La Femme, joepie, de pen is terug goed nieuws. Nu op naar de TP. Blondje, jij morgen, spannend. Kaat, klinkt leuk dat feestje. Lente, wat goed dat je gewoon kan Wii'n. Als ik teveel doe, fluit m'n lichaam me terug. Zo gevoelig die stokjes en ook verdomd pijnlijk. Ik duim dat ze morgen zegt dat de follies groot genoeg zijn. Berekoud vandaag, we waren even buiten, daarna mezelf snel in een deken gewikkeld. Groetjes Jolanda
He meisjes, Ches succes en hopen dat ze groot genoeg zijn! Blondje jij ook, hopen dat het een super AAA kwaliteit emmy is! Wij ook zo onderweg naar het zh, en ik hoop ook dat ze gegroeid zijn, want tot vrijdag met deze buikpijn lopen is ook geen feest... Maarja als het niet anders is, ben ik vrij vanaf woensdag! Later op de dag meer. Dikke kus *SMAK*
Blondje een fijne en vooral bijzondere dag vandaag! Chessertje en Sjak veel suc6 vandaag en hopelijk beide groen licht voor de punctie! Hier gisteren mijn 20 uur Wii erop zitten en dat vanaf 25 december! Moest mezelf dwingen te stoppen want de spuiten moesten erin. Vandaf vandaag voorgenomen niet meer te snoepen en alleen nog gezonde tussendoortjes te nemen want blijf chocolade eten. Kaatje ik was helemaal vergeten te reageren op je feest. Wow lekker tot 's ochtends vroeg los gaan Dag meiden, xxx Lente
Hello ladies, ik heb 4 grote follies en nog een aantal kleinere. BMS is 11. Woensdag de punctie, ik wacht op een telefoontje van m'n arts (uitslag bloedprikken) en dan volgt alle info hoelaat etc. Van mij mogen ze er uit, en dan maar hopen dat er in alle 4 de grote een mooi eitje zit en hopelijk in de kleinere ook nog wat maar daar reken ik maar niet op. Sjak, hoe is het bij jou? Blondje, al aan het broeden? Tot later, groetjes Jolanda
Lente...Ik heb het ook de laatste dagen hoor... Ik snaai alles wat los en vast zit...zoet, zout, hartig en het liefst alles door elkaar... En het rare is, ik ben eigenlijk afgevallen...ben voor het eerste sinds de eerste IVF weer onder de 55 kilo, en een aantal BH's zijn echt te groot... Snap er de ballen niet meer van...misschien ligt het wel aan de Progynova ofzo...heb er geen verklaring voor... Chessertje en Sjak...jullie hadden alletwee vandaag de tweede FM toch?? Spannend hoor... Sjak...hoop dat het bij jouw allemaal wat sneller gaat met die pijn... Zo, vanavond lekker naar de bios...Black Swan...ben benieuwd...
Chessertje wat super dat er 4 follikels zijn en woensdag de punctie Voor jou geen menopur meer gelukkig. En wie weet maken de kleintjes nog een groeispurt. Sjak ik ben benieuwd hoe jou fm is gegaan. Hoera Blondje is (bijna) in bezit van haar embryo Nikita, ik ben al blij dat ik onder de 64 blijf zou kunnen dat je door de hormonen afvalt. En door de stress van het vele werken en je verloren pen misschien. Rustig aan proberen te doen. Jammer van de bh's hopelijk worden ze snel veeeeel te klein Veel plezier met de film, ik lees goede recensies erover. Hier vanochtend erg ongeduldig en 4 leerlingen verwijderd. Tijdens een proefwerk blijven zeuren en een grote mond open trekken No way! En dan nog zo bijdehand zeggen:"raak me niet aan!"toen ik hem naar de deur begeleidde. Ha, ik stond op scherp dus hij kreeg een sneer terug van : "'ik zou nog niet eens willen!" Vond ie niet zo leuk Zal wel door de spanning en vermoeidheid komen. Ik heb zo'n gevoel dat ik een korte cyclus heb deze keer en verwacht deze week een tweede fm. Maar morgen eerst de 1e afwachten. Alvast het recept voor de volgende menopur wegbrengen voor het geval ik de hele week nog moet spuiten. xxx Lente
He meisjes, Hier een beetje teluergesteld... van de 13 fol. zijn er maar 7 aan het groeien. Geen punctie nog voor mij, ze willen de rest ook nog laten groeien, op z'n vroegst vrijdag en anders zelfs maandag pas! Moet woensdag weer teru en dan misschien nog meer spuiten. Ik moest vanmorgen in de auto terug ook heel hard huilen, verkering ook mee huilen, auto aan de kant, pffff... Op school ook bout! Direktrice ging vragen hoe het met me is en toen moest ik weer huilen... ha ha ha, ik ben echt een jankert! Ches, fijn dat je woensdag al mag! Geen spuiten meer voor jou! (nou ja, vanavond nog een forse zeker) Blondie hoe zit ie? Is Emmy al lekker aan het chillen in je buuk? Later meer, ga nu nog ff een potje janken! (nee hoor, maar wel effies rustig op de bank...)
Hoi meiden, Ben ik weer even, ben op het moment erg druk maar dat is na vandaag minder. Jolanda, fijn dat je woensdag al de punctie hebt en dan natuurlijk zaterdag de tp. Sjak, wat jammer dat ze in het zkh niet tevreden zijn met 7 stuks, vind het een mooi aantal. Maar wie weet ziet alles er woensdag er beter uit en hebben er een paar een groeispurtje gehad. Zeiden ze nog iets van de buikpijn? Lente, goed hoor dat je niet over je heen laat lopen op het moment. Veel sterkte met het spuiten. Ik heb mijn Eigen risico van de ziektekostenverzekering al lekker opgemaakt bij de apotheek. Koelkast en kast weer vol en gister begonnen met de deca. Ben benieuwd wanneer wij de rekening krijgen van de zkv wanneer ik mijn eigen risico van 270 euro moet ophoesten. Krijgen jullie ook altijd allebei bericht van de zkv dat je allebei je eigen risico kwijt bent? Het zkh stuurt altijd een rekening naar mijn zkv en naar die van mijn partner. Niet echt eerlijk want hij mankeert niks.
Heee meiden, Sjak een hele dikke knuffel. Wat kan zo'n ziekenhuisbezoek dan zwaar zijn hè! Je hoopt ergens op en dan valt het tegen en moet je nog door met je onzekerheid. Wel aardig dat de directrice vroeg hoe het ging. Je schreef eerder dat je vanaf woensdag vrij bent. Gaat dat nog door? Als het teveel wordt je rust nemen. Is erg belangrijk nu. Clowntje leuk dat je er weer bent. Dus ook aan de deca vanavond. Sommige naalden zijn echt bot bij mij. Zelfs mijn droomprins viel het op. Gelukkig heb ik inmiddels een aardig chocoladereserve opgebouwd en kan ik wel wat hebben Ik heb nog geen rekening ontvangen mbt eigen risico. We hebben de laagste risico genomen omdat we toch (helaas) vaak gebruik moeten maken van de gezondsheidszorg. Poeh, en de premies van jan en febr zijn ook nog niet afgehouden dus hopelijk niet alles in febr. want dan wordt ik gek We hebben in januari een evaluatie gesprek gehad en ik weet niet of ze dit bij beide declareren. Hmmm...ik zal er eens op letten. Ze vragen wel elke keer of deze poging vergoedt wordt omdat het de 4e is. Maar de eerste was afgebroken na de punctie (geen eicel) en telt dus niet. Heb dit dus braaf steeds gemeld. Ik snap wel dat ze het zaadonderzoek en eventueel het ontwikkelen van de embryo op mijn vriend zijn conto schrijven. En dit keer moest ik een kleine bijdrage betalen voor menopur. Was vorig jaar niet zo. Ik heb me voorgenomen de medicatie die ik over houdt te bewaren voor het geval dat.... neee nog niet aan denken. Deze laatste keer moet goed gaan. Kortom een hoop geld en dan hebben we hier nog het geluk dat het niet zoals in Duitsland is geregeld maar ook weer de pech dat we niet zoals in België 6 behandelingen vergoedt krijgen. Tja wat betreft die leerlingen. Af en toe:x Ze willen het liefst de hele les niets doen en dat jij het proefwerk maakt of de helft voorzegt. Pffff.... daar kan ik nu dus echt niet tegen. Heb dat ook eerlijk tegen de directie gezegd dat ik daar nu het geduld niet voor heb. Ik was net bij de apotheek belt precies de Bedrijfsarts. Gezegd dat hij over een half uur terug kon bellen. Maar ja, dan is het 5 uur en dan wil hij vast naar huis. Dus hij heeft nog niet gebeld. Irritant Mopper de mopper, volgens mij heb ik last van hormonen xxx Lente
Lente, de bedrijfarts hoeft in ieder geval niet te zeuren dat je niet opneemt. Ik moet altijd iets bij betalen voor de Utrogestan, deze keer maar 9,75.
hoi meiden, Jemig wat een spannende tijden voor veel meiden zeg...ik heb echt respect voor jullie, maar voel bij mezelf nu ook al de kriebels komen. Jeetje Lente ook echt respect voor jou hoor, de laatste keer...Tenminste die vergoed wordt. Nu moet het raak zijn hoor. En dan ook nog eens zo'n kloteschool! Met sommige kloteleerlingen...niet echt een makkelijke periode hè? Maar hopelijk kun je de positieve kant blijven zien. What doesn't kills you maks you stronger, maar als ik kijk wat jij allemaal te verstouwen hebt...NIET EERLIJK! @sjak, je moet je gewoon ziekmelden hoor. Zo irritant dat leerkrachten zich altijd te verantwoordelijk voelen (ikke ook hoor) Ik zit nu al vanaf juni gedeeltelijk thuis. Maar heb vandaag een planning gemaakt om weer volledig aan de gang te gaan. Als ik niet voor juni weer volledig werk krijg ik nog maar 70% uitbetaald. Slik...maar ik heb er een goed gevoel over om weer gewoon lekker meer te werken. Hoewel ik wel graag een andere baan wil. Het onderwijs vind ik niet meer leuk... Ow wacht effe manlief komt thuis en moet even ons nieuwe huisgenootje aan hem voorstellen... tot zo
Dag meiden! Chesser; hoe gaat met je, nog stees veel last van je stokjes? Woensdag punctie, spannend hoor, nog even volhouden dus! Duim voor je dat er nog een paar eitjes bijkomen! Sjak; ah wat balen meid, nog afwachten terwijl je er zo'n last van hebt! Nog even volhouden hoor! Dikke knuffel! Hopelijk heeft het straks heel veel mooie eitjes en uiteindelijk embryo's tot resultaat! Doe maar lekker huilen hoor, heel normaal, het is allemaal niet niks! Lente; hoe gaat met jou? 20 uur WI in een maand, so da's echt veel, zo'n 5 uur per week! Goed gedaan hoor! En dan heb je dat extra chocolaatje ook verdiend toch?! Morgen je eerste fm, ben benieuwd wat er al groeit, spannend hoor! Worden er in Belgie 6 pogingen vergoed??! So, weer iets wat daar beter geregeld is. Kinderopvang is ook al veeeel goedkoper daar. Heb trouwens in een ander topic ooit gelezen dat jij naar dezelfde ziekenhuizen gaat als ik, Breda en Tilburg. Dacht ik ineens aan. Lfn; Jippie, de pen is terecht!! En vanavond alsnog naar Black Swan, veel plezier! Verslag volgt he. Vreemd dat je zomaar bent afgevallen, al moet ik zeggen dat ik sinds de start van de ICSI behandeling (tijdens het spuiten) ook 4 kilo kwijt was in ruim een maand tijd, nu blijft mijn gewicht gelijk, en hoeft ook echt niet minder. Clowntje; Eerste spuit erin gezet? Het gaat beginnen bij jou, koelkast vol en er voor gaan! Aan alle lieve meiden hier, bedankt voor alle succeswensen voor vandaag! Het was inderdaad een bijzondere dag! Was er helemaal klaar voor, en het is allemaal goed gegaan, emmy is on board hoor! Ze hebben er gelukkig maar 1 hoeven ontdooien, dit betekend dat we er nog 8 hebben in 5 rietjes. Hoop ze uiteraard niet nodig te hebben, maar wel een fijn gevoel. Nu maar proberen gewoon te doen alsof er niks aan de hand is de komende 2 weken, en gewoon ons leven leven. De eerste week is goed te doen maar die laatste dagen he... nog niet aan denken, eerst lekker geniet van het feit dat er een mogelijk wondertje in mijn buikje zit! Liefs, Blondje
Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc: Clowntje: IVF2, 8 januari Lente67: IVF3 25 januari Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho. Blondje: ICSI 1, cryo tp 2 Sjak: iCSI 2 21 jan La femme Nikita: IVF 2, cryp TP Echo: Clowntje: 21 februari fm Lente: 27 januari Uitgangsecho (cd 2/3?) Blondje: 25 januari (CD12) Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm, 31 januari fm Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8 Lente67: 1 februari 1e fm La femme Nikita: 7 febrauri echo Punctie: Chessertje: 2 Feb misschien Tp: Blondje: 31 januari Testdatum: Blondje: 14 februari bloed prikken Zwanger? Ja/Nee: Ik hoor dat ik de goede lijst te pakken heb!
Sjak, ja balen is dat he, in dit stadium moet je iedere keer jezelf weer bijstellen door de teleurstellingen. Er zijn bij elke fase afvallertjes: follies, eitjes, geen bevruchtingen en emmies die zich niet doordelen. Het is iedere keer weer slikken en bijstellen. Dat is flink incasseren. Huil jij maar hoor, lucht op. Beter dan dat je het allemaal opkropt. Lente, irritant he die botte naalden. Hee Clowntje, leuk dat je ook weer even langs komt. La Femme, veel plezier in de bioscoop. Groetjes Jolanda
oké we hebben dus een nieuwe huisgenoot. Wel erg snel na Muis, maar Jip mistte een vriendje en hij is nu nog jong. We hebben een zwart witje. Echt een snoesje ! Hij zit nu alleen nog maar onder het kledingrek. Is erg bang en onderweg naar huis heeft hij gemiauwt als een mager speenvarken. Moest er erg hard om lachen. @ lfn wat fijn dat je pen er weer is! Gelukkig... @ chessertje hopelijk groeien je follies goed. @kaaat wat vet zeg zo'n feestje...lekker genoten dus! @ blondje JOEHOE! je bent in het bezit van een emmy...Geweldig! @ LFN ik hoop dat wij een beetje tegelijkertijd zijn met de tp. Is toch wel fijn als je met nog iemand bent...Ik denk dat ik over 9 dagen mijn menstruatie heb...Of eigenlijk niet, want dat zou betekenen dat ik zwanger ben. Dream on Snoes... @sjak, ik heb de bruidstaart van mijn broer gemaakt. Dat was mijn eerste taart (ben niet helemaal wijs...) Nu had ik mijn zusje als verrassing een workshop gegeven van Petra Achttien. Zij is erg bekend op het gebied van taarten maken. Was echt leuk. Ik zal het resultaat hier wel even laten zien. Ik wil eigenlijk nog kleurstof kopen, maar werk tot nu toe alleen nog maar gekleurde marsepein. Oh enne moet je toch nog even vertellen over mijn eerste poging. De laatste fm maar vijf follies. Ik telleurgesteld maar....rest groeide goed en had 14 eitjes! Dus...kan nog alle kanten op @ de rest: clowntje, sloppy, maria en iloon....hoe is het met jullie? Fijne avond. Ik ga lekker eten! XXX
Snoes, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Lief hoor en het is ook beter zo he voor Jip. Wat goed dat je een bruidstaart hebt gemaakt. Blondje, ok en nu flink broeden op je emmy. Groetjes Jolanda
Snoes; Wat leuk een nieuw vriendje erbij! Is het nog een jong katje? Heeft hij/ zij al een naam? Hopelijk went hij snel en vinden ze elkaar lief! Over een maandje ben jij als het goed is in het bezit van een emmy, nog even geduld! Kan weer gaan kriebelen he als je dat allemaal leest! Smakelijk eten!
ow en nog even antwoord geven op alle vragen. Ons nieuwe katje is zes maanden en hij heet Beer. Manlief komt net helemaal blij beneden omdat Beer tegen hem aan was gaan zitten. Tis echt een schattie... Zo nu ga ik lekker chillen!
Ohw!!! Jullie zijn allemaal zo lief! Ik ben alweer bijna blij... Ik weet ook wel dat er nog van alles kan gebeuren, maar ik ben de teleurstellingen zo zat, ik ben blij dat jullie dat begrijpen. Verkering kwam net thuis met een bosje bloemen, dat doet ie bijna nooit! Ook al zo lief! @Snoes, wat een geweldige taart. En ik vind marsepein ook zo lekker dus, uh, mag ik een stukje??? Please??? @Blondje, benen bij elkaar houden en heeeeel lief over je buikje laten aaien door blondjeMan! @Nikita, Hoe was de film? Ik zie elke keer de voorstukje en dan moet ik toch wel aan jou denken... ha ha ha, jij ziet er toch niet zo eng uit in je Tutu? @Lente, Woensdag ben ik vrij (een soort van, als er niet teveel zieken zijn... Heel veel snottebellen en griepjes hier. Dan alleen de vervanging doen) Donderdag ga ik van 9 tot 12 mee naar de kunsthallen, vrijdag vrij en dan zien we wel weer verder... Volgende week de punctie en dan ben ik ook een paar dagen vrij. Maar in de wachtweken vind ik het wel fijn om aan het werk te zijn, anders ga je zo malen. En al die stomme kinderen er gewoon uitgooien! En een 1 geven en ook lekker heel veel strafwerk geven! En als dat niet genoeg is alle tafels laten kauwgomkrabben!!! @Kaat, al bijna ingepakt? Al aan de voorbereiding begonnen... Lekker vooruitzich hoor: op het strand, in de zon je prikjes krijgen! (met een lekker coctailtje in je hand) @Chesser, het is zo moeilijk soms om positief te blijven... Soms heb ik het idee dat het een afvalrace is... aantal pogingen, follikels, emmy's, cryo's. Op een gegeven moment is alles op en dan??? Ik weet wel dat ik nog niet zo moet denken, maar soms gaat het gewoon. @Clowntje, Jij ook weer lekker prikjes in je buik gezet? ook een start gemaakt? waar zit jij in je cyclus nu? Buik pijn is vrij normaal zeiden ze in het zh, de een heeft gevoeligere stokjes dan de andere... Het is vooral links waar ik zo'n last van heb, dat zijn zenuwuiteinden, denken ze. Daar doen we het dan maar mee! SMAK!