De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

ff pauze;)

Maria ik blijf ook voor je hoop houden hoor! Zolang er geen menstruatie doorzet is de kans op een zwangerschap nog steeds aanwezig. Pffff... hopelijk nog 2 lange dagen wachten... en dan het verlossende telefoontje Dikke knuffel

Blondje nog minder euro's:$ wij hadden eergisteren de auto gewassen en mijn broers en zus zeiden meteen wat glanst jullie auto:cool: dat is nog eens eer voor je werk:) Vandaag schiet het opruimen niet op. De mmm en stress had mijn energie aardig opgeslokt dus heb een grote achterstand. Maar het begin is er. Wat een hoop kleding kan er weg:( Gaatjes, verschoten, ouderwets, te klein of te groot. Binnenkort maar eens naar de kledingbak. Wel zielig mijn droomprins kwam een keer op 6 uur thuis was er een vrouwtje kleding aan het uit halen. Hij wou bijna stoppen om geld te geven maar wou het vrouwtje niet in verlegenheid brengen.
    Klote morgen dat bloedprikken. De een na laatste keer heb ik gezegd dat ik zelf zou bellen. Zit je niet zo te wachten. Het blijft naar.
    Zelf hebben wij morgen het eindgesprek. Helemaal geen zin in, zou liever gaan sporten. Maar ja, hoort er blijkbaar bij:(

Ches wat een geregel voor die ivf. Maar de aanhouder wint. Vind het heel knap van jullie en heb er bewondering voor. En wat leuk dat ze door de kamer vliegen.

Zo, mijn mexicaans biertje is bijna leeg en ga nu boven stofzuigen. Nu zie ik nog wat ik aan het doen ben.

xxx
    Lente

2. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi,

Maria wat een slecht nieuws zal nog wel even de bollen gebruiken.. En natuurlijk hou je nog een beetje hoop, vraag morgen ook meteen een afspraak over twee terugplaatsingen. Ik ga er echt vanuit dat het jouw Emmy,'s zijn, dus probeer maar een beetje druk te zetten of je vriend als hij het beter kan. Ze zijn daar echt even de weg kwijt, per twee invriezen en dan max 1 terugplaatsing. Ik zou gewoon vragen of ze misschien een fout hebben gemaakt.

Ik vind het verhaal over DD wel positief klinken, en dan ook nog een Nederlandse arts. Toch erg hè dat wij denken dat onze gezondheidszorg op een hoog niveau staat terwijl in omliggende landen allerlei andere technieken worden gebruikt.

Lente, aan het opruimen, hoop dat ik ook gauw de voorjaarsschoonmaak in mijn bol krijg. Mijn kledingkast is echt een puinhoop. Heb wel vanmiddag een paar uur (2) in de tuin gewerkt en de voortuin is bijna klaar, staan vrolijke plantjes in en is onkruid en blad vrij. Moet alleen nog een nieuwe vaste plant. Ga nu lekker douchen en mijn nieuwe lingerie aandoen. Heb mezelf vrijdag getrakteerd op een hard roze setje.

Eet smakelijk

3. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lfn, ben erg geschrokken van jouw nieuws en hoop gauw wat van je te horen. We kunnen niks voor je doen maar zie het niet negatief, ieder kindje heeft zijn eigen tempo. Veel sterkte met die onzekerheid.

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente, succes met je eindgesprek vandaag. Iedereen een fijne dag!

Liefs, Blondje

5. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

MariaC nee er is geen wachtlijst in DD, je kan daar direct starten. Ze schijnen het op dit moment wel erg druk te hebben met de intake (ze plannen mensen pas voor eind mei), ik had net mazzel dat er een plekje vrij was gekomen, vandaar zo snel die afspraak.

Lente, heel veel sterkte met je eindgesprek vandaag. Knuffel.

Groetjes
    Jolanda

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi meiden,
    Hier weer es een berichie van mij! Wat is er veel geschreven. Ik was het weekend lekker druk en bezig, dus vandaar dat het even stil was.
    @lente lekkere vissen weer, zag de foto op Hyves! Leuk hoor. Tsja, die leeftijd van 33 is 5 jaar bovenop mijn huidige leeftijd. Balen...Had een half uurtje steps gedaan maar niet goed gerekt en gestrekt, moest twee dagen strompelen...en daarnaast nog buikpijnen...arme ik.
    Oh, vandaag gesprek in het ZH. Ik dacht dat je dat gesprek laatst al had gehad. Nou meis, succes en sterkte. Het ZH is nooit goed voor mijn gemoedstoestand...
    @ilooon, wat balen dat je je niet goed voelde. Schamen hoeft niet hoor, zoals al weer meer meiden zeiden: het geeft niets dat het stil was. Dat we naar je zwaaiden en vroegen had meer te maken met dat we ons zorgen om je maakten. Tenminste als ik voor mezelf spreek dan was ik wel benieuwd hoe het ging. Leuk weekend gehad in Drenthe? Bob vind ik leuk, maar niet makkelijk hoor. Maar ik heb dan ook een beetje krullen, dus moet elke ochtend met de stijltang in de weer. En als het dit weer is dan krult het heel snel en ben ik echt een tutje...blegh! Sterkte met je buikpijnen!
    @blondje balen hoor van je ongie. Wel fijn dat je meteen weer door kunt. Je hebt nog veel kansen, maar je wil juist dat het deze keer raak is. Dus logisch dat je verdrietig bent en baalt. Maar...nieuwe ronde, nieuwe kansen
    Ik heb een geweldig leuke broek gevonden. Een lichtgrijze linnen harembroek. Leuk jasje erop, nu moet ik alleen nog een shirtje.

@ all als er mensen zijn die mijn column alvast willen lezen: pb me even, dan stuur ik de eerste toe. Fotoshoot is vrijdag...doodeng! Ik durf eigenlijk niet meer!
    @lfn ik had al even gezegd hoe k ik het voor je vind dat geen hartje te zien was. Maar wat niet is kan nog komen. Hoop echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg dat er de volgende keer wel een hartje te zien is. *duim duim duim* Was het nog leuk met je zusje? Gezellig dat ze er was. Ze woont in Engeland toch?

@clowntje wat heb jij al een oude dochter. Gezellig zeg! Is zij ook met IVF geboren? Hoe gaat het verder met het rouwproces van jullie kindje? Vind het nog steeds zo oneerlijk...maar ja, daar doe je niets aan hè?
    @chessertje wat fijn dat dd zou goed ging. Ik vind die verhalen echt fijn om te lezen. Ik denk dat wij een volgende poging ook daarheen gaan. Iedereen is zo vol lof dat ik alleen bang ben dat je 100 jaar moet wachten voor je aan de beurt bent. FIjn dat je zo snel kunt starten alleen het voorschieten is wel een beetje K. Hoop dat alles vergoed wordt!

@kaaat wat fijn dat je het zo leuk hebt. Het is je gegunt! Wanneer kom je weer terug, want we missen je wel. Het wordt dus april...alweer als laatste van ons allen., hihi!
    @sloppy, wat balen van jullie hond. Ach, dat zijn zulke verdrietige dingen. Je wilt de ogen uit je kop janken...een huisdier is echt deel van je gezin. Ik ben nu soms nog verdrietig om Muis. Terwijl het al zeven weken geleden is dat ie ingeslapen is. Sterkte meis!!!
    @maria wat klote! En wat een kutziekenhuis! Lekker taalgebruik, maar het is echt niet leuk...
    oeps, zie dat ik NU weg moet want heb een sol. gesprek. Kom vanmiddag even mijn berichtje afypen....xxx

7. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemorgen,

Snoes, wat lief dat je aan ons kindje denkt. Het gaat goed en we hebben alles goed geregeld en heb een supermooie ring om met een beetje as. Ben nog wel even naar de verstrooiplek gegaan toen ik terugkwam van de tp. Mijn dochter is niet met IVF verwekt maar met IUI. En ja ik zal niet teveel over kinderen hebben maar het is geweldig. Super leuk om te zien hoe ze dingen oplossen en verdrietjes verwerken. Ik merk nu al dat het zorgen voor iets minder wordt en het voor haar er zijn een steeds grotere plek inneemt. Mijn dochter is van mijn vorige partner.

Ooh sollicitatie, spannend is het bij het kdv?

Lente, ik snap dat je graag iets anders doet op deze vrije dag maar het afronden hoort erbij. Veel sterkte want er zullen vast wel wat moeilijke momenten komen.

Ik zit nu in mijn wachtweken en mag vlgs het zkh pas 22 maart testen maar volgens mij hebben wij hier een vroeg test kampioen. Sloppy help me wanneer kan ik op zijn vroegst testen? Punctie 4 maart, tp 7 maart.

Ga nu weer lekker werken.

8. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ooh helemaal vergeten te melden, ik heb sinds 2 weekjes weer een kleintje in mijn kenniskring. De broer van mijn ex heeft een kleine, dus het nichtje van mijn dochter (hebben dezelfde achternaam). Ze was net zwanger toen ons zoontje overleed en had het daar moeilijk mee (lees reageerde heel raar). Maar gelukkig mochten wij meteen de eerste dag bij de kleine komen kijken dus alles is weer goed. Ben ik erg blij mee want kan niet zo goed tegen conflicten. Ben gelukkig ook totaal niet haatdragend en ga ook gewoon uit eten met mijn ex en zijn viendin. Eigenlijk altijd erg gezellig als we wat met zijn vijfjes doen.

9. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ik ga nog even verder, kan ook alles wel in 1 berichtje zetten maar ben aan het werk dus moet af en toe even wat printen ed.

Ik zit heel erg te twijfelen over DD als deze behandeling niet lukt, kan ik daar nog een keer vergoede IVF doen en misschien ook nog wel een betaalde. Ik moet van het zkh waar ik nu zit toch weer een maand rust nemen, daarna een maand met decap en is in juni pas weer de volgende IVF. Als ik in mei terecht kan en ze ander behandelschema hanteren dan maakt dat dus qua tijd niet veel uit. Ben gewoon even aan het brainstormen, op het moment maken mijn hersenen toch overuren alle scenario's zijn al bedacht.

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lenteà Vandaag het eindgesprek. Ben benieuwd of je er wijzer van wordt. Zal ook wel heavy zijn. Sterkte meis!
    Clowntjeà Ik heb vanmorgen weer negatief getest, maar ook geen bloed meer gezien. Tot denk ik nu dat het toch echt niet gelukt is. Die thuistesten zijn zó gevoelig. DD klinkt mij ook heel positief. Ik denk dat ik ze ook alvast maar ga bellen. Vroeg testen: sommigen hebben 8 dgn na TP al een licht positieve test. Maar 10 dgn na tp zou je zeker iets moeten zien.
    Chessertjeà Nou ik ga DD maar alvast bellen denk ik. Heb niet zo veel vertrouwen meer in het VU, bovendien ben ik in mei/juni toch al door mn cryo’s in het VU heen.
    Snoesà Waarom ben je zo zenuwachtig voor je fotoshoot? Je doet het vast fantastisch. De eerste 10 foto’s zijn meestal niet best, dan moet je even inkomen. Nou, en vanaf dan gaat het gewoon prima. Oefen thuis alvast voor de spiegel hoe je er uit wil zien. Kijk ik bladen wat je mooie poses vindt. En: Schouders naar achteren, rug hol en tit’n naar voren: prachtig! Succes met je sollicitatiegesprek!

Meiden, ik testte vanmorgen negatief. Nog geen bloed. Maar zal ik maar stoppen met de bollen?
    Des te eerder word ik ongesteld en kan ik weer verder…

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ja en DD heeft het korte protocol!
    Lijkt me ook een stuk lekkerder!

Hoe lang is DD rijden voor jou?

12. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Heb het even opgezocht is 1 uur en 10 minuutjes rijden en 120 km. Weet niet het precieze adres dus heb zomaar een adres genomen. Maar is goed te doen.

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Voor ons een uur meer. Maar vanwege de klantvriendelijkheid en het feit dat ze 'verder' zijn en het slapen tijdens de puctie heb ik het er gráág voor over!

14. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Mariac , zat vorige keer met precies hetzelfde dilemma over de bollen. Kan je geen advies geven, heb wel gewoon doorgebruikt tot de datum van het zkh, maar voelde me daar ook rot onder. En bedenk wat is nu 2 daagjes op een mensenleven.

15. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Als je dan toch naar DD gaat kom je bijna langs mijn huis, kunnen we samen gaan. Hahaha, lijkt me wel gezellig. Ben alleen benieuwd of ik in mijn eentje naaar het zkh durf te rijden. Ik rij wel naar Centro in Oberhausen dus zal ik DD ook wel durven.

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Laten we dat dan doen ja!
    van Noord Holland naar DD is best een eind en zo maken we er nog iets gezelligs van. Moeten wel net de FM tegelijk vallen, hihi.

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja ik ga nog een dagje door.
    idd wat is nu 2 dagen op een mensenleven...

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hoi meiden...
    het week-end is zo snel gegaan...en was super gezellig...en voelde me super goed...
    vandaag weer alleen....zuslief is weer weg, en manlief is ook 4 dagen weg voor zijn werk...:(en voel me meteen slechter....futloos en nergens zin in...
    over 3 dagen DE afspraak...en ben eigenlijk nog vrij rustig, maar durf nog niet goed afspraken te maken voor het week-end...maar ja, het is zoals het is, en het komt zoals het moet komen...

Kaaatje...ow, nog lekker meer als een week in de warmte en de zon...heerlijk hoor...is je ongie netjes op tijd gekomen zodat je op vakantie nog met de pogynova kunt beginnen??

Ow jeetje Sloppy....jullie hebben jullie hond weggedaan...moest een tijdje geleden eraan denken, maar ben vergeten het te vragen...
    en ben zo blij voor je dat je nu toch kunt gaan genieten van je
    zwangerschap...

Jeetje Blondje...heb jij even super geshopt....
    idd. altijd leuk als je zullke extreme koopjes vind...
    en ja...het weer was hier zeker zaterdag ook erg mooi....vandaag regent het weer...:x

Chessertje...wat fijn dat je zulk goed nieuws mee brengt vanuit DD...fijn hoor dat de arts er nog vertrouwen in hebt.
    Naar Gent ga je helemaal niet meer??
    Vind het wel belachelijk hoe ze in NL AH echt als een illegaal iets behandelen hoor...
    ow, en wat klinkt dat gezellig van je vogeltjes...

Lente lieverd...vandaag weer al naar school....jeetje, wat is die week snel gegaan...
    maar maar 3 uurtjes toch??
    Hopelijk ben je nog helemaal ZEN...anders ga je nog lekker een uurtje vissen of bodypumpen vandaag...
    ow...en lees nu dat je nog het eindgesprek hebt...hopelijk viel het mee...

Maria...weet dat je dat wat je schrijft van SMS...ik ook al wel eens hebt gedacht...
    dat belletje haat ik ook...een emailtje of idd. SMSje zou ook goed zijn...;)(hihi lees nu dat Lente hetzelfde schrijft)
    ow nee Maria...kom nu je berichtjes tegen...wat balen zeg...en nu is het nog erger van het andere emmietje...
    hoop zo voor je dat Iloon een gouden tip voor je heeft waar het zwart op wit staat.
    jammer genoeg moet idd. wel de bollen blijven gebruiken, maar ja...als de test wit is...weet je ook wel hoelaat het is...

héhé...botervliegje vliegt even voorbij...wat leuk en lief, nog een stille meelezer....hoop dat alles goed met je is....

Iloon, hoe was je week-endje weg??

Snoes...je zult er prachtig uitzien hoor op de fotoshoot...
    ben erg benieuwd naar je column...wat moet ik PBen...mijn email adres ofzo??
    hoop dat ik het niet vergeet...
    en ja...mijn zusje woont in Engeland...dus ik zie haar niet zo vaak....
    was erg gezellig...

Clowntje...krijg weer kippevel van je verhaal...maar wat moet het heerlijk zijn met je dochtertje, vind het trouwens echt een mooi idee van die ring...
    hihi..snap dat brainstormen helemaal...doe ik ook heel erg...
    misschien gewoon DD eens bellen en een eerste gesprek doen....denk niet dat je er dan al aan vast zit...

Zo meiden...volgens mij alles en iedereen weer gehad hé...
    ben vanaf nu weer dagelijks een keertje hier...;)
    dus tot laters en ik houd jullie op de hoogte...

Xje...

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Zo schatjes,
    daar ben ik weer hoor...pfffft was even haasten. Ging zo op in het naar iedereen reageren dat ik prompt vergeten was dat ik weg moest. Nou ja, was nog ruim op tijd.

Zal eerst nog even reageren op Maria, want ik was halverwege mijn verhaal aan haar voordat ik prompt stopte. Wat ik wilde zeggen is dat ik het heel erg raar vind dat ze zomaar een goede emmy weggooien. Ik snap dat dat heel erg veel woede naar boven haalt. Bij mij komt ook een gevoel van onrechtvaardigheid naar boven. Ik zou dd ook een goede keuze vinden. Maar eerste nog effe vijf emmy's ontdooien en afwachten. Hoeveel heb jij er nu nog?

@clowntje 8 jaar is een hele leuk leeftijd ja, dat zie ik wel bij het dochtertje van mijn zus. Ze is nu 9 maar het is echt een leeftijd dat ze nog heerlijk kind zijn maar niet meer totaal afhankelijk van jou. Kun je lekker je eigen gang gaan. En kan ze straks lekker gaan moederen over jullie nieuwe spruit, hihi! Mooi zeg een ring met de as. Zo heb je hem niet alleen in je hart maar heb je ook nog iets tastbaars.

LFN wat fijn dat het een goed weekend was. En dat je nu in een gat valt snap ik. Ik heb het ook een beetje. Moet zoveel regelen en doen en word van het kastje naar de muur gestuurd. Moet daarnaast ook nog belangrijke keuzes maken over mijn werk en elke keer weer naar het ziekenhuis. WOrd er helemaal gestresst en moe van....bah bah bah! Hahaha je lees het al, ik ben ook in een baalbui. Maar jij gaat over twee dagen een hartje zien...daar bid ik gewoon voor.
    Ik zal je mijn column even sturen. Vind het niet zo fijn om hem hier op ZP niet te zetten want de naam van mijn man komt erin voor en die kan ik niet veranderen anders is de clou uit het verhaal. Ik stuur je hem zo even op.

Nu even over de tp. Had zaterdag een echo, was nog niet veel te zien. Vanochtend weer eentje nog steeds niet echt veel te zien. Woensdag weer dus ik verwacht ergens begin volgende week de tp. Dan begint het ellendige wachten weer...

Net ook een sol. gesprek gehad bij de kinderopvang. Was heel erg leuk. Ik ken de mensen die er werken al, dus dat is wel lekker. Kreeg alleen net een discussie met een vrouw daar over de site. Ik had een opmerkingen daarover en dat nam ze me niet in dank af. Kreeg ik net al een mailtje van haar dat ze het niet zo bedoelde....pfffft gelukkig.

Baan zal pas over vier maanden ofzo zijn. Dus op zich wel lekker. Hoop een beetje op na de zomervakantie gna gna....heb ik nog lekker zes weken vakantie! Net met personeelszaken gebeld en zij zijn erg positief over het feit dat ik zelf iets heb gevonden en ze zeiden dat ze mee willen werken aan een detachering. Dan blijf ik onder contract van mijn huidige werkgever (en word dus ook door hen betaald) terwijl ik ander werk ga doen. Nou misschien komt het toch allemaal nog goed.

Ik ben de afgelopen dagen echt bekaf. Slaap steeds al rond tien uur (en da;s niet leuk in het weekend) en nu zou ik wel weer kunnen slapen. Maar dat vind ik niet zo slim want dan slaap ik vanavond niet.

Oh lente, lees dat jij vandaag weer moest werken. Hoe was het?

Dikke x voor jullie allemaal!

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Nou we zitten nu samen in het ziekenhuis aan de leestafel want ik had de tijd verkeerd opgeschreven en we zijn dus bijna een uur te vroeg. En we hadden al beide geen zin en zagen er tegenop en nu dus nog langer wachten. Het hoort erbij en nu kunnen we de assistentes en arts(en) bedanken voor hun goede zorg.

Nikita lijkt me tegen vallen om nu in je uppie te zijn. Gelukkig voel je je rustig. Spannend donderdag voor je.

Chess alles op orde en de papieren binnen inmiddels? Ja, we lopen ongeveer gelijk op met onze cyclus.

Snoes ben benieuwd naar je fotoshot en nog meer naar je column zal vanavond een bp sturen.

Clowntje en Maria ik geef jullie groot gelijk om verder te kijken. Zeker als je het aankan qua tijd en organisatie is het zeker de moeite van het proberen waard. Ben benieuwd! Maar de picknicktafel blijft wel in nederland staan hoor:D die verhuisd niet mee:)

Blondje ik hoop dat het telefoontje alweer voorbij is zodat je weer verder kan. Zal het vandaag aankaarten van de sms, wie weet!

Schoolsoap:
    De aardige directeur en hoofd directeur zeiden beiden niets. Geen blijk van medeleven. Heb tegen collega's gezegd hoe teleurgesteld ik ben (directeur zat 2 plaatsen van mij vandaan en de andere schuin tegenover) maar geen boe of bah van beide heren. Ach, ze kunnen de boom in alletwee. Het lesgeven ging. Eerste uur niets gedaan:D, tweede uur gewerkt en laatste uur is echt uitzitten. Maar nog 1,5 maand en dan is die laatste groep ook klaar. Pffff...gelukkig maar.
    En... de kwaaie directuer toonde juist heel veel begrip en zocht me op om mij sterkte te wensen en toonde echt interesse. Dus waar je het niet van verwacht krijg je het juist.

Vandaag ook een definitieve afspraak met een 1e lijns psycholoog voor 31 maart. Ben benieuwd.

Ga nu bij mijn droomprins zitten.

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina