De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee girls,

Ik zit aan de rode wijn en heb juist andijviestampot op, mjammie:p

Toch laat de mmm me niet los. Zit nu eigenlijk in de wachtweken en ben dan toch onzeker of ik wijn moet drinken of niet terwijl de kans heeeeeeel erg klein is om zwanger te raken. Hebben jullie dit ook?

lfn wat leuk dat je samen met je man een setje hebt gekocht. Ze hebben goede service want de slip was bijna gratis:) en morgen wordt het al bezorgd. Die gaat onder de kerstboom! En wat fijn dat je een avondje vrij bent. Geniet er samen maar lekker van;)

Sneeuwvrouwtje ik hoop dat je morgen slaagt. Zo'n kersenpitkussen is ideaal. Ook geschikt voor pijnlijke spieren en geen risico met heet water lekkage. Ik heb hem toen in een natuurwinkel gekocht.

Hier wachten nog 6 katers om gekamd te worden:D Dus chessertje als je zin hebt?

Ik ben ook benieuwd naar wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen en ook wat mijn school maandag gaat beslissen. Zit zelf te denken aan 5 dagdelen te werken na de vakantie. Vier ochtenden en 1 middag.

Volgende week kerstontbijt en koffie drinken met collega's en misschien mijn 8 toetsen (200 stuks:$) nakijken. Dan ben ik met de vakantie weer helemaal up to date.

* wie lust er een bakkie koffie of een heerlijk glas hete thee met merenge schuimkoek?, tast toe zou ik zeggen:)*

Fijne avond,
    Lente

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi Lente...ja lekker, een avondje vrij maar ik kan het niet laten hier te komen gluren...;)
    Al is het rustig hier...
    Lastig hé dat dilemma wel drinken niet drinken...
    Neem nu alleen maar pilletjes voor de TP, en zit ook te dubben...
    Van mannetje mag het...de emmietjes liggen toch al in de vriezer...dus heb me vandaag een glaasje rosé gegund...maar wel met heel veel mate...
    Lees heel vaak dat het echt geen kwaad kan...zoveel meiden die per ongeluk zwanger worden hebben nog gedronken en gedaan, zo vroeg is er echt nog geen bloedband en kan het echt geen kwaad dacht ik...er zijn ook topics genoeg over te vinden, maar vanaf een positieve test moet je echt alles laten staan...

jammie...ik lust wel een kopje thee en een koek...;)

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Zo Lente dat zijn maar een paar toetsen..:) Ik drink zelf geen alcohol (NOOIT) maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor.. Ben het eens met wat Nik zegt..:)
    Ja ik denk dat ik een kersenpittenkussentje ga halen, maar als het zo blijft ga ik er niet heen hoor.. Is wel een stukje weg, dan krijgt ze het met kerst..:)
    Ik wil wel helpen met je katten..:)

Ego, ik begin het w88 een beetje beu te raken, had er vanochtend nog alle vertrouwen in (en nog steeds wel), komt ook omdat ik voor mezelf gewoon besloten heb om positief te blijven tot het tegendeel bewezen is (hoop dat dat niet bewezen wordt).. Maar voel af en toe beetje buikpijn (als in ongie, kan erbij horen dat weet ik maja) en net erg last van mijn rug.. Ach ja ik weet het allemaal niet.. W8 rustig af..;)

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ja balen he dat wachten, Kaat. Hoe dichterbij het komt, hoe meer je geduld op de proef wordt gesteld. Goed dat je zo positief blijft. Er is ook geen reden toe om iets anders te denken. En die mutsenbollen doen ook vanalles met je waardoor je vanalles voelt, probeer maar niet op die ongemakjes te letten, het zegt allemaal niets. We gaan voor een positieve test voor jou.

Ik denk niet dat 1 glaasje wijn kwaad kan hoor.

Groetjes
    Jolanda

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Thanx Chesser.. Heel lief.. Hier en in het andere topic..:D:D

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Mijn manlief is nog steeds op weg naar huis..:( Zijn stomme collega wilde niet eerder stoppen, dus was pas op 9 uur werk (in Haarlem) en nu nog naar mij..:(:( Dus dat wordt wel 11 uur ben ik bang..:( Stom stom stom..!!

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow nee Kaat...idd. balen, maar ja, zo lang hij veilig en wel naar huis komt is het goed...
    Hoe komt het dat je geen alcohol drinkt?
    Lust je het niet, of uit principe??

Chessertje heeft helemaal gelijk...die stomme bollen doen echt van alles met je...zo hebben ze de laatste keer mijn boobs echt een cupmaat laten groeien...:S

Zo meiden...wij gaan dadelijk maar eens slapen...morgen is weer een dag in het theater...XXX

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Heee Lieverds,,

Ja Kaaat moet weer werken dus vroeg uit de veren..:) Hoop dat de tram zo rijdt..

Ja idd dat manlief veilig thuis komt is het belangrijkste, hij was er even na 10en en zijn daarna ook gelijk onder de wol gekropen..:)

Ja al het prikken hebben mijn boobs dus echt super vergroot, maar door de mutsenbollen niets.. Haha vind het ook wel goed zo hoor..:)

Oowja over de alcohol.. Hmm.. Nee ik lust het echt niet, nooit gedaan ook, dus ja..:)

Slaap lkkr nog even lieve dames en tot laterss.:D

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal,

Ik zit helaas nog thuis aan mn laptoppie :(
    We zouden gister naar wenen vliegen om 9.50 'smorgens maar die vlucht wer geannuleerd......toen zouden we om 20.00uur vliegen en ook die werd geannuleerd...
    En nu hopen we dat we vannavond om 20uur vliegen. Onze koffers staan al op schiphol en we waren al ingechecked voor de vlucht van gisteravond......wat een drama!
    We hebben al veel meegemaakt maar dit echt nog nooit :) We hebben weer veel grappig verhalen.
    Als alles mee zit en we vandaag vliegen komen we ook een dag later terug. Kon gelukkig met sloppymans werk.

Duimen jullie dat we vannavond wel vliegen?

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Oowwh wat naar zeg... Die rotsneeuw ook..:) Ik ga heel hard voor je duimen hoor..:D

11. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hoi Allen,

Lente, ik moet bekennen dat ik in mijn natuurlijke cyclus ook altijd mezelf van drank onthield rond de wachttijd, maar het schijnt echt echt echt geen kwaad te kunnen voor het eventuele ingenestelde embryo, omdat er nog geen bloedverbinding is met de moeder. Ik denk dat het belangrijk is wat jij erbij voelt, of je het doet of niet.

Balen Sloppy dat je niet bent vertrokken. Zeker omdat je al ingechecked en wel stond. Internet is nogal van slag door de sneeuw en ik krijg buienradar en knmi niet geladen, dus ik heb geen idee hoe groot de herhalingskansen zijn vandaag. Als je gaat: heel veel plezier!

Kaaat: lastig he, dat wachten! Wanneer mag/ga je testen? Gelukkig mag je werken vandaag, dus dan heb je wat afleiding.

Echo: ik droom al 3 nachten van het hebben van een 5-ling. Wat een impact heeft het nieuws van deze week zeg. En aan de andere kant, begint het een beetje te wennen.

Fijn weekend allemaal!
    Jetje

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Sloppy wat balen zeg:( Ik zag je al helemaal in een koets door Wenen rijden met zijn drieën onder een dekentje:) Nu maar hopen dat jullie vanavond kunnen opstijgen, duimduimduimduimduimduimduim

Supewoman wat fijn dat je man veilig is thuis gekomen en heerlijk vroeg onder de wol. Veel werk plezier vandaag:)

Jetje gelukkig dat het geen 5-ling wordt dan valt een drieling weer mee;) Het is natuurlijk een hele omschakeling.

Meestal dronk ik alcohol vrij bier in de wachtweken maar nu met kerst enzo vind ik het wel gezellig om een wijntje te drinken. Gelukkig zijn het maximaal 2 glaasjes per keer en ontspanning is ook belangrijk. Mijn nod is een paar dagen na kerst.

Ff lekker ontbijten en dan met Nala aan de wandel. Even een uurtje de frisse lucht in.

Fijne dag,
    Lente

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vrolijk Jetje: fijn dat het idee van een 3-ling een beetje gaat wennen :D Het is natuurlijk een hele omschakeling.
    Ik heb nacht meries over het krijgen van een 2-ling en dat ik dan geen tijd meer heb voor Megan.....
    Er zijn er zo veel die op basis van mn HCG denken dat ik er 2 krijg, en dat spookt nu echt door mn hoofd :(

@Lente: Lekker ff drinken wat je wil! Dat is ook fijn.........een heel klein beetje dan.

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Jetje ik heb 27/12 mijn bloedtest, maar wil 24 of 25 thuis al testen..:) En ja werk is wel een goede afleiding alleen wordt ik er wel heeeel erg moe van.. Ben niets meer gewend..
    Oow dromen over een 5ling.. Het nieuws heeft er echt ingehakt he.. Aahhww over 20 jaar kijk je hierop terug met een grote smile op je gezicht..:)

Lente, hoe was u ochtendwandeling..?!:)

Sloppy ben je al onderweg??

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo wij zitten weer in de auto onderweg naar schiphol!
    Hopelijk vertrekken we vandaag wel baar wenen en hebben we niet te veel vertraging :)

als ik terug ben ga ik weer op iedereen reageren.

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Kaatje,

Ipv een wandeling heb ik gezellig met een oudcollegaatje gekletst en daarna alvast een klas nagekeken. Nog 178 te gaan;)
    Hmm...... kreeg vandaag per post de info dat ik per 3 dec. 2 lesuren minder betaald krijg:$ Zat me meteen weer op te winden, echt irritant ben het zo zat dat gedoe dat ik nu besloten heb dat ze die 2 uur in hun r**t kunnen steken en dat ik ga aangeven per 1 januari gezien mijn eigen problemen waar ik aan wil werken geen mentor kan zijn. Zo, dan hebben ze een nog groter probleem. Ga niet meer met de directeur in gesprek maar ga dit maandag aangeven bij de kernteamleider. Dus en minder uren en minder taken. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert. Moeten ze maar niet ongevraagd mijn uren eraf halen:x

Morgen ga ik echt een uur naar buiten, sneeuw, hagel, ijzel maakt niet uit en maandag laat ik ze een poepie ruiken, ben het gezeik zo ontzettend zat.

Sorry daar heb je mij weer maar jullie kunnen zo goed luisteren;)

Is het goed gegaan van en naar je werk sneeuwvrouwtje:D

en.... is Sloppy richting Wenen denken jullie, let's hope so

Ga nu eten koken,

Dag Lieverds,
    Lente

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee Lente,

Wat een eikels van je werk zeg.. Heel goed dat je je mentorschap neer gaat leggen.. Wat hun kunnen, kan jij nog veeeel beter..:D:D

Ik ben heel huids thuis hoor..!! De trams reden gelukkig gewoon weer..:) Alleen moet ik altijd ergens over stappen en daar viel een vrouw ineens een andere vrouw aan.. En alle meiden die erom heen stonden hielpen die vrouw gelukkig gelijk en de mannen keken erna, tot iemand gelukkig, 1 van de dames aan de mannen (want die stonden er ook genoeg) of ze even konden helpen.. En gelukkig deden ze dat.. Zo ik ben heel wat agressie gewend op mijn werk, maar schrok hier heeel erg van.. Woehh..!

Na me werk gelijk heerlijk 3 uurtjes liggen slapen.. Ben nog steeds zo moe maja..:)

Wat goed btw dat je nog maar 178 te gaan hebt..;) Haha..

Ik hoop heel erg dat Sloppy in het vliegtuig naar Wenen zit.:D Dat verdient ze wel..:)

Mijn eten is net bezorgd.. Heerlijke roti.. Wat ben je aan het koken.? Liefss

18. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Is ok hoor Lente, het is goed om het van je af te schrijven. Dat lucht op he. En een wandeling maken is altijd lekker, weer of geen weer. Daarna lekker pot thee en een warm dekentje.

Sloppy, ik hoop dat jullie nog in Wenen terecht komen. Wat een gedoe he, ik zag net op TV al die campingbedden op Schiphol.

Kaat, nog een week.

Vandaag korte laarsjes gekocht. Het was dringen in de winkel vanwege de uitverkoop. Het voelt altijd weer goed om nieuwe schoenen/laarzen te hebben :).

Groetjes
    Jolanda

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Chesser, nieuwe schoenen doe een vrouw altijd goed..:D

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Sneeuwvrouwtje, hmmmm heerlijk Roti dat mis ik wel in dit boerendorp:D In rotterdam kon je ook van alles bestellen voor weinig geld. Kan me voorstellen dat je schrok van al die agressie, gelukkig viel ze jou niet aan. En heerlijk 3 uur geslapen:) Nog leuke dromen gehad met baby'tjes enzo;)

Chessertjes van schoenen en laarzen (tassen en oorbellen) kan je nooit genoeg hebben. Altijd leuk:)

Heb besloten om morgen sneeuwfoto's te gaan maken van mijn eigen dorp. We hebben hier ook een arborteum en die is op zondag ook open. Neem lekker mijn statief mee en ben benieuwd wat voor mooie plaatjes ik kan scoren. Leuk als achtergrond op hyves;) Daarnaast hebben we een haventje, monumentele panden (een is van de vrijmetselaars) en natuurlijk de bassiliek van Oudenbosch. Bij deze nodig ik jullie uit op hyves (heet van voor als mevr. Bakker) en mijn leeftijd laat zich raden:) Heb er zin in om ff helemaal wat anders te doen. O ja, mijn jurkje is vandaag bezorgd en die ga ik morgen op mijn gemak passen als mijn vriend niet thuis is.

Zit nu ik hou van Holland te kijken. Lekker ontspannen.

Hebben jullie nog plannen voor morgen?

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina