De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Meiden ik kan even niet op iedereen reageren. Kom een beetje om in de door mijzelf opgelegde afleiding. Iets te veel van het goede....

Ik ren snel weer verder...

Aaarghhh

2. clowntje

clowntje Actief lid

Apr 21, 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    lente, goede actie. Heb je tijdens het gesprek ook nog even je jas aangetrokken voor de koude sfeer.

Super opmerking over die pinquins, gelukkig is je humor nog in stand. Maar nu moet je dus nog even 14 uur per week werken tot het gesprek met de BA en psycholoog.

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodevening Lady's!!!:D

Zo, weer tijd om hier even te schrijven! Gisteren de schoonheidsbehandeling was bij mijn schoonzusje dus daar nog ff een bakkie blijven drinken. Krijg dan een gezichtsbehandeling en de kruidenstempelmassage ipv gewone massage, is echt ontspannend heb ook al een keer een gehele lichaamsmassage met kruidenstempels gehad. De kruidenstempels zijn warme kruidenbundels waarmee ze masseert, is goed voor het afvoeren van afvalstoffen, voor je huid en geeft je energie. Aanrader!;) En mijn werkbrauwen zijn ook weer mooi geplukt.

Lfn; Wat spannend voor jou nu, ben zo benieuwd en hoop zo voor je dat alles goed is en je nu lekker kan gaan genieten! Zelfgebakken frietjes zijn idd heerlijk, wij eten dit meestal op zondag en vriendlief haalt ze bij een aardappelboer en schilt de aardappels zelf, echt lekker! En je man al in je armen kunnen sluiten inmiddels?:)

Lente; Hey sportmaatje!:) Dat is ook best pittig he pilates? Ik ga zo weer lekker body pumpen!:) Fijn dat je ruzietje is bijgelegd, het hoort er ook wel bij in deze moeilijke periode dat je wel eens wat eerder op je teentje getrapt bent en woorden hebt, ook hier is dat het geval. En helemaal eens, De Picknicktafel is echt TOP!!:D Ben er ook iedere keer zo blij van hoeveel steun ik er hier krijg maar ook om te zien hoeveel steun iedereen elkaar hier geeft.

Clowntje; Wat fijn om te horen dat de test positief is!!;) Idd nog een weg te gaan maar het begin is er, hopelijk kun je toch een beetje genieten. Krijg jij ook een bloedtest?

Snoes; Jij was er lekker vroeg bij, knap hoor! Ging het hardlopen goed vandaag? Nog bericht gehad nav bloed prikken? Je vraag over sporten, ik heb toevallig de vorige keer na de tp die week niet gesport omdat ik verjaardagen had en de sportschool dicht was ivm carnaval, maar de keer daar voor ben ik wel gewoon gaan sporten. Heb dit zowel aan mijn arts als bij de tp in het andere ziekenhuis gevraagd, en zie zeggen dat het absoluut gewoon kan en het gewoon goed is je leven te blijven leven als normaal. Wel zei mijn arts dat ze tijdens behandelingen 3x sporten per week voldoende vindt. Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je prettig bij voelt, en als je lichaam gewend is om te sporten is het ook al heel anders dan als dat niet zo is.

Chessertje; alweer wat vrolijker meid? En anders maar lekker een dagje chagerijnen hoor moet kunnen!;)

MariaC; Balen voor, dikke knuffel meid!

X Blondje

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Blondje wat zalig toch zo'n kruidenstempelmassage. En je wenkbrauwen zijn ook weer netjes dus, je kan weer voor de dag komen :).

MariaC geeft niet hoor, het is al gezellig als je af en toe langs komt.

Lente wat een verhaal weer van de schoolsoap. Klinkt als een akelig mens. Was de paté gesmaakt?

Clowntje wat een gedoe met die frituurpan. Wij hebben dat ding al jaren geleden de kelder in gemikt.

Verder weinig te melden. Kwam sjaggerijnig uit het werk. Ik kreeg een klote e-mail van iemand, zo eentje met overal uitroeptekens en hoofdletters. Grrrrrr.

Verder alles goed hoor :)

Groetjes
    Jolanda

5. clowntje

clowntje Actief lid

Apr 21, 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Jammer nog geen bericht van LFN.

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam ook al kijken voor een berichtje van Lfn. Hoop heel erg dat het geen slecht teken is dat ze nog niet geschreven heeft. Duim, duim, duim, duim...

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Ook ik kom even snel kijken om te lezen hoe het gisteren met je is gegaan Nikita. Hopelijk was alles in orde zo niet dan geef ik je alvast een hele stevige knuffel en weet dat we er voor je zijn.
    Maar wie weet lig je lekker bij te komen van de vermoeiende dag gisteren en is alles goed met de baby. Poeh, ik wou dat ik al wist hoe of wat.

Tot vanmiddag,
    xxx
    Lente

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    here the same!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kom ook ff kijken voor nikita.

Ik hoop zo dat ze het heerlijk hebben kunnen vieren!

10. Chessertje

Ik maak me ook zorgen om La Femme, ik hoop zo dat alles goed is. Denk aan je.

Jolanda

11. clowntje

clowntje Actief lid

Apr 21, 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ik hoop ook echt dat alles goed is bij La Femme, en dat ze inderdaad lekker aan het uitslapen is met haar mannetje.

Ik ga nu weer even goed nieuws in de groep gooien want ik heb vanmorgen getest en weer een tweede streepje. Ben dus zwanger. Volgende week zkh bellen.

Chess, hoe is het met je sjaggie bui. Heb ook de pesthekel aan mails met hoofdletters ed. Komt misschien zo agressief en schreeuwerig over. Heb ook een hekel aan discussies met mensen die dan steeds harder gaan praten. Het is niet zo dat als je schreeuwt je gelijk hebt.

Zo nu even posten en kijken of er al een berichtje is.

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    ow meiden...
    sorry, dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten...
    we waren gister pas tegen 20h thuis, en moesten nog eten en alles.
    was ook echt op van het rijden en de spanning, dus we lagen al om 21.30 in bed...
    en jammer genoeg gaat de spanning nog door, en ik snap er de ballen niet meer van...:(

kwam binnen, en de FA zegt dus dat ik 7 weken ben, want zij rekent ook vanaf de TP...raar maar waar...dat het beebje vandaag tussen de 6 en 10 mm moet zijn, en dat als we mazzel hebben, we een hartje kunnen zien.
    leg haar nog uit dat ik misschien een drupje bloed ben verloren 's ochtends...dus het eerste wat ze op de stoel doet is dat nakijken, en gelukkig was het loos alarm...er was geen bloed te bekennen...
    toen de echostaaf erin, en we zagen heel vlug weer het beebje, dat nu 6.5 mm is ( dus in de afgelopen week 2 mm gegroeid), maar ze zag ook meteen dat er nog geen hartje te zien was.
    ik schiet dus al in paniek...maar ze legt verder uit, dat alles er nog goed uitziet...beebje is wel aan de kleine kant, maar in principe groot genoeg, en omdat het echoapparaat me ook nog eens een paar dagen terugzet (heb het niet gezien, maar schat dus ergens 6,5 wk ofzo) tipt ze op late innesteling...
    nou dat kan dus nooit zijn, aangezien ik mega vroeg knal positief teste...

nou meiden, jullie snappen denk ik wel dat ik de hoop heel erg aan het verliezen ben, en moet volgende week terug voor nog een echo...dan is het echt erop of eronder...en moet de kleine wel een behoorlijk groeispurt hebben gemaakt.

mijn moeder belde gister nog op, en probeerde me een beetje gerust te stellen doot de vertellen dat zij het altijd rustig aan moest doen van de dokters, omdat ik tijdens de hele zwangerschap een groeiachterstand had, (en ben toch goed ter wereld gekomen;))
    maar volgens mij geld dit nog niet zo vroeg in de zwangerschap.

@Clowntje...meid...thx voor de info, maar ik snap het nog niet helemaal...:(zou je het een beetje meer uit kunnen leggen??
    is het erfelijkheidsonderzoek alleen een botonderzoek?? of is het botonderzoek wat ze bij jullie hebben gedaan??
    heb mezelf er eerlijk gezegd nog niet in verdiept...weer alleen dat je volgens mij in NL na 3 mk's dus een onderzoek kunt krijgen.

@Lente...jeetje meid...zit met verbazing je verhaal te lezen(maar je beschrijft het wel leuk zeg...moest erom lachen, misschien is een column schrijven ook iets voor jouw)...ongeloofelijk zeg hoe mensen een verkeerd beeld van zichzelf kunnen hebben...
    volgens mij was je geweldig in het gesprek, maar zoals ik het lees is het nog niet opgelost hé...in april na het gesprek met de psycholoog gaat het weer verder...

@MariaC...afleiding is goed...houden zo...;)

@Blondje...zozo, klinkt alsof je er weer fris en fruitig uitziet...;)

@Chesser...vandaag je zonnige ik weer gevonden...zulke mailtjes zijn ook echt klote...het liefst wordt ik nog altijd persoonlijk aangesproken...op mailtjes kun je gewoon niet goed reageren...

@hihi Sloppy...jij ziet nu dat ik het ego-gedeelte gewoon heb gecopypastet...;)
    sorry, maar het is ook zo'n verhaal...

ow lieve meiden...vind het echt super lief hier te komen en zoveel berichtjes van jullie te lezen...dat doet zo goed...en iedereen die internetforums maar stom vind heeft gewoon nog nooit aan de picknicktafel en ZP gezeten...vind het hier gewoon TOPPIE...:D
    dikke kus voor jullie allemaal....

13. Iloon09

Iloon09 Actief lid

Oct 22, 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds,

Even snel vanaf m'n telefoon...
    Was zo benieuwd if er al bericht van LFN was...net als iedereen zie ik!

Jeetje LFN, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld!!
    We gaan uit van het positieve en hopen op een mooie hartslag en groeispurt volgende week!!! Hele dikke knuffel!!!

Van het weekend ga ik uitgebreid reageren meiden!
    Nu weer druk verder op m'n werk!

xxx

14. clowntje

clowntje Actief lid

Apr 21, 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lfn, wat ben ik blij iets van jouw te horen. We moeten dus met zijn allen dus nog net iets harder duimen. Denk dat het verhaal van je moeder wel degelijk iets zegt. Als jij natuurlijk in het begin het ook erg rustig aan deed met groeien, blijft er een groei-achterstand de hele zwangerschap. Vroeger gingen ze natuurlijk wat later meten.

Ik heb je vraag verkeerd begrepen, ik heb niet 3 keer een miskraam gehad maar 2 keer. Mijn laatste zwangerschap duurde 24 weken en tellen ze dan niet als miskraam en ik dacht dat je het daar over had, ons zoontje had een ernstige botafwijking.

15. clowntje

clowntje Actief lid

Apr 21, 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lfn, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het super vindt dat je ook nog aan alle andere denkt terwijl je in je hoofd ook vast met andere dingen bezig bent. Maar er zijn erg veel positieve punten:

Kindje is in 6 dagen 2 mm gegroeid, dus van 4.5 naar 6,5.
    Hij of zij ligt qua groei goed binnen de marge;
    Er is geen bloed te zien;

16. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Clowntje....nu snap ik je verhaal...bedankt voor de uitleg...
    en vind het erg lief van je wat je schrijft...♥

Iloon, ook lief jouw reactie...♥

je leest toch wel wondertjes op het net, vond ergens op een forum dit:

'Houd er rekening mee dat je vanaf ongeveer 7 weken een hartje kan ZIEN kloppen. Niet veel eerder. Mij werd verteld dat bij de echo van mijn 1e zw (6w5d) het vruchtje was overleden. Geen zichtbare hartactie. Vier dagen later (7w2d) was het een prachtig vruchtje, mooi gegroeid en een prachtig hartje. Zo zie je maar. Bij 4 wewken zw is het nog zo ongelooflijk klein, dat is bijna tot niet te zien. In korte tijd groeit het ongelooflijk snel. Ik snap dat je heel erg van je roze wolk afgevallen bent, maar houd vol. Echt even geduld. Zorg goed voor jezelf, dat is het enige wat je kan doen. succes Maaike 38 weken zw van de 2e'

17. Chessertje

La Femme, ik ben blij van je te horen. Wel jammer dat er nog geen hartje te zien was. Maar het kan nog steeds he en ik blijf heel hard voor je duimen. Maar ik kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit hoor. Dikke knuffel voor jou, in zoveel spanning moet je zitten, niet leuk.

Hier nog steeds sjagg. Denk dat morgen de ongi komt, vandaag last in m'n linker bil en heb alvast een pijnstiller geslikt, bij endo helpt pijnstilling het beste als je de erge pijn voor bent zeg maar. Dus alles is onder controle.

Groetjes
    Jolanda

18. clowntje

clowntje Actief lid

Apr 21, 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Chess, hopelijk helpen de medicijnen een beetje en volgende keer ga je rond deze tijd naar DD voor je medicijnen ed. dus dit is waarschijnlijk de een na laatste keer.

Snoes, ben helemaal vergeten dat je vandaag de fotoshoot hebt, sorry. Veel succes en heb je al staan oefenen voor de spiegel?

19. lente67

lente67 Niet meer actief

O nikita wat ben ik blij van je te lezen. Het komt goed hoor! Stuur positieve gevoelens en extra groeikracht naar je kleine hummeltje. En wat fijn dat je zo'n lieve reaktie hebt gevonden/gehad (sorry is me even niet helemaal duidelijk) van Maaike, toch iets van geruststelling hoop ik. Pfff.... nog even afwachten dus.
    Hahaha mijn column is hier met vaste lezeressen. Maar wie weet ga ik ooit nog schrijven. Wil nog steeds een studie psychologie gaan doen met als proefschrift de gevolgen van mmm (als dat er nog niet is). Sta er gelukkig nu boven en ga binnenkort solliciteren. De leerlingen missen me die nog geen les van mij hebben dus dat zegt genoeg.

Clowntje Super je test. Gefeliciteerd nogmaals.

Chess wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. *trekt even gekke bekken naar Chess om een glimlachje op je gezicht te toveren* en hopelijk ben je op tijd met de pijnstiller.

Snoes suc6 vandaag! Je staat er vast fantastisch op!

Iloon fijn dat je er bent!

Kaatje hoe gaat het met je? Nog maar een paar daagjes voor jou helaas maar gelukkig voor ons ; )

Goed nieuws, mijn droomprins kan misschien een baan in de dagdienst krijgen. De functie moet zsm ingevuld worden en ik hoop dat hij het wordt. Wat zullen we dan weer veel tijd samen hebben en niet zoals nu dat hij het hele weekend moet werken.

Zo ga weer lekker een bammetje eten.

xxx
    Lente

20. lente67

lente67 Niet meer actief

O blondje, hoe was het vandaag in het ziekenhuis! Je moest toch komen of vergis ik me nou een week?
    Ben benieuwd!

xxx
    Lente

Share This Page