Hey meiden, Even een berichtje vanaf telefoon vanuit de auto, zijn opweg voor naar weert voor een weekend weg met vrienden, bepakt en wel. Hebben er zin in! Lfn; wat goed van je te horen, helaas nog geen einde aan de onzekerheid voor jullie. Heb er geen ervaring mee of verstand van, maar t klinkt alsof t allemaal nog goed zit, alleen neemt niet weg dat t heel spannend blijft! Hele dikke knuffel meid en ik blijf duimen. Chesser; hopelijk valt t mee met de pijn van je ongi. Lekker van t weekend genieten. Clowntje; top dat je weer positief hebt getest vandaag!!! Geniet van t goede nieuws! Snoes; succes met de fotoshoot! Voel je je al fitter? Lente; dag vrouwke, hoe is t met jou? Weer lekker aan de sport t weekend? Gisteren voorproefje gehad van de rugspieren nieuwe pump, heel heftig, zwaarste ever, en dit is pump 77! Net bij t zh geweest, en erg prettig gesprek gehad met onze eigen arts. Ze keek meteen uitwendig met echo apparaat en zag een follikel aan t groeien, inwendig ook Bms gekeken alles ziet er weer perfect uit, zondag pregnyl en volg wk zaterdag tp!! verder nog gevraagd naar de opmerking van Ass. over kijkoperatie, dit ging dus over om te kijken hoe mijn organen etc zitten omdat links eierstok onvindbaar is en rechts zo hoog, dit staat los van Icsi maar wel n keer goed te kijken, na behandelingen. Verder gevraagd naar mochten er 2 goed ontdooien, hebben nog 3x2 cryo's. Afgesproken dat we er dan 2 terug krijg, ondanks leeftijd en alles helemaal goed. Ze zei ook dat ze juist omdat alle omstandigheden perfect zijn en er na 3 tps nog geen zwangerschap is die 2 wel meer kans kan bieden. Ook vond ze dat de teleurstelling voor mij juist groot kan zijn omdat we iedere keer te horen krijgen dat t allemaal goed is en daardoor de hoop groot is. Ze heeft nagedacht over welke extra ondersteuning nog zou kunnen, maat eigenlijk is t al optimaal, als alleen dat utro nog iets zou kunnen toevoegen. Dit ga ik dis bij deze tp gebruiken, baad het niet dan schaat het niet. Ben er helemaal blij van dit gesprek. Trouwens zelfde lieve dame die lente maandag heeft gesproken. Fijn weekend!!!! Xxx Blondje
Goed nieuws blondje, 26 maart is dus de dag, zit je met Snoes op het wachtbankje. Wel fijn dat je een goed gevoel bij die arts hebt. En een tp van 2 geeft toch meer kansen. Fijn weekend allemaal
Lieve LFN wat spannend zeg, maar ik sluit me aan bij degene die zei dat een groeiachterstand ook nu al kan. Dat had ik me in de auto terug van de shoot al bedacht. Had nl tussendoor zp al gecheckt of er al nieuws van je was en nu lees ik dat iemand anders dat ook al tegen je zegt! Zet hem op meissie, knuf vanuit hier. @blondje wat fijn dat je er twee kunt krijgen. Wat een geruststelling moet dat zijn. En we zitten samen op de wachtbank. Dat vind ik wel fijn! Fijn weekend in Weert, geniet ervan! @clowntje: lieve schat, van harte met je zwangerschap! Echt fijn voor jullie. Ik hoop echt dat het deze keer helemaal goed mag gaan! @lente wat heb je het gesprek weer goed gedaan meis! Wauw...je weet wat je wilt en je hebt zo te horen jezelf goed in de hand gehouden! Chapeau! @ maria joehoe, doe je een beetje rustig madameke...afleiding zoeken is goed, maar je moet je zelf niet voorbij rennen hè? Hihi, zegt de mevrouw die altijd van hot naar her rent. @ kaaat wanneer ben je weer hier? @chessertje ow ja, pijn aan je bil, dat heb jij altijd...balen hoor! Heel veel sterkte. Kruik erop en op de bank... @de rest Ik heb net de ogen uit mijn kop gejankt. Vind het heel erg, maar was helemaal overstuur. Kreeg net een mailtje van mijn zusje. Vijf weken zwanger...au au au! Nu komen de waterlanders weer. Had al eerder gevraagd of ze het me niet persoonlijk wilde vertellen als het zover was, maar per sms of mail. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb, want ik begon echt meteen te brullen en te roepen dat het niet eerlijk was (krijgen we die discussie weer, het voelt gewoon oneerlijk ) Ik word tante, maar wil moeder worden. Ik heb trouwens woensdag terugplaatsing. Weet niet of ik dat al verteld had. Ik heb knallende koppijn maar mag niets nemen behalve paracetamol en daar ben ik allergisch voor... Sorry lieverdjes, gaat wel heel veel over mijzelf... Oh, fotoshoot was super. Heb wel honderd keer gehoord dat ik mooie ogen had. En er was een styliste, maar mocht mijn eigen kleding aanhouden omdat dat zo goed stond. *trots* Nou ik stop er weer mee...Lieve schattekes, fijne avond! X
wow Iloon wat zie ik nou op Hyves? Nieuwe tattoo? Leuk! Enne jij hebt wel een heeeeele mooie bob hoor, ik heb van dat stomme slierterige peenhaar...*jaloers*
tring...staat er zo'n bokkelul van OXXIO voor de deur. Heb hem zo weer dichtgeknald! Heb wel andere dingen aan mijn hoofd (lees:hoofdpijn) dan mijn energierekening! Stelletjes associale eikels!!! *gaat nu snel even opruimen, kan ik mijn negatieve energie omzetten in iets positiefs*
Snoesje...ook voor jou even een heeeeeeeele dikke knuffel!!! Kan me zo goed voorstellen dat je zo reageert op de zwangerschap van je zus....ik hoop zo dat je haar snel volgt en jullie samen kunnen zwangeren mop! Bedankt voor je complimentjes over mn bob en mn tattoo!!! Lief! Maar ik heb jouw bobje ook gezien hoor en vind het je onwijs leuk staan! Later meer reacties! KNuffel voor iedereen! xxx
Blondje wow dat is al snel dat je weer een TP krijgt, wat fijn dat je er dan 2 kan krijgen. Lieve Snoes leuk voor je zus maar ik begrijp goed dat je hard moest huilen. Hopelijk dit keer een geslaagde TP met een kleefbeeb. Whahahhahhaa ja erg he die energieverkopers. Iloon ook een bob, hee, ik ga straks even kijken op Hyves. Haha Lente ik heb wel moeten lachen om jouw gekke bekken trekken hoor. Wat fijn dat je man misschien een baan in de dagdienst kan krijgen. Oja ik heb de brief van DD binnen omtrent de kosten en het behandelplan. Er staat in dat de dosering van medicamenten wordt aangepast en men het 'antagonistenprotokoll' wil toepassen. Ik heb wat zitten googelen wat dat inhoud en wat ik er van begrijp is dat de cyclus niet wordt onderdrukt dus geen decapeptyl. Groetjes Jolanda
Heee meiden, Wat was het weer gezellig druk aan de picknicktafel gisteren en vandaag is een zalige zonnige dag dus heerlijk om buiten te zijn. Sportmaatje veel plezier in Weert, je hebt in ieder geval schitterend weer Super is onze arts, was er ook heel blij mee. En al snel een tp en gelukkig mogen ze samen en krijg je extra ondersteuning. Fijn hoor! We gaan zo fitnessen en morgen Bodypump. Ben benieuwd. Klinkt in ieder geval heftig met die rugspieren Snoes meid wat zwaar voor je dat berichtje van je zusje. Hopelijk is het geluk binnenkort aan jou zijde. Dikke knuffel. En dan ongevraagd aan de deur staan :x als je een bezem had gehad had je zo zo weggejaagd Wat leuk dat die fotoshoot zo geslaagd was Het was een dag van ups en downs zo te lezen. En.... kijgen we de foto's ook nog te zien? Chess wat fijn dat je nu weet hoe of wat. Viel het mee of tegen qua financieen en moet je nu alles voorschieten of kruist het elkaar. Iloon wat stoer die tattoo met super bob erboven. Hij is heel mooi gezet Maria ren jezelf niet voorbij anders raak je jezelf kwijt. Af en toe pauzeren voor een kopje thee aan de picknicktafel Nikita hopelijk schijnt de zon bij jou net zo lekker als hier Zo meiden ik ga mijn spullen bij elkaar rapen en richting sportschool. xxx Lente
Goedemorgen, ja hoor...... vandaag ongi. Ik wist het.... Lente, ik moet het nu naar de verzekering gaan sturen en dan krijg ik bericht wat ze vergoeden. Fijne dag allemaal, hopelijk komt de zon straks door. Groetjes Jolanda
Ha Chess, hier ook vanochtend meteen roze bij het afvegen. En....schijnt de zon bij jullie inmiddels ook volop Hier net ruim een half uur gezocht naar zo'n stomme wasbol voor in de wasmachine:x Net zoals sokken verdwijnen deze dingen bij mij ook op miraculeuze wijze. Ik ging steeds harder stampend door mijn huis. Maar gelukkig er lag er nog 1 in de schuur maar waar die andere 2 krengen zijn gebleven is mij een raadsel Ben er gewoon opgefokt van, zonde van mijn tijd. Ga nu ff lekker in de zon zitten en dan moet ik eigenlijk mijn woonkamer en keuken een flinke poetsbeurt geven. *op zoek naar rust...* xxx Lente
*stuurt een heleboel rust richting lente, maar de wind waait niet hard genoeg, dus kan effe duren* Aaah balen chesser. Ongesteld zijn/worden blijft k*t (letterlijk en figuurlijk) Ik heb lekker het beddengoed buiten hangen en deur open. Manlief gaat zo voor me koken, had een weddenschap gewonnen, dus vandaar Oh en ook tussendoor nog even een autootje gekocht. Heb zo gelachen...we gingen een proefrit maken in een ford ka. Een schakelauto. Tegenwoordig hebben wij een automaat en wat bleek: manlief kon helemaal niet meer schakelen. Hij kreeg de auto niet vooruit. Zijn conclusie: hij doet het niet, wat een k-auto. Die wil ik niet. Ik stap in, start de moter en rijd vloeiend weg. Hahahahaha wie kan er nou beter rijden?!? Maar uiteindelijk hebben we hem wel genomen. Zo kan manlief het eerste jaar op zijn werk komen. Nou meiden, ik ga weer even verder, was een lampenkap aan het bekleden voor de babykamer van een vriendin. X
Ha meiden, Je rust is aangekomen hoor Snoes Lekker in de tuin gezeten en de krant en een deel de Linda gelezen en naar de vogeltjes geluisterd die mooi aan het zingen waren. Mijn agressie kwijt geraakt door flessen in de glasbak te gooien en zojuist een eerste open sollicitatie de mail uitgedaan. Ga zo de kamer stofzuigen en de afwas doen en daarna een vegetarische rijstschotel maken Wat leuk een ford K en lachen dat je man hem niet aan de praat kreeg en jij lekker wel Wat voor lekkers gaat hij voor je maken? Iedereen is zeker lekker buiten aan het genieten groot gelijk meiden xxx Lente
@lente: ow heerlijk hè dat zonnetje. Eindelijk Lente! Ik houd de knoppen dan de bomen nauwlettend in de gaten en jawel: groen! Ik dacht dat het nooit meer zou komen. Manlief gaat een pasta van Jamie Oliver maken...ik plof nu op de bank! Afleveringetje Mcleods Daughters kijken. Wij zijn vanmiddag lekker naar de landwinkel geweest. Verse yoghurt en karnemelk gehaald. Heerlijk! Nadat het hardlopen een hele tijd matig ging heb ik nu zes km gelopen. Helemaal trots! Ik hoop dat iedereen een beetje genoten heeft van het mooie warme weer. En dat het ook goed gaat met de zwangeren onder ons... Ik heb nagedacht over mijn zusje. Zij is waarschijnlijk de enige die zo dicht bij me staat die nog een kindje gaat krijgen. Ik denk dat ik haar ga vragen of ze me extra bij de zwangerschap wilt betrekken. Dus of ik vaak mee mag naar de gyn, of ik mag helpen met de babykamer. Of ik kleertjes mag helpen wassen enz enz. Maar ik vind dat ook wel spannend. Stel dat ik het niet kan omdat ik het te emo vind. Aan de andere kant is het wel mijn enige kans om het van dicht bij mee te maken. Natuurlijk hoop ik liever moeder te worden, maar dat zit er misschien wel helemaal niet in, dan heb ik toch alles een beetje mee mogen maken als tante zijnde. Ik denk er nog over na hoor, vind het wel een mooie gedachte...En door dat alles heen kan ik het misschien wel een plekje geven. Wij zijn trouwens al helemaal aan het nadenken over een leven zonder kinderen. Laatst een lijstje gemaakt van reizen die we willen maken, vandaag zagen we een coole cabrio rijden die we dan wel willen en ik kijk op Funda al naar huisjes in de binnenstad... Misschien is het wel een bescherming, vind het hele gebeuren maar onvoorspelbaar. De ene keer vind ik het prima, de andere keer huil ik de ogen uit mijn kop en is het of er iemand met een mes in mijn hart steekt. Maf gebeuren de mmm. Zo nu ben ik weg hoor...anders denken jullie dat ik niets anders doe dan op ZP zitten en da's nie zo hoor! X
blèh meiden, wat heb ik een baaldag vandaag....voel me zo beroerd...en volgens mij zijn mijn boobs weer gegroeid....ze deden gister zo ontiegelijk zeer...misschien een nieuws HCG boost....hoop het zo.... heb ook wel een beetje keelpijn, en moet wat hoesten, maar daar ben ik normaal gezien nooit misselijk bij... vandaag zijn we ook stiekem in een babywinkel gaan kijken...voor een eerste indruk...we dachten van...nog zijn we zwanger, dus mag het ook...was wel leuk...hopelijk heeft het kleintje meegekeken, en wil nu graag geboren worden... Ow jee Chessertje...de ongie staat voor de deur, en dat in het week-end...niet leuk... Lente....nee, volgens mij is die reactie niet van Maaike...heb het van een heel ander forum....af en toe kom je verhalen tegen van meiden die bij 7 weken geen hartje hadden, en het toch goed gekomen is...maar de meeste lopen verkeerd af... en ik vind dat de FA me daar toch wel ietsje beter op had voor kunnen bereiden...maar ze heeft niks gezegd...alleen maar afwachten tot volgende week donderdag... wanneer weet je of je prins naar de dagdienst kan?? ow ja...vervelend als je iets kwijt bent...zoeken is zonde van je tijd...ben je weer ZEN?? volgens mij wel...daar ben je nl. erg goed in... Blondje...wat fijn dat ja dokter zo lief en begripvol is...en volgende week al TP...super hoor...misschien doet de Utro. idd wel iets extra's...en evt. 2 laten TPen...dan stijgen in ieder geval de kansen een beetje... Snoes en Blondje dus binnenkort samen op de wachtbank... Snoes...ja...het was mijn moeder die het met vertelde van de groeiachterstand....al maten ze bij haar natuurlijk pas veel later in de zwangerschap... wil donderdag zeker even navragen...moet 2 lijstjes maken met vragen....eentje voor bij goed nieuws, en eentje voor bij slecht nieuws... ow lieverd...maar wat een baal nieuws van je zus...kan me zo voorstellen dat je dat aan het janken maakt...en laat dat er maar allemaal uit... lieverd hoop dat je snel samen zwanger kunt zijn... en dat andere wat je schrijft...om je zus te vragen of ze je evt. meer wil betrekken vind ik wel dapper hoor...maar de moed nog niet opgeven...al weet ik hoe moeilijk het is... soms denk ik ook al wel eens stiekem aan een leven zonder kinderen...maar vind het eng...ben altijd van kinderen uitgegaan, en moet nog erg aan het idee wennen... en ben stiekem ook benieuwd naar de foto van je shoot... ow, en wat leuk een nieuws auto'tje...goed gedaan hoor...dat wegrijden...hoe reageerde manlief?? en 6 km, hardlopen....je bent goed bezig hoor... Iloon...ga nu even op Hyves kijken... zo dat was het volgens mij weer...het was druk hier gister.... ga maar weer op de bank hangen, want hier kookt mannetje dadelijk ook... heb helemaal geen zin in niks, en aan koken moet ik nu niet denken... meiden...willen jullie een paketje met sandwichspread, bitterballen en goulash kroketten sturen...daar heb zo'n zin in...en die kun je hier niet kopen....
Lente, ohhh vervelend, jij ook ongi. Heb je de rust al gevonden na het zoeken van die stomme wasbol? Snoes ik vind het heel erg dapper van je dat je je zus wilt vragen jou bij haar zwangerschap te betrekken. Als het toch te moeilijk voor je gaat worden kun je jezelf altijd alsnog wat terugtrekken toch? La Femme, ik hoop zo dat je beebje gewoon nog doorgroeit en inmiddels het hartje is gaan kloppen. Ik vind het zo erg voor je dat je nu weer een week moet wachten. Slopend. Ik hoop dat je voldoende afleiding kunt vinden. Hoe is je man er onder? Groetjes Jolanda
Ha meiden, Snoes wat ben jij toch dapper Zo jank je je ogen uit je kop (sorry dat ik het zo plastisch zeg) om een dag later de mooie kant van je zusje haar zwangerschap te kunnen zien. Ik denk dat het een hele bijzondere band kan geven tussen jou, je zus en het toekomstige neefje/nichtje. Heeeel mooi Mijn broer kreeg zijn eerste kindje vlak na mijn moeders overlijden en tijdens de laatste 3 maanden van mijn man zijn ziekbed en hij belde mij als eerste om midden in de nacht te vertellen dat hij vader was geworden. 'Kijk, krijg er zelfs nu nog tranen van ontroering van" zo bijzonder en speciaal vond ik het. Wij waren namelijk als laatste twee van de 8 samen nog thuiswonend en hebben een speciale band. Ik ben ook zijn peettante en hou heel veel van het ventje. Mijn broer belde vandaag toevallig dat ze woensdag langs komen Dus als je het aankan zeker doen en je kan het ook per fase bekijken. Wow, 6 km hard gelopen en straks een lekkere past Mooi idd. al het groen en de knoppen. Zelf kijk ik de bloemen uit de bollen Nikita je kan het ook zien dat de baby een flinke groeispurt aan het maken is ten koste van mama's welzijn. Wie weet voel je je dan minder onpasselijk bij het idee ook al is het balen als je je niet lekker voelt. Spannend baby-shopping. Hoop zo dat je binnenkort je eerste spulletjes mag gaan kopen en ik wil ze graag zien hoor. Zoals ik al eerder zei jullie kinderen worden mijn forumpleegkindjes Als je je adres pb-t wil ik wel een pot sandwichspread je kant op sturen hoor Kroketten en bitterballen wordt wat lastiger helaas Zo, heb ff een cup a soepje achter over geslagen want had ineens honger. Schrok ook dat het vanmiddag ineens 6 uur was Dus dat stofzuigen komt morgen en de afwas is gedaan alleen moet zo nog gaan koken maar ik heb er trek in dus dat komt goed. Lekker een lingens blond erbij Voel me sinds vanmiddag stukken vrolijker Wat kan de zon toch veel met een mens doen xxx Lente *duwt zichzelf richting keuken....alweer*
Ha Chess, mijn rust en energie is helemaal terug en heb mtv op staan en zit te swingen in mijn stoel. Gelukkig heb ik geen last van mijn ongi en nu ik weet hoe of wat komt het gek genoeg ook niet hard aan. Het hoort erbij zeg maar. De stress van:"zou het dit keer....?" is gelukkig voor en heel groot deel naar de achtergrond verschoven. Voor jou hopelijk nog 1 keer ongi en dan ook een knal positieve test. Gun het je zo (iedereen hier trouwens) Zo en nu schop ik mezelf naar de keuken want dat duwen helpt niet ; )
Goedemorgen allemaal, de zon schijnt alweer naar binnen . Ik ga nu eerst die klote belasting doen bah echt geen zin in maar ja, 1 april komt steeds dichterbij ..... Daarna lekker naar buiten en van de zon genieten. Nou wat kan je jezelf daar een stuk beter door voelen he. Lente gelukkig heb je weinig last van je ongi, gisteren had ik wel last maar ik klaag niet hoor want het stelt niets voor met de pijnen die ik heb gehad. Wat een mooi verhaal over je neefje. Fijne dag iedereen. Groetjes Jolanda