De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Meiden, alweer lekker spannend hier. Blondje in de wachtweken, kleintje zit alweer lekker 5 daagjes bij moeder. Chesser, zo zie je maar hoe alles er ineens weer heel anders uit kan zien.
    Nu lente nog even heel goed bericht en dan lijkt de zon aan de picknicktafel te gaan schijnen.

Ik ga lekker even in het zonnetje zitten want bij mij duurt alles zo lang, heb woensdag de laatste pil genomen en ben al 5 dagen aan het spuiten. Nu nog even ongesteld worden en dan kan ik 14 februari eindelijk gaan beginnen met de Puregon. Nu kan ik het weekend nog even lekker genieten van de wijntjes. Ga zaterdag uit eten met vrienden bij mijn favorieten Jappanner. Lekker Sushimi, Sushi en natuurlijk yakitori. Ze hebben daar ook heerlijk biefstukrolletjes gevuld met groente. Biefstuk is nog een beetje rood maar mag nog. Hmmmm. Moet ook nog steeds een film zien op aanraden van Kaaat, de tourist met J. Depp.

Morgen wel even naar een begrafenis maar niet van iemand die dichtbij me staat, is een beetje ter ondersteuning van een vriendin. Maar ach met al mijn hormoontjes in mijn lijf zal ik best een traantje laten. Ben zo labiel als het maar kan.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

2. sjak

sjak Niet meer actief

Snoes: Ha ha ha!
    Ohw ik begrijp je zooow goed! Ik ben begin dit schooljaar ook ingestort... nadat mijn vader en twee zussen kanker hadden en ik daarna ook nog de MMM in mocht!
    Ik heb geen rust genomen (is makkelijker om niet na te denken en door te gaan) maar ik ben wel bij een Dr Rossi (psycholoog van Gooise Vrouwen...) terecht gekomen en dat heeft redelijk geholpen.
    Die deca is echt vreselijk spul he? Ik moet er ook zo van huilen! (en mijn boobs, my god, huge!)

SMAK

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goh meiden...dat waren even 2 drukke dagen hier...
    Maar kom juist terug van de (eigenlijk veels te vroege echo) en opeens is mijn BMS al 0.9 en ziet er super uit.:$:D
    Gyn. en ik waren echt verbaasd, en wacht nu op het telefoontje van de FA over hoe het verder gaat...
    Zelf heb ik het liefst maandag ochtend nog een echo voor de TP, om er zeker van te zijn dat niet net als de vorige keer er opeens vocht in de BM zit, maar weet niet of we met de TP nog zolang kunnen wachten...:$
    Zit echt te stuiteren nu van ongeduld....

Gelukkig zijn we vanochtend vrij, en hoeven we pas vanavond voor de voorstelling te komen.
    Want gister gebeurde er toch iets engs tijdens de voorstelling.
    Een uur voor de voorstelling werd een mannelijke collega van ons opeens niet goed, hij heeft de voorstelling geprobeerd te dansen, maar is halverwege gestopt, en heeft me toch overgegeven in de kleedkamer...hij lag languit op de vloer naast een emmer, en kon niks meer doen...
    Toen het er eenmaal uit was ging het beter met hem, maar toen begon een andere collega, na de pauze werd hij niet goed...en heeft met moeite de voorstelling tot het einde gedanst, om daarna naar het toilet te rennen...:$
    Beiden zijn vanochtend naar de dokter geweest, en we moeten nu de voorstelling met maar de helft van onze jongens zien te organiseren(aangezien er nog een een hernia heeft en een ander gescheurde kruisbanden)...maar ja, dat zien we vanavond wel, zodat we allemaal vanochtend uit konden slapen, en elkaar niet aan kunnen steken mocht het een virus zijn ofzo...
    Was echt eng...maar zover ik weet zijn alle anderen gezond gebleven...

Zo nu even bijlezen hoor...

Chessertje...ow meid, wat een achtbaan van gevoelens zeg...
    Eerst zulk slecht nieuws, en dan nu 2 emmies...
    Ow, hopelijk blijven ze alletwee plakken hoor...

Kaaat...ondanks het vele werken klink je HAPPY hoor...
    Maar ja, met zo'n leuke vakantie in het vooruitzicht...:D
    En ga van het week-end eens in dat topic lezen...klinkt leuk...:D

Blondje...spui dat soort gevoelens maar...beter hier dan tegen je vriendin...want ze bedoelt het alleen maar goed...
    Maar ja, mensen die ultra snel zwanger zijn, snappen er nu eenmaal niks van...trouwens, een heleboel andere mensen ook niet...
    Haha...een beetje Patex...is een goede tip...zullen we het allemaal uitproberen...zou toch een wonder zijn als het werkt...;)
    Wil ook gaan winkelen nu...maar ja, zit er deze week niet meer in jammer...geen tijd...

Lente...punctie dapper doorstaan en helemaal ZEN lees ik...YES...that's the spirit...
    Als je morgen niet wordt gebeld, heb je dan de TP ook morgen??
    Laat de BA maar lekker stikken de komende 2 weken...jij moet je op jezelf concentreren...
    Trouwens, altijd leuk een complimentje over je lijntje...

Snoes...ow, die fotoshoot klinkt leuk...wat super die column en alles wat erbij komt kijken...:D
    Toch wel lief van je collega's dat ze zich zorgen om je maken...
    Dat gaatje wat ze prikken is AH (assisted hatching), dan maken ze met een laser een gaatje in het omhulsels van de emmie, zodat hij er makkelijk uit kan kruipen en zich sneller innesteld.
    Zeker bij een cryo kan dit goed zijn, omdat door het invriezen het omhulsel ietsje stugger kan zijn.
    Weet niet precies of het 'illegaal' is in NL...weet dat ze het bij mij al 2 keer hebben gedaan...het kost rond de 300 euro, want het wordt hier niet door de verzekering overgoed omdat het een extra iets is...

Sjak...veel plezier in de bios...ben benieuwd wat je ervan vind...hij is heftig soms hoor, maar verraad niks...;)
    Lekker een week vrij zodat je kan bijkomen van de punctie...
    Goed blijven drinken na de punctie, en toen ik met overstimulatie in het ziekenhuis lag moest ik karnmelk drinken...dus geef je tip bij deze...drink het nu ook altijd de 2 weken na de punctie...

Clowntje....lief dat je met een vriendin mee gaat naar een begrafenis...ze zijn nooit leuk...
    Maar voor de rest leuke plannen hoor....hmm...lekker eten bij de Japanner met een wijntje...wil ook...maar mag niet meer nu...;)

Zo, hopelijk niemand vergeten...en ben nu een half uur aan het schrijven hier, maar nog altijd geen telefoontje...
    Ow FA...kom op...bel met goed nieuws...ben zoooo benieuwd...

4. lente67

lente67 Niet meer actief

he meiden

nik wat spannend ik duim voor je en niet ziek worden vaak je handen wassen
    snoes wat leuk die fotoshoot en wat lief die bezorgdheid van je school
    clowntje hou vol meid we slepen je wel door die hormonen heen.
    sjak wat fijn dat je de hele week vrij hebt en hopelijk valt dit keer de punctie mee
    chess zijn ze al aan boord aai voor je buikje
    had net school aan de telefoon en ze hebben een extra vervanger en tot de 21e, gelukkig denkt de school en ouder=namelijk een vader wel mee. dus knop om en dan hopelijk zondag onze ukkie ophalen. xxxxxx lente

5. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ze zitten er in :) en nu flink broeden. Het is nu aan moeder natuur of ze blijven plakken. Een is 2-cellig, de andere 4-cellig. Ik vroeg nog over die snelle terugplaatsing, ze zei dat als je meerdere eicellen hebt, dan is het belangrijk om te wachten tot dag 3 omdat ze dan kijken welke sterk genoeg zijn om in te vriezen. Maar in mijn geval maakt dat niet uit, aangezien er niets om in te vriezen is. Nou, ze zitten lekker warm en ik ga goed voor ze zorgen.

La Femme, wat een goed nieuws. Laten we hopen dat het voorspoedig blijft gaan en jij straks ook met een prachtige emmy in je buik rondloopt :).

Lente, ik duim dat jij zondag gezellig aanschuift op de wachtbank, er is plek voor allemaal.

Sjak voor jou gaat het ook opschieten nu. Spannend.

Clowntje, kun je ook wat zonnestralen deze kant opsturen, de lucht is grijs en het waait flink. The winds make love, zegt m'n man dan als het zo hard waait.

Groetjes
    Jolanda

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Jaaaaaaaaaaa Chess heeft 2 emmy's. Helaas schijnt hier de zon alleen figuurlijk aan de picknicktafel. Met vandaag een straaltje extra omdat la femme ook goed bericht heeft, snel ontdooien de cryo's want volgens mij ben jij er klaar voor.

Nu hard aan het duimen voor goed nieuws van Lente, want die heeft ook wat zon in het leven verdiend

7. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    IK vind het idee van Patex ook wel goed, maar denk dat ik het na de tp even dicht laten kitten. Als emmy dan denkt eruit te kunnen moet ie gewoon weer terug naar zijn bedje.

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente...wat fijn dat je zo wordt ondersteund...
    En hoop ook op goed nieuws voor je...heb je echt wel verdiend...

Chessertje...wat super goed...
    Nu lekker broeden...
    Je hebt ze al na 2 dagen terug gehad denk ik, toch??
    Kan helemaal goed komen hoor...ik krijg ze ook na 2 dagen terug, zitten ze lekker warm bij mama, alleen kunnen we ze niet meer in de gaten houden...;)

Clowntje, hier thuis schijnt ook het zonnetje alleen binnen...
    Blèh, wat een weer buiten...
    En dadelijk naar het theater...helemaal geen zin in...:(

Maar....ben zojuist gebeld...eindelijk...en heb donderdag TP...
    Vond het een beetje laat...maar ze legde uit dat het BMS al wel mooi dik is...maar dag 10 voor een cryo TP echt wel een beetje vroeg is...
    Vanaf dinsdag neem ik de Crinone (Utro) en worden ze ontdooid...
    Krijg woensdag het telefoontje, en mag dan donderdag voor de TP komen...:D:D
    Heb haar uitgelegd dat het vetrouwen in mijn lichaam een beetje weg is na de vorige keer, en dat ik het niet helemaal vertrouw dat het nu zo super volgens plan loopt...
    Eigenlijk wilde ze me zelfs niet meer voor een echo zien, ze legde uit dat omdat ik nu zo mooi reageer zoiets als de vorige keer waarschijnlijk niet gebeurd...de vorige keer reageerde ik vanaf het begin te langzaam op de medicijnen, omdat ik waarschijnlijk te laat in de cyclus ermee begonnen ben, dus slaat de werking op een gegeven moment om.
    Maar ze hoorde dat ik onzeker was, en mag maandag voor een extra echo komen...:D:D

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Lente ze weten niet van ophouden he een aangetekende brief.. Stelletje idioten..!!
    Heel goed dat ze een extra vervanger hebben..!!! Blijf voor je duimen, spannend hoor..!!

Blondii Collegaatje tijdelijk weg is niet leuk nee..:( Wel fijn dat je zo goed geslaagd bent in de stad en dat onverwachts..:D Je houdt het nog goed vol dus..:) K ben het weekend lkkr vrij, ben er erg blij mee..

Snoes ja oorlog in je hoofd kan dat heel goed begrijpen ja.. Moeilijk he, snap heel goed dat je nu gewoon verder wilt zou ik ook willen, maar je moet jezelf niet voorbij lopen he en niet te hard voor jezelf zijn.. Succes en sterkte met deze battle met jezelf..
    Wat leuk van die fotoshoot zeg..!! Super!! Vervelend he als je echt specifieke dingen moet kopen kan je ze nooit vinden.. Maar je hebt wel een goede reden om al je vrije tijd nu in de stad (op zoek naar) door te brengen..!!
    En vind me werk erg leuk hoor anders zou ik daar niet zoveel kunnen zijn..!! Feestjes uhmm ga denk ik wel weer eens wat doen dit weekend, waar we stranden zien we wel..;) En sporten deze week door werk niets gedaan.. *schaamschaam* Vanaf volgende week weer hard aan de slag..!!!

Sjak spannende dagen voor je..!! Fijn dat je wel ff vrij bent.. Heel veel succes met alles alvast..:)

Clowntje w88 is niet leuk he..! Sterkte bij de begrafenis.!! Gezellig uit eten dat klinkt goed ga zo ook ff de stad in met zus en manlief..:) En dan de film, ja die moet je echt ff gaan kijken..:D:D Je zal er geen spijt van krijgen..

Nik goed geregeld wat fijn allemaal zeg, gaat het tog ineens heel snel en maandag even goed nog een extra echo das wel beter..:D:D
    Wat super eng zeg van je collega's weten ze al wat ze hadden, hebben ze niet hetzelfde gegeten ofzow.. Eng hoor..

Chesser Jeeeeeehhh 2 aan boord..!! Snap de uitleg wel van het Ziekenhuis..!! Ooww hoop het zooo, mijn duimen draaien overuren..!!!

Nou hier alles goed...:D tussendoor al een beetje verteld wat mijn weekendplannen zijn.. We gaan morgen ook bij het huisje kijken wat we ws willen.. Maar manlief wil miss nu ook nog weer bij een andere kijken, dus we zullen zien..:)

Lieverdss fijne avond.. Ik ga dus zo naar me zus, maar eerst met manlief naar de tandarts die loopt al een week met een hele zere kies..!!:(

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond lieve meiden,

Het is al weer weekend!:) De week is omgevlogen, lekker gewerkt, nu lekker genieten van de rust en leuke dingen.

Lente; Houd je rustig he, ff lekker het lak hebben aan je werk, maar snap wel dat dat niet makkelijk is. Ga heeeel hard duimen voor geen telefoon voor jou morgen! Haha nee de jurk niet op maat, is een blousejurk dus niet heel strak maar maat xs dus niet op de groei. En de skinny jeans die mooi straks zit ook niet op de groei. Ach ja, mag ik zwanger zijn is het straks een mooi motivatie om er weer in te passen en kan ik het nu nog een paar weken aan. was uitverkoop ook.

Snoes; Wat goed van je dat hardlopen! Echt knap, dat kan ik dus echt niet. Voel me heel goed, ben heel positief en vol vertrouwen. Tot nu toe gaan de wachtweken erg goed en vliegt de tijd, maar goed is pas week 1. Heb al 1x eerder tp gehad en de 2e week was het ergste, al zat ik toen ook nog thuis met griep dus had weinig afleiding. Oh ja, ben de eerste hier die meer weet. Wil graag het goede voorbeeld geven en dat jullie dat dan allemaal volgen!:D
    Snap heel goed dat je graag weer aan de slag wil. Luister goed naar de adviezen maar vooral naar je eigen gevoel! Weer mooie dingen gemaakt op de naaimachine? Jeetje Snoes, ik lees dat je al een hoop hebt mee gemaakt. hoeveel miskramen heb je gehad, als ik vragen mag? En dan als een bikkel maar doorgaan komt er een keer uit he. Goed dat je nu weer op de goede weg zit!

Chesser; Morgen laatste echo dus? En dan maandag punctie, spannend! Lekker een weekje vrij daarna, goed voor je!

Clowntje; Nog ruim een week dan is het zover, dan mogen de eitjes gaan groeien! Gek he, je kijkt gewoon uit naar nog meer spuiten! Doe maar lekker genieten van de wijntjes en biefstuk!

Lfn; Wat goed dat je bms er zo goed uitziet! Spannen, spannend spannend! Ik duim voor je voor een hele mooi tp van 2 cryo's maandag! Argh wat rot al die zieke collega's. ze moeten jou niet aansteken hoor, jouw lichaam moet emmy-proof zijn! Heb ook de reclame gezien van Black Swann en in de tv gids een artikel gelezen, moest ook meteen aan jou denken!;) Oh wat fijn dat je maandag nog een echo krijgt, voel je je vast heel gerust op? Maar wel fijn dat je fa zo positief is!

Chessertje; Gezellig dat je bij mij aanschuift op het wachtbankje!:) We gaan samen een lekker glaasje vruchtensap drinken en voor elkaar duimen en lekker relaxed blijven! Hopelijk sluiten er snel wat meiden bij ons aan!

Kaaat; heel fijn weekend, lekker vrij je hebt het verdiend! Lekker rusten of nog leuke dingen doen? oh ik lees het al, veel plezier bij je zus en succes bij het huis kijken!

Liefs Blondje

11. Chessertje

Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc:
    Clowntje: IVF2, 8 januari

Lente67: IVF3 25 januari;)
    Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho.
    Blondje: ICSI 1, cryo tp 2
    Sjak: iCSI 2 21 jan
    La femme Nikita: IVF 2, cryp TP

Echo:
    Clowntje: 21 februari fm
    Lente: 27 januari Uitgangsecho (cd 2/3?)
    Blondje: 25 januari (CD12)

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm, 31 januari fm
    Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8
    Lente67: 1 februari 1e fm
    La femme Nikita: 7 febrauri echo

Punctie:
    Chessertje: 2 Feb
    Lente: 3 februari half 9

Tp:
    Blondje: 31 januari
    Chessertje: 4 februari
    lente: 6 febr.

Testdatum:
    Blondje: 14 februari bloed prikken
    Chessertje: 17 februari thuistest
    Lente: 21 februari bloedtest

Zwanger? Ja/Nee:

12. sjak

sjak Niet meer actief

Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc:
    Clowntje: IVF2, 8 januari

Lente67: IVF3 25 januari;)
    Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho.
    Blondje: ICSI 1, cryo tp 2
    Sjak: iCSI 2 21 jan
    La femme Nikita: IVF 2, cryp TP

Echo:
    Clowntje: 21 februari fm
    Lente: 27 januari Uitgangsecho (cd 2/3?)
    Blondje: 25 januari (CD12)

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm, 31 januari fm
    Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8
    Lente67: 1 februari 1e fm
    La femme Nikita: 7 febrauri echo

Punctie:
    Chessertje: 2 Feb
    Lente: 3 februari half 9
    Sjak: 7 feb

Tp:
    Blondje: 31 januari
    Chessertje: 4 februari
    lente: 6 febr.

Testdatum:
    Blondje: 14 februari bloed prikken
    Chessertje: 17 februari thuistest
    Lente: 21 februari bloedtest

Zwanger? Ja/Nee:

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoe is het hier?

Ik laat ook maar weer even wat van me horen ;)
    Hier gaat het nu gelukkig weer goed.
    Megan had een virus meegenomen van het kinderdagverblijf en ik ben heel erg ziek geweest! Ik heb meer als 24uur niks kunnen binnen houden en ik ben 3kilo kwijt. Ik was al niks aangekomen dus ik zit nu ruim onder mijn start gewicht.

Mijn trouwjurk is binnen en hij zit perfect, dat is hij is net te groot wat heel goed is omdat ik nog wel wat vocht vast zal houden in het warme zomer weer :)
    Mijn schoonmam's heeft even goed gekeken en kan hem als het nodig is ook nog vermaken dus ik is helemaal blij!

Mijn duimen draaien voor jullie hoor" dat jullie mijn en vlinder en norwegian sky snel mogen volgen!

Xox sloppy

14. lente67

lente67 Niet meer actief

:)hi ladies,

blondje al 1 week voorbij nog 35 te gaan
    nik super volgende week de tp en wat fijn dat je nog een echo krijgt. hoe ging het met dansen
    chess heb je goed geslapen met je wondertjes
    kaatje nog lekker aan het slapen geniet lekker samen van je weekend en al dat werken is al een sport op zich
    snoes al hard gelopen en wat goed dat je al 5 km achter elkaar loopt nog even en je doet de dam tot dam loop.
    sjak komt nu ook al heel dichtbij
    clowntje hoe gaat het met spuiten
    sloppy wat fijn dat het nu weer goed gaat gelukkig maar en super van je trouwjurk

hier lekker zen. de brief ligt voorlopig op het postkantoor en wie weet is het een afzegging maar dat maakt niet uit heb zelf al afgezegd haha ben door de pregnyl al 1,5 kilo kwijt had ik de vorige keer ook in sommige afvalklinieken gebruiken ze het als hulpmiddel. gisteren bij wii 22 jaar whoea wordt steeds jonger
    droomprins kon gisteren niet slapen en moest om 5 uur al werken. hij is super gevoelig hopelijk is het gauw 12 uur
    fijne dag meiden
    xxx
    lente

15. Chessertje

Lente, die telefoon gaat gewoon niet, jij moet morgen een TP. Duim heel hard voor jou.
    Goed zeg dat je steeds jonger wordt :)

M'n emmies zitten lekker warm hierbinnen en hebben het vast erg naar hun zin.

Groetjes
    Jolanda

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen Ladies!:)

Sloppy; Alweer 12 weken zwanger, gaat snel zeg! Rot dat je zo ziek bent geweest, nu maar goed gaan aansterken.

Lente; Spannende dag vandaag voor jou, mijn duimen draaien extra hard voor je zal aan je blijven denken en hopen voor geen telefoon deze morgen. Heb je nu morgen de tp? Wist niet dat het zh dan ook open was, wel fijn hoor. Ben eigenlijk wel benieuwd welke fa jij hebt aangezien we in hetzelfde zh lopen volgens mij, en ik lees echt positieve dingen van jou de laatste dagen over haar. Fijn dat je helemaal zen bent!:) Oh, dat verklaart hier ook eea van die pregnyl en afvallen. Las juist heel vaak dat meiden er van aankwamen de hormonen, maar van pregnyl niet per se dus. Heel veel succes met afwachten voor jou en je droomprins.

Hier alles nog steeds goed en relaxed, ga dit echt proberen vast te houden tot volgend weekend!;) Zo lekker body pumpen en vanavond op de koffie bij vrienden en morgen krijgen we vrienden te eten, lekker weekendje dus! Voor iedereen een heel fijn weekend!

Liefs Blondje

17. lente67

lente67 Niet meer actief

ha blondje ik heb verschillende artsen maar meestal al oraby ook diepenhorst en 1 keer een man, vrouwelijk typje hihi wie heb jij ook vermeer een paar keer gehad vind ze allemaal erg aardig. veel plezier met je vrienden
    chess heerlijk voor je, ben je al opgeknapt
    nog 2 uur... ga zo actief mijn huis schoonmaken, tijd gaat sneller en een schoon huis

xxxxxx lente

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Lente: nog 19 minuutjes, het komt goed...

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lente,

"Onze" arts is al oraiby,maar heb ze ook allemaal al eens gehad, behalve de man. Vind ze ook allemaal erg aardig,ook de assistentes zijn erg lief! Nog geen telefoon gehad hoop ik! Goed van je dat schoonmaken, heeft dubbel effect!

X

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Joehoe Lente, geen nieuws is goed nieuws? Ben zo benieuwd....

Deel Deze Pagina