworden bezig te zijn. Ik heb een nieuw katje op het oog en daar moest ik twee keer bij kijken voordat ik hoorde of hij bij mij mocht wonen. Maar dat mag dus...maandag mag ik hem ophalen. Is wel fijn, want Jip mist echt een maatje en zit echt sip in zijn mandje. Ik mis Muis echt vreselijk en moet er elke dag nog even om huilen. Morgen met Jip naar de dierenarts, ik laat hem helemaal doorlichten. Gewoon voor het zekere.

Nou, ik ga even verder met eten (derde avond alleen...) en daarna even shoppen. Moet nieuwe lingerie hebben en ook nieuwe sokken.

Kiss for you all!

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    So meiden, daar ben ik weer, klaar met werken en eten en even tijd op mijn gemak te reageren op de lieve meiden van de Picknicktafel!:D

Lfn; Wat balen dat je die pen kwijt bent zeg! Is zo ie zo heel irritant als je iets kwijt bent waar je niet van snapt waar het is en hoe het zoek is geraakt, helemaal als het een huwelijksaandenken is!

Kaaat; Lastig zo'n dubbele rol in je werk, niet fijn als je niet aardig gevonden wordt. Maar wat andere al schrijven, wij vinden jou erg leuk, en het hoge bomen vangen veel wind he. (je snapt me wel hoop ik) :)

Lente; Wat een schitterend weer vandaag, maar idd erg fris! Had medelijden met de bouwvakkers vandaag de boven op het appartementgebouw aan het werk waren, koude wind stond er, en ik had het al koud op de galerij..;) Wel fijn dat je het goed hebt aangevoeld van je ongi, je had het in ieder geval bij het goede eind! Spannend dinsdag eerste fm! Fijn dat je er zo te lezen een goed gevoel over hebt! En dit is zeker een te gek clubje met lieve meiden!:D

Snoes; Wat leuk dat je een nieuw katje krijgt! Weet je al hoe hij/zij heet? en hoe ziet hij/zij eruit. Leuk hoor! En wat fijn dat je het al prettig ervaart om afstand te nemen van het zwanger worden.

Ik ben vanmiddag teruggebeld en jippie jippie! maandag terugplaatsing!!!!:) Werd nu door onze "eigen" arts gebeld en ze was erg lief en geduldig. Mijn bms was mooi dik ze hebben mijn ei alleen gemist, aan het bloed was te zien dat die al geweest is! Nu kan ik dus geen pregnyl meer spuiten, of ik er dan wel meer door wilde gaan. Gevraagd wat de reden zou zijn dit niet te doen en wat het verschil is, volgens haar niets als alleen het plannen van de eisprong, en aangezien het er allemaal goed uitziet qua waardes etc. zijn de kansen even groot met als zonder pregnyl. Morgen word ik gebeld hoe laat ik maandag terecht kan!

Dikke X

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL

Echo:

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm

Punctie:
    Chessertje: 31Jan of 1Feb ongeveer

Tp:
    Blondje: 31 januari

Testdatum:

Zwanger? Ja/Nee:

16. Chessertje

Blondje, wat goed dat je zo snel de TP hebt. En dan maar flink broeden.

Snoes, wat fijn dat Jip een vriendje krijgt. En het zal jou ook afleiding geven. Altijd leuk, zo'n klein beestje. En Muis is voor altijd in je hart.

Lente, gelukkig hebben de medicijnen verder geen invloed en heb je verder geen last van de hormonen. We gaan duimen dat ze bij jou ook flink gaan groeien allemaal.
    Wat vervelend dat je schoonpa zo'n eikel is. Helaas krijg je je schoonfamilie er altijd als kadootje bij.

La Femme, niet leuk dat je pen weg is. Hopelijk vindt je 'm alsnog.

Kaat, wij vinden je wel aardig hoor :).

Sjak, waar ben je?

Hier nog wel last maar niet meer zo sjag. Wel enorm emo. Vanmorgen kwam een collega vertellen dat ze een andere baan heeft. Gelukkig kon ik me inhouden maar toen ze weg was kwamen de traantjes. Voor haar ben ik heel blij, maar ik vind het echt erg dat ze weg gaat.

Morgen worden de follies weer gemeten. Hopelijk groeien ze allemaal gelijkmatig en komen er straks mooie eitjes uit.

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

17. Chessertje

Echo:

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm, 31 januari fm

Punctie:
    Chessertje: 2 Feb misschien

Tp:
    Blondje: 31 januari

Testdatum:

Zwanger? Ja/Nee:

Even snel een update. Ze zijn hier nog steeds aan het groeien, dus nog even doorspuiten. Maandag weer een fm en als ze dan groot genoeg zijn woensdag de punctie.

Groetjes
    Jolanda

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    ow wat spannend zeg, woensdag de punctie! Het komt nu echt dichtbij *duimduimduimduimduim*

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Meiden,

O Snoes, ben ik je helemaal vergeten:) Niet met opzet hoor!
    Wat leuk dat je een maandag een jong katje mag ophalen. Ben benieuwd hoe die eruit ziet en hoe Jip reageert. We dachten ook ooit een ander katje erbij te halen toen er één dood was gegaan en die werd helemaal niet geaccepteerd dus hopelijk deze wel. Wat dat betreft zijn katten eigenaardige dieren die hun eigen (onvoorspelbare) wil hebben. Net vrouwen die in de mmm zitten:D
    Verdrietig als je je beestje zo mist. Bij alles eigenlijk:( Dikke knuffel.
    En je schrijft dat je nu minder met zwanger worden bezig bent:) Kijk dat is positief.

Hoera Blondje wat fijn maandag de tp. En gelukkig je eigen arts gesproken. Ben super blij voor je:) En idd. zielig voor de mensen die buiten werken. Te koud gewoon.

Whoea Chessertje nog steeds aan het groeien, hoeveel zullen het er waarschijnlijk worden? Spannend! Ben benieuwd maandag. Go for it:) En gelukkig minder chago maar wel emo. Afscheid is nooit leuk, knuffel.

Nikita, hoe voel je je vandaag? Hopelijk ietsjes beter.

Sjak hoe ging het vandaag?

Hier slechts een uurtje op school en daarna weer naar huis. Mijn prins heeft min of meer afstand genomen van zijn vader want dit schiet niet op. Gelukkig staat hij er niet alleen voor.
    Zelf heb ik minder last van het spuiten, al doet het daarna flink prikken. En zou de hele dag kunnen slapen. Gelukkig heb ik nu de rust op school en krijg ik alle ruimte. Vanmiddag maar eens flink aan de schoonmaak en een winterwandeling maken:)

Allemaal een fijne zonnige dag gewenst,
    xxx
    Lente

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Nik how are you feelin today.? Hoop wat beter..

Blondy super maandag gewoon je tp..!! Woehoe..!!

Lente dinsdag je echte eerste FM dus, spannend.. Duim voor je.! Wat goed dat je droomprins iig probeert zijn vader uit zijn hoofd te zetten, zal niet makkelijk zijn, maar miss wel het beste!!
    Wat fijn dat ze je op school nu wel alle ruimte geven, miss is het dat tog eindelijk doorgedrongen..:) Succes met schoonmaken en wandelen.!!

Snoeserd geslaagd voor je lingerie en sokken..?:) Wat leuk dat je er een nieuw katje bij neemt.. Maar het gemis zal blijven he..:( Sterkte daarmee!!

Chesser wat naar als er iemand waarmee je het zo goed kan vinden weg gaat..:( Das nooit leuk en vooral niet als je vol met hormonen zit.. K duim voor prachtige eitjes.!!

Sjakkie hoe is het met het spuiten.?

Maria alweer terug in het land.?

Slopperd, groeit het allemaal mooi, ben benieuwd naar je buikje.!:)

Iloon how are you darling.?

Clowntje, waar zit je meis.?

Vergeet ik iemand..? Ik hoop het niet..:(

Nou ik ga lkkr sporten en heb vanaaf een feestjuh.. Jeeeh..!! Doeg Lieverds.!!

Deel Deze Pagina