De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds, nu net thuis dus helaas niet op tijd weg kunnen gaan en morgen moet ik weer, terwijl ik dacht vrij te zijn.. Beetje jammer, maja ik ga er niet dood aan..

Lente wat super goed van de FA zeg.!! Super dat ze het zo voor je op neemt en dan je mannetje ook.. En jij nu zen en chill he..!! Huphup CHILL..!!:)

Snoeserd, wat een lieve foto van Jip.. Die van Beer kan ik ook hier niet openen..:(
    Wat super goed dat je op de fiets bent gegaan en geslaagd bent in de stad.. Ben ook wel benieuwd een fotoshoot waarvoor.. Ik heb laatst hele leuke donker grijze laarsjes gekocht..:)
    Ben je trouwens al aan het schrijven voor je colum.?

Sjakkie, maandag punctie spannend hoor.. En 8 is heel mooi en echt er kan zomaar nog wat bij komen.. Ik denk altijd maar zo je kan er wel 20 hebben maar het gaat erom hoeveel eicellen er in zitten en dan ook nog eens hoeveel er bruikbaar zijn.. Als ze bij jou gewoon alle 8 bruikbaar zijn.. SUper tog..!! Succes met afwachtenn..:(

Clowntje hoe is het met jou naar je gebroken nacht.. En ik wist niet dat je een dochter had, miss overheen gelezen.. Hoe oud.? Als ik vragen mag..:)

Chesser wat ongelovilig kut zeg..!! Snap dat je daar zwaar van baalt en verdrietig van wordt en dat mag.. En wat stom dat de kans op knappen na 25mm grote, groter wordt en jou dat niet verteld is.. Das niet helemaal eerlijk ja..
    Ben het ook met Snoes eens, 1 emmy kan genoeg zijn, maar jij mag je zkr heel kl*te en vervelend voelen nu..!!!

Nik, wel reageren maar niet vertellen hoe het met jou is.. Dat kan natuurlijk niet he..;) How are you.?

Alle andere.. Waar zijn jullie Lieverds.. Alles goed.?

K ga ff heerlijk relaxen.. En ja idd precies 4 weekjes tot mijn vakantie.. Hmm beetje dagdromen dan maar..:D:D

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden!

Snoes; Krijg de foto helaas niet geopend!:( aaaah de foto van je andere katje wel, wat een schatje zeg!:) Wat goed zeg op de fiets, was het lekker en goed geslaagd in de stad? Een fotoshoot, wat gaaf zeg! Vertel vertel!

Clowntje; Vervelend die zweetaanvallen van de decapetyl! Op welke cyclesdag zit je nu, al een idee wanneer punctie is? Ipad is geweldig ja, ik heb een Iphone werkt echt prettig!

Kaaat; en ben je nog een beetje op tijd naar huis kunnen gaan? Je was in ieder geval op tijd aan het werk! Niet op tijd thuis lees ik nu. en morgen ook weer werken. Nou ja, maar weg dromen over de zon dan!;)

Lente; Wat fijn om te lezen dat het beter gaat met je! Vond het gisteren echt zo sneu voor je wat je allemaal weer moet doorstaan! Heel fijn dat je op nonactief staat nu, neem je rust!

Sjak; Goed nieuws toch dat er nu 8 grotere zijn! En zekerheid over de puctiedatum. Fijn dat je jezelf er beter bij voelt. En dat je tot de 14e vrij bent na morgen!

Chesser; He wat een k*t bericht, daar hadden we ff niet op gerekend zeg. Echt heel rot voor je, dikke knuffel! Hopelijk ontstaan er in ieder geval 2 mooie emmy's uit, wanneer weet je meer? maar snap dat t flink balen is, 2 eicellen is niet echt veel na al dat spuiten hoop je toch op meer...

Lfn; Heb de trailer inmiddels ook bekeken, lijkt me wel een goede film! Qi Chong viel tegen, pilates is idd ook leuk. en ze hebben ook power yoga bij ons. Maar ben toch ook erg van actieve lessen, spinning of x-co, en ga zo lekker body pumpen. En hoe gaat het met jou, weer dansen vanavond?

Hier alles goed! Weinig te melden eigenlijk. Oh ja, vandaag een sms van een vriendin, ze is zelf zwanger, hoe gaat het en niet stressen he. Grrrr, dat soort dingen... wordt goed bedoeld maar kan er echt NIET tegen als mensen dingen vertellen in de trant van, ben er niet teveel mee bezig etc, me zo;n verhaal kwam ze de vorige keer ook al aan, zelf was ze de 2e maand zwanger (en had het ook nog wel langer op zich mogen laten wachten zei ze). Begrijp wel dat ze het niet verkeerd bedoelt, maar moet t wel ff kwijt, en dat kan hier prima geloof ik...;)

Liefs, Blondje

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Blondje ja tegen dat soort opmerkingen kan ik ook niet zo goed en al helemaal niet van mensen die er niets van snappen.. Grrr.. Nou jij ook snel zwang en dan samen.. Is een idee tog.?
    Lkkr Bodypumpen..!!

Voor alle een tip, indien je er tijd voor hebt.. Lees het topic Hilariasche Opmerkingen in de Lounge.. Heb echt gehuild van het lachen..!! HILARISCH..!!

Fijne avond.!!

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaaat, fijn dat er hier meiden zijn die precies weten hoe dat voelt en wat ik bedoel! :) Net lekker body pump gedaan, is echt verslavend hoor... Wel eens gedaan of doe jij geen groepslessen?

Zal eens gaan kijken in de lounge, nu ben ik wel benieuwd!

Fijne avond allemaal en alvast welterusten!

5. lente67

lente67 Niet meer actief

ches hoe gaat het nu met je, hopelijk toch een of 2 tp voor je. wat een vreselijke dag voor je gisteren en dan nog lief aan me denken, je bent een kanjer hopelijk is de pijn al gezakt
    blondje irritant zeg en dan vooral van iemand in zo'n positie. hier snappen we dat grrrrrr....
    sjak wat goed dat je je rust weer terug hebt en 8 follies is zeker niet slecht en over een paar dagen de punctie hoe gaat het met de pijn
    snoes wat goed om op de fiets te gaan en geslaagd voor een strakke outfit, woeie
    kaatje plan jezelf ook vrij, je hoeft niet alles zelf in te vullen
    vandaag dus de punctie, 1 eicel en nu afwachten tot nu toe steeds alles bevrucht dus hopelijk nu ook. en een brief van de ba maar daar veeg ik mijn kontje hihi mee af eikel
    ikvoel me lekker rustig en heb dit keer totaal geen last van de punctie gehad
    xxx
    lente

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lente, wat fijn dat de punctie niet pijnlijk was.. En mijn duimen zijn gekruist voor een super bevruchting..:)
    Fijn dat je weer beter voelt en die BA kan idd de pot op..!!:)

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Oh Lente, ik hoop zo dat die eicel bevrucht raakt en een mooie emmy wordt. Ik duim voor jou. Gelukkig dat de punctie meeviel.

Hier nog geen nieuws. Gisteren met tegenzin met de bollen begonnen. Ben doodsbang voor de telefoon. Ik wil dat 'ie gaat maar ook weer niet.
    Verder lig ik ziek op de bank. Een hoofd als een kanon en koorts.

Jolanda

8. Chessertje

Oh mijn God lieverds, ze zijn allebei bevrucht. Morgenmiddag worden ze teruggeplaatst. Wat een opluchting, wat een wonder. Ik ga nu direct de stoomcabine in, zou fijn zijn als ik me dan wat beter voel. Moet goed voor m'n emmy's gaan zorgen. Ik ben ook helemaal geschokt dat ze morgen al worden teruggezet. Ik ga duimen dat ze heel sterk zijn.
    Tot later.
    Jolanda :)

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! QWat een goed nieuws Chessertje! Ik ben helemaal blij voor je....wauw!

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Nu lente nog...*duimduimduim*

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Chesser wat super goed zeg..!! GEFELICITEERD en morgen al, das snel wat fijn.!!!!

Mijn duimen draaien ook voor Lente en Blondii.. Blijven plakken he..:D

12. lente67

lente67 Niet meer actief

:)whoea wat fijn ches, ben helemaal blij morgen een speciale dag en beterschap

niet te geloven hier een aangetekende brief van de ba ligt op de loer. ik maak hem niet open en mijn droomprins neemt alles waar. zou die op zijn pikkie getrapt zijn [laat los en ga voor mijn ukkie in spé] is toch niet normaal dit
    jullie zijn lief en hopelijk wordt ik zat. niet gebeld
    xxx lente

maakt een vreugdedansje

o ja, de fa zei dat ik er smaller uitzag en we hebben nog gelachen om mijn wii haha

13. Chessertje

Bedankt allemaal :)

Goed plan hoor dat je manlief het laat afhandelen. Het belangrijkste is nu jouw emmy straks. Erg dat ze je zoiets aandoen, wat zijn dat voor idioten daar.
    Als ze je niet bellen, dan is het ok dus? Wanneer gaat 'ie er dan in? Ik duim voor jou.

Groetjes
    Jolanda

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente; Wat fijn dat je je lekker rustig voelt, echt knap van je! Petje af!;) Haha wel hard hoor zo'n brief van zo'n kloothommel voor jouw billen. Geen last van de punctie, wat fijn zeg! Welke cd is dit nu voor jou? Ga heel hard voor je duimen dat je een mooi emmy krijgt! Wanneer weet je meer? Spannend hoor! Ha, wat leuk van je fa, dat horen wij vrouwen altijd graag er smaller uitzien.

Kaaat; hoe is het met jou, weer aan het werk vandaag? Nog wel een beetje weekend in het vooruitzicht? Dank je kaat voor het duimen, plakken maar inderdaad! Mijn vriend stelde al Patex voor!;)

Chessertje; Hoofdpijn, koorts en beroerd, wat rot voor je. Hoop heeeel hard op goed bericht voor jou! Oh ik lees nu heeeel goed bericht! :) Oh wat fijn zeg! Ben super blij voor je, wat een opluchting! Worden gewoon twee hele mooie plakbeebs, of in ieder geval 1 van de 2! En morgen al tp, veel succes en genietse alvast!

Snoes; hoe is het met jou? Nog spierpijn van je fietstochtje of ben je dat wel gewend?

Hier alles goed, pas net thuis. Hadden vandaag op het werk afscheidsborrel van mijn liefste collegatje, ze gaat met zwangerschapsverlof. Hadden er echt werk van gemaakt, een toneelstukje wat haar leidinggevende zelf geschreven had van dikkie dik, een mand met kado's, eerste hulp bij bevallingen mand voor haar man en een cd met een gelukswens, gedichtje etc. van alle collega's op de afdeling apart ingesproken. Ze vond het helemaal leuk! ga haar wel missen hoor! Ze weet ook van onze behandeling en heb altijd veel steun aan hoor op diverse punten. Gelukkig heb ik meer leuke collega's.:) Ben daarna nog ff de stad in geweest, moest met een kapotte tas terug. Op de winkels hing 70% aangeplakt, toch maar even bij Dept binnengegaan. Een lichte wassing jeans en een geruite blouse/jurk. Helemaal happy!

Fijne avond allemaal!

15. lente67

lente67 Niet meer actief

hé meiden,

chess een hele fijne dag vandaag.als ik morgen voor 12 uur niets hoor is het goed

blondje wat leuk je nieuwe kleding en die jurk opde maat gekocht hihi
    echt rustig voel ik me niet en net nog het zkh.gebeld. hunadvies opgevolgd en aan de telefoniste doorgegeven dat de ba voor 12 uur de fa moet bellen en dat is het laatste wat ik ermee heb gedaan. ik zit rond cd 11 maar was 6 dagen te vroeg begonnen.hoe voel je je

en hoe gaat het met de rest

xxx
    lente

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Wat klote weer zo'n brief. Maar je hebt gelukkig het zh mee. Ow ik hoop echt zo voor je dat het allemaal goed komt!

@blondje spannend hè meis...jij bent hier ons grote voorbeeld. Houd je het een beetje uit? Als ik ergens geen zin in heb zijn het wel de wachtweken. De zh-bezoeken kan ik nog wel bijzonder vinden, maar de wachtweken...daar zie ik echt tegenop!
    Heb geen spierpijn van het fietsen. Was wel trots op mezelf. En gisteren was ik nog trotser: vijf kilometer hardgelopen met maar één keer een minuutje wandelen tussendoor.
    Wat fijn dat je zulke lieve collega's hebt, daar kan ik me bij aansluiten.

@chesser: Hoe voel je je vandaag? Wat fijn dat je er twee krijgt, hoe laat mag je?

@lfn meis, hoe gaat het met jou? Is er al duidelijkheid wanneer? Jij bent, gelukkig voor jou, toch eerder. Dan kun jij zwanger en al voor mij duimen, deal?

@ kaaat jij bent maar druk met je werk. Vind je het leuk? Nog leuke feestjes in het vooruitzicht? En hoe gaat het met sporten?

@sjak, hoe is het met jou? Hoe gaat jouw behandeling?

Oh, ik heb trouwens een fotoshoot voor dat magazine waar ik een column voor ga schrijven. Moet in grijstinten en wit. Nu ben ik dus op zoek naar een stoer kort jasje in het lichtgrijs: MISSION IMPOSSIBLE! En dus korte lichtgrijze laarsjes: ook MISSION IMPOSSIBLE! NOu ja, heb nog anderhalve maand.

Gisteren op mijn werk wilde de schoolleider mij nog even spreken. Bleek dat er twee collega's (onafhankelijk van elkaar) bij haar waren geweest met zorgen over het feit dat ik al zo snel weer volledig wilde werken. Toen is zij nog eens na gaan denken en heeft ze zelfs de clusterdirecteur gesproken over het feit dat ik zo snel weer aan de slag wil. Ik moest van haar dit weekend gaan nadenken en dinsdag met de arbodeskundige bespreken wat wel een goed traject zou zijn. IK heb zoiets van: ik voel me niet meer ziek en als ik me wel ziek voel dan heeft dat te maken met mijn endo en alle hormonen, daar moet ik maar mee leren leven. En ik vind het gewoon moeilijk te verkroppen dat ik al zolang ziek ben, maar wel gewoon lekker ga winkelen. Oorlog in mijn hoofd nu...We zullen wel zien.

Nog even over IVF in Belgie: volgens mij is het zo dat er zes pogingen vergoed worden, maar dat is het totaal aantal. Dus ook voor een tweede of een derde. Bij ons gaat de teller dan weer op nul, daar niet. Als het hier tot twee keer toe niet lukt denk ik dat wij de laatste poging in Maastricht of Belgie doen. Mijn zus woont in Maastricht dus daar kunnen we blijven. Daar schijnen ze toch succesvoller te zijn.
    Oh nog één dingetje wat ik laatst las. Het schijnt dat ze in Belgie een gaatje in de embryo prikken omdat dat natuurlijk ook zo schijnt te zijn. Dan kan de emmy beter innestelen. Kennen jullie dit? Heeft iemand al gevraagd waarom we dat in Nederland niet doen?

ZO, heel verhaal...nu ga ik mijn koffie verder drinken en mijn crackertjes verder opeten. Straks boodschappen doen, huis schoonmaken en dan kruip ik achter de naaimachine.

Dikke knuf voor iedereen!

X

17. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes!

@Chesser, Vandaag! Veel succes, benen bijelkaar houden twee weken lang! Krijg je ze allebei terug?

@Lente, zo knap dat jij zo kan reageren! Ik zou doodzenuwachtig worden van zulke werkomstandigheden. En stress is toch heel slecht voor het vasthouden van emmy? Wanneer heb jij de tp?

@Blondie, vreselijk die wachtweken, maar ook waar we het voor doen! Voelt ie al goed?

@Kaat, jij werkt veeeeeel te hard! Hoe gaat het verder met je?

@Snoes, het is waar wat jij zegt over Belgie, 6 x in totaal! Zou voor een eerste kindje heel fijn zijn, maar als je graag een tweede zou willen.... of een derde.... In nederland doen ze dat ook weleens zo'n Assisted hatching, een sneetje maken in de embryo voor de betere hechting. Ik kan alleen niet vinden wanneer ze dat doen?!
    Waarom ben je parttime aan het werk als ik vragen mag?

@Nikita: vandaag ga ik ook Black Swan bekijken... Als ik nu voorstukjes zie denk ik aan jou, ha ha ha!

Me: Ik heb een hele vrije week in het vooruitzicht! Nouja, morgen weer naar het zh, maandag de Punctie. Ben er wel een beetje zenuwachtig over hoor, heb er wel veel pijn van gehad de vorige keer. Niet zo zeer de eerst dagen, maar toen de follies zich weer gingen vullen met vocht! En de punctie zelf, maar dat was in een tien minuutjes klaar.
    Wij krijgen er weer twee terug, maar ik hoop ook een beetje op cryo's, anders gaat het zo hard met de pogingen voor mijn idee!

Dikke kus

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @sjak, ow wat heerlijk naar de film vanavond. Ik durf het niet om op het grote scherm te kijken...hahaha
    Ik werk parttime omdat ik in juni mijn zoveelste miskraam had, endo geconstateerd werd en ik het allemaal niet meer op een rijtje kreeg. Wekenlang doorgelopen en me niet ziek gemeld. Na een miskraam de volgende dag weer werken enz enz...wekenlang alleen maar gehuild. Toen allemaal onderzoeken in het zh om te kijken waar de endo zat. Daarna twee maanden decapeptyl gehad waardoor ik tegen de muur opkroop van ellende. Zoveel bijwerkingen...brrrrr. Zat van de week te rekenen en van de laatste decaspuit (een maandelijkse) heb ik tweeeneenhalve maand last gehad. Voelde me diepongelukkig.
    Dus vandaar dat ik nu twee dagen bureauwerk doe. Dat kan ik aan. KLinkt een beetje sneu en ik ben altijd van het doorgaan en aanpakken. NIet lullen maar poetsen en opgeven hoort niet in mijn vocabulaire thuis. Maar soms kan het dus niet anders.

Veel succes voor maandag alvast. Laat je maar lekker verwennen door je verkering.
    x

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    *geeft zichzelf nu een schop onder haar kont om eindelijk eens wat te doen*

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid