De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Heeeei Schatjes..

Wat fijn om weer even hier te zijn, als vermaak ik mij heel erg goed hier hoor.:D:D

Maria wat fijn weer een DIbbes in je buik en dat ze er geen 2 tp zou ik ook boos om worden, daarom om heb ik geeist dat ze ze bij mij per 1 ingevroren (zeg je dat zo, hihi, me nederlands gaat nu al achteruit):)

Snoesie, begrijp zo goed hoe je je voelt, hier een beetje hetzelfde, heb miss een heel klein btje het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar weet dat het niet zo is natuurlijk, maar al een week steeds krampjes maar geen ongie, raar.!! Maar begrijp ik nu goed dat je nu geen tp krijgt deze cyclus en weer moet w88.? Nee tog.. Als mijn ongie w8 too donderdag ga ik met je mee deze maand..:)

Blondii hoe is het met jou.? Hou je het nog vol.?

Sjakkie al weer terug.?

Nikkie lkkr moe zijn, ja hoort erbij.!! Genietse!!:)

Lente, lkkr genieten dus met je nachtridder.. Af en toe te veel drank, gebeurt hier ook weleens hoor (bij manlief dan), dat geeft tog niets, is soms weleens goed.. Dikke knuffel voor jou, je blijft een kanjer..!!

Wie vergeet ik.? Hmm.. Iloon, Slopperd alles goed.?

Chesser, naar DUsseldorf, wat goed zegt dat je die stap genomen hebt.!!

Nou hier dus alles gheerlijk, gister fanatstisch karnaval gehad en zo weer naar kinderkarnaval, heb al een lkkr kleurtje en niet eens echt verbrand.. Das ook fijn.!! Nou shcatjes, fijne dagen, ik heb alleen de laatste 2 bladzijdes gelzen dus als ik dingen heb gemist sorry..!! Tot snel.! Baaai Xjjeee

2. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi Picknickers,

Ik val er gewoon vanaf nu weer in. Lente manlief teveel gedronken, maar gelukkig niet zolang last van de kater. Heb mijn vriend vanmorgen om tien uur al op de trein naar Den Bosch gezet dus hoe die er straks aan toe is weet ik ook nog niet. Ik ga meestal op maandag ook lekker met vriendinnen naar Den Bosch om te feesten maar vandaag voor het eerst in 9 jaar niet. Had vanmorgen een tp van 2 emmy's een A en B. Ben in mijn eentje gegaan want had mijn vriend overgehaald om lekker te gaan carnavallen. Dus ik zit om het wachtbankje en mag pas 22 maart testen, maar dat hou ik toch niet vol.

Kaat doet het wel beter met carnaval in de zon. Maar hier niks te klagen hoor, vanmiddag ook even buiten gezeten in het zonnetje onder de overkapping (glas).

3. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Oooh, had mijn berichtje al gepost maar was nog niet klaar.

Ches, super snelle actie, meteen zaterdag al naar Dusseldorf. Zaterdag is ook een fijne dag, hoef je niet zoveel te regelen. Ik zou helemaal geen vertrouwen meer hebben in het zkh na het gesprek en zo slecht bekijken van het dossier. Ik heb zelf ook getwijfeld over een ander zkh maar doe dit pas als ik het zelf moet gaan betalen. Hopelijk kost het je niet zoveel extra als je de volgende behandeling in Duitsland doet.

Blondje, jammer dat carnaval een beetje tegen viel maar het is ook niet niks wat je nu doormaakt en ik begrijp dat je vrienden niet weten waar jullie mee bezig zijn.

Ga nu even lekker bankhangen en wachten op een telefoontje om vriendlief op te halen.

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaaat; joehoe jij daar aan de andere kant van de oceaan!:) klinkt goed zeg, carnaval in de zon, al bruin aan t worden en lekker aan t genieten!! Eneuh, hopelijk ben je of zwanger en anders de volgende ronde met snoes mee dus niet voor donderdag ongi iig! Veel plezier nog daar meid!!!

Clowntje; wat fijn 2 Emmy's teruggeplaatst!! Welkom op t wachtbankje. Hoe ging de punctie, was t te doen? En weet je al of er nog cryo's zijn? Een goede reden om niet te carnavallen iig vandaag tp! Hopelijk heeft manlief t goed naar zijn zin!

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Clowntje wat fijn dat er 2 tp zijn:) O wat klinkt dat ver weg 22 maart. Kom maar fijn veel picknicken hier. De krokussen staan al volop in bloei en in de zon is het goed toeven. Wat lief dat je je man laat carnavallen, die komt straks als een balletje thuis:D

Snoes, hopelijk van het weekend weet je al meer. Heel veel suc6 deze ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen:)

Blondje, het is nu natuurlijk anders carnaval vieren. Je hebt toch een bepaalde spanning en de onbezorgdheid is weg. En dan ook nog heel die kinderschare wat je weer met de neus op de feiten drukt. Niet leuk dus:( Hopelijk ben je volgend jaar met de kleine aanwezig en moet je snel weg voor de voeding:)

Whoea Kaatje, klinkt super:cool: En al een lekker kleurtje, geniet er lekker van.:)

Zo en weg ben ik weer, morgen heel vroeg op pad,

xxx
    Lente

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Lente, je woorden doen me goed!! Haha idd, dat zou leuk zijn voor volgend jaar carnaval! Heel veel plezier met vissen morgen, het weerbericht staat hier op wordt schitterend weer morgen! Ga jij ook vissen of droomprins gezelschap houden?
    Alle begrip hier aan de picknicktafel doet me zo goed, dat kan alleen maar als je zelf weet waar je over praat.

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hee Kaat, hoi, jij bofferd, lekker carnavallen in de zon :). Geniet er maar lekker van, maar zo te lezen doe je dat al volop.

Clowntje, jij houd lekker 2 emmies warm, suc6 met broeden.

Maria ook aan het broeden. Gaat goed hier.

Blondje, hoe is het met jouw geduld op de wachtbank?

Lente, fijne dag morgen. Zou leuk zijn als jullie weer zoveel vis vangen, hebben de katten het ook weer flink naar hun zin :).

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

8. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi,

De punctie was goed te doen, alleen nog een beetje napijn. Vanmorgen nog even gemeld dat ik nog een beetje pijn had maar dat dat natuurlijk logisch is. Volgens de arts is dit niet de bedoeling dus veel drinken ongeveer 3 liter, is echt veel te veel.

Lente, ga je weer vissen in die vijver met lekker veel vis. Ik zet de barbecue voor morgen alvast klaar. Lekker visje op de barbecue, Kaat weet niet wat ze mist.

9. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Volgens mij heeft mijn vriend het goed naar zijn zin, kreeg net al een sms/je wat ik echt niet snapte. Dus sms terug, Ikke niet snappe. Krijg ik een smsje terug met alleen maar kusjes. Hahaha, word grappig vanavond want hij wil natuurlijk een serieus gesprek beginnen over het zkh.

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieverds!

Chesser; hoe gaat t met je, al aan t voorbereiden voor zaterdag?

Clowntje; hoe is t afgelopen met je mannetje, had hij t leuk gehad?

Ik ga zo werken, blijf onrustig vind t nu echt spannend worden, en ti echt nog geen vrijdag!

Fijne dag!!!

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Good morning,

De zon straalt al aan de hemel en over een uur zijn we aan het vissen. Blondje ik vis ook mee en hoop dit keer zelf ook wat te vangen.
    Toi toi toi voor jou deze week, dat het maar snel vrijdag is.

Clowntje je man nog de trein naar huis gevonden;)

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer:cool:

xxx
    Lente

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden...vandaag is weer een stralend zonnige dag, en gelukkig werd ik wakker vanochtend en ging het beter met me...
    jeetje, gister was een moelijke dag (lag al om 21h in bed, en sliep voor 21.30)...maar ja...vandaag lijkt alles weer voorbij...
    kreeg zojuist een heel lief berichtje van onze wijze Pink...:D:) op Hyves...ze mist ons, en is aan het bijlezen...al zit ze nog maar op pagina 85, en ondertussen hebben we alweer pagina 155....;)
    ze zou zo graag weer met ons mee komen kletsen, maar ja, ze hebben haar hier geblokeerd hé...en nu vroeg ze of we eenzelfde topic maar dan ergens anders konden openen...(hmm...denk dat ik het zo goed heb begrepen)...maar ik heb daar niet zo'n verstand van...en ZP is echt het enigste waar ik schrijf...
    kunnen we zoiets op Hyves ook doen ofzo??
    of zullen we proberen haar hier de deblokeren, al wil ze zelf hier geloof ik niet meer terug komen, omdat ze zo shit tegen haar waren...
    heb er geen idee van...misschien hebben jullie tips??

Chessertje...goed gedaan meid...spannend dus zaterdag het gesprek...

Ow Blondje meid...ook zo herkenbaar hoe jij je voelde tijdens het carnavallen...vind het toch knap dat je bent gegaan...moet eerlijk zeggen dat ik meestal thuis blijf als ik me zo voel...

Maria...wanneer mag je testen eigenlijk??
    of heb ik erover heen gelezen...
    stomme vraag misschien, maar waarom vriezen ze ze dan per 2 in, als ze er echt maar 1 TPen??

Kaaat....ow...wat klinkt het heerlijk waar je bent...genietse...;)

Clowntje...wat ben je toch een lieverd...je mannetje toch naar carnaval sturen...maar je hebt 2 emmies in je buik nu...gezellig met Maria op de wachtbank...spannend hoor...
    doe jij maar lekker rustig aan als je napijn hebt, en idd. veel drinken...als het kan ook melk of karnemelk, vanwege de eiwitten...
    hoe was het gesprek gister nog met je mannetje...hihi...altijd grappig als ze lollig thuis komen, en willen praten...;)

Snoesie...knuffel voor je...gaat het vandaag weer beter met je??

Lente...je hebt weer een prachtige dag uitgekozen om te gaan vissen, geniet er maar van, en alvast smakelijk eten voor straks...

Iloon, Sjak en Sloppy...knuffel voor jullie...heb ik nu iedereen weer gehad voor vandaag??;)

*nik zwaait naar wijze pink, en is benieuwd wanneer ze dit zal lezen;)*

13. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemorgen,

Vriend kwam gister inderdaad erg grappig thuis, eerst maar even onder de douche gestuurd. Daarna ging het lichtje bij hem uit, nog wel even de echo van de tp laten zien. Vanavond zullen de verhalen wel komen.

Lente is lekker aan het vissen, heb ik ook weleens gedaan, met een boot de zee op en daarna je hengeltje uitgooien. Hadden echt megaveel makreel gevangen.

Ik mis Pink ook erg maar weet geen oplossing als ze hier niet meer kan komen. Hoelang is zo'n blokkade wel niet. Pink, ben erg benieuwd hoe het met je is en of je het verdriet van het uitbehandeld zijn kan dragen. Veel liefs.

La Femme, heb je al iets van het werk gehoord of je vervangend werk moet gaan doen of de komende maanden lekker thuis mag genieten. Zit je al een beetje op de roze wolk?

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ lenteà Ik mag 15 maart testen. Spannend weer hoor. Ik was nog niet ingegaan op je beschonken Prins… soms kan dat ene drankje nét 1 teveel zijn hé… ;) Heerlijk dat je vakantie is begonnen. Het weer zit ook onwijs mee! GENIET! Zoals Blondje ook zegt: het is echt LENTE weer (A)…
    @ Chessertjeà Wat fijn dat jullie zaterdag terecht kunnen in DD! De picknicktafel is idd een echt broed-topic geworden ;)
    @ Blondje à Heel herkenbaar: je (carnavals-) blues… ik heb het ook. Op verjaardagen, met kerst, met sinterklaas, bij het zwembad… wat heb je nu gezegd? Dat je gewoon geen trek in alcohol had? Volgend jaar kan je niet eens naar carnaval, want daar is jullie kleine dan nog té klein voor.
    @ kaatà Helaas wist ik nog te weinig van Cryo’s anders had ik ook geeist dat ze per 1 ingevroren waren….
    @ Clowntjeà samen op het wachtbankje! Ik mag 15 maart testen, ga ik ook niet volhouden, doe het zondag wellicht al, haha. Bij welk ziekenhuis zijn jullie? Wat fijn dat je er twee teruggekregen hebt! Overigens héérlijk, een overkapping van glas! Steeds als ik nu in de auto zit, stook ik m ook goed op zodat ik me lekker kan inbeelden dat het al zomer is J Sja dat vele drinken na de punctie, heel bekend. Je houdt jezelf er wel mee uit het ziekenhuis ;) Doe dus maar lekker. Ik wist op een gegeven moment écht niet meer wat ik moest drinken. Niets smaakt meer na een tijdje…. Brrr…
    @ la femmeà Waarom neemt Pink niet gewoon ff contact op met haar internet provider voor een ander IP adres? Dat kan gewoon hoor. Ik mag de 15e testen. De TP vraag had ik al beantwoord in ’t jan/feb topic.

@ Allà Ik had net buikpijn! En nu is het weer weg. Aarghh ik kan niet tegen het wachten. Ik heb godzijdank wel een heel drukke week met veel afleiding… maar my oh my…. Alles pijntjes zeggen NIETS, net zoals het uitblijven ervan niets zegt….
    Nog even wachten….

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Zal ik een stiekem naar MCdonalds rijden? Ben alleen thuis...

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land

Heb gewoon spaghetti van gisteren opgewarmd hoor...veel gezonder en goedkoper! hihi

Zo clowntje wat gaat het snel bij jou! Succes met wachten. Heeft manlief een erg grote kater?
    Jaja Maria alles voelen hoort erbij hè in de wachtweken...

@blondje juist nu doet het heel veel pijn om je vrienden, maar oo gewoon vreemden met hun kinderen bezig te zien. Een tijd terug stond er in LINDA. een heel verhaal over vrouwen die nooit kinderen hadden gekregen. Kan me herinneren dat ze zeiden dat het nooit went, maar dat de pijn minder wordt. Voor ons zal de pijn helemaal weg zijn als we toch een kindje krijgen. Hoewel je de littekens van deze periode je leven lang met je meedraagt!

@lente heb je veel gevangen? Ik houd helemaal niet van vis, maar ging vroeger vaak vissen met mijn broer. Hij is nu nog fanatieker...heeft zelfs een bellyboat...ziet er niet uit hihi

@ kaaat kssssst wegwezen hier, je moet in de zon zitten. Nee hoor, grapje, vind het vet gezellie dat je zelfs daarzo aan ons denkt!

Lieverdjes, hier nog steeds geen helderroodbloed alleen maar bruinig...raar. Mag zaterdag voor een echo, want heb het zh al wel gebeld, ben benieuwd!

Hoe is het eigenlijk met Sjak?

Dikke Kus!

Snoes

haha typte ik zojuist toch even mijn eigen naam...niet dat dat erg is, maar zo op mijn gemakje voel ik me hier hihi

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond!

Lente; En goed gevist vandaag en veel gevangen? Zijn jullie weer naar de visvijver gegaan? Lekker weer iig!:cool: Jullie hebben wel goed weer met je weekje vrij, lekker hoor. En ook al gesmuld van de vis samen met de katten natuurlijk, Smakelijk!!

Lfn; Fijn dat het vandaag beter gaat! Baaldag kun je maar beter aan toegeven en lekker op tijd naar bed gaan idd. Toevallig zei mijn zusje gister nog dat ze aan het begin van de zwangerschap echt van die dagen had dat ze zichzelf niet voelde.
    Over Pink; geen idee wat ze bedoelt. Weet iemand eigenlijk waarom ze weg is gestuurd hier??? Ik schreef nog niet mee toen maar ze klinkt als een heel leuk persoon!

Clowntje; Haha, je vriend had t iig leuk gehad!

MariaC; Ik krijg de 14e een bloedtest, op dag 14 na tp, maar mag evt. zelf al testen op dag 12 na tp das zaterdag. Voor ons beide wordt komend weekend/ begin volgende week erg spannend dus... Ik heb gezegd dat ik moest werken maandagochtend, dat was ook zo maar normaal zou ik ook gewoon drinken en ik raap mezelf dan wel bij elkaar als ik er last van zou hebben de volgende ochtend, dus die smoes was niet echt geloofwaardig denk ik... Als je zwanger bent en wil dat nog niet vertellen is het ook lastig maar dan is t iig leuk nieuws wat je verbergt, nu weten we nog helemaal niks. En over 2 cryo's per rietje, hier hetzelfde, had ik dat ook maar meer geweten dan had ik ze ook per rietje ingevroren willen hebben. Het had iets met kwaliteit te maken geloof ik? Wat gaven ze bij jou als reden?

Snoes; Was de spaghetti lekker? En hoe gaat het met je, niet teveel pijn van je ongi? Oh, het zet niet echt door, wat raar.
    Bedankt voor de lieve woorden. Denk idd dat we deze periode wel achter ons kunnen laten als we een kindje hebben en zeker het allemaal waard vinden, maar het vormt je wel denk ik en het hoort toch een stukje bij wie je bent samen met je partner. Las van de week een topic over zwangere meiden of met kids na de mmm, daar schreef iemand: "ben wel uit de mmm, maar de mmm is niet uit mij".

Hier alles goed, vandaag weer lekker in mijn humeur en fijn gewerkt. Verder blijft het afwachten en heb ik weer tekenen die alles en niets kunnen betekenen zoals de meeste van ons op de wachtbank. Maar ja het heet niet voor niet WACHTbank, afWACHTen dus maar... Zucht...

Liefs, Blondje

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Blondje, zeker allebei spannend weekend. Bij onz geen reden voor het per 2 invriezen. Alleen dat er 1 soms het ontdooien niet overleeft en dan heb je er nog 1 over... Ja en nu gooi je er 1 weg...

19. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes,

Kort berichtje voordat ik naar school ga.
    Wij hebben helaas een miskraam gehad, op vakantie... Zo oneerlijk! We kunnen het nu na een week een beetje positief zien: we kunnen in ieder geval saampjes zwanger worden. Maar het is zo hard, eerst ben je heeeeeel blij en maak je allemaal plannetjes en daarna *KETS* weer heel hard terug in de 'echtemensenwereld'.

De vakantie was verder prima en ik heb heerlijk heeeeel hard van de zwarte pistes afgeraced!!!

Meisjes later meer, moet nu naar al m'n schattige pubertjes!

Dikke KUS

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    oh meis, wat oneerlijk en wat klote! Wat goed dat je het positief kunt zien, maar verdriet hebben mag ook...Dikke knuf!

Deel Deze Pagina