De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX Lente...dat is idd. een beetje hoopgevend...
    Koppijn is eruit gegaan gelukkg...
    Na he goede nieuws ben ik boodschappen gaan doen, en koffie gaan drinken met een vriendin...dan gaat het altijd weer beter...;)

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jullie willen vast ook mijn jurkje zien :D
    Ben nu al aardig bol maar lang niet zo bol als de dag dat ik hem mag dragen ;)

3. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wow...mooi zeg...:D

4. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes!

Chesser, Lente, Blondie opschuiven... Ik wil ernaast en maak gelijk een beetje ruimte voor Nik!
    Ohw, spannend allemaal hoor!

Nik morgen! Ook twee emmy's! Allebei goede eskimo's morgen in je buikje.
    Clowntje, lekker op de strandstoel, nog effies en dan zit je ook naast ons op het bankje! fijn dat je niet zoveel last heb van de hormonen, het verschilt erg he per keer?
    Ik ben ook zo'n koffieleut, maar dan wel MET caffeine, is dat erg slecht dan???
    Snoes, dubbel he als je iets leuk vindt, maar toch ook graag wat anders wil?! Weet je wat je verder leuk zou vinden? Hmmm, moeilijk hoor...
    Kaat, vroeger kon ik ook altijd zo lekker slapen, nu ben ik gewoon meestal vroeg wakker! En als ik dan een keer heerlijk aan het lapzwansen/snoezen/uitslapen ben, dan belt mijn moeder wel of ik koffie heb... ha ha ha.

Met mij gaat het heel goed, vanmorgen vrijwel geen buikpijn meer en vanaf vanmiddag de tweeling aan boord! Ohw, die vreselijk wachtweken nu, maar dat hoort erbij. Heb wel deze keer zwangere vrouwen vitaminen gekocht, alle beetjes helpen toch?

Allemaal een dikke kus!

5. sjak

sjak Niet meer actief

Super mooi hoor Sloppy!

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc:
    Clowntje: IVF2, 8 januari
    Lente67: IVF3 25 januari;)
    Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho.
    Blondje: ICSI 1, cryo tp 2
    Sjak: iCSI 2 21 jan
    La femme Nikita: IVF 2, cryp TP

Echo:
    Clowntje: 21 februari fm
    Lente: 27 januari Uitgangsecho (cd 2/3?)
    Blondje: 25 januari (CD12)

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm, 31 januari fm
    Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8
    Lente67: 1 februari 1e fm
    La femme Nikita: 7 febrauri echo

Punctie:
    Chessertje: 2 Feb
    Lente: 3 februari half 9
    Sjak: 7 feb

Tp:
    Blondje: 31 januari
    Chessertje: 4 februari
    lente: 6 febr
    La femme Nikita: 10 februari

Testdatum:
    Blondje: 14 februari bloed prikken
    Chessertje: 17 februari thuistest
    Lente: 21 februari bloedtest

Zwanger? Ja/Nee:

Vul morgen de testdatum in, maar denk dat het de 24e of de 25e zal zijn.

Sjak...spannend zeg...en bedankt voor het plaats maken....morgen kom ik erbij zitten...
    Ben even kwijt wanneer jij gaat testen??
    Weet je het al??

7. sjak

sjak Niet meer actief

Echo:

Punctie:

Tp:
    Sjak: 9 feb

Testdatum:
    Sjak: 23 feb thuistest

Zwanger? Ja/Nee:

8. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Sloppy, je ziet er mooi uit in die jurk. Nou je hebt al een flinke buik.

Sjak, gezellig dat je hier naast me op het wachtbankje zit. Helaas is cafeine erg slecht als je zwanger wilt worden. Vrouwen die veel koffie drinken doen er gemiddeld langer over om zwanger te raken. Daarnaast is het risico op een miskraam groter. Je mag max iets van 3 kopjes per dag. Hetzelfde geldt overigens voor thee, alles met mate.

Snoes, gezellig dat je ook weer even langs komt. Hopelijk nu snel ongi voor jou.

Hoe gaat het met Lente en Blondje en de emmies?

Groetjes
    Jolanda

9. sjak

sjak Niet meer actief

Dan vanaf morgen maar aan de decafe!

10. lente67

lente67 Niet meer actief

He Meiden,

Sjak wat gezellig dat je erbij bent en super dat de pijn zo goed als weg is en nu een tweeling en straks 3 tweelingen en 2 eenlingen.
    Nik. gelukkig dat de hoofdpijn weg is en morgen je kleintjes ophalen.
    Ches nog last van krampen gehad? Hier net gegeten en weer honger. Een halve bros op en een handvol nootjes en toen alles maar weer weg gelegd. Zojuist ook weer de tweede pregnyl spuit erin en nu nog 1 te gaan. Koffie smaakt me een paar dagen niet meer en drink nu max. 3 grote mokken thee per dag. Earl grey en lekker sterk.
    Blondje een drukke dag gehad vandaag? En weer een voorbij.
    Sloppy mooi hoor je jurk, en al echt een mooie buik.
    Snoes, ben benieuwd wat de BA te bieden heeft. Heb er wel meer over gehoord. Meestal is dit een bedrijf van buitenaf en soms moet je er zelf nog voor betalen. Welke richting zou je eventueel op willen? En leuke collega's vind je overal. Werk nu een jaar hier en heb al een paar leuke collega's zowel mannen als vrouwen war ik echt hele leuke gesprekken mee heb. Maar voor hun zal ik niet blijven en wil volgend jaar op een andere school gaan werken of als mijn huis is verkocht een jaar helemaal niets! Zou activiteitenbegeleider niets voor je zijn?Of iets anders waar je je creativiteit ook in kwijt kan? Housestyling ofzo! Misschien iets voor jezelf gaan opstarten? Ben benieuwd welke kant je opgaat. Wees wel op je hoede voor de BA want ze werken ten slotten tbv je werkgever en op de tweede plaats voor jou dus niet te snel toehappen.
    Kaatje hoe is je vrije dag bevallen? Nog lekker gesport?

Hier was ik snel klaar met beeldhouwen want bijna al mijn gereedschap ligt 100 km verderop. *zucht...* Weet wel dat ik een ovale vorm wil gaan maken met misschien daar weer een vorm in. Volgens mij is het Belgisch hardsteen dus dat wordt flink hakken. Gelukkig is de steen niet zo groot. 15 bij 30 cm ongeever schat ik zo. hopelijk is de steen geschikt want er zit een flinke breuklijn aan de zijkant die ik gelukkig toch al eraf wou hakken.
    Heb nu maar de halve tuin onkruid vrij gemaakt en heb me voorgenomen deze drie weken niets aan school te doen. Heeeerlijk! En vandaag stond er op mijn kalender:
    Heb je de moed om een belangrijke keuze te maken en ook de moed om dit te doen en datgene het zwaarste te laten wegen wat het zwaarste is? Van een mindfull therapeut.
    Ik ga toch eens op zoek of dit niet iets voor mij is ipv een psycholoog. Maar eerst VAKANTIE. En nu lekker een film afkijken.

Welterusten en tot morgen lieverds,

Lente

*huppelt om de picknicktafel en geeft iedereen een nachtzoen*

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Snoes, *schaamschaam* heb ik over je bericht heengelezen, en het was geen klein berichtje.
    Hoe kwam het ter sprake bij de BA...wel raar, of niet??
    Maar als je het ermee eens bent, lijkt het me wel een goede mogelijkheid...en ben benieuwd aan wat voor baan je zit te denken...

Lente...wat een stunt...zoiets doe ik ook regelmatig...neem ik me voor iets te doen, en dan vergeet ik de helft...
    Onrkuid wiede is ook nuttig werk, dan hoef je dat tenminste niet meer te doen voor een tijdje...

Meiden...duik dadelijk mijn bedje in, en tot morgen....

12. sjak

sjak Niet meer actief

Nik veel succes vandaag! Thuis komen met de tweeling!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nikita: veel succes vandaag!!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Nik, heel veel succes vandaag! Gelijk de eerste 2 goed ontdooit.. Jeeeh!! Das het betere werk, ben benieuwd hoeveel cellig ze vandaag zijn..!!

Lente, ja goede ruil!! Graag!! Ja ben wel echt een poetsmuts zeker als ik eenmaal bezig ben..:D
    Hoop dat het gaat lukken met je steen..!! Klinkt goed hoor jaartje vrij.!!! Je klinkt erg zen en positief..!! Heel goed..!!
    Ja mijn vrije dagje was erg geslaagd..!! Heerlijk gepoetst dus, erg uitgebreid, daarna lkkr gesport, boodschapjes gedaan en toen uitgebreid gekookt..:D:D Dus erg fijn, voelde alsof ik 3 dagen vrij was geweest.. Alleen vanochtend.. hmm sukkelik.. Mijn telefoon doet steeds heel raar dus ging de wekker een uur te vroeg af, maar er stond op me foon wel dat het half 6 was.. Dus wij allebei eruit, aankleden en alles.. Mijn man al weg, belt ie zegt ie weet je zeker dat het al 6 uur is, in de auto staat de klok op 5 uur. Dus ik ja op me telefoon staat het echt, loop ik naar me horloge is het dus echt pas 5 uur..!! Whaaa echt he..!! Dus man was extra vroeg op werk en heeft heerlijk koffie gedronken met de collega's die hij meestal mist als hij wat later op start en ik ben nog maar een uurtje me bed in gedoken..:(:( Heel slim.!!

Snoeserd, al ongie of nog niet..:( Wat vaag dat je in een gesprek in eens op zo een onderwerp kan komen he, maar als je het zelf ziet zitten en hij vindt het een goed idee, why not.? Welke richting zou je dan op willen.? Ja alle je lieve collega's en kindjes missen zal niet makkelijk worden, maar je moet ook aan jezelf denken he..:) Ik mis nog steeds de kindjes en ouders van het kdv waar ik op Curacao werkte..:( Hoort bij het leven helaas..

Slopperd WOW.!!! Super mooi hoor..!! En wat heb je al een mooi buikje.. Hmm ben helemaal niet jaloers hoor..;)

Sjakkie jeeehh!! Ook een tweeling aan boord, wat fijn dat je pijn zo goed als over is zeg..!! Ja alle beetjes helpen zkr.. Ik slik als er weer een ronde gaat komen altijd gravitamon.. Ga als ik nu ongie wordt alvast weer beginnen..:)

Chesser, zit je nog lkkr op het bankje.??

Nou lieverds fijne dag, tot laterss.!! Ik ga mezelf nuttig maken..!:)

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,
    Kaatje wat een stunt een uur te vroeg klaar met alles. Hahaha beter een uur te vroeg dan te laat en zo te horen vond je man het niet erg.
    Wat een bezige bij ben je in huis. Het is maar goed dat je hier niet naar binnen kan kijken want je handen zouden jeuken.
    En weer lekker op de fiets naar je werk vandaag. Hier gaat de zon net schijnen.
    Sjak hoe bevalt het aan de picknicktafel? Lekker geslapen met je twins?
    Blondje al even niet gehoord, hopelijk nog steeds Zen en geen rode duivels. Duimduimduimduimduimduim
    Ches met jou ook alles goed?
    Snoes wanneer moet je weer met de BA praten?
    Nikita een hele fijne bijzondere dag vandaag:)
    Clowntje nog en paar dagen en je mag door naar de volgende stap. Spannend!

Vanochtend heerlijk met mijn droomprins terug gekropen en van het een kwam het ander haha dus een extra massage voor mijn Ukkie's habitat;)
    Volgens mijn arts kan dit geen kwaad (soms wordt het zelfs aangemoedigd) en de twee vorige keren geheelonthouding maakte ook geen verschil dus dan liever relax de wachtweken door. Daarbij is de innesteling rond dag 5 of 6 na de punctie en zit nu op dag 7. Aha, de helft dus al maar de vorige keer met deze medicatie had ik pas op dag 16 mijn ongi dus wacht rustig af. Vanochtend bij het tweede keer opstaan was ik ineens misselijk en hing ik al boven de wc en dacht: Ooo wat is dit? Er gebeurde verder niks dus maar gaan douchen. Sinds de punctie al 2 kilo lichter. Nog ff en ik zit op mijn streefgewicht:)
    Hier nog steeds Zen en na het doen van de grote afwas en daarna de w.c. weer een stuk onkruid wieden en zaterdag mijn gereedschap ophalen.

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Maria: start nieuwe cryocyclus 2 feb

Echo:

Maria: 15 fabruari

Punctie:

Tp:
    Sjak: 9 feb

Testdatum:
    Sjak: 23 feb thuistest

Zwanger? Ja/Nee:

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Meiden,

Wat is het rustig vandaag!

Maria welkom terug aan de Picknicktafel. Ik wil je veel suc6 wensen bij deze nieuwe cryopoging en ik hoop dat je weer helemaal opgeladen bent.

Nikita waarschijnlijk ben je op weg naar huis met je kostbare bezit:) Doe alvast het dakterras weer dicht (bah het regent) en zet een pot heerlijke thee met zelfgebakken koekjes op tafel;)

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

xxx
    Lente

PS:
    Vandaag zag ik een man lopen met Marokkaans brood en heb aan hem gevraagd waar hij dat haalt. Blijkt bij een moskee te zijn en twee keer per dag kan je daar dus brood kopen. Ik loop weer verder en hij roept me na. Of ik van hem een brood wil hebben? Vond het zo lief, heb bedankt want had net brood gehaald maar vond het een mooi gebaar:)

18. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi,

Lente, dat brood had je gewoon kunnen aannemen hoor, en dan die man bedanken namens de picknicktafel hahaha. Maar wat is marokaans brood, ken wel turks brood en dat is mega lekker.

LFN, heb je de emmy's al thuis?

19. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahaha Clowntje,

vlgns mij is het brood hetzelfde als Turks brood maar omdat het een Marokkaanse Moskee is dacht ik aan Marokkaans brood. Het zag er kleiner uit:)

Hmmmm... gaat weer die :xdeurbel. Vriendlief wordt al de hele dag gestoord in zijn rust. Eerst de buurman die ging timmeren boven, daarna een koerier voor een pakje een paar deuren verderop en nu dus de persoon om het pakje op te halen. Ren meteen naar de deur en pas daarna denk ik aan Ukkie. Nu maar hopen dat ie niet geschrokken is en prompt heeft losgelaten. Mjaaa onzin waarschijnlijk. Gekte slaat al snel toe in Huize Oudenbosch:D

20. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hoi lieverds, bijna weekend :). Verder alles goed. Nog een normaal weekend en daarna worden het de spannende daagjes van het broekje gluren.

Lente, ukkie kan niet zomaar loslaten hoor. Maar ja... ik ken het probleem, zit tussen de oren. Hier ook extra voorzichtig, slaat nergens op, maar ja.... Turks brood is lekker. Oh het was marokkaans brood, jammer dat je het niet hebt aangenomen dan had je ons kunnen vertellen of het lekker is.

La Femme, hoe is het met je twinny daarbinnen? Zitten ze lekker warm?

Haha die Kaat, een uur te vroeg. Wat bizar hahahaha.

Snoes, komt er al een ongi aan? Ongi dansjes doe ik niet de komende week want ik wil niet dat het per ongeluk bij de verkeerde terecht komt.

Sjak ook flink aan het broeden geslagen.

Blondje, hoe is het met jou? Bijna testen. Hoop dat alles gewoon nog keurig Omo wit is daar bij jou.

Groetjes
    Jolanda

Deel Deze Pagina