De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Whaaaa druk op de verkeerde knop en heel mijn verhaal kwijt ) :
    Hier enkele steekwoorden
    Gefeliciflapstaart Beer ;)
    Mooie datum 14 -02 : )
    Sjak, je bent een kanjer ; )
    Chessertje nog 2 nachtjes slapen

Zo... en nu lekker mijn boek uitlezen

welterusten alvast en tot morgen, heb nu al de kriebels voor de fm. Gelukkig daarna samen de rest van de dag vrij : )

*zwaait iedereen gedag*

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Blondy gefeli met je Emmy..!!:) Mooie datum 14-2.. dat moet wel een liefdesbaby worden..;)

Nik ja je pen is er weer joehoe, wat fijn zeg.. En vanaaf tog echt naar de film.. Had wel een voor stukje gezien, maar lijkt mij echt veeel te eng.. We horen morgen wel hoe ie was h..!!

Lente 20 uur..!! SPORTIEF.!!:D:D Leuk dat soort leerlingen, zuigen al je energie weg..:( Laat ze maar zien wie de baas is..:)
    Goed geregeld met de bedrijfsarts..;) belt ie een andere keer maar weer..!!:)

Chesser wat een goed zeg, 4 follies en woensdag al punctie, gaat hard bij jou nu he, fijn.!!

Sjak snap heel goed dat je teleurgesteld bent en dat mag ook.! Maar het zegt nog niets he.. Ik had er steeds maar 7 en 1 dag voor me punctie zagen ze er al meer en had 1 eitjes uiteindelijk.. Dus houdt moed, maar leuk is het niet..

Clowntje, koelkast weer vol dus.. Ja medicatie doen ze volgens mij bij ons ook op beide, geen idee hoe en wat en waarom.. Fijn dat alles is weer in huis hebt.!!

Snoeserd wat leuk dat jullie een nieuw katje hebben en wat een leuke naam zeg..!! BEER RULESS.!!:D En de taart ja ik had hem al gezien.. Mooi hoor..:) Wil btw ook wel een foto van Beertje zien, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor..:D

Nou Lieverds ik ben druk druk met werk, maar leuk.. Tijd mag vliegen van mij tot maart en dan heel pokopoko..:D:D

Slaap lkkr allemaal.!!

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoes; wat een leuke naam zeg voor jullie nieuwe vriendje!

Sjak; mooi dat je jezelf al wat blijer voelt! Ik begrijp wat je schrijft die onzekerheid en onverdachten wendingen en tegenvallers zijn echt niet leuk! Mijn mannetje heeft al goed over mijn buikje geaait hoor. Blijft een apart en mooi idee, een Emmy in mijn buik..

Lente; succes morgen bij de fm en een hele fijne vrije dag!

Kaat; dank je, leuke datum hè! Moet wel goedkomen ja, een mooier Valentijnskado kunnen we beide niet wensen! Fijn dat je lekker druk bent met je werk en t zo goed met je gaat! Je hebt toch een onzekere periode achter de rug, echt goed van je er zo positief mee om te gaan! Blik naar de toekomst vakantie en tp!

Slaap lekker allemaal!

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi meiden,

Even een egobericht. Kom zojuist terug van 2 uur les en ben kapot:( Ben huilend naar huis gegaan en ga me weer volledig ziek melden.
    Nu mijn droomprins wakker maken en naar het ziekenhuis.

xxx
    Lente

5. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hè Bah, wat klote Lente...meld je maar ziek! Dat is het beste wat je nu kunt doen. Veel sterkte en een heel dikke digiknuf van mij!

6. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, he nee, dat is vervelend. Dikke knuf van mij. Ik hoop dat je in het ziekenhuis mooie berichten krijgt waar je weer vrolijk van wordt.

Groetjes
    Jolanda

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Thanks lieverds,

Ik heb me al ziek gemeld en ben net terug van het ziekenhuis. Ben helemaal verbaasd en heb overmorgen al de punctie van 2 follikels en wie weet een kleintje die nog op tijd een groeispurt maakt. Weet eigenlijk niet wat ik moet voelen. Blij, verward, teleurgesteld. Zit nu pas op dag 8 en de vorige keer had ik geen eicel bij een vroege punctie en laatste keer 2 van de drie bevrucht. Ga zo een uurtje slapen en bijkomen van deze geestelijke zware dag.

xxx
    Lente

8. lente67

lente67 Niet meer actief

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    ooooh spannend Lente...mijn duimen draaien overuren! Je hebt er maar één nodig!

X

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo meiden...de film is een abolsute aanrader...maar je moet wel van zulke psycho filmen houden...of je bent een balletfreak...
    Jammer genoeg had mijn vriendin weer afgezegd (haar vriend was ziek geworden) maar manlief ging mee...
    Hij had er helemaal geen zin in, maar ik verwachte dus dat de film te eng voor me zou zijn...en ik kreeg gelijk...;)
    Was goed dat mijn mannetje naast me zat, en hij was toch blij dat hij mee was gegaan, want hij vond de film erg goed...en ikke ook...
    Maar meiden...ik ben dan wel balletdanseres, maar niet zo gek als die miss Portman hoor...;)

Idd. Lente...denk dat ik afgevallen ben door het vele en harde werken van de afgelopen dagen, en het gaat deze week nog door...
    Super goed hoor hoe je de vervelende leerlingen aanpakt...
    Wow, ik lees nu dat ze in Belgie 6 pogingen vergoed krijgen???:$:$
    Wat een luxe zeg...maar het schijnt echt normaal te zijn, aangezien 3 pogingen echt niet veel zijn...een normale vrouw is ook vaak niet na 3 rondes zwanger...
    Ach, in ieder geval kan de BA nu jouw niet de schuld geven...;)
    Maar kom nu je berichtjes van vandaag tegen...ach nee meid...wat vervelend...heel verstandig dat je je ziek meld...je zit gewoon helemaal niet goed in je vel, en denk dus maar rustig als eerste aan jezelf...
    Mijn duimen draaien voor je overuren...;)

Sjak....lekker laten lopen die tranen hoor...
    Hoop dat de kleintjes nog mee gaan doen, en dat deze 7 zich allemaal goed laten bevruchten en door gaan delen...
    Ga je je ziek melden??
    Doe het maar hoor...een beetje rust zal je goed doen...
    Wat lief een bosje bloemen van je lief...:)

Clowntje...de drukke dagen lekker voorbij nu??

Snoesie...hoe gaan de poesjes met elkaar om??
    Zijn ze al dikke vriendjes??
    Wil ook een foto zien...;)
    Hoe lang duurt het in NL voordat je als je ziek bent terug valt op 70%.
    In Duitsland is dat al na 6 weken het geval, maar dan moet je wel helemaal ziek zijn...hoe het precies is geregeld als je voor bijv. 50% kan werken weet ik niet...
    Krijg wel het idee dat Duitsland soms echt wel een achterlijk land is met belachelijke regeltjes...
    Nu maar hopen dat ik alleen voor een TP ga volgende week...de wonderen zijn de wereld nog niet uit...;)
    Trouwens, wat een mooie taart...ziet er lekker uit...

Blondje...super nieuws...
    En dan nog wel de eerste emmie meteen zo mooi ontdooid...
    jaja...die laatste loodjes hé...zijn echt het ergst...maar we slepen je er wel doorheen hoor...
    Ja mag op Valentijdsdag testen...zo wel een super kadootje zijn...

Chessertje, hoe is het met jouw??

Kaaatje, wanneer vlieg jij??
    Enne, is Maria alweer terug in het land??
    Hoe is het met alle andere meiden hier...Iloon, Sloppy en zijn er nog??
    Sorry als ik iets of iemand vergeet...;)

Moest vanochtend de FA bellen, ben geloof ik gister een Progynova vergeten te nemen...
    tsja, dat krijg je als je laat thuis komt van de bios...
    Zag opeens vanochtend dat de strip niet meer uitkomt zoals ik het had berekend, maar ben volgens mij gister voor het slapen gaan nog naar de keuken gelopen om het pilletje te nemen...
    Ben dus niet helemaal zeker...kan ook zijn dat ik het verkeerd heb uitgerekend...
    Heb gebeld, omdat ik dacht dan misschien vandaag er eentje extra te nemen ofzo...maar dat hoefde niet...
    Nu maar hopen dat ik wel genoeg progynova binnenkrijg, ach ja...misschien is het dan wel goed dat ik een beetje ben afgevallen, dan werkt het misschien een beetje sterker...
    Ach ja, we zullen vrijdag en maandag wel zien wat er op de echo's te zien is...

11. lente67

lente67 Niet meer actief

hoi meiden
    dit is ff een bericht via de wii
    de klote ba eist dat ik ma ga werken of langs kom en hij heeft de hoorn er op gegooid de zwakkeling alleen maar omdat ik hem zei dat hij zijn werk beter moet doen
    nik.fijn dat de film super was en ik duim dat je snel de tp hebt
    snoes bedankt 1 is idd genoeg
    mijn droomprins gaat ma mee en heeft de tekst voor mij getypt.
    zucht- tot later
    xxx
    lente

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow nee Lente...
    Wat een vervelende situatie...
    Misschien een domme vraag...maar waarom blijf je daar??
    Je was toch nog niet op zoek naar iets anders hé...
    Vind het echt klote voor je, en je hebt dit niet verdiend, al helemaal niet op dit moment.
    Je had toch ook contact met een lieve BA, een vrouw via het uitzendburo ofzo...
    Kan zij niet nog iets voor je betekenen??
    Heel goed dat je mannetje met je mee komt maandag...
    Mannen blijven toch langer rustig als wij vrouwen, en hij zal zeker voor je opkomen...

13. sjak

sjak Niet meer actief

Jeetje Lente wat een gedoe zeg daar!!!
    Daar word je niet blij van. Welke ba was dit dan? Hebben ze daar enig idee door wat voor een soort zwaar traject jij gaat??? Pffff....

Dikke SMAK!

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

Hoe gaat het hier allemaal? Zal weer eens gaan teruglezen! 8)

Lente; Wat balen dat je zo'n rot begin van de dag had op school! En dan ook in het ziekenhuis een bericht waar je niet op had gerekend, overmorgen al punctie op dag 10! Das wel heel snel idd, maar ze zullen in het ziekenhuis wel weten wat het beste is toch! Hopelijk ontstaan er een aantal mooie emmy's uit. En wat vervelend van je ba! Echt belachelijk, ziek is ziek hoor, als het werken niet gaat houdt het op hoor! Denk maar gewoon aan jezelf een laat je goed verwennen door je droomprins. Wat Nikita al vraagt, er was toch ook een dame van een uitzendbureau die wel lief en begripvol voor je was? Hopelijk kan zij je helpen? In ieder geval gaat maandag je mannetje mee lees ik, heel fijn!

Snoes; Hoe is het met jullie aanwinst? Is hij al onder het kledingrek uit?;)

Lfn; Wat fijn dat de film goed was en dat jullie genoten hebben! Zal de trailer binnenkort eens bekijken. En vrijdag een echo, spannend hoor! Weer veel werken dus deze week? Dank je, vind inderdaad veel steun hier en de komende weken zal ik dit vast nodig hebben tijdens de wachtperiode. Nu gaat alles nog helemaal lekker hoor!:)

Chesser; Morgen punctie, spannend! Ben benieuwd of er nog wat eitjes bij zijn gaan groeien. Ik hoop voor je dat alles goed gaat, succes alvast!

Sjak; Gaat het al weer wat beter met je, nog veel pijn? En lukt het werken nog, anders lekker ziek melden hoor!

Kaat; lekker druk aan het werk?

Bij mij alles prima, lekker gewerkt vandaag en gelukkig ook lekker druk zodat de tijd snel kan omgaan!:) Zometeen even lekker sporten, Qi Chong, ben benieuwd nog nooit gedaan. Is een les in de Body & Mind zaal dus kom helemaal relaxed terug denk ik...

Fijne avond lieverds!

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Lente wat een gezeur zeg op je school..!! En wat een eikel die BA.!! Bleehhh..!! En dan 2 follies, ja snap dat je daar niet heel blij van wordt, tuurlijk 1 is genoeg, maar ik zou ook zeker teleurgesteld zijn..!! Lief dat je mannetje mee gaat.. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, want dat is tog het belangrijkste.!! Dikke Knuffel..!!

Snoeserd, ik w8 nog steeds op een foto van Beer.. :p

Nik wat lief dat je mannetje mee was naar de film, ja in de trailer leek hij mij al heel eng.. Woei niets voor mij..
    En afvallen door dansen kan ik zkr inkomen ja.. Haha vooral als je zoveel danst.!! Ben benieuwd naar je echo..:D Zal voor je duimen.!!

Blondiii ben benieuwd hoe je les was..?:)

Ik ga pas 2 maart vliegen..:):D Btw..

Hoe is het met alle andere.. Slopperd, Megan al naar kvd.? Iloon, Clowntje, Sjakkie, Maria, wie vergeet ik.?? How are you Girlies.??

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Echt een film die ik ga kijken op de bank met het geluid uit en een kussen voor mijn hoofd...Net zoals ik altijd doe als ik Criminal Minds kijk hihi

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Hahahahaha ik had de trailer gekeken en ik dacht: wat spooky, de muziek gaat maar door. Vond het echt een beetje scary, blijkt op de achtergrond een spel van manlief aan te staan die voor de muziek zorgt....sukkelik!

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hahaha Snoes..!! Das grappig.. Ik vind Criminal Minds wel geweldig btw..:D

Foto foto foto..;):)

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    I LOOOOOVE Criminal Minds. Echt fantastisch spannend...
    Heb een filmpje waarbij ik CM zit te kijken en manlief mij stiekem filmt. Om te gieren...

Ik zal de foto zo plaatsen...staat nog op mijn foon.

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaaat, de les viel tegen, helemaal niet actief en een beetje te zweverig naar mijn zin. Vond yoga wel prettig laatst, maar dit was voor mij echt te. Morgen maar weer lekker body pump! Heb ik iig zeker het gevoel wat gedAn te hebben. Oh nog een maandje meid! Dan richting zon!

Snoes, ik ben ook benieuwd naar Beer! Enge film,mmm toch trailer zo eens kijken, ben ook best een schijterd. Haha wel humor van dat spelletje van manlief! Gisteren trouwens Red gezien, leuke film.

Deel Deze Pagina