Kaaatje..denk aan ons als je in de zon met een cocktail ligt... Hier is het nog altijd -1....en we zullen je missen... Blondje...in totaal was dit de 4e TP... Clowntje...vind het wel goed wat ze bij je doen hoor...proberen dat de kleintjes toch nog meedoen...dan maar liever een beetje langer spuiten zodat je een paar extra EItjes hebt hé... Snoes...spannend zeg op zoek naar een nieuwe baan...hopelijk vind je iets leuks..en je hebt gelijk...met je collega's moet het wel klikken... Foto posten van je haar hoor...leuk een bobje...moet ook volgende week en denk ook dat ik voor een bob ga, misschien met pony, maar dat weet ik nog niet... Die serie Mcclouds daughters ken ik wel ja...hij kwam hier ook eind van de middag op de tv...maar is het weer gestopt...nu komt gilmore girls, en de oude Beverly Hills...dus haakwerkje erbij, en lekker luisteren... Lente...helemaal gelijk...uitzuigen die hap...hebben ze bij jouw ook gedaan... en wat een gaaf idee van die jurk...die ken ik wel...lekker sexy hoor... ondertussen de grote afwas gedaan?? Chessertje...ja hier ook eentje die dringend behoefte heeft aan zon en warmte, en zin heeft haar ballerina's en korte broeken uit de kast te nemen... tot later meiden... trouwens gister mijn bazin op de hoogte gebracht van mijn situatie...en wat denk je...geen felicitatie of niks...midden in mijn zin waarin ik aan het uitleggen was waarom ik eerst weer ziek ben en nog geen werkverbod heb...breekt ze me af, en vraagt hoelang ik ziek ben, en breekt vervolgens het gesprek af...zonder pardon... Misschien belde ik wel ongelegen ofzo...en ik denk dat ze het niet leuk vond dat ze nog geen vervanger voor me kan zoeken, maar jeetje...vond dit echt wel onbeleefd zeg....het is en blijft een raar mens...soms erg begripvol ( nou ja,eigenlijk alleen als er andere bij zijn) en dan nu zoiets...
Whoea wat gaaf je banner Nikita, een halloweenspookje Bazen:x het lijkt wel of het alleen nog gaat om de pingels en dat de show must go on ipv de mens zelf En idd. met andere erbij vol begrip maar ben je alleen dan gedragen ze zich ineens heel anders. Niks van aantrekken meid. Jij bent lekker zwanger en dat is het allerallerallerbelangrijkste. Gelukkig is het in jouw beroep goed geregeld. Hier nog geen reactie terug gehad van school en heb zelf het initiatief genomen om voortgang van zaken te vragen. Ze zijn nog in ovrleg, haha zeker om zoveel mogelijk hun eigen zakken te vullen. Maar ik heb ze in een houdgreep en laat ze niet meer los. Het recht staat aan mijn kant. En volgende week VAKANTIE Snoes dat met die stringetjes herken ik. Haha mijn moeder wou ze 25 jaar geleden al niet aan de waslijn en als ik topless ging zonnen hing ze overal doeken op Stel je voor zeg dat iemand het ziet Nou ik was dus net te laat. Moet er nog inkomen qua sporten. Heb toen eerst fitness gedaan en daarna pilates (echt een aanrader) en een sauna als afsluiting De afwas ga ik zo doen als droomprins gaat sporten. Ga nu lekker in het zonnetje van mijn krantje en kop koffie genieten. Clowntje nog ff volhouden. Maria nog bedankt voor het lieve berichtje. Beetje laat Morgen je tp Sloppy hoe was je vakantie of ben je nog niet terug. Hopelijk heb je nu heerlijk kunnen genieten. Heb je nog iets gehoord van je Wenen reis? Nou meiden ik ga ff van het zonnetje genieten. In een jas weliswaar maar dat mag de pret niet drukken. xxx Lente
oooh heerlijk zonnetje hè lente? Ik ben met mijn zusje en nichtjes naar de zandverstuiving geweest...met zonnebril op en jas aan van de zon genoten. Was heerlijk, totdat mijn jongste nichtje van bijna twee een schep zand in mijn tas gooide en later haar snotneus aan mijn mooie jas afveegde en op de terugweg moest de oudste van drie ineens plassen. Ik ben gelijk genezen van kinderen hihihi!
Die laatste zin bedoel ik als grapje, maar ik besef me dat hij misschien ook anders over kan komen. Hoop dat jullie me inmiddels wel een beetje kennen en weten dat ik het niet zo meen
Snoes, ik kan het wel hebben hoor, tenslotte is niet alles leuk aan kinderen he. Zoals een vieze jas krijgen. Lente, ja Pilates is heerlijk. Wat ben jij sportief. La Femme wat heb je toch een vreselijke baas. Chesser maakt nu lange neus naar baas. Ze kan lekker de boom in, jij bent zwanger en lekker niet meer werken. Kaat lekker in de zon, ben stiekum jaloers. Bofkont Groetjes Jolanda
Heee girls, Snoes, hahahahaha ik begrijp het helemaal hoor wat je schrijft over kids. Naar welke zandverstuiving ben je geweest? Klinkt leuk! Wat een mooie onderschrift heb je. Goed zo Snoes, je klinkt heel positief. Chess vroeger was ik al sportief en liep ik al voor mijn werk rondjes om het park. Ook dat vond mijn moeder niks Die begreep dat sporten sowieso niet. Ik merk dat ik weer de oude "lente" aan het worden ben en dat voelt heerlijk. Ons libido is ook meteen de lucht in gegaan en die was al niet slecht hihi maar door de mmm (nu niet , nu moet het, ho wel daar, niet in bad, niet te vaak of te weinig) pfffff af en toe was dat echt niet zaligmakend maar dat hoef ik jullie helaas niet te vertellen Wat doe je zelf aan sport en doe of heb je ook aan pilates gedaan? En hoe gaat het met je nieuwe levenswijze en het inspirerende boek? Zou Kaatje er al zijn? samen met haar man naar de zonsondergang gekeken Blondje proost op je vader Weliswaar geen alcohol voor je maar taart mag gelukkig wel Nikita hoe voel je je? Kan je al genieten van het zwanger zijn, ik hoop het! Deze keer gaat het goed komen. De afwas is gedaan, heb ook gestemd (kwam nog een aardige collega tegen die niet begreep dat zelfs de aardige directeur niet gereageerd had) en over een uurtje moet droomprins werken en dan ruim 1,5 week samen vrij Vandaag een lekker geurtje en een kaart voor hem gekocht en morgen proberen een shaker te regelen. Heb nog een cocktail mix staan om mojitos te maken. En nu mag het Vandaag ook de rekening voor het eigen risico en waarschijnlijk ben ik alleen in rekening gebracht door het ziekenhuis. Vind ik wel netjes. Tenzij hij nog in de bus moet vallen. Het boekje mindfulness is heel inspirerend en een zin is me bijgebleven. Het kwam erop neer dat je niet steeds terug moet kijken of juist vooruit om gelukkig te zijn omdat je anders er achter komt dat je geluk nooit komt want er is altijd wel iets. Het werd vergeleken met een ezel die steeds achter een wortel aanloopt Ik zag ons al allemaal al lopen ia ia ia ia ia ia xxx Lente
En lente? Zijn jullie vrije dagen samen al begonnen? Geniet ze! Ik ben naar een zandverstuiving op de Veluwe geweest. Mijn zusje woont in Harderwijk, vandaar. Wat is het lekker weer hè? Word er helemaal blij van...jammer dat ik al teveel geshopt heb deze maand, anders... LFN hoe voel jij je? Hopelijk ben je niet al te misselijk! Houd je de verlengde wachtweken nog een beetje vol? Chessertje; ben jij lekker aan het werk vandaag? Al een beetje zicht op de volgende poging? Ik moet dit weekend ongesteld worden en dan hoop ik volgende week voor mijn eerste echo te gaan. Gisteravond had ik het er met manlief over dat het onze grote angst is dat de cryo's niet goed ontdooien, lijkt me best erg, want dan moeten we meteen weer voor een poging. Daar ben ik nog niet aan toe hoor. VInd het al knap hoe snel jullie je pogingen achter elkaar doen. Ga nog even koffie maken en dan nog lekker even tv kijken. *zwaait naar haar lieve forumdinnetjes*
Hee Snoes, Onze dagen zijn al begonnen alleen droomprins moet eerst nog slapen. Is om half 8 naar bed gekomen. We hebben ook familie in Harderwijk wonen alleen die zijn helaas niet zo sportief of het moet bij center parks bij het tropisch zwembad rondhangen zijn. Poeh, na een dag hadden we besloten dit nooit meer Wat wordt je daar moe van zo'n hele dag in die warmte ruimte zijn. Hahaha de maand is nog maar net begonnen. Idd. heerlijk die zon maar wel berekoud brrrrr........ Over je cryo's zou ik me geen zorgen maken. Komt vast goed. Spannend weer. En over achter elkaar doen, tja, heb weinig keus gezien mijn verouderde eicellen. En moet ook wel zeggen dat 1 jaar ivf toch wel het maximale is. Wat een stress en geregel. Mijn droomprins wil nog niet dat ik de medicijnen wegdoe. Is nog niet zover om er definitief een punt achter te zetten. Ik gun hem zijn tijd. Hij heeft natuurlijk door al het vele werken en het gedoe met mij nauwelijks de tijd gehad om het een plaats te geven. Schoolsoap: Hat advies van de BA was dat beide PZ bij elkaar komen te zitten maar de muts van PZ van school die reageert nergens op. Dus nu die van het uitzendbureau gebeld en die is nu bellen voor een afspraak voor na de vakantie. Die snapt het eerder ingaan van het verlof ook niet en vindt het allemaal heel vervelend. Ook op mijn vraag aan het management wat ik maandag na de vakantie moet doen is nog steeds niet gereageerd en morgen is de laatste dag voor de vakantie. Maar mij kan de BA over 3 weken niets verwijten. Mocht de school dan nog niet over de brug gekomen zijn dan schakel ik alsnog de uwv in. Het is alleen lastig dat het om twee verschillende werkgevers en BA gaat wat het allemaal ingewikkeld maakt. Van de bond ook nog geen reactie. En we wachten rustig af pompompom.... Zo en nu eerst koffie drinken en als ze heeft terug gebeld een lekkere wandeling maken en meteen mijn hoofd leeg. Veel suc6 vandaag Maria xxx Lente
*nik zwaait naar Kaaat die hoog in de lucht in het vliegtuig zit...* Maria...vandaag TP...succes hé... Lente...bij jullie weer het zonnetje...bij ons weer -1 en grijs... Wat klinkt je weer ontzettend verstandig...interessant om te lezen wat je schrijft... Geniet maar van lekker 1,5 week vrij samen... En jeetje, wat is dat voor een organisatie als PZ niet eens reageert...meid...niemand kan jouw iets verwijten, dus lekker afwachten...pompompom Snoes...tuurlijk kennen we je...en kon om je zinnetje toch ook wel lachen hoor... We gaan gewoon voor je cryo hoor...snap dat je nog niet klaar bent voor een volgende nieuwe IVF...zei ik de vorige keer ook... dat ondooien is en blijft spannend, en je kunt er nu eenmaal geen touw aan vastknopen...soms overleven ze allemaal, en soms geen een... Chessertje...zijn je vogeltjes al beste vriendjes?? Blondje,,,,heb ik gemist dat je vader jarig was...dan alsnog gefeliciteerd... Ach, hier gaat het genieten soms erg goed...maar soms schieten de zenuwen door mijn keel...als ik dan weer in iemands handtekening VMK bij 6.5 wk ofzo zie staan... Besef me dan weer dat we er echt nog lang niet zijn, en begin dan weer te piepen wat voor problemen ik van mijn bazin ga krijgen, als ik weer terug naar het werk moet enz.enz. Heb ook ergens van die leuke harembroeken zien hangen, en ben aan het denken om er eentje te kopen (kosten maar een tientje), en dan betrap ik mezelf weer op de gedachtes alla, dat ik die zowel zwanger kan dragen, als niet zwanger, mocht het weer misgaan... Ach ja...vanochtend werd ik weer blij...heb nog maar 2 BH's die passen...alle anderen zijn al te klein...kijk, en daar kan ik dan weer blij van worden...of als ik me weer belabberd voel...teken dat de HCG fabriek werkt...maar ja...kon ik het wormpje in mijn buik maar zelf in de gaten houden... tot later...Xje...
Hee meiden, Ben net terug van mijn wandeling (brrrrr wat een koude wind, gelukkig mijn dik vest met warme capuchon onder mijn jas) en meteen geslaagd voor een shaker. De cadeaus liggen nu verstopt achter de keukenrollen en aangezien mijn droomprins geen keukenprinses is zal hij ze niet zo snel vinden Wat jammer Nkita dat het zo'n saai en koud weer is bij jullie. Ik kan me je angst goed voorstellen maar vind het tevens fijn dat je ook kan genieten van je groeiende boobs. Pffff.... denk dat het grote genieten pas komt na je 12 weken. Lees vooral de onderschriften Onze dreumes is al 7 maanden enzo.... die zijn er ook genoeg. Maar snap goed dat het moeilijk is. Misschien heb je er iets aan maar mijn gevoel zegt dat het goed is Wat leuk zo'n harembroek. Kan je daarna je buik erover heen hangen Of de broek erover heen maar dat lijkt me minder lekker zitten. Kom je je dagen een beetje door? Tja, die bazin zou ik me nu niet druk over maken. Dit speelt nu niet en waarschijnlijk straks ook niet dus lekker laten gaan. Is ze helemaal niet waard. Probeer je te richten op mensen die het beste met je voor hebben en laat haar lekker links liggen. Heb inmiddels geleerd dat je mensen niet kan veranderen en dat het aan ons zelf ligt hoe we er zelf mee om wensen te gaan. schoolsoap: School belde nog weet nu eindelijk wat ik maandag kan doen. Te beginnen met 3 lessen. Rooster wordt nog opgestuurd. Op zijn vraag:'hoe gaat het/" vaag geantwoord, gaat ze niks aan Ga maandag gezellig babbelen met de leerlingen (heb geen boeken) en om 1 uur naar het ziekenhuis voor het eindgesprek en zal er toch niet bij zijn met mijn gedachten. Gaat me gewoon lukken Zo en nu wat eten want mijn maag begint te protesteren. * knor knor* xxx Lente
Wil mezelf niet gek maken...maar ik ben de hele dag al kotsmisselijk en doodmoe! Het zou zo maar eens kunnen zijn dat ik...krijg het niet eens over mijn lippen. Zondag zou ik ongesteld moeten worden. Ik herken het gevoel van de vorige keren en vorige week hadden we het een keer heel gezellig en voelde ik 's nachts mijn eisprong. Maar goed, ik kan mezelf ook misselijk denken en mezelf zwanger denken en ik weet dat ik dat niet moet doen, maar het is zoooo lastig!
Goedemiddag lieve meiden! Lente; Wat leuk dat jij ook iets hebt met het getal 3! Hoop heel erg dat het allemaal geluk brengt! Je schooklsoap gaat verder... eerst een week vakantie en dan maar eens kijken hoe het gaat die paar uur les... Lekker frisse neus gehaald vandaag, en kadootje voor je droomprins, leuk! Lfn; Wat rot dat je bazin zo kil reageerde, zeker na alles wat je hebt moeten doen om zwanger te worden wat ze ook weet. Gewoon lekker genieten hoor meid. Kan me je onzekerheid voorstellen, zeker als je al eerder een mk hebt gehad. Leuk al nieuwe bh's kopen! Snoes; klinkt goed gisteren in de zon! haha en je grapje kan ik zeer waarderen! Wat een weer vandaag ook weer he, wel fris maar het ziet er zo mooi uit. Op kantoor waren we vandaag allemaal een beetje in de zomerstemming, horen idd nieuwe kleren bij! Vijf cryo's dan is de kans wel groot dat er minimaal 1 goed ontdooid voor een tp en hopelijk meer, maar blijft spannend he, herkenbaar. Chesser, eens al is het een grote droom van ons allen, kinderen zijn echt niet altijd leuk, gebroken nachten, aan huis gebonden etc... Maar de leuke dingen maken die wel goed denk ik! Hier alles goed, te druk om teveel stil te staan bij de vraag zou het goedkomen met ukkie in mijn buikje? Heb er een positief gevoel over en wachten maar af. OP mijn werk lekker bezig en vandaag is mijn oma jarig dus gaan daar zo naar toe. Nog bedankt voor de felicitaties gisteren, was gezellig bij mijn vader, met het gezin gegeten bij mijn ouders. Fijna avond!!! Liefs, Blondje
@lente that's the spirit girl! Gewoon lekker kletsen met je leerlingen, wat leuke spelletjes en raadseltjes doen (doe ik altijd als ik plotseling voor een bovenbouwgroep moet) en relaxed blijven. *pakt een ballon, stopt de negatieve schoolsoap erin en laat hem los* @maria hoe is het meisje? Van harte met je emmy! Nu maar wachten...zet hem op! @blondje kun je de wachtweken nog een beetje aan? Vindt je fam het niet opvallend dat je niet drinkt? Of doe je dat sowieso al niet? @LFN heb je je baas alweer gesproken? Gelukkig maar dat onze gezondheid niet afhangt van onze bazen, maar gewoon van mensen die deskundig zijn! Fijn dat je bh niet meer past! Laat de HCG maar zijn werk doen. Strooi je hier ook even wat rond! @joehoe Kaatje als je dit leest geef ik je de opdracht om weer terug naar je cocktails te gaan! Je moet genieten voor ons allemaal! @sjak hoe isstienu? Lekker aan het skieen? Ben je weer helemaal beter? @ sloppy hoe is het met jou? Tis zo stil rondom je...hopelijk gaat het goed! @chessertje soms niet erg als je niets te melden hebt, even hallo zeggen is ook al leuk! @de rest het is hier rustig zeg, jullie zijn toch niet allemaal aan het vreemdgaan op andere topics hè? Want hoe de vlag er ook bij hangt (zwanger of juist niet) de picknicktafel moet wel gevuld blijven. ANders eet ik lekker zelf alle lekkere koekjes op die ik net heb neergezet, lekker puh!
Snoes; tot nu gaat t wachten erg goed, denk er zelfs relatief weinig aan doordat ik bezig blijf, maar 2e wk zal wel moeijker worden! Familie ziet t wel houd wel van n wijntje, maar naaste familie op de verjaardagen die weten ervan. In eerste instantie alleen ouders, broers/zussen en beste vrienden,maar sinds ik op mijn verjaardag in zh heb gelezen met ohss weten t er meer. Wat spannend voor je, zou t dan toch??' hoop t voor je, je weet maar nooit. Het is idd rustiger de laatste dagen!
Lente....en hoe reageerde je droomrprins op de kado'tjes...altijd leuk een verrassing hé....jammie....mojito's...ook altijd lekker gevonden... Je hebt helemaal gelijk..je kunt nu eenmaal niemand veranderen...er alleen van leren dat ik zelf zo nooit over wil komen... over school....dat lukt je wel hé....3 lessen om te beginnen...zeker als de leerlingen op de hoogte zijn....sterkte ermee meid...maar eerst nog lekker een weekje vrij... Ow jee Snoes....je wilt geen hoop hebben, maar je maakt jezelf wel helemaal gek hé....jeetje meid, wat lastig...wanneer durf je een testje te wagen?? Het zou zo maar eens kunnen hé....kijk ondertussen nergens meer raar van op hier op ZP...*nik strooit HCG naar Snoes* Blondje...hup naar de volgende verjaardag vandaag...gezellig...hoe oud is je oma geworden?? Goed gevoel houden hoor... Maria...emmie's in ontvangst genomen?? Sjak....even vergeten dat je op de skie's staat...heerlijk lijkt me dat... Idd Kaaat...Snoes heeft gelijk...als je dit leest terug naar de pool... Iloon, Chesser en Sloppy...knuffel voor jullie...en hoop dat ik niemand ben vergeten...
hihi...kwam dit filmpje tegen op internet...zo ben ik ook eens begonnen... YouTube - The tragedy of first position
Heeee meiden, Nikita mijn droomprins is pas woensdag jarig dus hij moet nog even wachten. Vandaag even gewinkeld en een mp4 voor zijn verjaardag gekocht voor tijdens het sporten en hijzelf een mega grote verpakking poeder voor shakes voor het sporten en een shaker, hmmm.... is die andere puur alleen voor de mojitos Heb ook nog voor een bril gekeken maar twijfel. Zie me namelijk niet de hele dag met een bril op en twee brillen voor dichtbij of lezen is ook weer zo wat. Heb nu 1 bril voor veraf maar dat is weer zo'n gedoe met lesgeven of reizen. Op/af/op/af waar is ie ook al weer Dus of een bril met glazen voor zowel dichtbij als veraf en de hele dag op of zo blijven aanmodderen. Ik zie het allemaal nog wel maar merk dat ik vermoeid ben na een avondje tv kijken zonder bril. Hebben jullie ervaring met dat soort glazen? Blondje wat fijn dat je er nauwelijks mee bezig bent een goed teken en gefeliciteerd met je oma. Snoes wat spannend wat je niet durft op te schrijven. Je weet nooit want de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Las gisteren nog in de krant dat jonge stellen vaak alsnog spontaan zwanger raken en dat uitstellen van ivf soms loont. Dus wie weet, ik hoop het voor je Ches ze zijn al aardig elkaar gewend je vogeltjes.En zit ie nou al op je vinger? Leuk! Morgenochtend ga ik een combi-les Yoga/pilates/tai chi doen. Tai chi heb ik een jaar gedaan maar vond het toen saai worden maar wie weet in combinatie dat het anders is en daarna aan de toestellen trekken. Blondje ben idd. een kilo zwaarder geworden terwijl mijn broek losser zit dus dat heb je goed ingeschat Ga weer een hoofdstukje mindfullnes lezen terwijl droomprins voetballen kijkt. xxx Lente
Nik, hahahahahaha wat een schattig filmpje Heb je van jezelf geen youtube filmpjes van nu? Zou je nou toch wel eens willen zien dansen. xxx Lente
Lente, ik sport niet echt, doe alleen wandelen. Pilates wel gedaan, kreeg er altijd energie van, heerlijk. De schoolsoap gaat maar door he. Hee maar wat een wijze woorden. Snoes, ik moet morgen naar m'n arts maar ik ben nog niet met de volgende poging bezig ik wil pas in april. Geen zin om al te gaan spuiten ben er even helemaal klaar mee. Gaat spannend worden voor jou, hoop dat alles goed gaat met je ongi en dat je cryo gewoon goed ontdooit. La Femme, probeer niet aan misgaan te denken. Deze keer gaat het gewoon goed. Dat moet gewoon. Maar ik begrijp wel dat je soms angst hebt. Met de vogeltjes gaat het goed, ze zijn nog geen vriendjes maar ze zitten wel gezellig naast elkaar. Delphi is zo'n schatje. En ja, hij zit idd al op m'n vinger. Blondje, gelukkig gaat het wachten goed. Wat doe je als er net een nieuwe Sandwich winkel geopend is bij je in de buurt? Nou passen, passen, nog eens passen en kopen . Weer een leuk setje in de kast, legging, tuniek en blousje. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda