He Ladies, Alleen een egobericht, mijn excuses! Ik ben er wel hoor en lees ook mee, maar ik heb gewoon geen fut en inspiratie om wat op papier te zetten... De hormonen werken, dat weet ik zeker, ik ben ongelooflijk enorm moe! (van de deca zeiden ze vanmorgen in het zh). En ik moet ook weer erg huilen om eigenlijk overal om, ha ha ha... Ik ben niet depri ofzo, maar sta oook niet op en neer te springen van levenslust en blijdschap! Zo genoeg geklaagd!!! Vanmorgen in het zh geweest, er zijn nu 13 fol te zien, maar ze zijn nog niet groot genoeg, waarschijnlijk volgende week vrijdag punctie en vanaf maandag extra ampullen spuiten. Misschien later weer een opleving en reageer ik op jullie, maar nu even een dutje, sorry! Dikke kus
Lente...hier is ook weer super koud... Wilde vandaag een rokje aantrekken, maar ben nog niet zeker of ik het durf... Gelukkig kunnen de medicijnen dus echt geen kwaad...en je weet maar nooit waar dat beetje extra goed voor is... Vind het clubje hier ook echt te gek... Zolang jij en je vriend elkaar hebben, vind ik het een dappere en goede beslissing dat hij afstand neemt van zijn vader hoor...kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar om altijd meet gekwetst te worden is ook niet leuk. Je klinkt weer alsof je helemaal ZEN bent...houden zo meid... Snoes...goed idee...zal dadelijk eens bellen of ze misschien iets gevonden hebben.... Wat leuk een nieuws katje...maar ja, dat maakt het gemis van Muis natuurlijk niet minder... Vind het goed dat je met Jip naar de dokter gaat...gewoon voor de zekerheid, kan geen kwaad. Heb je een mooie lingerie setje gevonden...showen hoor... Blondje super hoor... Voor mijn gevoel is dit een super goede kans... Je krijgt nu een TP in een helemaal natuurlijk cyclus...zelfs je EI is zonder hormonen gesprongen...dus lang leve de natuur, en hopelijk plakt hij mooi bij je... Chessertje...wat lastig dat je zo emo bent...en dan kun je op je werk er niet eens over praten hé...omdat je het stil wil houden... Spannend, maandag de laatste FM en woensdag de punctie...succes hoor... Kaaat...las zojuist op FB al dat je een feestjuh hebt...leuk hoor...wil ook een feestjuh...maar sta vanavond en morgenavond weer eens op het toneel... Sjak...wat vervelend dat je zo moe wordt van de deca en zo emo... Maar over een weekje al de punctie...goh...daar hebben we wat voor over, niet?? Zo, hier lijkt het vandaag weer beter te gaan... Gister heb ik 's middags 2 uur geslapen, en was bijna te laat wakker geworden voor de voorstelling... Vanochtend kon ik gelukkig uitslapen, omdat we dadelijk met de bus weggaan en een voorstelling in een andere stad hebben...dan zijn we meestal 's ochtends vrij... Bel dadelijk eens de politie, want dat ik die pen kwijt ben vind ik echt zonde...(hmm, misschien komt het ook wel door de hormonen dat ik mezelf daar niet overheen kan zetten) Aan alle anderen een hele dikke knuffel... Zou goed kunnen dat ik pas zondag weer tijd heb om te schrijven, maar we zien wel....
Hoi Sjak, geeft niet hoor dat je geen puf hebt, ik heb dezelfde symptomen als jij. In ieder geval 13 follies in de groei, dat is mooi. Lente, gelukkig heb je niet zoveel last van de medicijnen. Er zijn hier 6 follies en een paar kleintjes die waarschijnlijk niet mee gaan doen, hopelijk groeien ze alle 6 lekker door. Ik blijf er nog even op broeden. Jij hebt er ook een stuk of 5 he. Gaat goed. Kaat, suc6 met sporten en veel plezier op het feestje. Hoe is het met de rest? Groetjes Jolanda
Snoes heb zojuist gebeld, maar bij de politie lag niks... Volgend week moet ik naar het lost&found buro van de stad bellen, daar wordt alles verzameld, misschien komt hij er wel uit...
ow wat balen zeg lfn, maar wie weet volgende week. Ben toch gewend om te duimen hier, dus duim gewoon nog een beetje extra! Hier echt een onwijs leuke dag! Vanmorgen met Jip bij de dierenarts geweest en hij is helemaal gezond! JIPPIE! Muis had waarschijnlijk Aids, dus het was wel even spannend of Jip het niet toevallig ook had. Maar dat was dus niet zo... Net met een vriendin in de stad wezen lunchen en zometeen komen vrienden eten...ga zo dus even lekker koken. Volgende keer ga ik Stoba maken. Ben heel benieuwd... Morgenochtend heb ik hardloopcursus en daarna een taartworkshop met mijn zusje. Wel leuk, want het is een verrassing voor haar. Hoe is het verder met jullie? reageer even niet op iedereen want moet nu gaan koken en de tafel leuk dekken en kaarsjes aansteken! Kus!
Heee meiden, En nikita nog een rokje aangedaan? Zelfs met spijkerbroek had ik rode benen van het buiten wandelen en op de terug weg een gevoerde winterbroek en een dikke winterjas in de aanbieding gekocht. Was ik al naar op zoek en nu een mooi koopje Fijn dat je je iets beter voelt en hopelijk komt de pen nog boven water. Het is en blijft een speciaal aandenken en dat wil je gewoon niet kwijt. Anders een oproepje plaatsen in de regionale krant. Suc6! Wow wat goed Chessertje maar liefst 6 stuks Ben heel benieuwd volgende week! Ga voor je duimen. Sjak maar liefst 13. Een geweldige score. Vervelend dat je zo moe bed. Je weet het niets hoeft hier ik ben al blij iets van je te horen. Snoes veel plezier met je etentje en de workshop morgen en wat fijn dat Jip gezond is Kaatje veel plezier met je feestje Ik reken nog nergens op hoor Chessertje. Het was pas de uitgangsecho dus er kan nog van alles gebeuren. Ik zal geduldig moeten zijn. Ga nu voor mezelf koken. xxx Lente Dag meiden,
Goedenavond lieve meiden! Woehoe, weekend! Hopelijk geldt dit ook voor jullie allemaal, maar volgens mij is dit niet het geval, in ieder geval Kaaat en LFN moeten nogal eens in het weekend werken he? Chessetje; Wat lastig dat je zo emo bent, je weet in ieder geval waar het aan ligt, maar wel vervelend! Fijn dat je eitjes goed groeien, maandag weer fm lees ik? Mijn duimen blijven draaien voor een mooie oogst! Lente; Wat goed van je prins dat hij afstand kan nemen, en gelukkig heeft hij zo'n lieve vriendin als jij om hem daarin te steunen! Hoe was je wandeling? Lekker frips aan de bips haha. Maar wel schitterend weer, goed voor ieders humeur! Kaaat; Lekker gesport? Heel veel plezier bij het feestje vanavond, altijd leuk he een leuke party! Van vrienden/ verjaardag/ familie? We horen morgen wel hoe het geweest is! Sjak; Dikke knuffel meid, balen dat je zo'n last hebt van de hormonen! En groot gelijk, alleen lezen is ook prima als je nu verder geen behoeft hebt aan schrijven, hopelijk vind je er alsnog steun aan de ervaringen en verhalen te lezen. En wij horen natuurlijk graag hoe het met jouw 13(!)eitjes verder loopt. Duim, duim! Lfn; En je in een rokje buiten gewaagd? Met een legging en laarzen gaat het nog wel he. Is het bij jullie ook zo mooi zonnig geweest vandaag? Wat goed dat je je weer wat beter voelt! Danse vanavond! Wat lief dat je er een goed gevoel over hebt bij mij door eigen cycles, heb dat zelf ook wel. Vraag me ook af waarom ik de vorige keer wel pregnyl heb moeten spuiten als het kennelijk ook zonder kan? Snoes; Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt! En nu lekker vrienden te eten en Jip helemaal gezond! Ben super blij voor je!! Voor morgen ook alvast een hele fijne dag! Ziekenhuis belde vandaag, maandag 15.10 uur is het zover! Heb er zin in!! Tot die tijd lekker weekend houden! Morgen vrienden te eten en eerst lekker sporten! X
Heee Blondje, Super maandagmiddag de tp en wat fijn zonder extra hormonen. Moet je daarna nog wel bollen oid gebruiken? Whoea nu gaat het echt beginnen Bedankt voor je compliment en idd. fris aan de bips maar vooral mijn bovenbenen, mijn billen bevatten toch een dikkere speklaag dus dat zit wel goed. Zo over 2 uurtjes is mijn prins weer thuis. De arme stakker was zijn warm eten vergeten en dan ook nog 3 uur buiten werken in de kou. Brrrrr.... veel plezier het weekend en geniet er lekker van. xxx Lente
Snoes, joh, ik wist niet dat een kat aids kon hebben. Gelukkig heeft Jip het niet en kan hij nu gelukkig worden met z'n nieuwe vriendje. Lente, ik duim ook voor jou dat ze flink blijven groeien. Blondje, spannend maandag. Daarna kun je beginnen met broeden . La Femme, balen he van die pen. Ik hoop dat je 'm alsnog plotseling zomaar tegenkomt of dat een eerlijke vinder 'm heeft afgegeven. Brrrr koud een rokje. Groetjes Jolanda
Hey Lente, Werkt jou prins buiten, brrr maar lekker gaan opwarmen dan vanavond! Ik hoef geen bollen of andere medicijnen te gebruiken, volledig eigen cycles dus. Spannend en mooi moment maandag, wordt de 2e keer. Jij ook een heel fijne avond met je prins! Dikke x
Hola Chica's, Ben er weer... met een iets beter humeur en iutgeslapen (voor nu dan, ; ) Ik ben niet helemaal up to date, alles wat ik gelezen heb ben ik bijna ook alweer kwijt, geloof ik! @Lente: welke cd zit jij nou en hoeveel eieren ben jij aan het broeden? @Snoes: Hoe was je taartworkshop? Dat lijkt me ook helemaal geweldig! Waar haal jij je marsepein vandaan en je kleurstoffen voor de marsepein? Ik haal het bij de bakker, maar ik kan geen leuke kleurtjes vinden... Lekker hardgelopen, heel knap van je! Dat is iets wat ik echt niet kan. Vroeger op school had ik al de beste excuses om de coupertest niet te hoeven lopen! @Blondje: Maandag een TP! Super hoor! Weer een vreselijke spannende weken voor de boeg. @Kaat: Nu ben ik er weer eens ben jij der niet! Hard aan het werk? Hoe zit het met de vooruitgang bij jou? Heb je vast al ergens geschreven, sorry, maar ik ben toch benieuwd. @Chesser: Jij hebt 6 follies! Super! Allemaal al mooi groot? Hier moeten nog groeien, dus waarschijnlijk moet ik vanaf maandag meer spuiten. Jij spuit al 300 toch? Heb jij ook zoveel last ervan? @Nikita: Hier ook gek op rokjes en jurkjes, koud of niet koud, ik heb ze aan! het gaat er niet om of je er warm in blijft, maar het moet vooral leuk staan toch?! Is je humeur ook weer aan het opknappen? Het is zo vervelend voor onze omgeving dat we zo zijn af en toe! Maar we kunnen er niets aan doen!!! Wanneer weet jij weer wat meer over je cyclus en tp enzo? @Maria: Zit je nog in de zon??? Of ben je al terug? Hoe was het? @Iloon: Hoe is het met jou? @me: Hier gaat het beter, nu dan, maar ik heb wel veel last van de follies die aan het groeien zijn in m'n eierstokken... Vorige keer waren er 7 aan het groeien, nu 13! Mijn buik voelt opgezwollen en rechtopstaan is gevoelig. Hebben jullie hier ervaring mee? Ben vandaag enorm aan het schoonmaken geslagen hier, maar dat moest echt in delen, omdat mijn (linker)buik zo'n pijn gaat doen als ik me te druk maak. Dikke kus
Ha meiden, Sjak fijn dat je er weer bent. Vervelend dat je zo'n last hebt van de behandeling. Goed dat je je rust pakt. Heb je gewoon nodig. Werk je er ook nog volledig bij? Zwaar hoor! Kaatje hoe was je feestje? Snoes nog wat lekkers over voor aan de picknicktafel Nikita hoe gaat het met het optreden? Trek je het allemaal nog? Blondje al aan het mijmeren Maria haar bruine snoet aan het bewonderen tussen alle witte wintergezichten Sloppy al kunnen genieten van een ochtendje zonder Megan Chessertje hopelijk komt er stiekem nog een follie bij Iloon hoe gaat het met je? En met je pijn? Clowntje hoop dat het goed met je gaat. Hier vanmiddag heerlijk 3 uur geslapen Merk dat ik de hele dag wel zal kunnen slapen. Sjak ik was achteraf te vroeg begonnen en krijg dinsdag mijn 1e fm. Bij de (2e) uitgangscontrole zag ze wel al 5 follikels maar dat wil nog niets zeggen was pas dag 2 of 3. Behalve moe en futloos gaat het voor de rest prima. Nog heerlijk Zen. xxx Lente
He Lente, ik heb zo'n last van m'n buik dat ik erover denk om me of ziek te melden aankomende week of maandag na de volgende fm te vragen of ik de komende drie weken halve dagen kan werken.... dan eigenlijk alleen de 3e en de 4e klassen te draaien. Maar ik voel me al schuldig over het idee alleen! Is toch niet raar dat ik me ziek wil melden??
Hoi Sjak, ik heb ook een opgeblazen en gevoelige buik en links doet het pijn, ook in m'n bil. Gelukkig heb ik een zittend beroep, denk dat ik anders niet zou kunnen werken, dus ik vind het niet raar als jij je ziek meldt. Ik weet hoe ellendig je je voelt. De follies schelen qua grootte niet heel erg veel van elkaar, ze zijn allemaal boven de 10. Ik hoop echt dat ze maandag groot genoeg zijn om woensdag de punctie te doen, ik kan echt niet wachten tot het zover is want dit zijn echt barre omstandigheden zo met die Menopur. Pffff. Lente, jij gelukkig nog helemaal Zen. Hopelijk zijn ze allemaal flink aan het groeien bij jou en zijn er nog een paar bij gekomen. Ik zwaai even naar de rest en ga even een pot thee zetten. Groetjes Jolanda
Heee lieve Sjak, Ik ben na de tweede behandeling volledig van de kaart geweest en mede door stress en hoge werkdruk een maand ziek thuis geweest. Na een maand ben ik langzaam gaan opbouwen met 10 uur (pendel tussen twee locaties en dorpen) zonder verdere verplichtingen en vanaf deze en volgende week 12 uur en daarna 14 uur. Normaal zou ik 24 uren (inclusief pendelen) werken en nu tot na de behandeling (tot de voorjaarsvakantie) blijf ik 50% aanhouden. Ik heb zelf per toeval een vervangster gevonden voor de tweede klassen en ook het mentorschap is tijdelijk overgenomen. Om dit zover te krijgen heeft mij wel veel bloed/zweet en tranen gekost maar uiteindelijk erkend zowel school en de BA dat het (ook juridisch!)medisch een zware behandeling is en dat voor mij nu 50% het maximaal haalbare is. Voel je absoluut niet schuldig want voor jezelf en de behandeling is in balans zijn erg belangrijk. Zelf ben ik met de vorige behandeling veel te lang volledig bijven werken wat achteraf veel te zwaar was.Ik geef nu zelf aan 1 examenklas en 3 clustergroepen 3e klas les en daarnaast dus geen verplihctingen qua vergaderingen e.d. Denk goed aan jezelf! Liefs, Lente
Heee Chessertje, wat vervelend die pijn die je hebt. Zelf ervaar ik geen pijnklachten alleen vermoeidheid. Gelukkig is het al snel schemerig dan zie je mijn onopgeruimde huis minder. O, ik ben zo benieuwd voor je Chessertje en hoop dat je snel de punctie hebt. Duimduimduimduimduimduimduim *steekt gezellig de buitenlantaarns aan*
Hee Lieverds, Sjak 13 follies, mooie score al..!! Wel vet irri dat je er zoveel last van hebt, had ik de vorige keer ook.. Ik voelde alles zitten.. Sterkte daarmee.. Ik ga pas weer tijdens mijn vakantie beginnen met progynova.. En dan als ik terug kom echo en tp..!!! Nik.. hoe was het gister in de andere stad.. Vanaaf laaste avondje en dan weer ff vrij of niet.?? Ja ik zou ook aangifte doen hoor, wie weet wordt hij nog gevonden.. Snoes wat ben je weer lkkr druk met alles.. Wat fijn dat Jip helemaal gezond is zeg, dat zal wel een opluchting zijn..!! Hoe was je taartworkshop, zag al iets heel moois staan je hyves.. Blondje wat goed nieuws zeg maandag.. 15.10!!! Super.!! Bij mij helaas half weekend ja.. Heb gister en vandaag leuke dagen gehad.. Maar morgen helaas werken.. Hoort erbij he.. Lkkr geslapen dus Lente.. Vervelend he dat moe zijn.. Nou hier alles goed.. Net nog ff snel de stad in en heeel goed geslaagd.. En gister dus een feestje met allemaal DJ's uit Curaçao was errug geslaagd.. Was om half 7 thuis.. Nou Fijne Avond Lieverds..
Goedemorgen meiden! Hoe is het met iedereen? Wij zijn al vanaf 8.00 uur uit bed op zondag, de kleine van mijn vriendin is hier komen logeren. Net lekker gespeeld en nu ligt hij weer op zijn bedje. Zo'n lief mannetje, hij is bijna 10 maanden. We zijn vorig weekend ook met hun weggeweest dus hij kent ons goed, hadden nog nooit opgepast maar allemaal goed gegaan dus. Sjak; Fijn dat je je wat beter voelt! Kan je lekker van je weekend genieten! Wat een mooie score zeg 13 eitjes! En ik herken die pijn zeker, vanaf 4 dagen voor de punctie had ik ook echt een heel gevoelige buik en was ik veel moe, er groeiden bij mij aan 1 eierstok 20 eitjes, was echt te voelen ook aan mijn buik. Ik had de punctie op maandag en was vrijdag ervoor toevallig vrij, heb dat weekend wel veel rust gehouden. Als het niet gaat zou ik het echt wat rustiger aan doen hoor! Wanneer denk je de punctie te krijgen? Lente; Doe maar lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen door je droomprins! Fijn dat je je buiten moe nog helemaal lekker voelt, that's te spirit! Chessertje; Nog even volhouden en doorbroeden! En mijn duimen draaien overminderd door voor een mooie oogst woensdag! Kaaat; Of moet ik zeggen feestbeest! Wat gezellig zeg zo'n feest, klinkt goed! Tot half 7 das heeeel lang geleden voor mij dat t zo laat is geworden. Gisteren lekker uitgeslapen en uitgerust. Jammer dat je vandaag moet werken, maar wel fijn dat je al 2 leuke dagen gehad hebt! Werk ze vandaag! Lfn; Hoe gingen de shows, lekker gedanst? Ben je vandaag wel lekker vrij? Ik hoop het voor je. En hoe gaat het verder met je? Morgen is het zover! Ben er helemaal klaar voor en heb er een heel goed gevoel over meiden! Heb er gewoon echt zin in! Vanmiddag gezellig met mijn zusje en mijn neefje naar de stad lopen. Fijne zondag allemaal! Liefs Blondje
Hoi Meiden... Mijn pen is weer terug, en voel me meteen stukken beter... Wist wel dat hij eigenlijk niet weg kon zijn... Er zat een gat in de voering van mijn handtas, en daar is hij in verdwenen...gister voelde ik hem opeens, en kon hem eruit vissen... Snoes...wat fijn dat Jip helemaal gezond is... En katten die Aids hebben, dat is nieuw voor me, wat erg zeg. Hopelijk heb je een gezellige avond gehad... Nee Lente...ik trek maar lekker broeken aan nu...het is hier nog alijd super mooi en zonnig, maar ook super koud... Nu de zon nog zo laag staat zie je dan ook lekker hoe vies de ramen zijn...maar ga ze echt niet zemen nu bij deze temperaturen... Blondje, je moet volgens mij de pregnyl alleen maar zetten omdat je dan makkelijk in te plannen bent. Ze weten dan wanneer je EI gaat zijn, en als ze moeten gaan wachten tot hij natuurlijk springt, hebben ze misschien de ene dag hartstikke veel dames, en de volgende dag helemaal geen... Succes voor morgen hoor... Sjak...ja, leuk hé...rokjes en jurkes... Maar de laatste keer dat ik een rokje aan had had ik bijna een blaasontsteking geloof ik...moest de hele dag elke 5 min. naar het toilet, en 's nachts ook nog een paar keer... Denk echt dat ik een koude blaas had ofzo...dus nu maar een beetjze voorzichter geworden, en aangezien het bij ons overdag ook nog rond de 0°C is, trek ik liever een jeans aan... Hier weten we hopelijk over 1,5 week meer i.v.m. de TP... Zit aan de Progynova, de grote vraag is, slaat het weer eens aan of niet... Volgens mij kun je idd. best wel last hebben hoor van je stokjes... Goed in de gaten houden, en goed blijven drinken... Overstimulatie kan altijd optreden ook bij niet al te vele blaasjes... Dus zonder je schuldig te voelen ziek melden hoor.... De IVF heeft hoogste prioriteit nu... Geld ook voor jouw Chessertje... Kaaat...klinkt als een super gaaf feestjuh waar je was... Zo, nu een lekker avondje bank hangen met manlief... Is lang geleden, en de komende week heb ik ook weer 5 voorstellingen...daar gaan de gezellige en normale avondjes thuis... Maria...ben je al terug in het land?? En Sloppy, hoe gaat het met jouw?? Lente had iedereen mooi op een lijstje gezet, ben ook benieuwd naar iedereen...XXXjes en tot later...
Whoea wat fijn Nikita dat je pen terug is van "weg" geweest Gelukkig had ie zich alleen maar verstopt. Geniet lekker van je avondje samen en ik hoop dat de medicatie aanslaat bij je. Zitten we straks weer allemaal gezellig te wachten Rokjes doe ik alleen aan als ik met de auto kan dus misschien woensdag weer. Ook hier ijzig koud. Brrrr...... Chessertje ik hoop zo dat je deze week de tp hebt. De menopur valt dus tegen begrijp ik uit jouw woorden? Nog ff volhouden meid. Blondje je klinkt helemaal Happy Morgen de grote dag, Joepie! Sjak, ben je er al uit of je je ziek meldt? Denk goed aan jezelf hoor! Ik was zelf te laat en zie dat kost de school en de leerlingen nog meer dus op tijd aan de rem trekken en alleen jij kan dit doen een ander doet dit niet, behalve de dames van de picknicktafel Hier dit weekend nog steeds geen puf. Ja om te snaaien alles is lekker en het liefst door elkaar. Vandaag mee gaan vissen maar man wat was het koud. Daarna elkaar thuis maar gauw opgewarmd hahahahaha Nou lieverds ik ga koken en vanavond nog een half uurtje Yoga doen en skieën op de Wii. xxx Lente O ja, door de hormonen vind ik alle liedjes zo mooi op de radio