De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, vorige keer had ik ook al op dag 10 m'n punctie. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Twee follies, je hebt maar 1 goede emmy nodig maar ja..... je hebt er liever ook wat meer achter de hand natuurlijk. Ik ga hard duimen van jou dat er eitjes in zitten.
    En dan dat gezeik van die vent.... grrrrrr... ik zou 'm zo een schop in z'n ballen willen geven.

Blondje, is het een soort Tai Chi ofzo? Hoe was de les, ben je er Zen van geworden?

La Femme, lijkt me ook best een spooky film hoor. Gelukkig zat je man naast je.

Hier alles ok, blij dat de follies er morgen uit gaan en dat alles zich wat normaliseert daar binnen. Vanavond plotseling verhoging. Hoop niet dat ik ziek ga worden.
    Zometeen lekker m'n bedje in.

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

2. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land

Hier issie dan...kledingrek verruild voor de verwarming ;)

3. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @chessertje: niet ziek worden hoor...slaap lekker!

4. lente67

lente67 Niet meer actief

:)jullie zijn lief
    we gaan niet naar de ba.
    neem2weken volledig rust
    computer is stuk dus via de wii
    ches veel suc6 morgen en niet ziek worden
    blondje jammer dat het niet een leuke les was.
    snoes haha grappig met die muziek
    kaatje nog 1 maand joepie

hier al wat rustiger en ga morgen advies vragen mbt ziek melding aan het ziekenhuis dit is niet vol te houden zo.
    de spuit zit erin en morgen lekker niets
    xxx
    lente

5. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi meiden, hier alles goed. Alleen erg moe en lag al om half acht te slapen, ben nu dus al twee zweetaanvallen verder. De decapeptyl doet zijn werk. Typ dit bericht vanaf mijn bedje via mijn iPad en dit gaat best makkelijk.
    Lente meid wat heb jij vandaag weer een achtbaan meegemaakt van emoties. Verschrikkelijk die bedrijfarts, maar nu eerst aan je eitjes denken. Geen spuiten meer en woensdag al een punctie, je zet wel een sprintje in.
    Blondje, heeft de emmies al aan boord, blijft een apart moment, het grote wachten is begonnen.

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Snoes, kan de foto helaas niet zien, ik wil kleine beer nu weleens ontmoeten. Heb hier nu een exemplaar van negen maanden rondlopen en die zit nu naast me mee te typen op de iPad, mag natuuurlijk niet maar zo schatig.
    Chess, niet ziek worden maar verhoging kan natuurlijk ook door alle veranderingen in je lichaam of voel je je ook grieperig?

Ga nu beneden nog even wat drinken en dan hoop ik dat ik kan slapen. Tot morgen

7. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Slapen lukt me niet dus zal morgen wel niet fris zijn. Liefst zet ik nu tv aan op de slaapkamer maar helaas vriend slaapt wel en om nu beneden te gaan zitten. Morgen kom ik zeker even kijken om het nieuws van chess te lezen. Ga nu toch weer proberen

8. sjak

sjak Niet meer actief

Ches succes vandaag!
    lente ook vandaag of morgen? In ieder geval succes als je pnctie ook vandaag is!

XX

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Schatjes!

Snoes, ja CM is en blijft geweldig..:) Vanaaf weer.!! Nou ben ik op me werk en kan ik de foto van Beer niet openen, MOK.!! Stom zeg, heb ik nog wat voor als ik thuis ben..:)

Blondy, oow nee zweverig is niet leuk beetje actie is altijd welkom..:) en Red is errug leuk ja..

Chesser heeeeeeeeel veeeeeeeel succes vandaag!! Hoog dat de verhoging wat gezakt is vandaag..

Lente heel goed 2 weken volledig rust! Ben benieuwd wat je ziekenhuis hierover zegt, dat je zo wordt behandeld dan he, niet de 2 weken rust..;)

Clowntje wat vervelend dat je niet kan slapen en last hebt vand e beijwerking van de deca.. Das niet leuk.. Uiteindelijk tog nog een beetje geslapen..

Hier weer op me werk, wilde vandaag vroeg naar huis (mannetje heeft deze week school dus is steeds vroeg klaar), maar kom er net achter dat een bewoner niet naar dagbesteding gaat dus ik wel moet blijven, maar daar ga ik proberen iets op te verzinnen..:D

Fijne dag allemaal.. Ook degene die ik boven niet genoemd heb..!!

10. lente67

lente67 Niet meer actief

:):)hallo meiden

kaatje de fa maakte meteen tijd en neemt de stress van me over.
    ze was boos en nu moet de ba contact met haar opnemen. mijn baas gebeld en die geeft de boodschap door. ook mijn droomprins belt hem vanmiddag
    sta nu tot 21 febr. op non-actief. pfffff straks lekker yoga doen en vanmiddag naar buiten.jammer dat de bewoner blijft. stuur je hem/haar naar de bios haha
    snoes wat een leuk koppie
    ches ik denk aan je
    clowntje naar die bijwerkingen. bij mij hielp een glaasje melk soms om weer te gaan slapen
    nik. gelukkig kon de medicijn geen kwaad.
    sjak suc6 vandaag. trek je het allemaal nog
    voel me opgelucht en dankbaar door alle steun hier het ziekenhuis en familie en collega's
    xxx lente

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @ clowntje oh, die bijwerkingen zijn erg irri.
    Ik heb er ook nog eentje van negen maanden. Een dondersteentje. Wil ook altijd meetypen. Mag niet, maar moet er wel altijd om lachen.

@ lente wauw wat gaaf dat de FA zo reageert. Dat zal wel een hoop rust geven. Wat een ongelofelijke kloteschool! Niet normaal.

@ kaaat Ik hoop voor je dat je snel naar huis kunt. Hé vandaag over een maandje ga je weg! Joepie!

@LFN jij vroeg toch wanneer je hier voor 70% betaald krijgt bij ziekte? Dat is na een jaar. Vandaar dat ik er ook alles aan doe om dan weer volledig te werken. Het is net of er een knop om is. Ik heb gewoon veeeeeel minder last van vermoeidheid, zweetaanvallen, buikpijnen en alle ellende van het afgelopen jaar. Moet er toch mee om leren gaan, want het hoort allemaal bij mijn leven.

@sjak, ben jij nu thuis? Heb je je ziekgemeld?

@ chessertje spannende dag vandaag. Succes!

@ blondje Hopelijk blijft je lieverdje goed zitten en vindt ie een mooi plekje.

@ maria ben je alweer terug?

@ sloppy? Waar ben je?

Nou meiden, ik ga op de fiets naar de stad (7 km) Nu staat het hier zwart op wit en kan ik er niet meer onderuit.
    Ben oorlog aan het voeren in mijn hoofd, want ik heb geen zin om op de fiets te gaan, maar het is wel goed voor me...
    Hardlopen gaat wel goed trouwens. Loop nu steeds vijf kilometer in 35 minuten. Ik ben helemaal trots.
    Ik ga even kijken voor nieuwe hardloopkleren en ik wil van die leuke korte grijze laarsjes. En een jasje en en en en en en ....hahahaha

FIjne dag to you all!
    Kus!

12. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden!

Vandaag weer naar het zh geweest... Punctie is maandag! Ik heb me er bij neergelegd en het is goed. Zaterdag weer naar het zh een echo en dan moet alles leker groot zijn. Vanmorgen waren er al 8 (grotere) te zien dus we gaan wel vooruit.
    Ik ben niet vrij, maar heb wel een heel relaxed rooster deze week, moest vanmorgen eigenlijk alleen maar naar school voor de pleinwacht. Was verder uitgeroosterd. Morgen 3 uurtjes naar de kunsthallen en dan vrij tot de 14de.
    Ga zo even alles lezen en beantwoorden en reageren...

13. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemiddag meiden,

Snoes lekker aan het shoppen, denk je er wel aan dat je op de fiets minder mee kan nemen dan in de auto. Grijze laarsjes, klinkt goed. Want een mega lieve foto.

Sjak, ik vind het goed klinken hoor en wat is nu een paar dagen meer op een mensenleven. Maandag de punctie en acht is een super goed aantal. Fijn dat je het wat rustiger aan kan doen. Geniet ervan.

Lente, hopelijk kan je FA iets bereiken bij de BA, wie weet A-tjes onder elkaar. Maar dat is niet iets waar jij nu zorgen om moet maken, probeer eerst maar weer je rustige ik te vinden met of zonder WII. Wel kut dat je computer stuk is.

Ga nu even mijn computer afsluiten en mijn dochter van school halen.

14. Chessertje

Hier zwaar teleurgesteld en boos op m'n lichaam. Twee eicellen.... weer....... het wordt weer niets..... Vanmorgen had ik al een raar gevoel, de pijn was minder en ik dacht bijmezelf 'als ze er nog maar zitten'. Tijdens de echo zag ik al aan haar gezicht dat er iets was. Een follie weg.... Gebarsten tussen vorige echo en nu. Punctie deed dit keer overigens verdomd pijn, daarna ook flink buikpijn. Gelukkig is dat langzaam weggetrokken. Er zijn 3 follies en een paar kleinere eicellen. Uiteindelijk resultaat 2 eicellen met als opmerking dat aangezien er een gesprongen is, er een kans bestaat dat die andere te rijp zijn en niet kunnen worden bevrucht.
    Sorry meiden, ben zwaar down, ik geloof er niet meer in. Daar gaat poging 2. Het is natuurlijk nog even afwachten, maar.... ik zit er eff behoorlijk doorheen.
    Tot later lieverds.

Jolanda

15. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Och chess, wat een k bericht. En vooral die opmerking over te rijp zijn. Doe dan niks of een iui dan heb je voor de volgende keer weer een poging. Ik weet heb je niks aan maar ik denk aan je en ga toch super hard duimen voor een bevruchting. Maar snap die opmerking over te rijp zijn niet, ze waren toch nog niet gesprongen dus kunnen ze toch niet te rijp zijn anders hadden ze er niet meer gezeten. Ze waren precies hoen en klaar voor een zaadcel. Kom op ei van chess bewijs dat k zkh hun ongelijk.

16. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoen moet zijn goed. In de snelheid en irritatie op jouw arts te snel getypt.

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    aaaaaaaaaaaaah neeeeeee, wat een klotenieuws! Ik snap dat je je klote voelt. Weet ook even niet wat te zeggen. Tsja, je hebt er maar één nodig is zo'n cliché en zeg ik al zo vaak.

@sjak voor jouw goed nieuws. Spannend allemaal!

@ rest ik ben met de fiets geweest. Heb lekker in mijn alleentje een broodje gegeten bij de Hema en een jasje en een broek voor het hardlopen gescoord. Zo'n strakke hahahahaha
    Ik moet een nieuwe outfit hebben voor een fotoshoot. Moet in grijstinten, maar het lukt voor geen meter. Heb gelukkig nog even, maar ik wil er natuurlijk verpletterend uitzien.

*zet nu de comp uit en want heeft haar duimen nodig om te draaien voor chessertje*

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje....dat Qi chong ofzoiets...klinkt wel interessant...was het leuk??
    Hmm...niet dus...;)nou ja...dan maar weer yoga hé...
    Pilatus is ook erg goed trouwens...
    Deze goede spirit vasthouden hoor...

Kaaat....nog precies 4 weekjes dus, en je ligt op het strand...WOW...
    Kun je nu op tijd weg?? Hopelijk wel...

Haha Snoes...had je het over de trailer van Black Swan...;)
    De film valt uiteindelijk best wel mee hoor...heeft een aantal gil momenten maar heeft verder niets met horror ofzo te maken...
    En ik ben ook een echte schijterd...;)
    Beertje is echt wel een schatje...:D
    THX voor je info trouwens...en wat knap dat de knop is omgegaan bij je...houden zo...
    enne....SHOP ZE, enne...wat voor fotoshoot???

Sjak...super hoe je nu moet werken...je blijft bezig maar lekker op een laag pitje...
    Alvast succes voor maandag...dan is de grote dag...

Chessertje...ow nee zeg, wat een klote nieuws...:(:x
    Wanneer was je laatste echo??
    2 dagen geleden ofzo??
    Moeten ze deze poging echt wel meetellen, of zouden ze deze poging niet mee kunnen tellen omdat de EItjes te rijp zijn...is niet jouw fout toch??
    Dikke knuffel voor jouw en je mannetje...

Lente...heel verstandig van je...ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt...
    Krijg hier altijd de volle ondersteuning en een ziekmelding voor zolang als ik wil...;)Zal ik er eentje voor je bezorgen...;)
    Ow, maar lees nu dat de BA met je FA contact op moet nemen...heel goed hoor...hoort die eikel eens van een profi hoe zwaar deze behandelingen zijn...

Aiai Clowntje...komt het door het spuiten dat je niet kon slapen vannacht??
    Hopelijk gaat het komende nacht weer beter...

Niemand iets van Maria gehoord??
    Ze moet toch allang terug zijn, niet??

19. Chessertje

Ondertussen stromen de tranen over m'n wangen en ben ik ook boos op het ziekenhuis. Ik lees op internet dat dit kan gebeuren met eicellen boven de 25. Dit was maandag al het geval, waarom hebben ze me toen niet op de hoogte gesteld van het risico.

Ik ga m'n bed in duiken, even mezelf verstoppen onder de dekens.

Lieve Lente, ik hoop dat jij morgen meer suc6 hebt meid, ik duim voor je.

Dag allemaal, jullie zijn lief.

Jolanda

20. sjak

sjak Niet meer actief

Getverdemme Chess!! Ik huil met je mee!
    Lekker huilen en onder de dekens lucht een klein beetje op.
    Wat bedoel je met boven de 25?

Dikke kus

Deel Deze Pagina