De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    ow wordt nu doorverbonden

2. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    en nog een keer doorverbonden...
    Oeps, moet natuurlijk wel naar het bandje luisteren. 'Toets uw burgerservicenummer in.'

Wat? Nog een keer?

Tsja, moet maar zo denken: dit houdt me van de straat...

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Vanochtend voelde ik me blij. Mijn droomprins lag lekker tegen mij aangekropen en vertelde nog even over dat ze zijn chef hadden lopen pesten en zijn ogen glansde nog van de lol en daarna met alle katten achter me aan opgestaan. In de keuken aangekomen zei ik tot mezelf:"ik voel me gelukkig:)" en dacht ook "het is goed zo".
    En voor het eerst heb ik het gevoel dat ik mag genieten van mijn onbetaald verlof en lig dus lekker op de bank mijn tweede boek uit te lezen. Niks hoeft alles mag vandaag:)

Nikita voel je aub niet schuldig over mij en vraag je ook niet af waarom jij en andere niet. Daar schiet je helemaal niets mee op. Ik heb liever dat jullie allemaal uiteindelijk zwanger zullen worden dan dat jullie helaas hetzelfde lot als mij moeten ondergaan. Ik hoop dat je dat stemmetje kan uitzetten. "Daar doe je mij veel meer plezier mee", zegt de juffrouw streng:D
    Tja, wat zou ik doen? Ik zou denk ik woensdag de test doen en dan donderdag de uitslag. Het zit gewoon goed en die uitslag is alleen een bevestiging en daar verandert die ene dag niets aan. En hier kan je gelukkig wel je blijdschap kwijt.

Snoes heb je bij het uwv dan ook zo'n formulier moeten invullen voor een deskundigheid oordeel? Of is het bij jou wat anders? Sorry als ik te nieuwsgierig ben:)Hopelijk ben je inmiddels geholpen.
    Vind het zo knap dat hardlopen van je! Ga zelf deze week met een nieuwe Wii fit workout starten. Nu met van die elastieken en zo'n groete fittness bal. En heb nog niet naakt ge-wiiet hahahahaha

En sjak....wanneer ga jij samen met je verkering testen?

Ga nu weer in mijn afgrijselijke groene joggingbroek op de bank mijn boek uitlezen. En om 2uur mijn droomprins wakker maken.

xxx
    Lente

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    nou ben er een beetje wat mee opgeschoten. Kijk, ik weet dat ik langer dan twee jaar mijn werkzaamheden niet uit kan voeren. Dus een nieuwe baan zou prima bij me passen en dat accepteer ik ook. Maar nu mag mijn huidige werkgever niet zomaar mijn contract ontbinden. Dat weet ik inmiddels. Maar ik schijn in de ambtenarenwet te vallen omdat ik in het onderwijs werk. En vanaf daar snap ik er de ballen meer van. Jemig, ze noemen mij hoog-opgeleid, ik moet dat toch snappen? UWV kan me daar niet verder mee helpen...en nu? Denk dat ik de rechtsbijstand maar eens ga inschakelen. Moet toch weten wat mijn rechten en plichten zijn...

Fijn lente dat je je weer beter voelt! Super! En het is ook nog eens mooi weer...ik ga ook mijn boek pakken. De rest komt later wel!
    xox

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Snoes veel succes ermee. Ja, erg ingewikkeld allemaal daarom heb ik zelf de bond ingeschakeld maar de rechtsbijstand kan natuurlijk ook.
    Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. Hier begint de zon ook goed zijn best te doen om door te komen.
    Veel plezier met lezen.

Toedelodokie
    Lente

6. lente67

lente67 Niet meer actief

schoolsoap gtst
    De leidinggevende belde net of ik het correctiewerk mee wil nemen en ook alle werkstukken zodat ze een andere oplossing kunnen bedenken:$ Zou het kwartje (helaas te laat) dan eindelijk gevallen zijn:( Hij dacht dat de behandeling nog een week duurde en wist niets te zeggen toen ik zei dat het niet goed zat. Ook wil hij morgen bespreken wat ik aankan. Zal het dan eindelijk goed komen?

Pffff morgen nog de bloedtest (alweer voor niets) en 's middags de welbekende uitslag. Zal blij zijn als dit achter de rug is.

Hoe gaat het verder hier?

Zo, hopelijk is mijn droomprins iets meer wakker en gaan we zo lekker naar buiten.

xxx
    Lente

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jeetje Snoes, dat klinkt allemaal niet leuk en vreselijk ingewikkeld...
    Kan je daar echt geen raad geven...hoop dat je eruit komt...

Lente...heb je je boek uitgelezen??
    Zal er verder niet te veel woorden aan vuil maken...maar je hebt gelijk, en ik zal naar je luisteren...maar nog één keer...vind je echt een kanjer hoor...♥♥
    Morgen heb je het gesprek waarbij je droomprins je zal ondersteunen, toch??
    Wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden...
    Lekker uitgewaaid buiten??
    Hier is het weer eens -3 overdag...dus blijf maar lekker lui binnen...

Xje...

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @lente hebben we morgen allebei gesprek. Spannend hoor. Ik neem niemand mee. Manlief kan geen vrij krijgen en ik kan het denk ik wel alleen af. Ik heb me goed voorbereid, weet wat ik wil zeggen en zal er heel hard bij snikken (onder het mom van: ik mag niet overkomen als een sterke vrouw...;))

@lfn ik zou gewoon wachten tot woensdag. Scheelt een dagje ren en vliegwerk. Het blijft toch spannend...

@ wie was dat ook alweer van dat boek? Ik ben het nu aan het lezen (mijn derde boek al in drie dagen) Het is FANTASTISCH. Ik vind Feest der herkenning niet echt een passende uitdrukking, maar ik herken zoveel! Echt leuk hoor, dus meiden: allemaal lenen of kopen!

Nou ik ga het eten verder klaarmaken. Tante, oom en drie neefjes komen gezellig eten. nou ja, neefjes? Ze zijn groter dan dat ik ben hihi!

Hoe was iedereen dag verder? Wel rustig hier hoor...saai!

9. sjak

sjak Niet meer actief

He Snoes, hoe heet dat boek ook alweer? Kan het niet meer terug vinden...

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
  11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
  12. sjak

sjak Niet meer actief

Thanks! Besteld, overmorgen in huis... Lang leve BOL! En mee op skivakantie.

KUS

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daaaag meiden!!!:)

Zo de maandag is weer om, eerste werkdag er weer op zitten.:D Heb een heerlijk weekend gehad, leuke dingen en rust, dus vond het helemaal niet erg weer te beginnen vandaag.:)

Kaat; Ook leuk gehad het weekend zo te lezen! En lekker vrij zondag!:) Jammer dat het huisje niks was, volgende keer beter he. En jouw vakantie komt nu wel heel dichtbij toch, wanneer vertrek je precies?

Lfn; Hoe is het met jou zwanger mutsje.;) Ben echt zooo blij voor je, en wat iedereen schrijft, is juist zo fijn dat we hier goed nieuws hebben, ook voor ons geeft moed! En als het er 2 zouden zijn, zou je daar heel blij mee zijn of wel even aan moeten wennen? Blij ben je toch wel natuurlijk.;)
    Tja van je testen, zou denk ik ook tot woensdag wachten als het zo'n rit is qua tijd en geld, voor die 2 dagen later de uitslag. Je weet het toch al zeker, het is alleen bevestiging en de waardes die je dan weet. Lijkt me moeilijk het nu voor je te houden, wil je het na de bloedtest vertellen of langer wachten? Hier kun je iig volop blij zijn!;)

Sjak; hoe is het met jou, al getest, wanneer mag je officieel? Spannend hoor!;) Het boek heet de babyplanner van Barbara Muller. Lfn schrijft t ook al zie ik.:)

Snoes; Wat heb je het mooi gezegd! Ik had ook een dubbel gevoel door dit weekend zo;n goed en zo'n rot-nieuws hier, en bedacht me ook wat ligt het toch dicht bij elkaar. En wat hebben we idd veel hier aan elkaar, steun en ook gewoon lekker kletsen met een "potje thee" over vanalles en nog wat.:D En gaan hardlopen, het was zeker heeeel koud ja, Lfn schrijft -3 bij haar, hier was 't +2 vanmiddag maar voelde veel kouder! Wat knap dat je toch gegaan bent, respect hoor!;)
    Succes morgen met je gesprek! En van dat boek, dat was ik die de tip gaf, vind het ook echt een heel goed boek, gewoon heel leuk geschreven en ook nog eens een herkenbaar onderwerp. Dus als ik jullie mag tippen, allemaal lezen!!:)

Lente; wat positief om te horen dat je je zo goed voelt en dat het zo goed met jullie gaat. Echt heel sterk van jullie! Succes morgen met je gesprek, hoop echt dat ze je de tijd en rust geven dit te verwerken. En morgen bloedtest en dan 's middags het telefoontje, toch confronterend. Maar het is wel een stukje afsluiten als dat achter de rug is lijkt me.

Morgen om 9.00 uur echo, ben benieuwd of mijn follikel al groot genoeg is en ik morgen al weet wanneer tp is, hoop het!;) En dat ze meteen kunnen vinden zonder duwen op mijn buik of gewoon helemaal niet zodat ik weer bloed moet meer prikken. En benieuwd of ik nu wel pregnyl moet spuiten, vorige keer was het hier te laat voor omdat ei al gesprongen was, en dit zou totaal geen verschil maken. Ik vraag me dan af waarom ik die spuit zou moeten zetten en ga dat dus ook vragen morgen. Heb alleen weer een andere arts dan normaal, nog nooit gehad. Ditmaal een man zijn verder allemaal vrouwen, is toch fijner als ik dan mag kiezen. Wat jullie?

Liefs Blondje

14. sjak

sjak Niet meer actief

Een vrouwelijke arts is toch fijner... In eerste instantie maakte mij het helemaal niets uit, maar vrouwen zijn toch anders al is het maar het verschil dat een vrouw de eendebek warm maakt, ha ha ha. Verder is het vooral gevoelsmatig denk ik en maakt het weinig verschil...

Wij mogen woensdag testen, maar ik heb er niet zo'n geloof in, wel hoop. Zelfbescherming? Denk het wel.

15. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Sjak, nog even volhouden met wachten. Hopelijk voor jou goed nieuws.

La Femme, ik zou ook gewoon lekker thuis blijven en op de uitslag wachten. Die reis in de kou is toch ook niks.

Lente, ik vind het fijn te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Je bent een sterke vrouw en ik heb bewondering voor je. Wel heel vervelend dat je alsnog die bloedtest moet doen.

Snoes, suc6 met het gesprek morgen.

Blondje, jij suc6 met de echo morgen.

Verder groetjes aan Kaat, Sloppy en de rest.

Hier alles goed, de kop van de week is er weer af :)

Groetjes
    Jolanda

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goede Avond Lieverdjes.!!

Chesser wat leuk dat het zo goed gaat met Skyvie, ben benieuwd naar zijn nieuwe vriendje straks..:):D Fijn dat je dag vandaag goed was..

Snoes wat heb je dat mooi verwoord zeg..!! Wat goed van je dat je bent wezen hardlopen, ik had cursus vandaag en wilde eigenlijk op de fiets, maar dat was echt een uur fietsen dus tog maar de tram gepakt..:) Succes morgen met je gesprek, goed dat je je hebt laten voor lichten..

Nik ik zou lkkr w88 tot woensdag hoor.. Je bent tog wel zwanger welke dag je ook gaat..:) Ga dat boek denk ik ook maar bestellen..:) Innsburck afgezegd om een hele leuke reden..:D Wanneer wil je het familie gaan vertellen.? Wil je echt w88 tot 12 weken?

Lente wat goed dat je zo positief voelt en vooral gelukkig ben..!
    Jij ook super veel succes morgen met het gesprek..

Sjak spannend hoor woensdag.. En snap je helemaal jezelf bescherming, maar ik hoop heel hard voor je..:D

Blondii spannend hoor morgen..!! Hopen dat je snel de tp krijgt..:D Ik ga volgende week woensdag op vakantie..:D:D Joepie..

Nou ik een heerlijk cursus dagje gehad, BHV (EHBO) was erg leuk, maar de man errug vervelend..!!:) En morgen lkkr werken en dan naar de sauna..:D

Fijne avond lieverds.!!

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Kaaat wat goed van je zeg een opfriscursus...snap dat je niet op de fiets bent gegaan, het was echt heel erg koud! En morgen lekker naar de sauna. Heb ik nog nooit gedaan, durf niet in mijn nakie. Maar nu in de mmm zou ik het best durven. Tenslotte hebben al zoveel mensen mijn doos gezien...

@blondje, spannend zeg, morgen echo. Hopelijk issie je follie goed gegroeid en krijg je snel je tp.

@sjak, jij zit al ver in de wachtweken. Nog steeds geen sporen van ongi? Tsja, zal wel zelfbescherming zijn...dat is herkenbaar. Ow wat zou het leuk zijn als het raak is. Nog twee nachtjes slapen. Is alles ook een beetje uit te houden op je werk? Heb je nog geen vakantie?

@chessertje: ben je al een beetje meer zen? Wel goed gevoel dat je hormonen weer in balans zijn. Het worden niet voor niets hormonsters genoemd. Gewoon lekker gezond eten en bewegen zodat je dat jezelf niet kunt verwijten. Toch fijn om dat uit te sluiten. Hoewel ongezond eten en niet bewegen een reden zijn waarom het niet lukt hoor...

@ lfn ga je nu woensdag testen? Trek je het nog een beetje? Heb je het al meer mensen verteld?

@lente wat lees ik nu op Hyves. Heb je je trouwdatum verplaatst...vertel vertel! Enne we horen wel welke datum we vrij moeten houden hè? Gaan we een heus vrijgezellenparty voor je organiseren. Compleet met stripper (net zoiets als in Friends, dat weet LFN wel...;))

@ ik zit lekker op de bank...manlief is bezig met kabels en snoeren enz enz. Vermoeiend, want ik moet de hele tijd helpen. Als meneer gaat klussen (wat uitzonderlijk is) moet ik ervoor zorgen dat alle omstandigheden in orde zijn. Waar is mijn tang? Pak je even een zaklampje voor me? Wil je even dit doen AAAAAAAARGGGGHHHH! gek word ik daarvan. Maar het is wel een schatje hoor en ik houd veel van hem! Maar als hij aan het klussen is kan ik het beste de hort op gaan, maar zit al in mijn huispak en het is maandagavond, dus blijf maar hier zitten en maak mezelf onzichtbaar....

Nou lieverdjes, fijne avond!
    x

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...als het er 2 zouden zijn zou onze grootste wens in vervulling gaan...we hebben er altijd stiekem op gehoopt, ook toen we nog 'normaal' bezig waren...
    Nu zeggen we, het maakt niet uit hoe of wat, als het maar gezond is...
    Over vertellen...hmm...dat is moeilijk...na de vorige keer zou ik het het liefst helemaal stil houden...maar dat gaat niet, in het theater zullen ze het uiterlijk volgende week weten, omdat ik weer een werkverbod zal krijgen....
    We wachten even donderdag af, en denk dat we het dan onze ouders en zussen zullen vertellen...is een beetje lullig als heel mijn werk ervan weet en mijn ouders niet...
    Over mannelijk of vrouwelijke artsen...heb ik hier niet voor het kiezen hoor...en ben onderhand immuun...heb ook al voor zoveel artsen op de stoel gezeten...
    Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt hoor...
    Je moet volgens mij de Pregnyl zetten zodat ze je goed in kunnen plannen voor de TP...36 uur na de Pregnyl springt het eitje...

Sjak...heel herkenbaar die gevoelens...je weet het jammer genoeg niet van te voren...
    Zal aan je denken, in ieder geval een goed teken dat er nog geen ongie is...

Chessertje...hoe voel jij je??
    Gaat het weer een beetje beter...je klinkt wel zo...

Snoes en Lente...succes voor jullie voor morgen...
    Heb ik wat gemist op Hyves???
    Ben van de partij hoor als er een stripper op de mat staat zoals in friends...;)

En Snoes...zo herkenbaar klussende mannen die je moet helpen....hier is het ook vaak zo...;)

Kaat...jij veel plezier morgen in de sauna...lekker...ben al jaren niet meer geweest...

Tot morgen meiden...

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goedemorgen :)

Snoes ik ga liever ook niet in me nakie en vanaaf gaat er ook wat mannen mee dus we gaan in bikini (1x in de 2 weken is er zo een avond dat dat moet/mag) Man van vriendin in z'n nakie zien gaat me tog iets te ver..
    Mannen en klussen.. Hmm ben het helemaal met je eens ze kunnen het niet zonder ons, hoe lief maar zeker vermoeiend ook..:)
    Ja Lente ik las het ook..!! Woehoe ja dan moeten we zkr een vrijgezellefeestje organiseren.!

Nik oow wat leuk dat jullie ook al zo lang een tweeling wilde of je doet er zo 1 als Jetje en je krijgt er 3..;) Of maak ik je nu bang, sorry :$:D
    Ja snap dat je het door werk niet lang voor je kan houden, ja ik zou het ook zowieso ook niet kunnen hoor, daarvoor babbel ik veels te graag..:)

Fijne dag allemaal.! S U Guys Later.!

20. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Snoes, ik ga ook niet naakt in sauna's hoor dus helemaal niet erg dat je dat niet prettig vindt. Maar zoals Kaat al schrijft, in veel sauna's is er tegenwoordig ook 1 of 2 keer per maand een badkledingdag :).

Hoe is het met de poes?

Spannend hoor Lente, trouwen, jullie worden een prachtig bruidspaar.

Kaat, veel plezier in de sauna. Heerlijk, lekker zweten en bubbelen, geniet er van.

La Femme, zou leuk zijn he een tweeling, ik droom daar ook stiekum van maar ben al blij als er ooit eentje komt. Ik hoop voor jou dat jullie droom uit komt.
    Hier idd alles ok, ik ga mezelf niet klein laten krijgen door dit. Zolang er eicellen springen is er hoop.

Sjak voor jou hoop ik dat alles wit blijft en dat je morgen een positieve test hebt.

Groetjes
    Jolanda

Deel Deze Pagina