De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieverds,

Wat zijn jullie toch lief en ik ervaar heel veel steun van jullie. Dank jullie wel.

Snoes wat ben je toch een sterke vrouw en wat lief dat je aan me dacht. En wat een nare ervaring zo dichtbij. Ja, huilen ben ik goed in maar lachen gelukkig ook. Ik ga volgende week mijn eerste afspraak maken met een psych. En je haar verknipt:$ Oei, toch niet teveel eraf hoop ik!
    En suc6 gewenst voor je man en veel plezier vanavond.

Clowntje wat een goed bericht vanuit het ziekenhuis:)

Jetje, wat leuk dat je er ook weer bij bent en wat gaat de tijd snel. Spannend wat er komen gaat.

Nikita morgen bloed prikken! Mijn gevoel zegt dat het goed zit dit keer en tot nu toe had ik gelijk;)

Chess verstandig om eventueel een maand over te slaan. Dan ben je helemaal zen, is het voorjaar in volle gang en heb je energie voor 10:)

Kaatje, veel plezier in de sauna:)

Sjak, mijn duimen draaien voor je:)

Vandaag de datum vastgelegd 17-08-2012 en ons samen aangemeld bij de sportschool en morgen al beginnen. hahahaha mijn droomprins gaat strippen op onze bruiloft dus jullie mogen naar hem komen kijken:) Hij wil weer helemaal strak in zijn body zitten en ik zal iedereen achterover laten slaan zodat ze zullen afvragen: Wow. hoe doet ze dat toch, is ze echt al 45:D Na het gesprek zijn we door het dorp gelopen richting gemeentehuis, sportschool en daarna even naar bed gegaan en nu weer hier. Zal de komende tijd op- en neer gaan maar gelukkig kan ik hier altijd terecht. Nogmaals jullie zijn super! Nik. bedankt nog voor de thee en koekjes. Ga nu mijn droomprins wakker maken.

O ja. 14 maart mijn eindgesprek in het ziekenhuis, precies op mijn eerste werkdag. Tot die tijd ga ik proberen weer zen te worden.

xxx
    Lente

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Whoea, wat een goed nieuws Sjak, Gefeliciteerd met je zwangerschap:)

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lievy's

Zwangere Jetje wat leuk dat je terug bent en dat het zo goed met je gaat..!! Morgen weer lkkr kijken, krijg je nu ook meer echo's omdat het er 3 zijn..
    Geweldig dat ze d88 dat je al bijna uitgerekend was.. Hilarisch..:)

Clowntje zo veel follies dat is heel goed..!! Lkkr blijven groeien dus, hebben ze al geschat wanneer ongeveer de punctie zal zijn.?

Nik heel veel succes morgen ik zal aan je denken..

Chesser goed om van je te horen hoe het met jou gaat.. Ja het leven is niet altijd leuk he.. Begrijp wel als je er een weekje tussen wilt hoor..:) Zou ik ook overwegen..!!

Snoes gefeliciteerd met de zaak van je man.!! Gelukkig zijn je ballen er nog..;) Wij nog geen andere huisjes op het oog, willen na de vakantie weer verder kijken..:)
    Fijn dat het zo goed bij de ba was en je lkkr jezelf kon zijn..:D En idd net als Jetje zei gelukkig heb je niets gezien hebt bij de Dom..

Sjakkie jeeeeeh wat goed zeg..!! Morgen heb je een bloedtest he.. Spannend hoor..!! :):) GEFELICITEERD..!!

Lente lkkr naar de sportschool dus..!!:) Je man stripper op je bruiloft dat moet ik zien..;) Stuur die uitnodiging maar door..:D:D

Ik ga niet meer naar d sauna helaas, me zus is ziek en man komt zo pas thuis met de auto en dan is het echt al te laat.. Helaas..:(:( Maar ook daar komen we wel weer over heen..:)

Fijne avond Lieverds

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Oow en Sjak heb je een foto.?

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow....ben eigenlijk aan het koken...maar Sjak...wat een goed nieuws...PROFICIAT hoor...
    Morgen krijg je ook een bloedtest??
    Jij hebt je waardes zeker meteen 's avonds...spannend zeg...:D

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo, nu een beetje uitgebreiden...
    Wie zijn idee was het van de jacuzzi...leuk hoor...;)

Vrolijk Jetje....is goed...laat het zeker weten zodra ik iets weer...
    zit al de uren af te tellen...als ik vanacht goed kan slapen...is het morgen nog maar één nachtje en 36 uur wachten...
    Al een aardig buikje heb je??
    Laat eens een foto zien...

Chesser...maandje pauze kan je wel goed doen denk ik...even helemaal niks...geen medicijnen en geen dokters...maar denk wel dat de keuze moeilijk is...

aiai Snoes....dat is een akelig bericht zeg...
    Mijn ouders hebben er ook wel eens een zien liggen...ze woonden in een flat op 16 hoor...en een paar keer is er iemand gesprongen, zier er schijnbaar heel raar uit zo iemand...want al zijn botten zijn gebroken...
    Wat een mooie woorden heb je voor Lente gevonden...dat van dat huilen...moet ik zeker onthouden...
    Veel plezier vanavont bij het etentje...proficiat hoor met je mannetje...was het de Vodafoon winkel of gooi ik nu iets helemaal in de war...:(;)
    Als je haar verknipt is, helpt bij mij altijd de wetlook...lekker nat met gel erin, en een beetje glansspray erover...
    Laat ook snel de schaar in mijn haar zetten, en ben er niet altijd blij mee...;)
    Gelukkig is je gesprek goed verlopen, en wat lief dat je nog aan Lente dacht...

Lente lieverd...wat een grote planen hebben jij en je manlief...
    ow...en hij gaat strippen...dan zijn we zeker van de partij...;)
    Goh, dat je een eindgesprek krijgt wist ik niet, zal denk ik nog wel even moeilijk zijn...maar daarna kun je je op alle andere leuke dingen richten...♥

Ow Kaatje...geen saune vanavond...nou, dan spring je toch even in de jacuzzi naast de picknicktafel...;):D

Sjakieieieieie...nog een keer naar jouw...ons op de hoogte houden hé...
    ben benieuwd...;)

Tot morgen meiden...

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond lieve meiden!

Sjak; Vond het idee van een vrouw fijner, maar had vandaag een man en was toch helemaal niet anders, was zelfs een prettige en rustige man dus alleen maar fijn. Was een gyn. die dan bij springt op de fetiliteitsafdeling.
    Whoh sjak, lees nu jouw nieuws!!:) Das heel er goed nieuws!!! Gefeliciteerd! Wat een positieve berichten hier zeg, echt fijn voor jullie en goed om te lezen! Krijg je nog een bloedtest?

Chessertje; Hoe is het met jou?

Kaaat; Dat is echt al snel jouw vakantie!!:D Al klaar voor, nog veel werken? Veel plezier in de sauna vanavond!

Snoes; Over de sauna, ik zou zeggen gewoon doen als het leuk lijkt! Vind het heerlijk ontspannend, vond het de eerst ook niks dat naakt, maar je merkt het daar niet echt, en als je een paar keer geweest bent helemaal niet meer.;) Goed boek he!:D

Lfn, Wat mooi om te horen dat jullie grote wens een tweeling is! Ik ga voor je duimen dat het zo mag zijn!:D Mag je helemaal niet meer werken tijdens je zwangerschap?

Lente; Klinkt als een leuke avond gisteren!:D Leuk trouwen en een vrijgezellenfeest aan de Picknicktafel!:cool: Wanneer zou je eigenlijk gaan trouwen?
    Ben vanmorgen ook bloed gaan prikken rond 9.45 uur, wie weet zouden we elkaar gezien kunnen hebben maar ken je natuurlijk niet?! Goed dat je de tijd krijgt van je werk en je leidinggevende begripvol was. En ik kan me voorstellen dat je na alles ff leeg bent van binnen, neem je tijd om dit over je heen te laten komen en te verwerken, maar zoals er hier meer schrijven, petje af hoe sterk jij bent! En nu lekker sporten samen, julle worden een prachtbruidspaar!:)

Jetje; Heb al eerder wat over je gelezen in dit topic, een drieling wat bijzonder zeg!:) Waren er 2 teruggeplaatst bij jou en is daar een drieling van gekomen? Echt mooi, fijn dat alles goed gaat.

Clowntje, op welke dag zit je nu? Fijn dat er eitjes klaarliggen, nu nog afwachten wat er doorgroeit.

Ik heb helaas nog geen datum en zekerheid over de tp, vanmorgen echo gehad, eierstok weer niet te vinden, links blijft kwijt en rechts is soms te zien maar ligt hoor. Dus bloed laten prikken en morgen weer terug, dan weer een echo en hopelijk wel wat te zien. Moest weer mijn blaas gaan leegmaken, was op kantoor gaan plassen voor ik vetrok en is maar n stukje rijden, daar weer geweest en was na 20minuten aan de beurt, zat ie toch te vol, dus hup kleding weer aan, uit de behandelkamer naar de toilet, daarna broek weer uit en opnieuw kijken, maar niks hoor.;) Heb ook gevraagd van de pregnyl en hij gaf idd aan dat t is om zeker te weten dat je ei springt en de dag te bepalen, komt niet op een uur. Hij zei ook nog dat we wel heel veel eitjes en cryo's hebben en dat dat wel uniek is en fijn. Dat is waar, ben ik ook blij mee! Nu nog blijven plakken.:) Morgen meer nieuws dus...

Liefs blondje

8. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw, meiden, thanks! Wij krijgen geen bloedtest, mag morgen het zh bellen en een afspraak maken voor een echo over twee weken.

Nik: spannend he? Jij donderdag voor de bloedtest. Zouden ze uit de waarden eruit kunnen halen of het er twee zijn?

Kaat: lekker op vakantie bijna? Ben je er al klaar voor? Wij as vrijdag weg, weekje skien...
    Ik heb vanmorgen wel een foto genomen, maar met m'n telefoon en ik heb niet zo'n moderne Iphone, dus de kwaliteit is niet zo goed... Ik weet ook niet hoe ik hem op de kompjoeter moet zetten?!

Clowntje: ik lees ook graag en soms schrijf ik maar vaak ook niet, eigenlijk dezelfde redenen als Snoes...

Lente: wat fijn, een trouwdatum! Maar wat een contrast he? Ik vind het zo knap hoe jij er mee omgaat!

Hmmm, word weggeroepen... Latersss

SMAK

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden ff een ??je
    Als de FA donderdagavond belt met de uitslag, en de waardes vind ik niet echt extreem hoog...zal ik de FA dan uitleggen van de CB digitale test, en vragen of ik me zorgen moet maken??
    Ik bedoel je leest wel overal dat HCG erg kan schommelen etc...en denk dus dat we echt wel moeten wachten tot de echo...
    Of gewoon afwachten wat zij te vertellen heeft...
    Weet niet goed wat te doen, en vergeet vaak de helft te vragen aan de telefoon...:(

Sjak...ben maar blij dat je niet op de bloedtest hoeft te wachten...;)
    Zit al dagen in de zenuwen, en vind het pas officieel als die test in orde is...
    Denk dus dat ze het niet met zekerheid in kunnen schatten of het er 2 zijn of niet...

Blondje...klopt ja...ik krijg een werkverbod zodra ik zwanger ben...
    Ik mag dus helemaal niks meer doen wat gevaarlijk is...(lees: ballet;))
    Dan is mijn werkgever verplicht me lichte werkzaamheden te geven (telefoondienst,typwerk of aan de kassa) en als hij dat niet heeft mag ik thuis blijven en krijg toch vol salaris...:D
    Succes voor morgen lieverd...hoop dat je snel een datum voor de TP hebt...

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Lfn, zal morgen wel goed komen en meer weten...:)
    Jeetje dan is ballet nog heftiger als ik al dacht, dat je meteen niet meer mag werken. Wel lekker dat je dan ws wat minder hoeft te werken en toch betaald krijgt!
    Succes morgen met bloedprikken en wachten op de uitslag 2 dagen! En over je ?, denk dat je het beste gewoon af kan wachten wat ze te zeggen heeft donderdag, en proberen je nu niet allerlei eventuele scenario's in je hoof te halen, het is toch ff afwachten helaas voor je meer weet, ik denk dat een echo pas echt zekerheid geeft of er 2 kleintjes zijn??! maar dat is alleen mijn gevoel maar. Anywat, succes ermee!

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ik weet het...ik weet het...maar probeer het maar eens...;)

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff kan het me voorstellen dat het heeeel lastig is Lfn dat afwachten! Succes!!!
    Net lekker gesport en nu met theetje op de bank. :)

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Nikita wat spannend deze komende dagen. Keep it cool!

Blondje de kans is erg groot dat ik je heb gezien. Was namelijk om 9.50 bij het lab. Heb mijn jas opgehangen en een paar minuten later kwam mijn droomprins. Kaal hoofd met een gestreept wit vest aan. Was je alleen en waar zat je en hoe zie je eruit? Zelf was ik in het grijs en had mijn haar los. Wie weet denk je:'O ja, die heb ik gezien!"
    Balen zeg dat je eierstok zo moeilijk te vinden is. Hopelijk morgen meer suc6 en uitslag van de waarden.

Morgen lekker weer sporten in de sportschool en mijn jongste zus heeft gezegd dat ze een flink bedrag tot eind mei voorschiet. Pffff.... hoef ik over de rekeningen gelukkig niet in te zitten.
    Zo zie je, alles komt goed : )
    Jammer van je sauna kaatje, maar nog even en je bent heerlijk op vakantie.

Ben bekaf en ga lekker vroeg naar bed.

xxx
    Lente

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente; had een rode roos bij me.:) Ik was rond 9.45 weg dus heb je ws net gemist, kan je me niet herinneren iig, maar had ook haast om weer op tijd terug te zijn voor n vergadering. Ik ben blond ( dat was te verwachten hè) 1.65 en had een grijze lange trui op een jeans aan. Zou wel grappig zijn hè.
    Sportse morgen! Wat ga je doen, lessen of fitness?

Slaap lekker allemaal lieverds!!!

15. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Stelletje fanatieken allemaal die naar de sportschool gaan....En ik maar hijgen als ik van de keuken naar het toilet moet lopen, B).

LFN: je kunt het natuurlijk altijd melden van je hcG, maar in principe maakt het voor hen niet uit. Pas bij een echo kunnen ze vaststellen hoeveel het er zijn (en dan nog kan het te vroeg zijn, zoals bij mij met 5 wkn 4 dgn 2 en twee weken later nog een stiekeme deler). Ik heb me wel laten vertellen dat hoe hoger je hcG, hoe minder bang ze zijn voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar vaak doen ze om dat deels uit te sluiten een paar dagen na de eerste bloedtest ook een tweede bloedtest omdat het dan te vroeg is voor een echo, maar ze wel willen vaststellen dat je hcG voldoende stijgt.
    Succes vandaag met prikken daarna met de wachtUUUUUREN natuurlijk. (Tip als tijdverdrijf en nieuwe verslaving: Bejeweled spelen! ;))

Sjak: gefeliciteerd meid, wat een fantastisch nieuws!

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Good morning ladies,

Blondje dan heb ik je net gemist. Ik ga vandaag fitnessen en vrijdag een combi-les doen. Ik heb me ingeschreven voor 2 keer per week en die mag je zelf invullen dus je zit gelukkig niet aan een vast onderdeel of tijd vast. Ze hebben ook een sauna dus die ga ik zeker ook gebruiken.

Meiden ik heb me voorgenomen om tijdelijk afstand van het forum te nemen om alles even te laten bezinken en me op andere zaken te richten. Maar ik ga jullie niet verlaten hoor! Even pas op de plaats. Wens iedereen het allerbeste toe en Kaatje alvast een fijne vakantie.

Xxx
    Lente

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Sjak, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! gefeliciteerd!
    Wat fijn dat er wat zwangeren zijn zeg! Dat geeft weer moed!

@vrolijke jetje: werk je nog? Of lukt dat niet meer?

@lfn vandaag bloedtest. Spannend joh...uitslag is nog veeeeel spannender....vin ik ook spannend hihi

@blondje heerlijk dat je gesport hebt. Ik ga zo weer een rondje hardlopen. Sinds ik hardloop (twee maandjes nu) heb ik geen last meer van hoofdpijn gehad. Zegt toch wel wat hè? Sporten rocks hihi

@Lente wat goed dat je nu ook naar de sportschool gaat. En een man die gaat strippen waaaahaaaa ik zou in mijn broek (of in jouw geval jurk) plassen van het lachen hahahaha

@rest
    fijne dag vandaag! x

18. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    @Snoes: ik werk niet meer inderdaad. Mijn buik is te dik en ik kom heel snel zuurstof te kort. In eerste instantie was het best redelijk te doen, maar 4 weken geleden heeft de griep me 11 dagen lang (!!!!) geveld en die heeft net dat extra jasje uitgedaan, waardoor ik sinds 2 weken zwangerschapsgerelateerd niet meer werk (in overleg met Gyn, werkgever en BA). Als ik nou kantoorwerk zou doen, zou het weer anders zijn, maar ik ben te fysiek bezig elke dag.

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds..

Nik succes vandaag! Over je vraagje ja ik weet het niet.. Ben het wel met Jetje eens dat je pas echt zekerheid hebt als je een echo krijgt dus ben bang dat het tot die tijd tog spannend blijft..:D Al is het volgens mij vrij zeker dat het goed zit..:)

Blondje, wat naar dat er niets te zien was, hopen dat het vandaag beter is he..

Sjak, oow helemaal geen bloedtest dat zou ik nog zenuwslopender vinden denk ik.. Maar wel snel een echo.. Je moet vandaag alleen bellen dus.? Ben nog steeds erg nieuwsgierig naar een foto..:) Miss vandaag of heb je geen andere camera.?

Lente wat fijn dat er betaald is voor de sportschool voorlopig! Snap heel goed dat je wat afstand neemt, vind ik natuurlijk helemaal niet leuk, maar snap het wel heel goed..! En contact houden we toch wel..:)

Zwangere Jetje, jij mag hijgen he als je van de keuken naar toilet loopt, jij hebt een hele goede reden..:D Wat voor werk deed je als ik vragen mag.?

Snoes wat zijn jou plannen voor vandaag.?

Alle andere Slopperd, Clowntje, Iloon.. Hoe is het met jullie.?

Fijne dag.. Ik weer lkkr aan het werk en vanmiddag met manlief naar de tandarts, hij krijgt een wortelkanaalbehandeling.. Auauauw!!

20. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ik moet aan het werk, maar kom alleen even allereerst Sjak feliciteren.

En Lente, ik begrijp het wel dat je eff afstand neemt. Neem je tijd. Dikke kus.

Jolanda

Deel Deze Pagina