Kaaat...klinkt alsof je een leuk week-end hebt gehad... Nieuw bril, op huisjes jacht... AUAU...die tand van manlief klinkt pijnlijk hoor... Blondje...you go girl...week 2 daar slepen we je wel doorheen... Sloppy....voel je je nog altijd goed?? Haha Snoes....als je ongie moet worden....doen we wel weer even een ondie dansje voor je...werkte de vorige keer ook goed... Chessertje...alles kits bij je?? Zo, heb niet veel tijd meer...moet dadelijk op de trein naar de FA... Mijn gyn. is dus met vakantie, en moet nu naar de IVF kliniek voor een echo...dwars door een nieuwe storm hier...maar we hebben het ervoor over, en hopelijk kom ik thuis met goed nieuws... Tot later meiden...
hé meiden, kaatje wat leuk een nieuwe bril. hoe ziet ie eruit. over 3 jaar wil je toch eventueel naar curacau is blijven huren dan geen optie blondje dat is de spirit, go for it nik goede reis, hier schijnt het zonnetje snoes hopelijk mag je ook snel aansluiten, hoe gaat het met je man zijn bedrijf chess het is het gevoel alsof mijn buik strak trekt. is vandaag weer weg. vervelend dat je moe bent sjak al terug van het ziekenhuis sloppy is lief we gaan zo een kaarsje aansteken voor ukkie. fijne dag meiden xxxx lente
Hee Lieverds, Snoeserd, ja denk dat jij en Blondii helemaal gelijk hebben over het huis hoor.. Haast hebben we ook niet.. Wat goed dat jullie er zoveel af hebben kunnen krijgen das mooi meegenomen.!! En nu lkkr shoppen, altijd leuk.. Zaandam, dicht bij mij dus.. Blondii Lkkr aan het werk!! Ik ben wel uitgerust hoor, ga vandaag op tijd weg, want ben vorige week veels te veel hier geweest.!! En ja ben weer op de fiets met tegenwind.. Vind ik wel heel goed van mezelf..!! Chesser hoe is het met jou.? Nik oow wat een tocht met de trein.. Succes en ik duim voor goed nieuws..!! Lente, K zal straks ook een kaarsje voor je aansteken!!! Ja huren of kopen.. We willen niet 3 jaar maar zkr wel 6 jaar hier nog blijven.. En we zien kopen wel als een goede investering, willen dan ook veel afbetalen, zodat we mooi wat overhouden aan het eind van de rit en daar dan gelijk een huis van kopen op Curacao.. En dan de bril, ik heb hem al gezocht op het net maar vond hem niet.. Hij is van pepe jeans n zwarte met wit aan de binnenkant..!! Krijg hem over 2 weken zal hem dan wel ff showen hier..!! Nou Lieverds, Blondii, Chesser en Lente hang in there..!! Alle anders Zwaai maar weer..!! Tot straks!!
La Femme, hoe was de echo? Hopelijk alles goed en donderdag je TP. Sjak, hoe ging het vandaag? Kaat, klinkt als een hippe bril. Leuk. Zal je vast goed staan. Hier alles goed. Maar op de wachtbank zitten is saai. Groetjes Jolanda
Hoi meiden... Ik ben terug en heb een BMS van 11 mm FA was erg tevreden, en nu maar hopen dat de cryo'tjes goed ontdooien. Zou zonde zijn van dit mooie BMS om het niet te gebruiken... Ben een beetje bang voor het ontdooien omdat de FA vandaag vertelde dat ze de mooiste meteen vers TPen, maar dat het in dat stadium moeilijk inschatten is. Van de 8 bevruchte EItjes die we na de verse TP nog over hadden zitten er dus 6 in de vriezer, en 2 waren niet goed genoeg voor cryo's. Hmmm...moeilijk om rustig te blijven nu tot woensdag hoor, dan wordt ik namelijk gebeld... Wil niet te positief zijn om mezelf te beschermen, en het heeft de afgelopen keren ook niet gewerkt...maar negatief denken wil ik ook niet, want als er dan geen TP komt zeg ik weer tegen mezelf, 'zie je wel, je had het aan zien komen'- Maar ja, geloof dat jullie deze gevoelens wel herkennen... Morgen nog maar eens lekker het huisje aan de kant, want ben nog lekker vrij...en dan 's avonds naar het theater... Is ook wel eens leuk in het publiek te zitten... Lente...mooi idee van het kaarsje voor ukkie... Ja Kaaatje...brilletje showen als hij er is... Wat...vandaag scheen de zon in NL??? Hier stormt het weer ontzetend....:x
kaatje klinkt stoer en modern je bril en 6 jaar is een mooie investering chess weinig te beleven dus... en je moet nog zo lang, sterkte met het wachten vandaag stond er als tip op mijn kalender om hardop een belangrijke beslissing in 1 zin uit te spreken, dit is de mijne: ik ben niet naar de ba gegaan omdat ik ga voor ukkie's voortbestaan vanmiddag heerlijk 2 uur gewandeld. helemaal zen xxx lente
whoea goed hoor nik, komt helemaal goed de tp morgen lekker genieten als toeschouwer, gaaf. haha wil ook steeds mijn huis schoonmaken maar ook doen, neuh, heb ik vast van mijn moedertje die was ook niet zo'n poetstertje maar wel heel lief schenkt een groot glas karnemelk in xxx lente
Snoes; hopelijk word je snel ongesteld! Dan zou je dus al snel kunnen beginnen? En hoe was t bij Loods 5? Ben er ook wel eens geweest, leuk hoor. Chesser; hoe gaat t? Het wachten te doen voor jou? Lfn; Wat een reis, en vandaag storm daar, hier zonnig en lenteachtig bijna. Goed nieuws voor jou, wat fijn zeg, dik Bms, gaat helemaal goedkomen voor jou! Nu woensdag ff spannend met t ontdooien, ik duim voor je. Lente; hoe is t met Ukkie? Wat lief een kaarsje! Klinkt goed dat wandelen en zen zijn, vasthouuden meid! Kaaat; wat leuk je bril,klinkt goed! En lekker fietsen, goed van je! Hier alles goed! Bedankt voor de steun meiden vooral nu in de wachtweken! Lekker gewerkt vandaag, heel druk dus de week vliegt zo wel om! Nu gezellig bij mijn zusje! Dikke x Blondje
Hee Honeys.!! Chesser ja begrijp dat het saai is.. Hou je het wel vol.? Lente lkkr gewandeld..!! Goed zo.. Lkkr zen blijven en die ba stikt er maar in.. Heel goed..!! Nik.. Wow ziet er goed uit, 11mm..!! Morgen lkkr vrij, das ook wel eens nodig he..!! Lkkr naar het theater, wat ga je bekijken.? Blondii.. Ja de week is voorbij voor je er erg in hebt.!! Slaap lkkr allemaal..!! Tot morgen.!!
Lente...je heb een super goede beslissing genomen vandaag... Gezellig Blondje, bij je zusje op de koffie, je houdt je goed bezig hé... Kaaat...morgen wil ik naar een duitse musical gaan kijken...heet Linie 1, en is een echte hit hier. Hoop dat ik een kaartje krijg, want het is eigenlijk al uitverkocht...maar voor medewerkers is het soms nog wel mogelijk een restplaatsje te krijgen... Meiden...hier stormt het echt super erg hoor... Alles op het balkon staat op de grond, en heb alle ramen dicht... Zit niet echt op mijn gemakje op de bank als er weer eens een windvlaag om het huis vliegt... Trusten...
La Femmetje, zo begrijpelijk die gevoelens allemaal. We blijven positief, en gaan voor een TP voor jou donderdag. Je hebt in ieder geval een prachtig BMS. Blondje, gelukkig heb je het gevoel dat de week omvliegt. Kaatje, wachten gaat wel hoor maar ik kan de dagen wel om kijken. Geduld is nooit m'n sterkste kant geweest maar in de mmm leer je het wel. Lente, wat goed dat je helemaal zen bent, houden zo . Groetjes Jolanda
Goedemorgen meiden, Blondje het schiet al op nu. nog maar een paar dagen. Goed dat je zoveel afleiding hebt. Chess het lukt je wel, blijf lekker naast je zitten aan de picknicktafel. Nik is de storm al gaan liggen. Veel plezier vandaag. Vermoeiend zo met de wii typen. ik ga buiten spelen nu want het is schitterend weer. xxx lente
Goedemorgen ladies, Even een kort berichtje... Gister punctie gehad, was vreselijk, wat deed dit zeer!!! Naast het roesje ook valium gehad, mijn god wat was ik beroerd gisteren! Maar ze hebben 9 eitjes gevonden, vanmiddag horen we hoeveel er zijn bevrucht. X
Hee Lieverds, Nik wat erg dat het nog zo stormt bij jullie, hier is het prachtig..!! Zal het ook even jou kant opsturen!! Hoe bevalt je dagje vrij.? Ik ging proberen Linie 1 te googlen, maar alles in Duits.. En mijn Duits is errug slecht!!! Maar wens je veel plezier en ik hoor morgen wel hoe het was.. Chesser, ja w88 is ook saai..!! ! Hoop dat het nu snel gaat.!! Lente lkkr buiten gespeeld.!! Ik ben ook weer op de fiets want om half 7 was het al lkkr buiten.. Sjak wat vervelend van de pijn zeg.. Weet precies wat je doormaakt.. Nu lkkr niets he..!! 9 is wel errug goed..!! ben benieuwd naar vanmiddag.!!! Fijne dag dames.!!
Stuur allemaal goede vibs naar mijn cryo'tjes die zich vandaag hopelijk aan het verder ontwikkelen zijn... Om mezelf bezig te houden heb ik de ramen al gedaan, gedweild, en dadelijk boodschappen doen. Daarna lekker niksen op de bank, en dan vanavond hopelijk naar het theater... Word gebeld als ze een kaartje vinden voor me... Chesser...ja...we (proberen) positief te blijven... Lente...ja...storm is weer voorbij... Was gister dus met de trein onderweg, en vanochtend hoorde ik op het nieuws dat 's avonds op het traject waar ik ook voorbij ben gekomen een trein tegen een omgewaaide boom geknald is... Gelukkig niemand gewond... Vandaag schijnt het zonnetje weer... Sjak...jij dappere meid... Nu maar lekker uitrusten en je klaarmaken voor de TP. Hoop op mooie bevruchtingen en een paar cryo's... Ow Kaaat...wat lief dat je ging googlen wat het was... Als ik kan gaan laat ik zeker weten hoe het was..en gelukkig is het vandaag ook weer prachtig weer hier... Dadelijk maar even naar buiten toe... XXX en tot later meiden...
zwaait even iedereen gedag en ga buiten genieten van mijn onbetaald verlof geregeld door mijn droomprins, big smile en hoopt op positieve berichten van nik en sjak trots op kaatje op haar fiets
Lente, heel goed, tijd voor jezelf. Alles voor ukkie nu. La Femme, ik duim hier voor mooie ontdooide cryo'tjes. Sjak, vervelend zo'n pijnlijke punctie. Maar gelukkig veel eitjes, dat er maar veel bevruchtingen plaats mogen vinden. Hopelijk hoor je snel wat. Hier alles goed. Tot later. Groetjes Jolanda
He Ladies, Weer even een snelle voordat ik m'n bedje weer opzoek. Er zijn er 8 met activiteit, 4 goede en 2 die nog bij kunnen komen... Verkering heeft gebeld, dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat dit allemaal betekent?! Morgen om half drie komen er 2 thuis! Daar moet ik aan denken en die zijn er! Later of morgen ga ik aaaalllleeeees goed lezen en heeeeeel veeeeel reacties geven! *SMAK*
Sjak...super goed hoor... Spannend morgen de TP... Lente...wat goed van je droomprins...genieten maar... hihi Chessertje...hoop ook dat ze nog goed bezig zijn daar in het lab...denk er toch best wel vaak aan vandaag... Bij alle eerste keren /IVF of cryo TO) liet ik alles maar over me heenkomen, maar bij alle volgende keren ben ik toch zenuwachtiger en maak me meer zorgen...