De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee..:D Nee helaas geen dromen..:)

Ben benieuwd naar de foto's.. Stuur je me hyves prive even.. Die van van flipte dus kon helemaal geen mensen zoeken.. Zit ook niet zo heel veel erop.. Meer op facebook..:)

Morgen ga ik weer lkkr werken..!!

K ga nu slapen!!..:) Liefss

2. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee hoe is het hier aan de Picknicktafel???

Hier gaat het redelijk... ben moe en suf en ik heb hoofdpijn die ook niet weggaat met paracetamol... Wat ben ik toch aan de kwakkel!?! Zo ken ik mezelf niet...

We hebben vandaag wel heerlijk lang op bed gelegen saampies... en daarna ben ik toch maar boodschappies gaan doen en heb ook meteen de kerstinkopen ingelagen. De gourmetschotel is ook besteld en die kan ik vrijdag ophalen... Dus ik ben er bijna klaar voor ;)

Ik heb voor zeker vandaag ook maar 2 films meegenomen voor de kerstdagen. Sneeuwbuddies ofzo en Kerstbuddies? Kan dat?
    Mijn dochter is helemaal gek op dieren en deze is met honden... dus vindt ze vast geweldig!

Dan ben ik nog wezen zoeken naar spiesjes met van die frutseltjes eraan en vormpjes in sterretjesvorm, klokjesvorm etc., maar nergens kunnen vinden..
    Ik heb me nl. opgegeven om de spiesjes met stukjes kaas, worst en augurkjes enzo te maken voor het kerstdiner op school van mijn dochter. En ik had het idee om van die leuke feestelijke spiesjes te gebruiken en de kaas en worst met die vormpjes te doen, maar goed... dat gaat dus nu niet...
    Moet ik wat anders verzinnen... jammer...

En dan ben ik nog op zoek naar een nieuwe catterynaam. (Voor degenen die het niet weten. Een cattery is een kattenfokkerij). Ik fok uit hobby en af en toe een nestje puur uit liefhebberij met Heilige Birmanen. Nu wil ik graag een andere catterynaam, maar dat is moeilijk, want hij mag op geen enkele manier lijken op een al bestaande naam en catterynamen gaan minimaal 25 jaar mee... Kan je nagaan hoeveel er al zijn.... ;)
    Iemand een leuk idee voor een leuke naam?

3. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeee ik heb ook hyves en facebook ;)

4. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kerstkaartjes

Ik ben de kerstkaartjes aan het schrijven en ik vind het leuk om ze te versturen....

Wie wil er graag een kerstkaartje van mij????

Als je er een wil... stuur me dan even een pb met naam en adres en dan heb je met een paar dagen een kaartje van ons in de bus ;)

5. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hello...zwaai zwaai!
    ik lees elke keer tussendoor trouw mee, maar heb soms geen tijd om te reageren! Maar even kort reageren...
    Vandaag een heerlijk dagje: ben naar het Dickens festijn in Deventer geweest, errug leuk. En daarna nog naar kerstlichtjesoptocht in het park hier, toen frietjes gegeten bij vrienden en net nog even verjaardag bij andere vrienden. Leuk dagje. Ondanks alles (lees: het niet hebben van een kindje of zwanger zijn) ben ik gelukkig!

@lente: wat een pukkels op je werk zeg. Kan er nou nooit een einde aan komen? Schandalig! Wat een raadsel: ik heet hetzelfde van voor als mevrouw Bakker? Hmmmm ik weet het niet hoor!

@kaat: jij bent wel echt een superwoman hè dat je effe gaat helpen bij twee vechtende wijfen (als je met elkaar op de vuist gaat ben je geen dame, dan ben je een wijf...) Stoer hoor!

@pink: wat lief dat je ons een kerstkaartje wilt sturen. Ik doe nooit aan kerstkaartjes, dus stuur je mijn adres niet, dat vin ik lullig:)
    Heb dit jaar trouwens wel heel veel lieve kerstkaartjes gehad. Met veel lieve wensen. Nu moet 2011 wel echt ons jaar worden.
    Oh, over een naam ga ik nadenken. Kom ik op terug hoor!

@lfn: heb je een goede eerste voorstelling gehad vanavond? Moet nog even zeggen dat ik schattige paddestoeltjes aan het haken ben voor in de kerstboom. Heb er al roodgeruite hartjes inhangen en nu dus ook kleine paddestoeltjes! hihi....als ik deze af heb ga ik aan de kristallen beginnen! Mijn boom wordt steeds voller. *stopt nu weer met praten over haar haakpassie*

@chessertje: nieuwe schoenen zijn altijd leuk! Ik wil ook winkelen, maar moeten effe sparen grrrrr:x

@nog effe ego: heb zo'n lekkere tactische vriendin. Gaat op een verjaardag allemaal persoonlijke dingen vragen. En als klapper op de vuurpijl vroeg ze of ik al een op de zwangerdag van het ziekenhuis was geweest, inclusief rondleiding door de verloskamer. Eh...nee, natuurlijk niet, ik ben niet zwanger en ik kan het ook niet worden. Domme doos! Sorry, maar dat vind ik ergerlijk hoor!

Nou ga weer stoppen, toch weer een lang bericht!
    slaap lekker lieve forumdinnetjes!

Dikke kus
    Snoes

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @lente oh ik weet het al! hahaha

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Heb net camera-instructie gekregen dus kan morgen op pad. Heb er zin in, nu hopen dat iedereen binnen blijft:D

hahahaha Snoes dezelfde naam, hetzelfde beroep en nu hopen dat dezelfde droom mag uitkomen. Wat leuk dat je allemaal dingen maakt voor in de kerstboom. Ook wij kunnen helaas niet kopen wat we willen maar voor de kerst mogen we elkaar voor 100 euro iets geven.

Pink wat lief! Zal morgen een pb'tje sturen. En over de katten zal ik gaan nadenken. Vervelend dat je nog zo in de lappenmand zit. Dikke knuffel.

Superwoman ik hoop dat je lekker geslapen hebt en werk ze morgen. Met face-book heb ik geen ervaring dus houd het nog even op hyves. volgend weekend ga je testen. Schiet het al op voor je gevoel?

En nu een kleine impressie van onze tuin, slaap lekker xxx Lente

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Lieverds,

Pink wat naar dat je nog zo kwakkelt zeg..:( Wel lkkr met ze allen op bed gelegen.. Hmm dat willen wij allemaal met onze kids lkkr kroelen op bed..:) Voor de naam, geen idee.. Noem is een paar bestaande, miss dat ik dan ergens op kom..

Snoes, lkkr vol dagje had je..:) Mijn ouders komen beide uit Deventer..:) Mooie stad.. Wat een vriendin zeg, wat ik al zo vaak heb gezegd sommige mensen snappen het gewoon niet.. Loserss!!

Lente, heb je gevonden op hyves, ga als ik straks thuis ben eerst die van mij eens opruimen.. Heb er echt al een jaar niets meer aan gedaan want had niet de juiste gedownloadde programma's ofzow.. Maja die heb ik vanochtend wel gedownload.. Dus zal je straks toevoegen..:) Voor mijn gevoel mag het nu wel sneller gaan, al vind ik dat ik het wel goed uithou..:) Heb nog steeds wel dagelijks wat steekjes en snachts vaak een beetje het ongie gevoel, maar nog niets gezien gelukkig.. Dus het verschilt per dag.. Gister wat ik very positief en wist ik zkr dat het gelukt was en vandaag twijfel ik dan tog weer een beetje..:) Ach ja over een weekje weten we het.. Dat hou ik als SuperWoman wel vol hoor..

Een tante van mijn man is overleden en laat nog al wat kinderen na ook jonge.. En toen zei ik tegen manlief, ja wat wij doormaken is ook wel erg zwaar en niet leuk, maar er zijn veel ergere dingen op de wereld, dus eigenlijk zolang we gelukkig en gezond zijn mag ik niet zeuren.. Dus ik ga ik er proberen in te houden deze week..

Nou ben weer illegaal bezig op werk.. Kan ws weer lkkr op tijd naar huis (lets hope so) :) Tot laterss Lieverdss..

Lente succes met je foto's en goed bewegen in de kou he..;) Anders bevries je..:)

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Superwoman, weer illegaal aan het posten hier:D Goed dat je zo positief blijft en relativeren is ook erg goed. Ik denk dan vaak aan hoe het er in andere lander eraan toe gaat. Oorlogen, natuurrampen, slechte economie, ziektes en dan denk ik bij mezelf wat zeur ik nou?
    Maar goed af en toe twijfelen is ook normaal en zeuren oerhollands.
    Dus je wordt mijn hyves-vriendinnetje:)

Was net te laat voor mijn ijspegel aan lamp foto en moet nu weer tot vanavond wachten. Jammer, hopelijk komt er nog wat blauwe lucht vandaag te voorschijn anders wordt het wel erg eentonig.
    ...
    en werd vanochtend wakker met school in mijn hoofd. Blêh, zal blij zijn als ik er vanaf ben of dat eindelijk alles gaat en op papier staat zoals ik het wil. Ben benieuwd wat er morgen weer allemaal gezegd en beloofd wordt. *zucht*

Ga maar eens lekker ontbijten:p

xxx
    Lente

10. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Pink, wat leuk dat je heilige birmanen kleinschalig fokt. Zijn mooie katten. Een naam voor je cattery weet ik ook zo snel even niet. Hoe heet je cattery nu dan?

Snoes, grrrr, ik vind het zo erg als mensen niet nadenken wat ze zeggen, en dan nog wel je vriendin. Mijn beste vriendin weet alleen dat we er mee bezig zijn en ze vraagt verder niets omdat ik dat heb gevraagd. Af en toe zegt ze dat ze aan me denkt. Het is ook soms wel moeilijk hoor om mensen niets te zeggen, maar ja.... beter dan die opmerkingen, ik kan dan zo geirriteerd raken. Het kwetst zo he.

Lente, je tuin ziet er mooi uit. En ja, net als Kaat en jij probeer ik ook zo maar te relativeren. Je zou maar in Haiti wonen. Dat is pas erg, denk ik dan. Ik heb alles, behalve een kind, je kan niet alles hebben, denk ik dan. Je moet toch wat he.

Vandaag ligt er nog meer sneeuw, het is wel een mooi gezicht hoor. Vriend zit weer op balkon van de pinda's te eten. Sinds het sneeuwt komt er elke dat zo'n groene halsbandparkiet langs, die vliegen hier in de buurt veel rond. Deze (ik neem aan dat het dezelfde is maar ze lijken allemaal op elkaar haha) komt een paar keer per dag langs en we noemen hem Vriend haha.

Groetjes
    Jolanda

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee..:)

Met school in je hoofd wakker worden, is niet goed he.. Lijkt mij ook pijnlijk.. Een school in je hoofd..;) Hopen dat het snel allemaal goed op papier komt te staan..

Chesser, mooi he die parkietjes.. Mijn werk is aan het Vondelpark, dus hier zien we ook altijd veel mooie vogeltjes vliegen..:)

Heb maar 3 clienten thuis.. Heerlijk..:)

12. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Oja, ik wilde nog zeggen dat ik ook op Facebook zit dus wie het leuk vindt om me toe te voegen, stuur gewoon even een PB. Op Hyves zit ik nog zelden eigenlijk.
    Groetjes
    Jolanda

13. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahahaha superwoman idd. geen pretje school in mijn hoofd:D Heb net een mail uitgedaan met de mededeling dat ik op grond van mijn gezondheid afstand ga doen van mijn mentorschap. Nu het op papier staat kan ik het beter van mij afzetten.
    Wat fijn dat je het rustig hebt op je werk en wat leuk om langs het vondelpark te moeten. zo zie je nog eens wat onderweg:)

Chessertje wat leuk een parkiet op jullie balkon. Scheelt weer een kooi schoonmaken;) Grappige naam Vriend. In rotterdam had ik altijd een Vlaamse Gaai in de winter achter mijn balkon ook erg mooi om te zien.

Bij mij wisten vriendinnen het wel maar die toonden dus nooit enige interesse of meedeleven of wat ook. Inmiddels geen vriendinnen meer. Andere nieuwe vriendinnen steunen me wel en sturen na een mislukte poging lieve kaartjes en berichtjes.

Ook op feestjes wel eens misplaatste opmerkingen gehad zoals"Je moet stoppen met roken en minder drinken dan maak je veel meer kans en wijde shorts dragen" tegen mijn vriend. Terwijl het voor hem toch al zo moeilijk ligt en dus al helemaal niet op dit soort uitspraken te wachten zit. Maar goed, goed bedoeld zullen we maar zeggen.

De meeste weten nu dat ik eind januari zal starten maar niet specifiek wanneer. Dan kan ik in ieder geval eind februari erover praten als ik er behoefte aan heb. Hopelijk schreeuw ik dan van de daken:"Yeah, ik ben zwanger!":)

*ga een pot thee zetten, nog liefhebbers?*

xxx
    Lente

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ff een update vanuit wenen:
    het is een hel!! We hadden al 24uur vertraging en dan zijn ze ook onze koffers kwijt!
    We zitten hier met helemaal niks, voor ons niet zo erg maar we hebben voor megan ook niks en vooral het slapen is hierdoor voor haar heel moeilijk.
    Ze slaapt altijd in een slaapzak en die hebben we nu niet :(
    we zitten nu in de vip lounch en daar licht ze te slapen op de bank......arm schaap!
    We willen het liefste nu naar huis maar de luchtvaarmaadschapij is niet te bereiken.
    Ook mogen we nu nieuwe spullen kopen incl een nieuwe buggy maar de winkels zijn dicht! Daar hebben we dus ook niks aan.
    Gelukkig hebben we dit keer ons zelf verwend met een duur hptel en een suite gebooked waar ook de mini bar en de lounch incl is, en hebben we eten en drinken tot onze beschikking maar ander hadden we de trein naar huis genomen! Pfffff
    sorry voor mn geklaag hoor maar dit is echt vreselijk :(

ik hoop dat het met iedereen hier goed gaat en hoe gaat het met de meiden op de wacht bank? ik blijf duimen hoor :)

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    aaah sloppy, wat kl*te! Hopelijk kun je vanaf morgen gaan genieten. Of eigenlijk het liefste vandaag nog
    *knuf*

@kaat werk ze nog even...

@lente ik hoef geen thee ;) manlief maakt warme choc!
    Lees echt met verbazing over je exvriendinnen...Gelukkig heb je weer nieuwe vriendinnen enne ons heb je ook nog ;)

@chessertje snap wel dat je het bijna niemand verteld hebt...tp vertellen wij ook aan (bijna) niemand!

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Jeetje Sloppy wat vreselijk dat dit jullie moet gebeuren! Ik heb het nieuws in de gaten gehouden en dacht:"gelukkig ze zijn in Wenen"en nu dus je spullen "zoek geraakt!". Bâh, het zit jullie niet mee met het reisje wenen. Arme Megan *geeft haar een knuffel* Laatst zag ik het tv programma airport en daar hadden ze de buggy kapot gemaakt. Gelukkig hadden ze bij de verloren spullen een reserve-exemplaar. Ik weet niet hoe ver jullie van het vliegveld zijn maar misschien is dit een idee? Je weet maar nooit.
    Gelukkig dat jullie een luxe hotel hebben geboekt al is het maar een schrale troost. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt en dat de koffers alsnog terecht komen. Zijn alle spullen weg?

*geeft jullie allemaal een dikke knuffel en probeer rustig te blijven voor kleine spruit*

Hier 1,5 uur fotograferen erop zitten met als afsluiting het afzeggen van de feestzaal in het Grieks Restaurant voor onze trouwen. Kreeg meteen een kop cappucino van de baas met een heerlijke bonbon:p en hij bleef bij mij staan kletsen. Echt veel wisten we niet te praten maar de bedoeling was lief. Hij noemde me steeds meisje hihi
    en toen ik een paar meter al buiten liep tikte hij tegen het raam om te zwaaien. Vond het zo schattig dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg. Wat bestaan er toch lieve mensen:)

En hier een kleine impressie van Oudenbosch

xxx
    Lente

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Sloppy wat mega balen zeg!! Gelukkig slaapt Megan uiteindelijk wel.. Hopen dat jullie spullen snel terecht zijn.. En zeuren hier mag altijd he, dat weet je..:) Waar dan ook over..

Mooie foto Lente.. Heb je toegevoegd op hyves..:) Trouwzaal afgezegd, hoezo dat? Of heb ik iets gemist?

Liefss

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zo meiden, ik denk aan jullie maar heb vandaag geen tijd hier te schrijven.
    gister was ook al zo druk, en was zelfs helemaal niet online.
    vandaag moeten het maar even 5 minuutjes zijn om hallo te zeggen, en dat ik aan jullie denk...;)

morgen lees ik alles op mijn gemakje bij, denk wel dat ik tijd heb dan...of beter nog, ik neem er gewoon de tijd voor...

DOEG, moet me nu klaar gaan maken want vanavond gaan we nog met vrienden eten...en heb zojuist het hele huis gepoetst, 2 wassen gewassen, gestreken en vanochtend nog een beetje uitgeslapen...

19. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Hee Superwoman ik heb je al toegevoegd. We zouden 20 mei gaan trouwen maar stellen het nu uit ivm financieën en hopen alsnog van de zomer te trouwen, ik ben ik maart gevraagd.

:)Nikita wat leuk dat je snel langs wipt. Mag ik wat van jou energie gebruiken? Veel plezier vanavond en tot morgen

xxx
    Lente

*schuift door de sneeuw richting supermarkt*

20. lente67

lente67 Niet meer actief

*joehoe waar is iedereen???*

Hopelijk zijn jullie niet ingesneeuwd;) Sloppy ik hoop dat jullie inmiddels wat spulletjes heb kunnen regelen.

Dikke knuffel,
    Lente

*ga weer verder naar Garfield kijken*

Deel Deze Pagina