De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

So een wat bij gaan lezen, gisteren alleen maar even snel gelezen vanaf mijn telefoon, was uit het werk door naar mijn schoonfamilie en laat thuis.

Chesser; Hoe gaat het met jou? Ik werd de nacht 3 dagen na tp ook wakker van krampen, vroeg me ook al af of het iets kon zijn... maar wil daar ook niet te veel aan denken aangezien t vanalles kan zijn. Jij zit ook al bijna weer een week na tp, eerste week te doen geweest?

Lente; hoe is het met ukkie? jij spuit nog pregnyl na tp, waar is dat precies voor? Je klinkt nog steeds erg zen en ontspannen, heerlijk hoor, goed zo!:)

Clowntje; Goed van je dat het zo goed gaat met de deca, bos bloemen is verdiend hoor! Wanneer mag jij beginnen met de andere spuiten? Ben echt verslaafd geraakt aan sporten;), dus ga idd best veel 3 tot 4 keer per week. Doe dit al 7 jaar, dus zit ook in mijn levensstijl zeg maar. Maar Kaat gaat ook erg veel lees ik hier, ook zo'n fanatiekeling.

Lfn; Wat een goed nieuws dat je cryo's goed ontdooid zijn, heel mooi nieuws. nu vandaag tp, maar dat lees ik zo verderop wel denk ik.
    Ik ben hier de eerste die mag testen volgens mij. Spannend... ik hoop het te halen zonder ongi!

Kaaat; Lekker zeg dat uitslapen! Met al dat sporten hoef jij toch niet op dieet!:D Nee hoor snap t wel, probeer ook altijd gezond te eten en te balansen, in de weekend wat extra en door de weeks opletten. Haha wat een lacher vandaag met de wekker, een uur te vroeg op zo'n tijdstip! Gelukkig zie je er de lol van in.:D

Snoes; Thanx voor de negerzoenen!;) Hopelijk wordt je snel ongi en kun jij ook van start! Wat een ontwikkeling op je werk, moeilijke keuze als je het zo naar je zin hebt. ben je een soort verplicht te vertrekken?

Sloppy; mooie jurk hoor, en wat een mooi buikje al voor 12 weken, leuk hoor!:)

Sjak; Welkom op het wachtbankje! Wat fijn dat de tp goed is gegaan, plakken maar kleintjes!:) Je klinkt lekker positief!

Hier alles goed en nog steeds ommo-wit!:D het broekloeren is wel begonnen;), bij ieder toiletbezoek hoop ik steeds niks kleurigs te zien, en tot nu gaat dit op. Had de vorige 2 cyclessen 1 a 2 dagen voor nod al bruinverlies, maar goed kan deze maand ook weer anders zijn natuurlijk. Ben nog steeds zen en heel positief, maar het wordt nu wel erg spannend hoor. Hoop het natuurlijk heeeel erg en heb ook echt wel tekenen van mijn lijf gehad die erop kunnen duiden dat het goed zit, maar het kan net zo goed toeval zijn. Afwachten is the magic word... Heb nu wel lekker al weekend, ben om de week op vrijdag vrij!:D Morgenvroeg lekker sporten, poetsen en even naar mijn ouders die op mijn neefje van bij een half jaar passen.:) Oh meiden, morgen wordt echt een spannende dag....

Liefs Blondje

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lfn; ben benieuwd hoe je tp is geweest, alles goed gegaan? Ukkies on board?

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi lieverds...nou ik ben thuis maar heel onzeker en de TP was deze keer erg emotioneel en pijnlijk...:(

Kwam binnen en op een scherm worden de emmies altijd meteen heel groot getoond.
    Zag meteen dat ze er anders uitzagen als anders, en zei dat ook meteen.
    De dame van het lab legde toen ook meteen uit dat ze 6 en 7 cellig zijn, maar fragmentatie hebben.:(:$
    Ze zag dat ik best wel schrok, maar ze heeft rustig uitgelegd dat fragmentatie echt niet erg hoeft te zijn, zolang het maar niet alle cellen betreft.
    Het is een soort van bescherming door de natuur, omdat de slechte cellen uit elkaar worden gehaald zodat ze de goede cellen niks kunnen doen.
    Dus zolang er genoeg goede cellen over blijven is fragmentatie niet erg, maar dit weet je dus niet van te voren, net zoals je niet weet of een emmie zich verder blijft delen...

Dus, toen op de stoel en met de echo gekeken...
    Meet de FA de dikte en de lengte van mijn BM.
    Dikte was 9,5 maar ze was tevreden zei ze meteen.(op maandag was het 11 mm) dus ik schrok weer, en zeg meteen van goh, dat is toch minder geworden.
    Zegt de FA, het is 9,5 hier, maar boven (in de andere echokamer) is alles anders...
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken, ik ben dik tevreden en afnemen doet het echt niet...:$:(
    Heb dus ook geen idee wat die 9.5 betekend, of het ook echt de mm waren of niet...:(

Nou ja toen, de eendebek erin...AUAUAU, dat deed zeer deze keer, en toen ik de dame van het lab. zag lopen met het rietje met onze emmies, begon ik opeens bijna te huilen.
    Het is ook gewoon zooo balen dat wij op zo'n onromantische manier kindjes moeten krijgen, waarbij dan ook nog eens 4 mensen in mijn BM staan mee te kijken...

Gewoon dik balen alles, en heb er echt geen vertrouwen meer in...
    Ben het langzaam allemaal beu...
    Zit natuurlijk nu te googlen naar emmies en fragmentatie...en ach ja...daar lees je weer tegenstrijdige verhalen...
    Nou ja...heb het gewoon een beetje gehad met alles, en zit nu weer 2 weken thuis te niksen tot de test.

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc:
    Clowntje: IVF2, 8 januari
    Lente67: IVF3 25 januari;)
    Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho.
    Blondje: ICSI 1, cryo tp 2
    Sjak: iCSI 2 21 jan
    La femme Nikita: IVF 2, cryp TP
    Maria: start nieuwe cryocyclus 2 feb

Echo:
    Clowntje: 21 februari fm
    Lente: 27 januari Uitgangsecho (cd 2/3?)
    Blondje: 25 januari (CD12)

Chessertje: 26 januari fm, 28 januari fm, 31 januari fm
    Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8
    Lente67: 1 februari 1e fm
    La femme Nikita: 7 febrauri echo
    Maria: 15 fabruari

Punctie:
    Chessertje: 2 Feb
    Lente: 3 februari half 9
    Sjak: 7 feb

Tp:
    Blondje: 31 januari
    Chessertje: 4 februari
    lente: 6 febr
    Sjak: 9 feb
    La femme Nikita: 10 februari

Testdatum:
    Blondje: 14 februari bloed prikken
    Chessertje: 17 februari thuistest
    Lente: 21 februari bloedtest
    Sjak: 23 feb thuistest
    La femme Nikita: 25 feb uitslag

Zwanger? Ja/Nee:

Maria is back...hoi lieverd...alles goed met je??

Blondje, en alle anderen...lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag...
    Denk ook vaak aan jullie hoor....na de TP was het eerste wat ik dacht en nu alles op ZP schrijven...
    OMO wit maar in je broekje...dat is goed en houden zo....

Kaaat...wat een stunt met je GSM...
    Hebben wij ook wel eens gehad, toen we de wekker verkeerd hadden ingesteld...
    Balen hoor als je te vroeg opstaat...

Lente...haha...jullie hebben de emmietjes een extra massage gegeven...
    Goed gedaan...
    Wast lief trouwens van die man...word er altijd vrolijk van als je aardige vreemde mensen tegenkomt...

Chesser...volgend week wordt het dus spannend bij je...

Sloppy, Clowntje Sjak, en sorry als ik iemand vergeet...lief dat jullie aan me dachten vandaag...

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Chess gelukkig ben ik niet de enige die 'voorzichtig' is ook al slaat het nergens op. We zullen vanaf de tp toch echt op de natuur moeten vertrouwen en helaas hebben we hier niet echt invloed op.

Blondje wat goed dat je zo positief bent. En wat voor tekenen (op de kramp na) heb je van je lichaam gehad? Ben nieuwsgierig. Wanneer ging je testen of wacht je toch maandag af?
    De reden dat ik pregnyl spuit is omdat dit bij mij waarschijnlijk beter werkt dan de ustroganbolletjes. Bij de 1e tp werd ik na 6 dagen al ongi en bij de pregnyl pas na 16:$ Het is het een of het ander daarbij is bij mij de regelmaat zoek qua slapen (vriend heeft continudiensten) waardoor de bolletjes erg lastig waren om enigszins op vaste tijden in te nemen. Zo'n spuit hoef je maar drie keer te zetten en klaar:) Nadeel was wel dat ik de vorige keer veel zwangerschapsverschijnselen had waardoor ik het gevoel had zwanger te zijn dus probeer daar nu niet al te veel op te letten. Het is tenslotte een zwangerschapshormoon en een mooie bijwerking is dat de kilo's eraf vliegen en ik kan blijven eten wat ik normaal ook doe.

Geniet van je lekker lang weekend en ik blijf nog even doorduimen voor je.

xxx
    Lente

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Je hebt helemaal gelijk...
    En probeer ook zo te denken...al moet ik oppassen dat ik niet te rebels ga denken...grapte al met manlief toen we thuis kwamen en hij een glaasje rode wijn nam, dat ik ook wilde...

Zit dan wel thuis i.v.m. met mijn beroep, maar probeer er voor de rest echt niet te veel rekening mee te houden...
    Het is nu eenmaal niet meer in onze handen, en we hebben al van alles geprobeerd en nog geen geluk gehad...dus we kunnen het echt niet beinvloeden...

Ow trouwens nog een lesje geleerd vandaag...
    Voor emmies die 3 dagen oud zijn is alles tussen 4 en 8 cellig in orde volgens mijn dokter...
    En we hoeven in principe met niks rekening te houden...alleen 3 dagen niet badderen en 3 dagen niet springen-rennen etc.
    Dat is wat zij zegt...

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Ach lieve Nikita toch:( Het is ook zwaar kl*t* dat het ons niet op een andere manier gegund is. En dan ook nog die onzekerheid over de emmies en je bms. Logisch dat de eendenbek dan pijn doet met al die spanning. Ik probeer met de tp altijd te focussen op mijn droomprins en dan kijken we elkaar altijd in de ogen tot het moment daar is. Maar slaapkamerromantiek is toch echt heeeeel wat anders. Ik leef met je mee meid. Probeer je niet gek te laten maken door internet (zeg ik dapper;)) want voor je het weet haal je allemaal gekke dingen in je hoofd. Vandaag las ik bijv. dat je 10 dagen na je punctie niet in bad mocht terwijl ik 1 dag voor de tp in bad lag. Maar wat heb je aan die informatie? Als de arts er niet in geloofd dan doen ze de emmies heus niet terug plaatsen. Dus de kans is er gewoon:) En die twee weken daar slepen we je wel door heen. Gaan we samen lekker Zen lopen te zijn.
    Maar laat eerst deze emotionele dag maar bezinken en heb je een schouder nog wij meiden van de picknicktafel zijn er voor je voor eern opbeurend woord, een schouder om op te leunen, je verhaal kwijt te kunnen, een kopje troost thee, een wandeling door het bos en onze lieve hond en knuffelhamster niet te vergeten. Oeps was ik zelf wel vergeten. Zou Pink ze stiekem mee hebben genomen.

Dikke knuffel voor jou Nik
    Lente

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente=Lief...♥♥

(en jullie allemaal natuurlijk)

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lfn; Dikke knuffel voor jou meid! Wat vervelend dat tp zo'n vervelend geeft voor je, en nog pijnlijk was ook. De eerste tp was voor mij ook best pijnlijk, en dit keer niet. Bah je word ook zo onzeker van al die dingen die anders lopen als normaal en als je verwacht. Maar wat je zelf al zegt, iedere Emmy moet eenmaal geplaatst nog een hele weg afleggen en het is altijd afwachten of ze dan doordelen. Als de kansen niet goed waren waren ze ook niet teruggeplaatst neem ik aan. Ik wil je dus wel feliciteren met je Emmy's en welkom heten op het wachtbankje, mijn duimen draaien ook voor jou!

Ondertussen valt hier alle stroom uit, ff kaarsjes neergezet en openhaard aan.

Lente, Ben de laatste dagen best snel moe en wat steken gehad in mijn buik, maar kan vanalles zijn hè! Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik testen. Fijn dat de pregnyl helpt voor je.

10. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, zo is het maar net wat jij zegt. Ze plaatsen alleen emmies terug die een kans maken dus we hebben allemaal een reeele kans. Bij ons in het ziekenhuis vertellen ze niet over fragmentatie en je krijgt de emmy ook niet te zien.

La Femmetje, je hebt gewoon een prachtige twinny en nu lekker broeden. Doktoren kunnen vast ook niet weten hoe alle emmies er uitzien bij iedereen die op de natuurlijke manier zwanger raakt. Vast niet allemaal perfect. Als ze maar blijven plakken. Ik snap alleen niet hoe dat kan van die BMS. Ik dacht altijd dat je BMS alleen maar dikker werd en dan uiteindelijk wordt afgebroken als er geen innesteling heeft plaatsgevonden.
    Ik zit ook altijd het internet af te zoeken zo was ik verkouden met m'n TP en had lichte verhoging. Schijnt ook allemaal geen probleem te zijn gelukkig. Hoesten en niezen mag allemaal, de emmy kan geen kant op.

Blondje ik ben ook benieuwd welke tekenen jij allemaal hebt gehad. Hier alleen die kramp toen 's nachts en verder nergens last van.

Groetjes
    Jolanda

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX meiden...

En Chessertje...
    Tsja, van de BMS vind ik zelf dus ook echt raar, maar zal wel iets niet hebeben begrepen...
    Weet dus ook niet echt wat ze bedoelde met de 9,5...ze had van te voren al gezegd dat ze tevreden was, vertelde toen 9,5, en toen ik reageerde, zei ze meteen van dat het op dit scherm zo is, maar dat boven alles anders is...
    het neemt niet af, en alles zag er goed uit...:S

ach ja...misschien ben ik ook wel paranoia na de afgelopen keer...
    Neemt het BMS echt af, zal ik volgende week al wel ongie worden...
    Duurde de vorige keer ook 5 dagen nadat het BMS begon af te nemen, en bollen houden het dus niet tegen bij me...

En dan hang ik dus ook meteen aan de telefoon...

Zo laat jullie nu weer met rust...ga op de bank hangen...dan vroeg naar bed, en ben morgen weer online...XXX

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi lieve meiden,
    Wat is er veel geschreven zeg...
    Hier eindelijk mijn ongie...Dus je hoefte ook niet voor me te dansen hoor Chesser, pffffft zou ook niet willen dat de ongie bij iemand anders terecht zou komen. Brrrrr!

@lfn gefeli met je ukkie. Ik snap dat je geschrokken bent van je bms maar het is en blijft mensenwerk. Dus misschien is er de vorige keer niet helemaal goed gemeten. Als ik even uit mijn eigen ervaring kijk dan weet ik dat het soms best moeilijk te meten is. En er zijn zelfs mensen zwanger geworden van hele slechte emmy's. En die van jou zijn helemaal niet slecht dus er is hoop genoeg! Echt hoor meid, verlies de moed niet! Maar natuurlijk mag je balen en verdrietig zijn. Moet ineens aan dit liedje denken: YouTube - Nick & Simon Kijk omhoog
    Knuf voor jou!

@blondje spannend zeg. Ik hoop voor je dat je morgen kunt testen en dat het posinieuws is.

WIe heeft er al gekeken wanneer de uitgerekende datum is? hihi

@ maria welkom terug. Heb je zp even expres gemeden totdat je meer wist? Goed hoor, ben zelf ook niet zoveel hier want wil even niet teveel aan zwangerworden denken. Heb je wel weer normaal salaris gekregen? EN hoe was Dubai?

@ Sjak hoe is het met jou op je werk? Kun je het een beetje aan?

@ lente wat lief dat je zo aan me denkt. Er zijn zat dingen die ik leuk vind om te doen. Inderdaad woningstyling, maar ook secretaresse-achtige dingen. Of gewoon lekker dingen organiseren. Zolang ik maar niet met twintig meiden op een klantenservice wordt gedumpt, want dat heb ik al eens gedaan en dat vond ik niet zo leuk.
    Klopt dat de BA de pet op heeft van mijn werkgever, maar zij hebben er alleen maar belang bij dat ik een andere baan vind. Ik wil eigenlijk al langere tijd weg uit het onderwijs, maar ik vind de daadwerkelijke stap nu echt wel moeilijk. Maar ik moet reeel blijven. Ik vond mijn werk al langere tijd niet meer zo leuk. Veels te druk, altijd schuldgevoel dat je de kinderen te kort doet, zeurende ouders en altijd maar weer zorgkinderen en altijd maar weer meer dingen op je bordje. Maar de kindertjes en vooral mijn collega's ga ik missen. Maar er werd meteen gezegd door de schoolleider dat ze mij ook gaan missen en dat ze mij kennen. Dus mocht ik ooit weer terug willen, dan mag dat (als dat kan dan) Desalniettemin vind ik het heel erg spannend en moeilijk. Maar het gaat nu tenminste wel een kant op. Eerder had ik steeds het gevoel in een cirkeltje te dwalen. Dan weer wel voor de klas, dan lukt het toch niet, dan weer dit en dan weer dat. Nu is de richting tenminste bepaald. Gisteren zaten mijn collega en ik met tranen in onze ogen omdat we elkaar zo gaan missen. Tis ook zo'n schat!

@kaaat hahahaha wat grappig zeg dat jullie al zo vroeg op waren... Wij hebben het altijd als de klok verzet wordt.

Nou meiden, ik stop er weer even mee. Lees vandaag wel lekker mee want ben thuis. Ga zo even hardlopen, maar heb best wel buikpijn en dan daarna bellen met het ziekenhuis. Hopelijk is er plaats voor mijn terugplaatsing. Anders word ik gek want moet ik een maand wachten. En ik wacht al zo lang

Kus!

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Good morning:)

En...Nikita heerlijk geslapen en weer een beetje opgelucht?

Snoes je voelt zelf het beste aan wanneer je de stap moet maken om te stoppen met het onderwijs. Het is een moedige en verstandige keus zo te lezen. Fijn dat je ongi erdoor is en nu idd. hopen dat er een plaatsje vrij is. Gelukkig nog net voor het weekend zodat je vandaag kan bellen.
    Maak alvast extra ruimte aan de picknicktafel:)

Allemaal een fijne dag vandaag en Blondje duimduimduimduimduimduim
    voor morgen een super knaltest:)

xxx
    Lente

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorged lieve meiden,

Lfn; Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en toch positiever kan zijn, ondanks de onzekerheid bij jouw tp. Kan me trouwens heel goed voorstellen dat de wachtweken voor jou extra zwaar zijn als je niet mag werken. Ze zeggen bij ons in het zh je normale leven aanhouden is het best, maar dat wordt dan al lastig he. verder mag ik trouwens alles, heb ik bij eerste tp gevraagd en toen kwam er een grapje tegen mijn vriend dat ik niet mocht poetsen, wassen strijken en ook sporten en vrijen. ik vroeg toen of ik ook meteen weer kon sporten, of beter paar dagen wachten. ze begreep me denk ik verkeerd, want ze zei dat ik ook vanavond meteen mocht vrijen, haha.

Snoes; Jippie, eindelijk ongi! Ik ga heel hard voor je duimen dat je een tp kan krijgen deze maand! Je verdient het! Veel plezier met hardlopen.

Helaas voor mij lopen wij gelijk op Snoes, ben vandaag ongesteld geworden. Gisteravond al wat bruinverlies en toen wist ik eigenlijk al genoeg, maar vandaag is het echt doorgezet, heb ook best buikpijn. Had er tot gisterenavond echt een heel goed gevoel over, maar ja het heeft niet zo mogen zijn. Moet maandag toch bloed prikken voor de kans op een bbz, ze bellen dan smiddags met de uitslag, maar ja die weet ik al natuurlijk... Vind het wel heel jammer, maar ben blij dat ik positief ben gebleven en de wachtweken goed ben door gekomen daardoor. De teleurstelling is er niet groter of kleiner door. Gelukkig heb ik lekker weekend en daar ga ik nu van genieten, al heerst hier wel even een verdrietige stemming natuurlijk vandaag,mijn vriend is werken en die heeft het er nog moeilijker mee als ik. Zo lekker uurtje spinnen.

Alle andere meiden op de wachtbank, ik hoop voor jullie heeeel hard dat het wel positief uitpakt! Ik ga me weer aanmelden voor cryo tp volgende maand en zit er over 2,5 week w.s. ook weer op dus houdt alvast een plekje vrij voor me!:)

Liefs Blondje

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Lieverds,

Mijn ongie is gister gekomen en lig nu dubbel op me werk..:( en dus weer te vroeg moest het eigenlijk pas maandag worden.. 2 dagen te vroeg is bij mijbest normaal maar 4.!!! Niet dus, ben er niet zo blij mee, want als ik het volgende keer weer te vroeg wordt kan ik dus niet al met de medicatie op vakantie beginnen, want dan ben ik niet op tijd in NL voor een echo en moet ik dus nog een cyclus langer w88..:(:( Niet heel chill dus, ik zie wel hoe het loopt.!!

Lente heerlijk tog zo een gezellig bedavontuur met prinslief..:) Kan echt geen kwaad hoor.!!
    Aahhww.. Marokkaans/Turks brood.. Jammie..!!:)

Blondii ja het wordt zkr spannend nu!! oow duim zo hard dat het gewoon lkkr goed zit..!! :):D

Nik, ja snap dat het allemaal emotioneel is en het is zkr niet romantisch..:(:( En dan ook nog pijn..:( Geen leuke tp dus..!! Maar ja het is helemaal waar wat de andere zeggen, hoeveel cellig en wel/niet fragmentatie zegt niet.. Allemaal afw88, wat ook al neit leuk is..:( Sterkte..!! Wel lkkr geslapen?

Chesser spannend..!! Ik heb de eerste keer ook veel krampjes gehad de eerste dagen/nachten!! kan zkr positief zijn!!!:)

Hoe is het met alle andere.?

Fijne dag Schatjes

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Blondii lees het nu pas..:(:( Das niet leuk!! Ben blij dat je het zo goed oppakt, maar leuk is anders..:( Dikke knuffel voor jou.!!

En Snoesie ook ongie.. Allemaal ongesteld vandaag, gezellig hoor..:) Wilde ook sporten vanmiddag maar heb er al 4 zetpillen inzitten, vanaf gisteravond 7 uur en de pijn is nog niet helemaal weg, dus we zullen zien hoe ik me straks voel..!! Hoop zo dat je gelijk door kan.. Dat verdien je idd.. Je hebt wel weer lang genoeg gew8!!

Nu ga ik echt weer ff aan het werk..:D

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Daar ben ik weer even snel voordat de computer voorlopig uit gaat. Jaaaa zit er stiekem weer teveel achter nu ik niet meer via de Wii hoef.

Blondje wat verdrietig dat het niet gelukt is. Een hele dikke knuffel. Maar wat klink jij positief en Zen. Heb bewondering voor je kracht en doorzettingsvermogen. Straks lekker ff raggen op de fiets en hopelijk toch nog een fijn weekend. Hoop je weer snel aan de picknicktafel te zien. Sowieso hoor!:)

Kaatje knuffel voor je buikje. Hopelijk gooit het nu niet je plannen in de war zodat je een maand langer moet wachten. Maar wie weet is je menstruatie de volgende keer later. Bij mij is het sinds de hormonen ook niet meer zoals het was. Kon ik er vroeger de klok op gelijk zetten nu is het verschil 6 dagen per cyclus. Je kan er soms geen pijl op trekken. Vervelend is het echter wel. Sterkte met werken vandaag.

Zo, en nu zet ik de computer voorlopig uit ;)

xxx
    Lente

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Esmeve..!!! Haaaii!!! Zwaaaii..!!!

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    jemig wat een klotenieuws hier vandaag...niet echt een goede vibe in de lucht, want ook ik heb klotenieuws: behandelingen zitten vol. K*T! Moet dus een maand wachten. Zei nog dat ik drie maanden op mijn menstruatie heb moeten wachten en dat ik endo heb en een menstruatie niet bepaalde piece of cake is voor mij. Maar het heeft niet geholpen. Mevrouw aan de telefoon vond het ook heel rot.
    Mag maandag bellen of er iemand is uitgevallen...daar gaan we nu dus voor bidden, hopen, duimen en dansjes voor doen. Maar dan wel dat het een uitvaller is die zwanger is voordat ze met IVF zou beginnen...anders is het ook zo lullig!

Manlief moest me net ophalen van het hardlopen. Had zo'n buikpijn...echt niet normaal. Baal ik echt van! Ik wil zo graag een normaal lichaam hebben. Maar steeds faalt het weer.

Lente geeft toch niets dat je zoveel op zp zit. Leuk en gezellig toch?

Kaaat vier dagen is inderdaad vroeg. Laten we hopen dat je nog op tijd bent. Dan lopen we samen op. Anders hobbel jij er steeds zo achteraan ;)

Blondje voor jou speciaal een hele dikke knuf. Verdrietig dat het mislukt is. Nee, verdrietig is een understatement, maar ik mag niet zoveel rare woorden op ZP zetten...

Zo, ik ga zo bloemen kopen en de lente is huis halen.

20. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

ohhh nee Blondje, ik schrik me rot. Wat ben je positief, ik heb bewondering voor jou. Echt zo jammer dit. Digitale knuf van mij.

Snoes, voor jou wel fijn dat je ongi er eindelijk is maar ohhh wat lullig dat er geen plek is. Ik ga duimen voor jou dat er alsnog een plekje vrij komt.

Kaat, jah balen. Zo gaat het altijd he met die ongi. Hopelijk komt het de volgende keer wat later zodat je toch op tijd kan beginnen zoals gepland.

Hier alles ok. Bijna weekend. Eindelijk. Het was een drukke werkweek, 1 collega (die 2ling verwacht) zullen we voorlopig niet zien en andere collega op vakantie. Dussss tis een beetje druk... Maar ik maak me niet druk, niet stressen, niet goed voor m'n emmies.

Groetjes
    Jolanda

Deel Deze Pagina