De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Het is weer lekker koud buiten. Kreeg bijna de poort niet open voor de kliko.

Chess wat leuk om nieuwe kleding te scoren. Zeker met de lente in het vooruitzicht. Ik vind het verstandig dat je een pauze in last. Suc6 vandaag bij de arts.

Ik zal even minder aan de picknicktafel verschijnen. Nu mijn droomprins vakantie heeft zien mijn dagen er heel anders uit. Vandaag beginnen met sporten en eindelijk mijn laptop ophalen. Vanmiddag een cadeautje halen voor een nichtje die morgen 1 wordt en morgen de hele dag naar Zwolle. Heb er zin in.

Dus ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en wie weet tot zondag.

xxx
    Lente

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goedemorgen meiden...

Lente....ow...wat leuk...gezellig samen vrij en dan zijn verjaardag vieren volgende week...wat ben je toch een lieverd met al de verrassingen...
    Met zulke brillen met duoglazen of hoe die ook heten, heeft ons mam slechte ervaring....ze kon er niet aan wennen, was constant duizelig en misselijk...dus ze loopt altijd met 3 brillen...een voor dichtbij, een voor veraf, en een zonnebril op sterkte...;):(
    en nee...gelukkig zijn er van mij geen filmpjes op youtube...;)
    En geniet maar lekker van de tijd met je droomprins...wij en ZP lopen niet weg hoor...

Chessertje...wat goed dat Deplhi al op je vinger zit...en dat vriendjes worden komt ook wel...
    en koop maar lekker raak hoor in die winkel...heb er nog nooit van gehoord...dacht in eerste instantie dat het een broodjeswinkel was...;)

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey forum-vriendinnetjes!

Lfn; Mijn oma is 78 geworden, ze is nog erg modern en heel gezellig!Het is de enige die we samen nog hebben en zien haar regelmatig. Heb het filmpje gezien, haha echt schattig om te zien! Ben ook wel benieuwd naar jouw balletkunsten, je zal ongetwijfeld heel goed zijn gezien je verzoeken voor werk in het buitenland.:) Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

Lente; Heerlijk vakantie samen!!:D Geniet ervan! Je bent echt hard aan het sporten zeg, goed hoor! Wat goed dat het resultaat al te merken is. Koud he, iedere dag al krabben deze week, vandaag eindelijk mijn handschoenen niet vergeten! Geniet van je bezoek morgen en van jullie nichtje!

Chesser; jippie, lekker winkelen!!;) Daar worden we allemaal blij van! En wat fijn dat t goed gaat met je vogeltjes samen!!

Maria; ben ook benieuwd hoe het met jou gaat? Hoop dat je emmy veilig bij jou in je buikje zit!

Lekker weekend! Ben er echt aan toe, lang geleden dat ik moe was van een week werken en zo blij was dat t weekend is! Komt ook door alle verjaardagen denk ik.;) Vanavond op kraamvisite bij mijn collega/vriendin.

Fijne avond meiden!

Liefs, Blondje

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hier vandaag gesprek gehad met m'n arts. Wat ik eigenlijk zelf al weet, zei ze, dat ze niet erg hoopvol is voor poging 3. Ze heeft ons gevraagd na te denken over hoe we onze laatste poging willen doen, bv in het buitenland (Belgie/Duitsland) omdat ze daar technieken toepassen die hier niet toegestaan zijn, zoals assisted hatching. Nou goed, huiswerk te doen, heb begrepen dat er in Dusseldorf een goede kliniek zit en in Belgie moet ik nog goed zoeken. We gaan zeker alle voor- en nadelen bekijken want we staan er voor open. Mijn gevoel zegt als we weer hetzelfde doen in hetzelfde ziekenhuis, het sowieso niks gaat worden.
    Vond het ook vervelend al die babies en buiken in de wachtkamer.

Lente, geniet maar lekker van de vrije dagen met je droomprins. Het is in ieder geval zonnig buiten, is ook altijd fijn.

La Femme, hoe voel jij je?

Blondje, houd je emmy maar lekker goed warm.

Waar is de rest?

Groetjes
    Jolanda

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Kom toch even spieken ; )
    Blondje hopelijk ben je niet alleen moe van de verjaardagen maar ook van een zwangerschap. Duim duim duim duim

Chess wat apart van het ziekenhuis om dat te adviseren. En wat houdt die techniek in? Je zou er aan topic voor kunnen openen.

Hier merk ik dat ik een hoop te verwerken heb. Met de cool down lag ik uit het niets aan het sterfbed van mijn man te denken en voor het eerst eigenlijk hoe het voor hem gevoeld moet hebben om in de woonkamer te liggen om te wachten tot het einde. Raar om ineens dat beeld voor ogen te hebben. Daarna in het boekje mindfulness gelezen om tijdens meditatie de gedachten te laten passeren zonder er een oordeel over te vellen. Gewoon het te laten zijn. Ik denk dat ik nu pas aan het verwerken van het overlijden van mijn man toe ben. Laat het maar passeren. Meiden morgen een drukke dag.

xxx
    Lente

6. Chessertje

Lente, als je ontspant kunnen dat soort gedachten plotseling naar boven komen. Ik vind je een topvrouw echt waar, je staat zo zen in het leven terwijl je het zo moeilijk hebt gehad, en nog steeds aan het verwerken ben. Dikke knuffel van mij.

Ondanks alle goede uitgangswaarden, mooie embryos goede spermakwaliteit, leidt het bij de IVF niet altijd tot een zwangerschap. Literatuur duidt aan dat een van de oorzaken van het uitblijven van een zwangerschap het niet uittreden van het embryo kan zijn. Een verharde eicelschil, zoals eventueel kan voorkomen bij oudere patienten en bij ingevroren eicellen, kan hiervan de oorzaak zijn.
    Met behulp van een speciale lasermicroscoop wordt een klein gat gemaakt in de schil van de eicel waardoor in een later stadium het embryo naar buiten kan treden en zo kan innestelen in de baarmoeder.
    unquote

Groetjes
    Jolanda

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Chess bedankt voor het compliment:)

Bedankt voor je toelichting. Nikita heeft er ook wel eens over geschreven herinner ik me nu. Hmmm... misschien was dat bij mij ook het probleem. Ben benieuwd wat je gaat beslissen. Ik zou het in ieder geval overwegen en ik ga het zelf zeker ter sprake brengen bij mijn eindgesprek. Bij mij hebben ze dit nooit ter sprake gebracht. Nu is het te laat tenzij ik zelf nog een poging wil en kan gaan doen. Ik hoop dat het jou gaat lukken. Mocht het zo zijn dan ga ik zeker nog eens goed nadenken of ik nog 1 laatste poging zal gaan doen. Maar voorlopig niet. Eerst alles op een rijtje zetten. En nog meer Zen worden;)

xxx
    Lente

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Nog even...

Vandaag zo'n schelp zand-waterbak gekocht voor het nichtje. Was wel passen en meten om dat ding in de auto te krijgen maar het is gelukt:) een vrolijke knal gele. Nu maar hopen dat er geen wespen op af komen:$
    Schoolsoap
    Kreeg vandaag mijn rooster opgestuurd en ze hebebn er wat moois van gemaakt namelijk 2 dagen vrij:) Kan ik nog fijn sporten overdag en als het lekker weer is gaan wandelen. Krijg ook weer mijn eigen mentorklas. 1 december was de laatste keer met hun. Zie er niet tegenop en kijk gewoon per dag hoe het gaat

Nikita hoe gaat het vandaag? Vind je onderschrift best confronterend en zal blij zijn als je de 12 weken bent gepasseerd. Wie weet durf je het over een tijdje los te laten. Ik wil zo graag dat je deze zwangerschap uit mag dragen kan je nagaan hoe jij je moet voelen? Sorry als ik me onbeholpen uitdruk en hopelijk kwets ik je niet maar gun je zo graag onbezorgde zwangerschap.

Maria waar ben je? Gaat alles goed? En Clowntje, Sloppy, Ilona?

Kaatje hoe is het daar met je familie? Wel terug komen hoor en niet stiekem daar blijven. Kom je anders persoonlijk halen:D

xxx
    Lente

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...wat leuk zeg...een moderne oma van 78...;)
    Hoe was het op kraambezoek vandaag??
    Vind je dat lastig??
    Heb zelf met een baby'tje geen problemen, alleen als de moeders gaan lopen klagen over hun bevallingen...daar kan ik niet tegen...

Chessertje...jeetje...wat moet dat een zwaar gesprek zijn geweest, maar vind het toch wel goed van je arts dat ze zo eerlijk is, en jullie deze zip geeft.
    Wist niet dat ze in NL geen AH doen...bij ons hebben ze het ook al 2x gedaan...maar niet deze poging...in Düsseldorf lopen veel meiden, en er is ook een goed ziekenhuis in België geloof ik...
    succes ermee, en als je vragen hebt over Duitsland dan roep maar...

Lente...je schrijft juist op waaraan ik aan het denken was...misschien dat je nu pas echt het overlijden van je man verwerkt...klinkt alsof hij heel dierbaar voor je was, als je zelfs je kinderwens opgeeft...geen wonder dat dat nu weer bovenkomt...
    klinkt wel zo alsof je veel aan het boek hebt...
    voel me een beetje machteloos, omdat ik je niet echt kan helpen hier...alleen meer luisteren en lezen...hoop zo dat je snel weer helemaal gelukkig wordt lieverd...
    vind je mijn onderschrift confronterend voor jouw??
    maar vind het wel heel lief wat je naar me schrijft...♥♥

weltrusten meiden...

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Nik,

Ik bedoel eigenlijk dat het onderschrift confronterend voor jezelf is. Wist me niet zo goed uit te drukken:) Ja, de liefde voor mijn man was heel groot (wederzijds) en het laatste jaar zeer ingrijpend. We wisten dat er voor ons geen toekomst zou zijn en dat deed ongelooflijk veel pijn. Maar het was tevens ons mooiste jaar. Zo intens.
    Het is al fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen en heb idd. heel veel aan het boek. Net nog een zin opgeschreven wat erop neer komt dat een grote teleurstelling niet het einde van het verhaal hoeft te betekenen maar ook het begin van een spannend avontuur kan zijn.
    En een groot avontuur is het nu zeker:) Zou mijn leven met mijn droomprins niet willen missen en heb nu nog meer dan ooit het gevoel dat ik leef. Het is tijd voor een nieuw onderschrift;)

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Good morning ladies,

Ik kom jullie even een fijne dag toewensen. De croissantjes liggen al in de oven, de jus d'orange is vers geperst dus tast toe :)

We gaan zo weer ff sporten en dan boodschappen doen en naar Zwolle.
    Zullen pas laat terug zijn. Jullie veel plezier vandaag:)

xxx
    Lente

ps: Snoes, heb je nog steeds het gevoel dat je misschien.....;)
    Het blijft elke ronde spannend en ik hoop dat je gevoel uit komt.

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi lieve meiden,
    Wat zijn jullie allemaal toch lief! Iedereen heeft het nodige meegemaakt en ik vind het super dat iedereen zo om elkaar geeft en aan elkaar denkt! Dat maakt me echt warm van binnen!

@chessertje ik heb er ook wel over gelezen. Wat fijn dat je arts dat zelf aangeeft. Hij/zij denkt niet aan de centjes maar aan jullie, da's wel bijzonder. Het goede ziekenhuis in Belgie staat in Gent. Daar ging de vrouw uit het boek Babyplanner ook naar toe. Moeilijke keuze, maar ik zou wel weten wat ik zou doen als ik nog één poging had. Misschien zou ik voor de volgende poging dat ook al doen.

@lente logisch dat je veel moet verwerken. Als ik eerlijk ben denk ik dat je nog helemaal niet moet werken. De periode dat ik veel moest verwerken was één groot zwart gat en ik kwam pas aan verwerken toe toen ik wist dat ik de tijd kreeg van school. Nu ben jij absoluut een veel sterkere en stoerdere persoon dan ik, maar jij hebt wel effe wat meer meegemaakt! Veel plezier vandaag in Zwolle. Zwaai je even als je over Amersfoort rijdt?!?

@lfn ik herken wel wat lente zegt. Ik vind jouw onderschrift ook confronterend. Niet voor mezelf, maar wel voor jou...dat komt door de mk's die er staan. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Even ter opbeuring: ik kreeg net een smsje van een vriendin die bevallen is van een dochter na twee miskramen! Maar het blijft spannend hè? Ook ik heb er een paar achter de rug en ik denk dat ik nevernooit meer kan genieten van een zwangerschap...

@blondje is de verjaardagenstroom nu voorbij? De tweede week gaat zo in! Hoe sta je erin? Ben je positief, nerveus, blij, nieuwsgierig?

@iedereen met endometriose: in de flair van deze week gaat de column van Manon over endo en hoe zwaar het kan zijn. Is mooi!

Ik voel me niet meer zwanger. Ik denk wel dat er een bevruchting is geweest maar dat het niet heeft ingenesteld. Dat heb ik al zo vaak gehad. Wel een posi test maar dan een paar dagen later toch menstruatie. Nu heb ik niet gestest hoor.
    Vind het verwarrend allemaal. Word nu echt persoonlijk hoor, want eigenlijk weet bijna niemand dat we na de zomer ons hebben ingeschreven voor adoptie. Toen speelde het hele IVF-verhaal nog niet. We dachten dat we uitbehandeld waren. Gisteren kregen we de rekening. We mogen in het najaar de cursus gaan volgen. Weet nu niet goed wat we moeten doen. We kunnen een jaar uitstel vragen, maar ik vind het allemaal verwarrend... Is na een jaar de hele mmm al voorbij? En wil ik wel adopteren? Of gewoon veel reizen maken?
    Terwijl ik dit schrijf heb ik buikkrampen, volgens mij word ik ongi!
    Stomme K*t mmm! Aan de waaromvraag heb ik niets en ik geloof dat je niet meer krijgt dan je aan kunt, maar waarom lijkt het leven van anderen zo makkelijk te zijn?!?

Nou, ik was net zo vrolijk, da's nu weg! IK ga me even klaarmaken voor de boodschappen , nog een kop koffie drinken en me helemaal mooi maken. Dan kan ik vast de wereld weer aan!

Knuf voor jullie allemaal!

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Snoes,

Wat lief dat je zo bezorgd om me bent. En wat is stoer? Het gaat er niet om hoe stoer of dapper je bent. Het gaat erom dat je je eigen weg volgt.
    Heb zelf het idee dat 3 halve dagen te doen moet zijn. Vooral omdat ik nu niet meer met de behandelingen bezig ben en nu meer gefocust ben op het hier en nu en niet meer op als dan.
    Poeh, je staat wel voor een dilemma zeg. Zou een jaartje uitstel vragen. Er komt nog zoveel op je af met deze behandelingen en je andere baan. Je moet er voor de volle 100% voor kunnen gaan, als dat al mogelijk is.
    Bij mij heeft de mmm (ivf) precies een jaar geduurd. Maar had slecht 1 keer 1 cryo en een zeer regelmatige cyclus zodat ik na een maand tussenpose steeds verder kon. Wat een toestand is die mmm ook.
    Fijn dat je uit het verhaal steun/herkenning kan halen. Zal het tijdschrift kopen zodat ik een beetje een idee heb wat jullie moeten doorstaan.
    Maar wat naar dat je dag zo vrolijk begon en dat je dat nu niet meer voelt. En dan ook nog die buikpijn erbij. Een hele stevige knuffel en de tijd zal je raad geven.

Hier gaan we waarschijnlijk niet sporten want mijn droomprins wou nog even verder dromen. Die arme schat is doodop van alle emoties de laatste 3 maanden. Ga hem lekker de rust geven. Dag lieverd.

xxx
    Lente

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieverds!

Chessertje; Niet leuk om te horen, maar wel fijn dat de arts eerlijk is en je nu kan overwegen wat je hiermee doet. Volgens mij zit de goede kliniek in Belgie idd in Gent, een vriendin van me is er geweest en zoals Snoes zegt ook de vrouw uit de Babyplanner. (en das waargebeurd verhaal) Succes voor jullie met deze beslissing, dikke knuffel!

Lente; Ik hoop het ook heer erg, maar ik vraag me af of ik 5 dagen na de tp daar al moe van kan zijn?? Blijft toch afwachten. Maar lief van je om zo positief mee te denken!:) Volgens mij heb jij echt veel aan je boek, heel goed. maar wat heftig dat zo'n emotie over je overleden man je ineens overvalt, knap dat je daar mee om kunt gaan. Als ik vragen mag; hoe lang geleden is hij overleden en hoe jong was hij? (als je er verder niet over wil praten ook goed he)
    Wat lief dat je ons even een fijne dag komt wensen!! Jullie ook veel plezier!!

Lfn; Kraamvisite was gezellig! Is ook een hele lieve collega/vriendin dus ben heel blij voor haar. Kan er eigenlijk wel goed tegen, maar idd geklaag erover trek ik ook minder. Vind het wel altijd confronterend zo'n gelukkig gezinnetje omdat ik dat voor mijn vriend en mij ook zo graag zou willen, en dan vind ik het ook voor hem heel erg dat we dat nog niet hebben. maar de mooiste dingen komen met geduld hebben zullen we maar denken.
    Maar nu vertel je nog niet hoe jij je voelt??;)

Snoes; Vanmiddag nog een verjaardag van een goede vriendin en dan is het voorbij. Wel gezellig hoor, en is hier in de straat. Voel me eigenlijk alles wat jij schrijft, blij, nieuwsgierig, positief maar ook wel n beetje bang voor als het weer niet raak is. Er zit niks anders op dan afwachten en proberen mezelf te blijven, lukt aardig tot nu toe. De eerte week is omgevlogen iig!
    Wat een moedige stap van jullie om je in t schrijven voor adoptie. Jullie dachten niet in aanmerking te komen voor IVF in eerste instantie? Moeilijk keuze, moet je nu al beslissen of je de cursus gaat doen? Persoonlijk zou ik denk ik eerst alle kansen voor een eigen kindje benutten en daarna kijken waar ik we ons goed bij voelen, maar dat is voor iedereen anders. Dikke knuffel meid! That's the spirit! Helemaal mooi en sterk op pad! Hoop dat je toch een fijne dag hebt!

Gisteren dus op kraamvisite geweest, lag om 23.15 op bed en was echt op! Vanmorgen tot half 10 geslapen had de wekker gezet om te sporten, maar heb echt geen fut. Ik laat niet snel afweten, maar ben bang als ik zou gaan body pumpen dat mijn energie voor vandaag zo ie zo op is. En dacht aan alle adviezen van altijd goed naar je lichaam luisteren, dus maar braaf gedaan. Voel me verder goed, maar gewoon erg moe. Lijk wel zo'n klagert!;) Het is hier carnaval dit weekend, wide misschien vanavond gaan maar er gaat bijna niemand van onze vrienden en vind het eigenlijk ook wel lekker een avondje niks. Morgenmiddag gaan wel wel ff carnavallen, is een buurtcentrum, gaan we ieder jaar met een groep vrienden heen en inmiddels een hoop kids. Zal vreemd zijn voor mij, carnaval zonder alcohol, maar heb t er graag voor over hoor.

Nou meiden fijne dag!!!

X Blondje

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente & Snoes; krijg gewoon een warm gevoel van hoe we elkaar hier steunen, en dit geval hoe goed en wijs advies jullie elkaar geven! Dikke knuffel voor jullie beide!

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente...het leven is idd. een groot avontuur...vind het weer een ontzettend mooi onderschrift van je...
    Wat heb je gedaan in Zwolle vandaag??Lekker gewinkeld??
    Groot gelijk dat je je droomprins even lekker laat uitslapen...het is vakantie...dus alleen maar doen en laten waar jullie je goed bij voelen...

Snoes...ja, dat vind ik ook...vind echt dat we een heel fijn clubje zijn...en denk idd. dat je gelijk hebt...we hebben al zoveel meegemaakt dat het moeilijk wordt voor ons om van een zwangerschap te genieten...
    Hoe voel je je nu?? Is je buikpijn al gezakt en heb je nog een beetje hoop??
    Jeetje...adoptie...tsja...eraan beginnen is idd. wel een grote stap...wij schuiven hem ook al een tijdje voor ons uit, en willen het wel, maar hebben de eerste stap nog niet gedaan.
    Het is een erg moeilijk en belangrijke keuze en ook met heel veel kosten verbonden:x...
    Volgens mij kun je tijdens het begin van het adoptie-traject nog door met de MMM hoor...pas later in het traject moet je eigen kinderwens afgesloten zijn...

Blondje...aaaah...de tweede week op het wachtbankje...beginnen te test-kriebels al te komen??
    fijn datje zo'n drukke en gezellig week hebt gehad, en dan morgen nog aan avondje carnavallen...gezellie;)
    Hier gaat het goed hoor....alleen ook moe moe moe...heb zojuist bijna 2 uur geslapen, en dat doe ik bijna nooit 's middags...en heb veel honger...;)

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Groetjes van Kaaat...;)

Ze schreef me zojuist op FB...had voor ZP al een heel berichtje op heer tel. getypt..maar ze drukte op de verkeerde knop...

Ze mist ons...;) maar heeft het natuurlijk naar haar zin daar...

18. Chessertje

Lieve Snoes, het leven is idd niet makkelijk. Ik vind het heel mooi dat jullie aan adoptie denken, zo onzelfzuchtig. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet zover komt en dat jullie een kindje van jezelf krijgen.

Lente, ik hoop dat deze dagen samen jullie goed doen. Kan me voorstellen dat ook droomprins doodmoe is, jullie hebben veel moeten doorstaan.

Blondje, jij gezellig feesten morgen. En wachtweek 1 zit er op. Vindt het knap dat je niet z'n last hebt van kraamvisite's, ik kan op het moment geen baby zien. Ook niet eerlijk van mezelf, maar ja..

La Femme, fijn he dat je niet hoeft te werken. Kun je gewoon rusten als je moe bent.

We weten eigenlijk al dat we het gaan doen, alleen nog even uitzoeken welke kliniek het gaat worden, Dusseldorf of Gent. Over Dusseldorf lees ik niets anders dan lof, Gent moet ik nog uitzoeken. Tja, we hebben niets te verliezen. Als we dit doen, heb ik het gevoel dat we er in ieder geval alles aan gedaan hebben. En daarna kan ik alleen nog maar hopen op een wonder.

Wat ik nog kwijt wil eigenlijk, is dat de arts het maar had over mijn slechte eitjes. Ik vond dat zo erg, want zo slecht zijn ze helemaal niet. De emmies waren kwaliteit 2, ok geen toppers misschien, maar ook niet heel slecht. En er zijn genoeg vrouwen die zwanger raken van een mindere kwaliteit. Ik vroeg wat er dan niet goed aan is, toen zei ze, nou 2- en 4-cellig en ik zei maar ze zijn al op dag 2 teruggeplaatst volgens mij is dit dan normaal. Zei in d'r dossier duiken uhhhh oja, sorry. Dus eigenlijk ben ik heel dwars en opstandig van het gesprek geworden.

Nou, dat was mijn geklaag voor vandaag :).

Groetjes
    Jolanda

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lfn; Lekker rustig aan dus voor jou, fijn dat t verder goed gaat! Nog wat leuks doen of ook avondje bankhangen? Wij wel en vind t heerlijk! Morgen lekker uitslapen en dan smiddags carnavallen.

Kaat; wat lief dat je wat van je laat horen aan de picknicktafel! Hoe is t daar, goede reis gehad? Lekker aan t genieten zeker!!

Chesser; fijn dat jullie samen al n beslissing kunnen nemen. Weet niet hoeveel de klinieken qua afstand van je afliggen, als ze beide goed zijn is dat wellicht ook een afweging. En wat vervelend dat de arts het dossier niet goed leest en dan zo'n negatieve opmerking maakt over je eitjes en embryo's. Mag je zeker over klagen hoor! En vind t ook niet gek dat je wel moeite hebt met baby'tjes. Iedereen gaat er op haar manier mee om. Ik heb af en toe ook emo momenten die ik van mezelf niet ken en onverwachts komen. Maar dit is gelukkig thuis. Vanmorgen moest ik ineens huilen toen ik de foto's van mijn neefje in een lijstje aan t zetten was, gewoon omdat ik zoveel om hem geef.

Lente; hoe was je dag vandaag, of is je dag eigenlijk want t zou n hele dag weg zijn. Gezellig altijd een dagje n hele andere omgeving. En verstoppen jullie je voor al t carnavalsgeweld de komende dagen? Mijn sportschool is maandag en dinsdag dicht vanwege carnaval, balen! Hoe is dat bij jullie?

Xxx Blondje

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Daar ben ik weer:) Nikita doe maar lekker veel uitrusten en eten. Allemaal voor het goede doel;)

Chess fijn dat jullie al eruit zijn. En natuurlijk mag je boos zijn en klagen mag altijd. Ik zou ook alles op alles zetten. Wens jullie alvast veel kracht voor deze laatste poging.

Blondje wat leuk dat je morgen gaat Carnavallen. Ga je weer als agente? Kan je mooi zeggen dat je tijdens je dienst niet mag drinken;)
    Ziekte man:
    Op 18 sept. 2006 ging mijn man naar de HA met zijn klachten. Werd niet echt serieus genomen. Nog voordat ie terug moest komen eerder een afspraak gemaakt en hij moest dezelfde dag nog naar het ziekenhuis. Een dag later op 6 okt. het afschuwelijke bericht dat hij ongeneeslijk ziek was en dat hij een korte levensverwachting zou hebben. Uiteindelijk op 14 nov. 2007 thuis overleden:( Inmiddels had ik een andere ha geregeld die tijdens zijn laatste weken voor het overlijden elke dag kwam om met mijn man te praten. Gewoon over dagelijkse dingen en ook om te kijken voor de pijnbestrijding en uiteindelijk een slaapmiddel zodat hij zijn laatste paar dagen zonder pijn en ademnood kon doorbrengen. Ook toen de HA ziek was heeft hij ons gesteund en is elke dag langs gekomen.

Over vandaag
    Zo bijzonder. De moeder van de jarige stond bij de deur te wachten toen we na binnenkomst en iedereen gedag gezegd te hebben en het meisje gefeliciteerd te hebben buiten de zandbak uit de auto gingen halen. Had de lieve schat een heel mooi zilveren armbandje voor mij gekocht met een klavertje 4 eraan met blaadjes in vorm van een hartje. Die gaf ze met de woorden: Voor jullie om jullie heel veel geluk en liefde te wensen van ons vieren. De tranen rolde dik over haar wangen. Ze bleek namelijk bijna 12 weken zwanger en vond het zo moeilijk om dit aan ons te vertellen en ze had zo gehoopt samen met mij zwanger te zijn. Ik vond het zo'n mooi gebaar. Daarbij had ze eergisteren een hele zware bloeding gehad dat zelfs het ziekenhuis dacht dat het eens miskraam was . Gelukkig bleek het hartje nog te kloppen en na een dag rust is de bloeding gestopt. Ze kon zich nu nog meer indenken hoe moeilijk dit alles voor ons moest zijn. Ook wil ze ons binnenkort iets belangrijks vragen. Het zijn echt lieverds.
    Het meisje zelf was erg in de ban van haar verjaardag en had geen tijd om te knuffelen. Dus dat halen we nog een keer in.

Morgen weer lekker sporten en nu hopelijk wel body pump. Is er nog steeds niet van gekomen. Ze zijn hier gewoon open maar niet alle lessen gaan door.

Zo ga weer lekker naast mijn liefje zitten.

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina