Hee meiden, ff snel want we gaan zo richting zkh en daarna naar school. Gisteren hebben we ouderwets naar muziek geluisterd en een aantal flugels achterover geslagen en een nieuwe trouwdatum 17-08-2012. Hahahaha lijkt me leuk een vrijgezellenfeest met jullie, dus kom maar op ; ) Snoes jij veel suc6 vandaag en laat de tranen maar komen. Kaatje veel plezier vanavond in de sauna Chess go for it woman, ben trots op je Blondje wie weet lopen we elkaar wel tegen het lijf straks. Hopelijk gaat je follikel goed groeien. Nikita kan je het al bevatten! Ik hoop ook voor een tweeling voor je. Was er zelf te huiverig voor en was de laatste keer eigenlijk gerust dat het er 1 was. Maar voor jou hoop ik op 2! Ben benieuwd donderdag. Sjak, je testdatum komt snel dichterbij. Clowntje hoe gaat het met jou? En ilona ook al een lange tijd niet gezien? Nou meiden ga zo op pad en daarna nog 1 keer terug voor de evaluatie. (ps: als jullie iemand weten voor menopur? Anders geef ik het bij de evaluatie aan het zkh) Fijne dag meiden, xxx Lente
@lente jij ook veel succes vandaag! Zonnetje schijnt, laat je niet kisten! Ik zal mijn best doen met mijn tranen. Ik kan gewoon niet anders overkomen dan dat ik ben. Ik ben verbaal nou eenmaal sterk. Ben al vaak afgewezen bij een sollicitatiegesprek omdat ze me te goed voor de functie vonden. Dikke onzin, maar zegt wel iets over hoe ik me blijkbaar anders voordoe dan dat ik ben. Pffffft zenuwen gieren door mijn keel... Nadat ik bij de BA ben geweest ga ik lekker met een collegavriendin de stad in. Even lunchen, roddelen, kletsen en lol maken. Heerlijk! Baal er alleen van dat ik mijn leren jasje niet aankan. Ben bang dat mijn ballen eraf vriezen @blondje dat zou maf zijn als je lente tegenkomt in het zh! Jullie zouden elkaar niet herkennen denk ik! @chessertje en Kaaat ik dacht al dat ik preuts was...gelukkig niet dus. Maar vind dat ik ook best eens naar de grote-mensen-sauna moet gaan hihi @sjak, chessertje bedoelde dat je broekje wit blijft en niet je test hoor, die moet knallen @lfn stuiter je niet ontzettend door het huis. Mens, ik zou niet weten waar ik het zoeken moet...van spanning, van blijheid, van alles! @ iedereen, mijn boek is uit. Nu al. Was gaaf, was mooi en het einde jaloersmakend...meer zeg ik niet hoor. Nu snel mijn haar fohnen en wegwezen. Tot vanmiddag! Toedels!
Hee meiden, Nou het bloedprikken (uitslag negatief) en het gesprek zitten erop. Mijn leidinggevende was heel begripvol en had zijn foto's van zijn pasgeborene omgedraaid neergelegd. Was uit zichzelf ook niet erover begonnen. Heb heel mijn hart gelucht over hoe ik me behandeld voel door school en dan vooral pz en personeelszaken en dat ik een second opinion en de bond ga inschakelen. Dit begreep hij wel. Afgesproken dat ik pas na de voorjaarsvakantie weer voorzichtig ga beginnen met makkelijke klassen en dat we de 28e pas weer contact opnemen. Hij was echt begaan en volgens mij is hij ook maar een pion en weet hij ook niet zo goed hoe of wat te doen en begreep hij mijn stappen om naar de bond toe te gaan. Voel me helemaal op en zou het liefste alleen maar willen huilen. Voel me echt leeg van binnen. Het is ook zo raar om na al die jaren geen foliumzuur meer te slikken. Bah, wat een klote zooi. Sorry, maar dat moet er even uit. Snoes, ik hoop dat je na het gesprek lekker kan genieten. Ik heb ff geen fut om meer te schrijven. Dag lieverds, Lente
Haha Kaaatje...nee hoor...bang maken kun je me niet met zulke verhalen...we zijn blij met alles wat komt...zolang het maar gezond is, dat is het belangrijkste... Snoes...die is goed...zolang er eicellen springen is er hoop... En dan die van dat je ballen eraf vriezen... Je schijnt een goede dag te hebben, en na het gesprek lekker lollen met je vriendin...succes, en ben benieuwd hoe het verloopt... Jeetje...jij hebt snel gelezen zeg, of het is boek zo goed?? En ja...zondag zat ik te stuiteren op mijn stoel...maar nu valt het wel mee...besef het nog niet zo goed denk ik... Lente...ow trouwen...zo leuk....ben al benieuwd naar hoe jullie eruit zullen zien....en hopelijk schrijven we tegen die tijd nog hier...dan moeten we zeker iets doen... Jij ook succes vandaag.... Ow...het is al voorbij zie ik nu...even lezen hoor...................... Ow jeetje meid...je voelt je helemaal leeg...weet niet zo goed wat ik moet zeggen om je op te beuren...behalve dat je een prachtige bruid zult zijn...misschien helpt het alvast een beetje... klinkt zo alsof het gesprek toch vrij goed is gegaan, en ben benieuwd wat de bond van je situatie vind...*geeft Lente een dikke dikke knuffel en een kopje thee met een koekje...* Sjak...morgen is DE dag... Chessertje...voor jouw ook een knuffel... Blondje...follie goed gegroeid?? En idd. rond Iloon en Clowntje is het weer stil geworden... Zo, volgens mij iedereen weer eens gehad... Tot later...
Hai Schatjes, Chesser je reageert heel lief op iedereen, maar hoe is het met jou.? Lente wat fijn dat het gesprek goed verliep, dat hjij zich iig menselijk opstelde vandaag, maar wat naar dat je je zo leeg voelt.. Je moet nu echt z'n rouwproces door, en das niet leuk.. We kunnen het niet leuker maken dan dat het is, wat we hier ook neerzetten!! Miss dat we het een heel ietsiepietsie beetje makkelijker kunnen maken..!! *Geeft Lente een heeeeleeee dikke knuffel* En vind het een goed idee dat je denkt aan hoe een mooie bruid je zal zijn..!! Snoeserd zitten de ballen er nog aan.. Hahaha..!! Nik morgen testen overmorgen uitslag tog.?
Dag meiden van de MMM, Stiekem lees ik hier nog wel eens een lettertje mee. Heb er inmiddels weer fut voor en ook wat meer tijd. Wil graag even Lente een hart onder de riem steken (heet dat zo?). Weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar je klinkt zo gelukkig met je droomprins, dat ik er eigenlijk van overtuigd ben dat jullie vast een andere invulling van jullie leven zullen vinden samen. Sterkte! En dan LFN! Wat is dit?! Super gaaf joh! Wat nou, fragmentatie is vast niet goed....Wat een super nieuws voor jullie! Gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd naar de hoogte van het Hcg (bij mij was ie 960 bij 4 weken en 2 dagen). Overigens kan het Hcg ook heel hoog zijn bij een eenlingzwangerschap, dus het zegt zeker nog niet alles. Maar jij hebt me zo vol verbazing, enthousiasme en openheid persoonlijke berichtjes over onze drielingzwangerschap gemaild, dat ik het echt de grootste bak allertijden zou vinden als jij in hetzelfde gaat meemaken als ik. Chesser: natuurlijk is het enorm K.. en ik ga niks bachetaliseren, maar juist toen ik dacht dat het nooit meer ging gebeuren, bleek de 4e x toch een voltreffer! Sterkte met verwerken en ik hoop dat je snel je positiviteit weer kunt vinden. Ik vergeet nog een aantal 'oude bekenden', maar zeker ook nieuwelingen voor mij. Jullie schrijven in reactie op LFN dat positief nieuws op dit stukje forum meer dan welkom is. Nou, lees mijn onderschrift en realiseer je dat het kan! Heel veel toi toi voor iedereen! Groetjes, Jetje
Hoi allemaal, Ben ik weer even. Ik heb alles meegelezen maar helaas niet de moed gehad om te reageren. Lente, ik heb zo met je te doen, gelukkig heb je wel een droomprins en een trouwfeestje in de toekomst. Ik vind het heel stoer hoe je er mee omgaat. Voor de rest kan ik je helaas niet helpen. Als ik een grote prijs in de staatsloterij win dan krijg je van mij in ieder geval een IVF Behandeling. Gelukkig ook goed nieuws van LFN, super leuk. Ik vind een tweeling ook helemaal te gek, maar een drieling is ook welkom. Voel je al iets? Ja blijdschap natuurlijk maar ik bedoel de welkome kwaaltjes. He Jetje leest nog mee, meid want ben je al ver. Is alles goed en wil je weten wat het geslacht is van de ukkies? De babyplanner lijkt me inderdaad een goed boek, maar hoe loopt het af ? Zal wel goed zijn en daar ben ik nu nog niet aan toe of misschien toch wel. Nu even over mezelf, vanmorgen naar het zkh geweest voor de follikelmeting en het gaat de goede kant op. Ongeveer 2 van 14 mm en 2 van 13 mm. In elke eierstok ongeveer 10 van 11 mm en 10 kleinere. Dus er zit genoeg te wachten maar hoeveel gaan er mee doen? Heb bloed moeten prikken en wacht nu op de uitslag. Voor de rest gaat het wel. Kaat, ik wil ook op vakantie mag ik mee? Ik wil de zon in de zee zien zakken. Ga nu weer wachten op mijn telefoontje.
Oh vanmorgen in de lift bij het ziekenhuis stond ook een drieling. Drie meisjes van ik denk 5 jaar en ze kwamen uit ede moest gelijk aan Jetje denken. Deze meiden leken wel drieeig, maar ik weet niet of het kan. Super grapppig, moeder met 1 kind aan de hand en die andere meisjes ook hand in hand. Lijkt me wel een uitdaging om 3 van die ukkies op te voeden.
Hoi meiden, ik wilde even het tabelletje aanpassen na mijn telefoontje van het zkh maar klopt het dat er nog geen tabel is waar opstaat dat La Femme Nikita zwanger is?
Drie-eiig kan zeker hoor Clowntje: een patiënt van mij heeft een drie-eiige drieling. Zij heeft 3 embryo's terug laten plaatsen in Turkije. (In Nederland is het namelijk absoluut niet toegestaan ivm de grote risico's van zo'n zwangerschap). Verder gaat het goed hier hoor, dank je wel. Kindjes zijn ongeveer 20 cm en 150 gram nu. Geslachten nog onbekend, maar blijven dat ook voor ons. Morgen gaan we weer kindjes kijken; dat blijft toch heel speciaal iedere x. Groetjes, Jetje
Vrolijke Jetje... Hé...nu heb je het nieuws toch gelezen hé....nou ja het is ook moeilijk iets stil te houden op ZP... Wilde je donderdag avond gaan PNen met mijn bloedwaardes... Tot die tijd durf ik me nog niet zo goed op een lijst te zetten... Weet ook niet goed waarom, zeker omdat andere meiden helemaal geen bloedtest krijgen...maar ja...wat doe je aan die onzekerheid hé...die zal nog wel een tijdje aanhouden denk ik... Hoe gaat het met jouw?? Morgen weer een echo...spannende hoor... Je krijgt ook al een aardig buikje denk ik zo, of niet?? Wij willen het geslacht lekker ouderwets ook niet weten...maar het is soms zeker op die 3D echo's wel goed te zien hé... Dus Clowntje...er is idd. nog geen lijst waarop staat dat ik zwanger ben...maar als je wilt kun je de lijst alvast naar boven halen... Leuk van je te lezen...en het ziet er toch goed uit...weet je al wanneer ongeveer de punctie zal zijn?? Denk dat een eeneiige (hoe schrijf je dat nou toch) drieling wel kan, maar echt zelden is... Kaat...ja morgen moet ik vroeg opstaan om om 8.15 mijn bloed te gaan laten prikken... En wordt dan pas donderdag avond tussen 18.00 en 19.00 gebeld... Wat zal die tijd langzaam gaan... Jij vertrekt ergens volgende week, toch??
Kaat lieverd, alles goed hier hoor. Natuurlijk baal ik er van maar je kan de natuur niet dwingen he. We denken er ook over een maand over te slaan voor poging 3 maar weten dat nog niet zeker. Maar ik ga me niet klein laten krijgen hoor. Het is hard werken, maar ja, zo is het leven nu eenmaal. Lieve Lente, voor jou nog een dikke knuffel van mij. Groetjes Jolanda
Oh ja ik meld me ook aan voor het vrijgezellenfeest van Lente. Nu al een leuk uitje in de zomer van 2012. Ik heb zo'n zin in de zomer. Gewoon lekker een terrasje pakken, wandelen in het zonnetje. Oh wat zie ik nu, bij de picknicktafel wordt een jacuzzi geplaatst, ik weet niet wie hem heeft besteld maar goed idee. Ik ga hem even aansluiten en vol laten lopen met warm water. Plons ik er vanavond even lekker in.
Ik liep rond 14.00 rondom de dom op zoek naar een lunchplek. Persoon springt van Domtoren Utrecht | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Gelukkig niets gezien. Wel toen we net een plekje hadden gevonden een heleboel sirenes...brrrrr @lente wat fijn dat het allemaal goed was. En dat je nu zo verdrietig bent is niet meer dan logisch en normaal. Je kunt dit verdriet denk ik pas een plekje geven als je het helemaal doorleeft. En dat doorleven is pijnlijk, maar zoals mijn psych zei: huilen mag zoveel je wilt, je doet het nooit 24 uur per dag. Dus zolang jij elke dag nog een lach op je gezicht kunt toveren mag je huilen zoveeeeeeel je wilt. @vrolijke jetje: ben je al dik? Oh zo gaaf voor je! IK weet nog zo goed dat je op je werk moest overgeven, je was één van de eersten op het vorige forum en nu ben je alweer zo ver! Super hoor! @lfn ik ben benieuwd naar jouw waardes. Onze grootste wens is ook een tweeling. Daarna mag van mij mijn hele zaakje eruit. Maar ja, zo werkt dat niet. Enne wij krijgen maar één per x teruggeplaatst, dus dan is een tweeling echt toeval @clowntje van het meelezen en reageren herken ik. Soms is het gewoon allemaal een beetje teveel, of je maakt niets bijzonders mee of je richt je even op andere dingen. Fijn dat je follies zo groeien! @ kaaat: lekker dagje gehad? Nog leuke huisjes op het oog? Mijn ballen zitten er nog hoor, had een warmere jas aan. Ik ga zo lekker uiteten. Manlief had goed nieuws: de eigen zaak gaat door. Het is nu definitief. Dus wij gaan het vieren! Hiep hoi! Nou, ik stop er weer mee, ga me even mooi maken. EN da's best moeilijk als de kapper je haar verknipt heeft...wish me luck! XoX
oh vergeet helemaal van de ba te vertellen. Het was allemaal goed. Kon mijn verhaal doen. Was eerst een beetje een maf gesprek. Veel stiltes en hij deed zo vaag. Totdat ik een beetje lol met de man ging maken en toen was het best gezellig. Heb er nu wel vertrouwen in dat ie een goed advies gaat geven. Hij maakt nu een lijst met al mijn mogelijkheden. Moest tijdens het gesprek wel even aan Lente denken. Ik dacht: jij zou best wel die botte bokkelul kunnen zijn geweest die zo stom tegen mijn lieve forumdinnetje is geweest! Hahaha
Dik Snoes? Tja, wat is dik? Vorige week vroeg iemand voor het eerst aan me hoe lang ik nog moest....vast niet lang meer...hi hi hi. Die man schrok zich te pletter toen ik zei dat ik hoopte nog minimaal nog een week of 17 te mogen lopen...ha ha ha! Inmiddels 11 kg aangekomen....Das behoorlijk weet ik, maar als dat het ergste is waar ik me zorgen om moet maken, teken ik daarvoor. Fijn dat je vertrouwen hebt in de BA. De mijne belde ook vandaag (1e x); hij hoeft me niet te zien en belt me in april wel weer eens een keertje. Zo kan het dus ook.........
He Meisjes! We hebben een streep, een roze naast die ander roze streep! Vanmorgen getest, was eerst teleurgesteld, zag niets en ben weer in bed gaan liggen. Hoor ik verkering vanuit de badkamer zeggen: schat ik wil je niet enthousiast maken, maar ik zie toch echt iets! En echt twee strepen! De ene was wel donkerder dan de andere... Dikke dikke kus