De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good evenig!:)

Chessertje; hoe is het meid, houd je het nog vol naast Lente en mij op het wachtbankje? Geduld is ook niet mijn sterkste kant, maar in de mmm leer je het idd wel te hebben!;)

Lente; En lekker buiten geweest? Was schitterend weer he, het lijkt wel lente te worden, vroeg licht, vogeltjes fluiten, zonder jas weg... En hoe gaat het met je zen-gevoel? (zo te lezen goed!:)) Ja gaat al opschieten he, gewoon nog maar een paar dagen voor ik meer weet!

Sjak; wat vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad gisteren,nu nog steeds pijn? En je had al zo'n last van het groeien van de eitjes toch? 9 eitjes is wel super!:) Doe maar lekker rustig aan en neem je rust, lekker vrij toch van de week? Jippie, morgen iig Tp van 2 toppers!! En hopelijk ontwikkelen er nog een aantal goed voor de vriezer, al willen wij helemaal niet dat je die gaat nodig hebben natuurlijk op korte termijn.

Kaaat; Weer aan het werk, nog lekker vrije dag ook van de week? Nog maar een paar weekjes voor jou he, dan heb je zo ie zo mooi weer!:cool:

Lfn; Mijn duimen draaien voor jouw cryotjes! Hoeveel dagen vooraf worden ze ontdooid? Fijn dat het bij jou nu ook mooi weer is vandaag. Veel plezier in het theater, hopelijk gaat het door!

Hier weinig nieuws, weer een dag voorbij, lekker druk bezig geweest op mijn werk en zo uurtje sporten. Het begint wel spannend te worden hoor, maar ben nog steeds Zen (op zijn lentes ;))

Fijne avond! Dikke x Blondje

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Joepie, jij ook morgen 2 emmies in je buik Sjak en dan gezellig erbij op het wachtbankje.

Blondje, knap dat je het zo goed vol houdt. De laatste wachtdagen zijn het moeilijkst.

La Femme, voor jou morgen het spannende nieuws over je cryootjes. Hopelijk zit jij donderdag gezellig bij ons op het wachtbankje.

Groetjes
    Jolanda

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gezellig dat er weer 2 meiden bijkomen op het wachtbankje! Zijn we al met zijn 5-en donderdag! Zal alvast een paar kussens neerleggen en sapje klaarzetten. En natuurlijk lekkere bonbon's! Alle andere meiden mogen natuurlijk op bezoek komen!

Chesser, wanneer mag jij eigenlijk testen? Krijg je bloedtest?

4. Chessertje

Ik mag de 17e testen met een thuistest maar heb ook een bloedtest formulier mee gekregen. Maar ik vraag me af of ze geen rekenfout hebben gemaakt en of ik niet beter de 18e of 19e kan testen, mits er geen ongi komt natuurlijk. Bovendien test ik liever in het weekend ivm met werk.

Groetjes
    Jolanda

5. lente67

lente67 Niet meer actief

he girls,

sjak morgen de tp, hoera en wie weet 4 cryo's voor later
    chess ik heb de 21e de bloedtest en doe geen thuistest. je zou idd. de 19e kunnen testen voor je gemoedsrust.
    blondje wat klink je lekker Zen go for it
    nik veel plezier hoop ik en keep it cool
    kaatje fijne avond
    ben lekker met een omweg van school naar huis gewandeld en in de tuin gelezen. morgen wil ik gaan beeldhouwen. heerlijk nog 3 weken vrij

xxx
    lente

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nik goed bezig geweest dus..!! Hoop dat je nu naar een super voorstelling zit te kijken.!!

Sjak wat een mooie score zeg!! Nou morgen is de dag..!!:)

Lente wat fijn dat soon to be hubby, onbetaald verlof heeft geregeld voor je..!!

Blondii goed zo lkkr zen blijven..!! Lkkr gesport.? Ik ben morgen vrij..:D en het weekend.. En daarna 2 hele volle weken en dan vakantie..!!:D:D

Chesser wanneer was je tp ook alweer.? Ben benieuwd de 17de.?

Alle andere lieverds hoe is het met jullie.. Mis jullie veel hier..!!

Slaap lkkr allemaal..!! Ik ga morgen heerlijk een gat in de dag slapen..!!:D

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chesser, lekker doen waar je jezelf goed bij voelt met testen!

Lente, klinkt heerlijk, in de tuin gelezen en morgen beeldhouwen, veel plezier!

Kaaat, wat lekker morgen vrij! Dik verdiend hoor, lekker uitslapen! Heerlijk is dat hè, kon ik t weekend, lukte het niet! Ja lekker gesport eerst actieve les en toen meditatiekwartier dus slaaaap al bijna!

Snoes, hoe is het met jou?

En de rest die we al even niet gezien hebben, alles hoe meiden?

Slaap lekker!

8. Chessertje

Goedemorgen. Niet zo goed geslapen, ik werd wakker van kramp in m'n baarmoeder. Wat zou daar gebeuren daarbinnen.

Lente, wat klinkt dat leuk, beeldhouwen. Wat ga je maken?

Sjak, jij straks je emmies ophalen :).

Kaat, TP was de 4e.

Waar is de rest?

Groetjes
    Jolanda

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Eindelijk weer een computer:)Weliswaar mijn oude Imac maar beter dan met de Wii.

Chess ik heb geen idee wat dat gevoel kan betekenen. Hopelijk zijn je emmies zich goed aan het ingraven en voel je dit. Let's hope so! Heb je nog andere waarnemingen?
    Hier weer wat afgevallen ondanks dat ik een late snack op heb en pistache nootjes. Maar dat zal wel door de pregnyl en het wandelen komen. Gisteren had ik flink wat afscheiding. Leek wel alsof ik alsnog de bolletjes had ingenomen:$
    Blondje merk jij al veranderingen op? Nog 3 nachtjes en je mag testen, spannend! Duimduimduimduimduimduimduimduim
    Sjak geniet van deze bijzondere dag en hopelijk is je pijn inmiddels flink gezakt.
    Nik. hoe laat hoor je over je cryo's? Duimduimduimduimduimduim
    Snoes al de rode vlag uit gehangen (of de roze;))
    Clowntje hoe gaat het met je?
    Kaatje veel plezier met je vrije dag en Sweet Dreams:)

Ik weet nog niet wat ik ga maken maar deze steen wacht al heel lang op me en ik verwacht een symbolische vorm. De buitenkant wil ik onbewerkt laten en de binnenkant dus een abstracte vorm. Meestal ontwikkeld het zich vanzelf. Helaas heb ik niet al het gereedschap hier maar het moet lukken.
    Nu eerst lekker eten en daarna Yoga doen.

Fijne dag allemaal,
    xxx
    Lente

10. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hallo meiden,

Heb alles gelezen en het wordt alweer lekker druk op het wachtbankje. Ik zit nog steeds relax op de strandstoel. Ben al 10 dagen aan het spuiten en heb mezelf daarom getrakteerd op een grote bos bloemen. Durf het bijna niet te zeggen maar voel me erg goed, die deca hoort bij mij. Ook even navraag gedaan bij het thuisfront maar geen klachten. Ik was niet erger dan anders (grappig). Begin nu ook van mijn verkoudheid af te komen nog wel af en toe hoofdpijn en pijn in mijn holtes maar mijn energie is een beetje terug.

Lente aan het beeldhouwen super leuk. En je zal altijd onthouden dat je aan het beeld begonnen op een speciaal moment in je leven.

Kaat, al bezig met je vakantie? Als je medicijnen moet meenemen op vakantie wel even een medisch paspoort aanvragen.

Chess, hopelijk krampen van de innesteling kan toch na 4 dagen. Maar de 17e testen lijkt mij geen probleem is toch meer dan 14 dagen na je ei (punctie). Maar voor wanneer is dan de bloedtest?

Blondje wat sport jij veel, ik wou dat ik me daar wat meer toe kon zetten maar helaas.

Ooh shit mijn kop koffie is alweer op, probeer te minderen met koffie maar lukt mij niet zo erg. Thuis drink ik wel decaf. van Nespresso en dat gaat goed. Ook weer begonnen met de Etos zwanger worden pillen. Is 7 euro voor 30 dagen en ik red het niet met 1 potje maar alles voor het goede doel.

Nu weer even werken en dan vanmiddag van de zon genieten.

Liefs

Sjak, veel succes en veel plezier bij het ophalen van de emmies. Hopelijk weten ze ook wat meer over die andere twee. Is de pijn al minder?

11. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Oh mijn vorige berichtje staat door elkaar heen. Maar jullie snappen het toch wel.

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    GRGRGR meiden...
    Zit al de hele ochtend in de zenuwen, en ben nog altijd niet gebeld.
    I.v.m. een TP hebben ze me altijd tussen 9.30 en 10.00 gebeld, behalve de ene keer dat ze me vergeten waren)
    Nu al over 11.00 en nog altijd niks...
    Weet dat zelf bellen nog geen zin heeft...ze werken bepaalde lijsten af ( en ik weer zeker dat ik erop sta, omdat ik er maandag ben geweest, dus vergeten kunnen ze me deze keer niet)
    Misschien bellen ze me wel gewoon later in de ochtend omdat de TP pas gepland is voor morgen middag.
    Hoop het, want de spanningen vreten aan me hoor.
    Ben vandaag weer lekker vrij, en werd om 9.30 goed en vrolijk wakker....denk, ach ze bellen dadelijk wel, en blijf maar liggen om erop te wachten, dan kun je daarna besluiten wat je vandaag gaat doen.
    Ben ik weer in slaap gevallen, en heb me toch heftig gedroomd...
    Van de spanningen denk ik gewoon...
    Werd pas weer om 10.30 wakker, en ben zojuist in de douche geweest.
    Nu zit ik naast de telefoon te wachten, en kan-wil dus geen boodschappen gaan doen of niks, om het telefoontje maar niet te missen...bodendien heb ik koppijn nu...
    Niet leuk dus...

Lente, Blondje en Chessertje...hoop dus dat ik vanaf morgen naast jullie kan komen zitten...

Lente, heerlijk hoor zo creatief bezig zijn...
    Hoe lang wekr je aan zo'n steen??
    Denk er wel eens over na om te gaan schilderen als we eindelijk in ons droomhuisje met genoeg plek ervoor zitten...

Blondje, cryo's zijn gister uit de vriezer gehaald, worden vandaag beoordeeld, en morgen als het goed is geTPt.
    Dan zijn ze 3 dagen volgens mij, want ze worden bij ons de dag na de bevruchting meteen ingevroren...
    Ben jij trouwens de eerste die mag testen??

En Sjak...emmies on board??

Meiden...het wordt onderhand weer een wacht-picknicktafel hier...
    Zo druk al...spannend hoor...
    Zekers de lijst bijwerken de komende dagen...anders raak ik weer in de war...;)
    En het klinkt echt alsof de lente er alweer is in NL...
    Nou, was het gister wel zonnig, maar vandaag niet meer, en voor het week-end voorspellen ze sneeuw...

Kaaat...de voorstelling was erg goed...
    Is altijd fijn eens in het publiek te zitten...

Clowntje...goed nieuws dat je je zo goed voelt...
    Houden zo meid, je klinkt namelijk super zen...;)

Zo, ik ga maar eens een ontbijtje ( nou ja brunch ) klaarmaken en de was ophangen...
    Hoop echt dat ze snel bellen, want dit is niet leuk meer...

13. Chessertje

Lente, geniet lekker van je vrije dagen. Leuk beeldje maken en Zen met Yoga. Qua timing zou het kunnen, een innesteling. Ach, het kan vanalles zijn, ik ga m'n verstand op nul zetten.

La Femme, hopelijk bellen ze snel. Zo irri dat wachten. Bij mij belden ze kwart voor vijf. Had toen nergens meer op gerekend en werd helemaal hyper aan de telefoon. Ik hoop dat je morgen gezellig naast ons op de wachtbank kan komen zitten. Er is nog plek zat.

Clowntje, bloedtest mag de 17e staat op het formulier. Nou ja, eerst maar geduld hebben en afwachten of de rode duivel niet gaat komen.

Sjak, hoe is het?

Groetjes
    Jolanda

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goedemorgen/middag Lieverds..:D

Zo heerlijk uitgeslapen werd rond 11 uur wakker, maar lekker blijven liggen tot 12!! Nu al halverwege de schoonmaak van het huis, dat zo ff afmaken en dan sporten en boodschappen doen..!! K heb een boek gekregen van een collega over het dr Frank dieet, niet dat ik echt op dieet moet, maar daar ga je wel veel gezonder van eten, dus vanaaf eerste gerecht proberen..:)

Blondii.. als ik al vrij ben in het weekend kan ik ook nooit uitlslapen hoor, manlief wekt me altijd veeels te vroeg..:) Wat goed dat sporten zo fijn was.. Je gaat idd vaak..!! Ik deze week ook 5 keer, hoop dit vol te houden tot me vakantie, voel me er altijd wel errug lkkr door..:D

Chess, wat vervelend die krampen, maar het kan idd de innesteling betekend.. Afw88 he, het verschrikkelijke woord..!! 17de testen zou moeten kunnen!!

Lente aahhw lkkr crea aan de slag dus vandaag...!! Heb altijd erg veel respect voor creatieve mensen, k ben daar niet zo heel goed in.. (zachtjes uitgedrukt..;)) Lkkr buiten in het zonnetje weer.? Is echt heerlijk buiten..!!

Clowntje ja snap je verhaal hoor..:D Weet je al wanneer je eerste FM is.? Wat is een medisch paspoort, nog nooit van gehoord.?

Nik, wat verschrikkelijk die spanning.. Hoop dat ze je heel snel bellen en dat de hoofdpijn snel weg gaat.. kssssttt hoofdpijn..!!!
    Fijn dat de voorstelling zo leuk was..:)

Sjakkie, succes o met de TP..!!

Snoeserd, hoe is het met jou..??

Iloon GEFELICITEERD, zag op hyves dat je jarig was vandaag!!

Slopperd how are you.?

Wie vergeet ik.. Hmm... Ga er tijdens het schoonmaken even over nadenken..!!

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja meiden...morgen zit ik naast jullie op het bankje...;)

Ben zojuist gebeld, en heb morgen de TP...
    Het eerste rietje met 2 emmies was meteen raak...;)
    Was alleen een beetje teleurgesteld over het aantal cellen van vandaag.
    Heb tot nu toe volgens mij altijd een TP gehad van 2 dagen oude emmies, die waren toen 5 cellig, en ééntje 4 cellig.
    Vandaag waren de emmies dus ook 2 dagen uit, en nog maar 2 en 3 cellig...
    Maar de dame van het lab. zegt dat ze verwacht dat ze het tot morgen halen...ze hebben het ergste gehad en zien er op het moment goed uit...
    Ben stiekem wel benieuwd naar hoeveel cellig ze morgen (3 dagen oud) zullen zijn.
    Heeft iemand info. (website) waarop je de dagelijkse ontwikkeling kunt lezen...heb ooit zo'n website voorbij zien komen, maar vind hem niet meer terug...

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ohoh Kaat...tegelijk gepost...;)

Heerlijk zeg zo'n gat in de dag kunnen slapen...

17. Chessertje

La Femme goed nieuws. Ik meen ergens gelezen te hebben dat celdeling verdubbelt, dus dan zijn ze morgen 4 en 6. Ik heb ook flink gegoogeled de laatste tijd en er zijn zat vrouwen die zwanger zijn geworden van emmies die wat trager doordeelden. Een prachtige emmy is ook nog geen garantie op een beeb.
    Helaas, we moeten afwachten wat moeder natuur voor ons in petto heeft.....

Groetjes
    Jolanda

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chesser....je hebt helemaal gelijk...
    Probeer me daar maar aan vast te houden...

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoera super Nikita morgen de tp. Ik heb geleerd dat na de bevruchting elke dag een verdubbeling van het aantal cellen optreed. Dus dag 1- 1, dag 2 -2 dag 3 - 4 dag 4 - 8 dus je cryo's liggen mooi op schema. Hoe gaat het met je hoofdpijn?
    Kaatje, good morning:) ruilen? jij een beetje van mijn crea en ik jou poetsvibe. Ben daar heel lui in:) En idd. lekker zonnig hier. Eerst boodsschappen doen en dan kijken wat ik aan gereedschap kan vinden.
    Ches, tja het kan idd. van alles zijn helaas weten we het pas als we de test in handen hebben of eerder... Maar de eerste week zit erop:)
    Clowntje wat fijn dat je je zo goed voelt. :)
    Iloon van harte gefeliciteerd:)

Zo even mijn droomprins instoppen want die moet vannacht werken.

Dag meiden,

Lente

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Joehoe! Ben er weer hoor...

Wozes wat is het spannend op de wachtbank. En zo druk ook al...Iedereen die er nu op zit: veel succes en ik zet lekker een grote schaal negerzoenen neer...Tast toe!

Lente: wat goed dat je onbetaald verlof hebt opgenomen! Knap dat je zo voor jezelf kiest.

Femme: Wauw! Goede ontdooiing, goed nieuws meis! Toch wel weer erg spannend allemaal hè? Veeeeeeeeeeeeeel succes morgen! Blijft een mooi moment! ;)

@chessertje: oh laten we hopen dat dat de innesteling was!

@blondje: Al bijna testen, spannend! Hoe voel je je?

@clowntje: Ik drink ook altijd veel koffie, ook van Nespresso...is gewoon té lekker hè? Wij hebben zo'n machine met melkopschuimer, daar is moeilijk vanaf te blijven hoor hihi

@sjak: wat klote dat de punctie zoveel pijn deed, maar wel een goede score!

Heb Iloon en Maria al lang niet meer gezien. Hoe is het meiden? We missen jullie!

Hier nog geen menstruatie! Ben nu een dag overtijd, maar zal het allemaal wel weer tegenhouden.
    Oh gisteren trouwens een maf gesprek met de arbo-arts gehad. Met name over hoe lang dit alles nog gaat duren (lang inclusief alle behandelingen en nog een operatie) ZIjn advies was om ervoor te zorgen dat ik de touwtjes in handen neem en samen met een extern bureau op zoek ga naar een andere baan waarbij ik niet continu aanwezig moet zijn. Daar ben ik nu dus over aan het nadenken. Is voor mij de kans om uit het onderwijs weg te gaan (wat ik al heel lang wil) Maar ik houd wel echt van mijn school en mijn collega's. Heel raar om dat nu op te moeten geven.
    Zo ga even douchen. Heb er weer een rondje hardlopen op zitten en moest eerst weer even met mijn forumdinnetjes kletsen hoor!

Meiden, nogmaals veel succes en sterkte met wachten. Ik hoop snel aan te kunnen sluiten

XXX

Deel Deze Pagina