De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee lieverds,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Hier gaat het niet zo goed. Heb de hele nacht bijna geen oog dicht gedaan en heb ipv slapen een boek in een ruk uitgelezen. Constant maalt school door mijn hoofd terwijl ik nu liever aan mijn verdriet aandacht wil geven. Vind het moeilijk om te beseffen dat ik en mijn vriend nooit ouders zullen worden. Ga zo een flinke wandeling maken en hoop daardoor mijn hoofd meer tot rust te brengen. Mijn vriend heeft vanaf morgenochtend gelukkig 4 dagen vrij en ik hoop dat ik dan eindelijk de rust krijg (of kan nemen) om samen dit te verwerken.

Ik wens jullie een fijne dag toe,
    xxx
    Lente

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meid! Oh nee, middag al weer!;)

Chesser; Hoe gaat het met jou? Toch nog lekker van het weekend aan het genieten ondanks de rotweek?

Lente; Wat rot dat je nu met school bezig bent terwijl je je verdriet wil verwerken, wat heel begrijpelijk is. Kan me goed voorstellen dat slapen ff niet gaat na zo'n dag. Wandelse samen, hopelijk waaien jullie een beetje uit. En sterkte de komende dagen samen.

Lfn en Sjak; hoe is het op de wachtbank? Ben benieuwd hoe het gaat met jullie? En de rest van de meiden, Kaaat; lekker weekend aan het houden? Snoes ook leuke dingen aa het doen? Het is rustig hier iig!;)

Hier alles goed, gisterenavond feestje gehad bij vrienden, was erg gezellig rond 3 uur in bed en lekker uitgeslapen vanmorgen! Zit nog lekker in pyama met een bakkie koffie..:) Eens kijken wat we vandaag doen, lekker niks of nog ff op pad.

Fijne zondag!

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Joehoe waar zijn jullie?

Blondje klinkt super zo'n feestje. Vandaag lekker geluierd:) Daar is de zondag voor;)

Nik. heb je nog getest vanochtend en is je man al helemaal opgeknapt?

Kaatje hopelijk een lekker lang weekend voor je:)

Chess hoe gaat het me je voorbereidingen voor de volgende poging om mentaal en fysiek sterk te zijn? Go for it woman:)

Snoes nog lekker sportief geweest vandaag?

Clowntje het komt al snel dichterbij voor je nu.

Sjak de laatste week al ingegaan.

Sloppy binnenkort weer je echo, ben benieuwd:)

Vandaag geef ik toe aan mijn apatische bui en doe niet veel bijzonders. Lezen, katten knuffelen, boodschappen (moest bijna huilen in de winkel, bah) en mijn broer gebeld. Hij baalde echt en opperde naar Belgie te verhuizen maar zelfs dan... Toen kwam hij tot de conclusie dat ik het moet accepteren. Datzelfde zei ik ook gisteren tegen mijn jongste zus alleen die begrijpt me niet altijd en komt meteen met verhalen over die deed het zo en zei dat ik het niet moet accepteren maar een plaatsje moet geven omdat je dit niet kan accepteren:( Maar bij mij weten ligt dit heel dicht bij elkaar, het hoort bij het leven dat de dingen niet (altijd) lopen zoals we willen en dit zal ik toch moeten accepteren. Vond het fijn dat mijn broer dit wel zo ziet. Wat dat betreft lijken we veel op elkaar ook al schelen we het meest in leeftijd. En zo lief toen hij ophing zei hij:"beterschap"
    Mijn vriend moet vandaag slapen want moet vannacht werken. En heel zielig zijn lievelingsvis heeft ineens een hele grote bol op zijn oog. Pas geleden is ook het vrouwtje dood gegaan. Ik durf het straks bijna niet te vertellen. Weer slecht nieuws als hij wakker wordt en gisteren heeft hij ook al nauwelijks gegeten. Maar goed wat Blondje in haar onderschrift schrijft:
    Hier kunnen we alleen maar sterker uitkomen

Dag lieverds,
    xxx
    Lente

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, ik vind het erg moeilijk dit te vertellen nu, zeker voor jouw Lente...maar ik teste vanochtend positief.
    Heb meteen een digitale gehaald, want de test knalde gewoon, en de digitale geeft al +3 weken aan.
    Dus ik bel morgen de dokter op en vraag wat ik moet-kan doen nu...
    Wil graag mijn bloedwaardes weten, had hier echt niet op gerekend, had op z'n hoogst op een hele lichte test gehoopt...

Lente lieverd, hoe gaat het met je, en met je droomprins??
    Fijn hoor dat jullie de komende dagen een beetje lekker extra tijd voor elkaar hebben, en om dit samen te verwerken.
    Ondanks dat ik jullie nog nooit in het echt heb ontmoet, vind ik dat jullie 2 prachtige mensen zijn, die hier samen ontzettend sterk uit zullen komen, en die elkaar hebben, en elkaar door alles heen zullen helpen...
    Weet verder niet goed wat ik nog kan zeggen, wil jullie nogmaals heel veel liefde en sterkte wensen...♥♥

Blondje...vandaag nog iets leuks gedaan...klinkt als een lekker feestje dat je hebt gehad...;)

5. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Wow La Femme, wat een goed nieuws. Ben blij dat er in ieder geval iemand zwanger is, dat geeft een mens weer moed. Echt super voor jou en je man.

Lieve Lente, jou geef ik nog een keer een knuffel. Het zal tijd nodig hebben dat je dit kan verwerken samen met je man. Nogmaals veel sterkte de komende tijd.

Zelf ben ik erg strijdvaardig. Van m'n 3e poging verwacht ik eigenlijk niks maar ik geloof nog steeds dat ik natuurlijk zwanger kan worden. M'n programma is weer elke dag bewegen en nog beter eten. Heel veel groente en fruit. Ik ga er voor.
    Vandaag een flink stuk gewandeld, ik kan wel merken dat m'n conditie achteruit is gegaan en ik ga er flink aan werken.

Groetjes
    Jolanda

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lfn; maar dat is supergoed nieuws! Gefeliciteerd, echt super voor je! Apart dat t juist raak is nu je er niets van verwachtte. Hoeveel dagen na tp is t nu, snel al toch dat je n knaltest hebt, zouden ze beide zijn blijven plakken? Ben zo blij voor je, je verdient echt zo te lezen heb je ook al genoeg moeten doorstaan dus voel je niet lullig tegenover andere hier.

Lente; dikke knuffel voor jou! Fijn dat je zoveel steun aan je broer hebt.

Net ff rondje gewandeld met n vriendin, letterlijk frisse neus halen. Nu samen met vriendlief op de bank hangen!

7. sjak

sjak Niet meer actief

WOW!!! Nik, dat zijn er twee!! Nu al testen en dan een knaltest! Jij hebt over een paar maanden een heeeeele dikke buik op dat kleine lichaampje van jou!
    (ik wilde ook vandaag testen, maar m'n verkering is zo vreselijk verstandig....)

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Whoea Nikita Fantastisch:) * doet een vreugdedansje in de kamer*

Meid wat ben ik blij voor jullie en lief dat je aan me denkt maar ik gus het je van harte en ben gelukkig niet verbitterd als een ander het wel lukt en ik gun het je van harte. Geen Inssbruck maar heerlijk zwanger:)
    Gefeliciteerd en ik hoop dat het nu goed mag blijven gaan.

Bedankt voor jullie complimenten, wordt er gewoon verlegen van hihi

Blondje wat fijn dat je een frisse neus hebt gehaald. Het was erg koud buiten met die Noordenwind.

Chess wat goed van je. Mag ik vragen waarom je ook al weer met ivf ben begonnen. Ben het even kwijt:) En je conditie bouw je snel weer op hoor. Doet je man ook mee met gezond leven:)

Vanaf het boodschappen doen gaat het weer. Heb ook een berichtje geplaatst met uitbehandeld en wie weet krijg ik op die manier ook contact met lotgenoten die in hetzelfde schuitje zitten.

De hache staat gezellig te pruttelen en ga nu weer verder in mijn spannende detective lezen.

Nikita niet vergeten het lijstje bij te werken;)

xxx
    Lente

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Schatjes,

Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb dit weekend, het was erg druk.!:)

Lente wat een naar berichtje zeg, dat wilde wel allemaal niet lezen..:( Maar wat probeer je erg goed mee om te gaan zeg..!! Hele dikke knuffel voor jou en je mannetje.. En tuurlijk kom je er sterker uit, maar nu is het gewoon ff heel erg kut en naar en vervelend en daar moet je door heen..!! Heel veel sterkte daarmee en wij zijn er voor je he..!!

Nik.!!! WHaaaaaahhh GEFELICITEERD..!! Wat super goed zeg..!!! Ooww wat leuk zeg.. Ben erg benieuwd naar je waardes..:) Fragmentaties zegt dus niets mop..!! Ben echt erg blij voor je.. Ik zeg me man ja ze heeft 2 terug gehad en nu al een test van +3 dus ik denk dat er 2 zijn blijven plakken, zijn reactie.. Ja DUH.!:D

Sjakkie ben erg benieuwd naar je test..:D:D

Chesser hoe is het moppie.. Goed eten en leven is altijd goed he..:) Hoe is het met Sylvie.?

Blondii klinkt als een leuk feestjee..:) En vandaag lkkr rustig, is ook wel eens nodig..!!

Nou mijn weekend dus erg druk, gister huisje kijken (was het niet echt) en daarna uit eten met me ouders en daarna verjaardag van mijn schoonzusje dus pas tegen middennacht thuis..:( Vandaag gesport en de stad in geweest, erg mooie portemonnee gescoord..!! En nu lkkr op de bank en moet nog wat thuis werk doen, dus ga zo maar aan de slag..:)

Fijne avond schatjes..!!

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, wat lief van jullie...♥♥
    Wordt er een beetje verlegen van, want overal schrijven ze dat het er wel 2 moeten zijn...
    Ach ja...we wachten nog maar even de bloedtest af, en dan werken we de lijst bij..:)

Lente...doet me goed je berichtje te lezen, en wat ben je toch een dappere meid...
    Hoop voor je dat je in je topic een paar lotgenootjes vind...het zal zeker fijn zijn met hun erover te praten...
    Lees ze in je boek...;)

Haha Sjak...je verkering is zo verstandig...:)
    Dan nog maar even wachten hé...het is wel zo leuk om samen te doen...daarom heb ik ook niet tot morgen gewacht, maar vandaag met mannetje thuis getest...stond echt te trillen na de eerste test, dus dat was maar goed ook...

Blondje...het is vandaag 10 dagen na TP, en 13 dagen na punctie als ik het zo goed uitreken...
    (al was de punctie wel 2 maanden geleden, maar de emmie's waren dus 3 dagen uit)...
    Volgens mij ook wel vroeg ja om zo te knallen, dat ik er een beetje bang van word...overal schrijven ze dus ook al over tweelingen, omdat ik eigenlijk pas komende week 4 weken zwanger ben, maar de test dus al ruim 5 weken aangeeft.
    We wachten maar rustig (nou ja, dat probeer ik, maar is moeilijk hoor) de bloedtest af...dan weten we meer...

Kaaatje...klinkt als een super leuk en gezellig week-end, dan maakt het niet uit dat het druk was...
    En op naar het volgende huisje...

Chessertje...dat klinkt allemaal super goed meid...:)

11. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, ik doe IVF vanwege niet zwanger raken en endo pijnen. Endo niet gevonden tijdens laparoscopie, eileiders vrij toegangelijk geen rare dingen. Zelf denk ik dat m'n lichaam hormonaal uit balans was en daardoor van die endopijnen had. Nu ik er bijna geen last meer van heb (voeding en supplement) geloof ik er in dat m'n lichaam zo goed als weer in balans is.

La Femme, wanneer heb je de bloedtest?

Sjak jij mag toch al bijna testen?

Kaat, jammer dat het huis niks was. Wel altijd leuk, een nieuwe portemonnee.
    Met Skyvie (tis ook een mannetje), gaat het goed. Hij zit gewoon lekker te kwetteren. Blijkbaar redt hij het in z'n eentje ook wel. Maar ik ga 'm niet de rest van z'n leven alleen laten zitten hoor, volgend weekend ga ik kijken of ik een leuk vriendje voor 'm kan vinden. Geeft mij ook weer afleiding want een vogeltje tam maken kost veel tijd.

Ik ga zo plat op de bank. Ben doodmoe van het lopen :).

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chessertje...fijn om te horen dat Skyvie zich ook alleen vermaakt...maar samen met een vriendje is natuurlijk wel leuker...

Ik heb eigenlijk pas donderdag de bloedtest, en omdat het opgestuurd moet worden, krijg ik ook pas vrijdag de uitslag.
    Morgen ga ik bellen, en vertel ik wat de uitslag van de digitale was, en dan hoop ik dat ik morgen of overmorgen al bloed mag afgeven...
    Even afwachten dus...

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Spannend hoor Nikita, ik ben benieuwd naar je waardes. Hahahaha jij schrijft ik lees je boek wel en al heel lang ben ik van plan om ooit een boek te gaan schrijven maar weet nog niet of het fictie of non-fictie gaat worden. Ook staat om mijn lijstje Psychologie studeren maar dan als mijn huis is verkocht. Dus plannen genoeg, dan wordt een proefschrift voor psychologie mijn geesteskindje ;) Wie weet wel in combinatie de gekte en de mmm Hmmmm.... krijg al inspiratie

Chess wat goed van je dat je deze weg inslaat. Ga je zeker in de gaten houden en hoop dat je missie slaagt. Dacht altijd aan een koppeltje maar dus twee mannetjes. Leuk om er een tam te maken.

Sjak, mannen zijn dan toch terughoudend hierin. Spannend deze week ook voor je.

Kaatje jammer dat je huis niets was. Maar er zijn nog huizen in overvloed dus het gaat je lukken.
    Bedankt voor je lieve woorden. Allemaal trouwens, jullie zijn super:)

De hache was by the way Prut, niet te eten gewoon. Was in de aanbieding het vlees maar weet nu waarom. Gelukkig had ik nog boerenkool in de diepvries want dit was te erg om voor mijn droomprins mee naar zijn werk te nemen vannacht. En het is nu al kou dus een warme prak is hard nodig.

xxx
    Lente

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ik heb tranen in mijn ogen staan. Jeetje wat liggen vreugde en verdriet dicht bij elkaar. Wat komt het hier ook dichtbij! Lente met een onwijs groot verdriet en verlies en LFN met heel blij nieuws. Ik gun het potverdorie iedereen hier! En ik ben onwijs blij voor LFN maar voel ook mee met Lente. Weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen en wat ik wil zeggen.
    Meiden, schuldig voelen mag hier niet, maar kan het me goed voorstellen. Net zo goed als dat ik eigenlijk gewoon stiekem jaloers ben....Het hoort erbij, maar ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat we blijven kletsen en blijven schrijven over de dingen die ons bezig houden, zowel verdriet als leuke dingen, zowel koetjes als kalfjes....
    pfffft wat is het leven soms toch ingewikkeld!

Fijn dat we het hier zo met elkaar kunnen delen. Ik had het er gisteren nog over met manlief, dat er maar weinig mensen zijn die begrijpen waar we doorheen gaan en dat ik daarom zo blij ben met jullie! Thanks Girls!

Zo, snoes heeft weer gesproken...terug naar de orde van de dag!
    Wat gaat iedereen doen vandaag?
    Bij mij staan er boodschappen op het programma en morgen de BA dus moet me nog even voorbereiden. En natuurlijk nog even een rondje hardlopen. Heb een luisterboek in de bieb gehaald en die staat op mijn smartphone. Kan ik dus lekker lezen tijdens het lopen.

Fijne dag!
    Kus!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    woehoeeeee!!! gefeliciteerd!!

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX Sloppy...
    Durf me nog niet goed in het andere topic aan te melden...maar sta op standby...;)

Snoes...je hebt alles weer eens prachtig verwoord...
    Het eerste wat ik tegen mannetje zei op zondag was, dat vreugde en verdriet toch zo dicht bij elkaar liggen...we hadden het natuurlijk ook over Lente en haar situatie gehad, en ik zei ook tegen mannetje dat ik het zo moeilijk vond dit nu hier op te schrijven...
    Maar Lente...je reageert zo lief...:)
    Ik gun je dat alle andere wensen in je leven uit mogen komen, zodat deze ene wens niet zo pijnlijk meer zal zijn...

En meiden, nu heb ik een ++ test, maar voel me nog schuldig hoor, omdat ik vind dat iedereen dat verdiend, en snap niet goed waarom uitgerekend wij nu op de roze wolk mogen zitten...

Maar vind het ook zo heerlijk hier dat we over van alles kunnen praten...♥♥ en zal jullie deze week ook nog hard genoeg nodig hebben...;)

Hier gaat het verder wel goed...al ben ik op van de zenuwen...
    Had verwacht dat deze week spannend ging worden, maar op een andere manier...nl., of die ongie zich aandient of niet...

Heb vanochtend gebeld en de assistente van de FA zegt dat we toch niet te vroeg moeten gaan testen...1 of 2 dagen eerder mag wel...
    Ze zei meteen van, maar je hebt toch pregnyl ofzo gespoten...toen ik zei dat ik niks had gespoten werd ze even stil, en zei toen van, ok. een paar dagen eerder mag wel.

Als ik morgen dus de trein zou nemen (kost 26 Euro, en bijna een hele dag) zou ik morgen avond de uitslag al hebben.
    Of ik ga woensdag ochtend hier in mijn stad (kan nl. niet eerder bij de dr. terecht), dan wordt mij bloed opgestuurd, en dan krijg ik donderdag avond pas de uitslag...

Weet niet goed wat ik zal doen...

Denk dat ik maar voor optie 2 kies, want de spanning zal de komende tijd toch niet van me af vallen...
    Moet mezelf maar bezig zien te houden...alleen...want ik wil het nog niemand zeggen...

Tot later meiden...

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    oooh spannend Nik, ja je gaat ons nog heel hard nodig hebben...En wij jou hoor, want positieve verhalen geven ons ook weer moed. Nou mag je niet meer zeggen dat je je schuldig voelt hoor...

Ik heb net drie kwartier hardgelopen maar het is zo koud. Mijn hoofd bonkte ervan...en nu ga ik het UWV bellen met een ellenlange vragenlijst. Gezellig...

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    heb Innsbruck zojuist afgezegd...:) :(

het was zo leuk daar, en had er echt weer zin in, maar ja...dit is nog veel leuker...:D

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    pompiedompiedom...sta in de wacht bij het UWV. Ze moeten even wat nakijken. Dat duurt lang. Tsja ingewikkeld hè die mmm?

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    lfn: dit is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!
    En de eer van dat ze jou weer gevraagd hebben kun je mooi in je zak steken!

Deel Deze Pagina