Heee.. Oow wat leuk een zomerbruiloft.. Ook al zo spannend.. Hoe ben je gevraagd, als ik vragen mag.? Nikita wat ben je druk.. Heel goed hoor alles om de dagen snel te laten gaan..
Hee Super woman, mijn aanzoek kan je terugvinden bij foto's op hyves Was erg romantisch en een grote verrassing toen ik om de hoek kwam fietsen. Welterusten voor straks, xxx Lente
Goedemorgen! Mooi plaatje Lente. Dat rood knalt er echt uit! @lfn maakt niets uit dat je deze x niet op iedereen reageert. Dat doe je normaal gesproken zo trouw @ego volgens mij heb ik hier mijn eisprong. Joepie, alles doet het nog gewoon. Oh, wat zou het leuk zijn als het nu raak is (met normaal klussen) zonder IVF. Ach, die hoop heb ik zo vaak tevergeefs gehad. Daar hoop ik nu maar niet meer op. Hoe zou het trouwens met Vlinder zijn? *joehoe, vlinder hoor je ons? Hoe gaat het?* @kaaat oh, wanneer moest je nou testen? Vergeet het steeds en kom niet meer zo vaak in het andere topic...*schaam schaam*
Goedemorgen allemaal!!! Hoe is het hier? Hier is het koud!!! OOOooh echt niet leuk meer.... Ik moet hier nog heel wat doen voor de kerst... pfff... Huis nog aan kant maken... kerstboom moet er nog in en nog versiert... de rest nog... oooh zucht...!!! Gelukkig heb ik vandaag en morgen wel redelijk vrij staan.. dus ik moet mezelf nog even bij mijn lurven grijpen om eens aan de slag te gaan... Weten jullie wat... Ik zal eens even een engelenkaart voor de picknicktafel gaan trekken en daarna ga ik even een rondje met Nala doen, want ze is gek op de sneeuw Hyves/facebook Ik heb ook hyves en facebook... Voor degenen die mij willen toevoegen... stuur me even een pb-tje... Gezellig... Kerstkaartjes Verder niemand die een kerstkaartje van ons wil ontvangen???? De Engelenkaart Een mooiere kaart hadden we niet kunnen krijgen meiden: Serephina... Zij is de engel van de familie. En ze geeft aan dat er een gelukkige verandering of uitbreiding van je gezin op komst is. Zou dat niet fantastisch zijn als dat voor ons allemaal zou gelden???? Ik ben trouwens ook weer begonnen met pendelen hier op het forum... zalig om te doen...
Als je vriendjes met mij wilt worden op hyves/ facebook kun je me een pb'tje sturen! @Pink ik wil best een kaartje, maar ik stuur zelf nooit kaartjes... Je bent wel een heel lief forumdinnetje hoor dat je ons kaartjes wilt sturen! @myself *geeft zichzelf een schop onder haar kont om de keuken eens flink te poetsen, au!*
Snoes... Stuur maar gewoon pb-tje met je adres... Ik vind het leuk om kerstkaartjes te sturen..dus geen probleem... (al is krijgen natuurlijk ook leuk... hihiihih) Je hebt pb voor Hyves... Schop jezelf niet zo hard joh!!!
Goedemiddag Lieverds, Snoes, ja hopen dat het zonder IVF lukt, gaat nooit helemaal weg volgens mij.. Ach ja hopen mag tog.. Ik hoop het ook voor jou!! Ik heb 27ste mijn bloedtest, maar wil deze vrijdag of zaterdag al testen thuis.. Pink succes met de kerstboom vandaag.. Miss wil je meisje wel helpen, zal dat vast wel leuk vinden.. Want mooi zeg die engelenkaart voor de Picknicktafel.. Tot straks lieve dames..
Hee meiden even snel een kort berichtje want ik ga zo richting station en naar mijn school om over mijn integratie te praten.Ben benieuwd hoe het gesprek vandaag zal gaan. Wat een mooie kaart Wijze Pink. We kunnen allemaal wel mooie veranderingen gebruiken, laten we hopen dat Super woman de eerste is : ) Hahaha Snoes ook ik hoop al tig maanden lang dat de moeder natuur zijn wonderen verricht Zal pas over gaan als we in de overgang zitten vrees ik ; ) Whoea deze week mag je testen super woman, duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim Nikita vandaag meer tijd voor het forum. Hoe was het etentje? Naamgenoot hoe gaat het met je? tot vanavond xxx Lente
Hoi, hier nog een die elke maand hoopt, maar het is alweer klaar, spotting gesignaleerd sinds een paar dagen, verwacht eind deze week ongi. Vandaag bij apotheek medicijnen besteld, die liggen straks in ieder geval klaar in de koelkast voor het nieuwe jaar. Lente, veel suc6 met het gesprek. Lieve Kaat, voor jou gaat het steeds spannender worden he. Groetjes Jolanda
Zo, moest even ver terug zoeken naar vanaf waar ik niet meer heb meegelezen... Moet op zoveel dingen reageren, hopelijk is het een beetje duidelijk zo... Wil jullie ook op Hyves of FB vinden... Op FB weet ik hoe...maar op Hyves..geen idee hoe het moet... PB me maar... Al zijn we dan niet meer anoniem hier hé...dan weten we echt van elkaar wie we zijn...spannend hoor... Sloppy...wat shit dat je vlucht was geannuleerd...ben benieuwd of ik ja dadelijk weer tegen kom, of dat je toch in Wenen bent geland. Sneeuw is prachtig, maar ja, het reizen wordt echt een avontuur erdoor. Enne...tsja...je ziet het aan Jetje...alles kan...maar de kans is maar heeel klein... Goh, kom zojuist je berichtje tegen, wat balen zeg..hoop dat je er het beste van kunt maken... Lente...geniet maar van je wijntjes...heb je echt wel verdiend... Zeker als je nu die brief in de post krijgt...wat kunnen ze toch zeiken zeg...(sorry voor mijn woordkeus...) Ben trouwens ook op Hyves...maar weet niet goed hoe ik mensen kan vinden, ben meer een FBer... Wat een mooie foto's...zo is sneeuw echt prachtig. Heb je je avatar ook zelf gefotografeerd... Zal wel moeilijk geweest zijn de beslissing om jullie trouwerij te verplaatsen, maar kan het me goed voorstellen, het is een bijzondere dag, en dan wil je niet aan geldzorgen denken... Kaaat...hoe voel je je...bijna testen hé... Jezus...wat een verhaal zeg van die vrouwen...waren het vreemde, of zat er een verhaal achter... Ik haat geweld, en wordt er altijd heel erg bang van... Ben jij ook een echte FBer...ikke ook, ben niet zo vaak op Hyves, je moet eens uitleggen hoe je iemand kan zoeken daar... En ja, soms zeg ik het ook tegen mezelf...we moeten blij zijn een dak boven ons hoofd te hebben, een baan te hebben, en gelukkig en gezond te zijn...maar ja, soms het moeilijk... Pink...wat ben jij in de kerstsfeer zeg...ben stiekem jaloers...ik heb er helemaal geen zin in, en we doen niet eens een boom dit jaar... Dat was interessant wat je schreef over de catterynamen, volgens mij zijn er hier genoeg creative-breinen die je kunnen helpen... Hoe was je eerste naam dan?? Wat een leuk idee van je kerstkaartje...maar ik woon in Duitsland, dus moet je weer een speciale zegel kopen...zal ik je niet aan doen... Vind het jammer dat ik elk jaar minder kaartjes terug krijg, zoveel mensen sturen een mailtje of een SMSje...super ongezellig... Verder nog beterschap, hoop dat je je snel beter voelt... Snoes, dat ziet er waarschijnlijk super leuk uit, je gehaakte kerstboom versiering...zal ik me voor onze volgende boom ook eens mee bezig houden... Voorstelling was goed gegaan...daarna een klein feestje gehad...dus het was gezellig. Enne...idd. behoorlijk tactloos van je vriendin, goed dat je er zo goed op reageert. Geniet maar van elkaar vanavond... Chessertje...je bent geslaagd voor laarzen...ik moet ook nog sneeuwlaarzen hebben...maar vind niks hier... zo, dat was het weer...denk dat ik de komende dagen tijd heb elke dag weer even te reageren... Dus bij deze...tot morgen...
Heee Lieverds, Je kan mij op hyves vinden door Shurendell in te toetsen en dan is het Shurendell & Karin.. Ik zet het gewoon hier mijn profiel is tog geheim, dus moet je accepteren voordat je alles kan zien.. Mijn facebook pb ik wel ffies naar de facebook people.. Nik.. ik zit veel meer op facebook, heb wel gister een mijn hyves opgeschoond.. Voordat ik hem open zou stellen voor al mijn lieve vriendinnetjes van hier.. Ik heb net iets heel stouts gedaan.. Ik heb testen gekocht..:S Hahaha.. Ik ga echt nog niet testen hoor, niet voor vrijdag (denk ik), maar ik d8 dan heb ik ze vast liggen.. Sukkelik.. Tot straks Lieverds..
Stomme vraag Kaat...maar waar moet ik dat dan intoetsen?? Vind alleen maar 'zijn dit vrienden van je' en kan dan alleen maar zoeken naar namen van mensen die al mijn vrienden zijn, of zoeken op email of netwerken. Hoe kan ik nieuwe mensen zoeken?? Ben meer een FBer...dus je kunt me ook PBen...daar kan ik je hopelijk wel vinden, want het profiel is veranderd, en vind het helemaal niet leuk... Maarre mensen...niet op Hyves of FB over dit praten hé...anders weten al je vrienden het opeens...:S
Heee meiden daar ben ik weer Mijn voorbereiding was goed en het gesprek ook. Bedankt voor jullie steun, die had ik nog snel meegepikt voordat ik weg ging. Mijn chef had zelf bedacht om wel mentorschap te doen maar dat was voordat hij mijn mail kreeg. Nu had hij er begrip voor dat ik dit niet ging doen. Ook had ik vlgns zijn plan 4 verschillende klassen en dus ook methodes en nu vlgns mijn eigen plan 3 verschillende klassen en op vrijdag alleen in mijn eigen dorp les geven met de aardige directeur Dus gelukkig wat ik vantevoren bedacht had wordt waarschijnlijk ook zo ingevuld. Die 2 uren zijn ook geregeld. Die worden weer via de school uitbetaald en daar moet ik nog bericht van krijgen. De :xdirecteur was zelfs heel vriendelijk en meelevend dus die heeft ook wat geleerd Deze week hoor ik of het roostertechnisch en qua invallen haalbaar is. De uitnodiging voor een kerstborrel/viering heb ik vriendelijk afgeslagen. Heb nu geen zin om gemaakt vrolijk te gaan doen. Ook dat begreep hij. En een kerstpakket mee naar huis. Vanavond met mijn droomprins open maken. *hèhè een zucht van verlichting* Chessertje balen meid dat je ongi eraan komt. Toch weer een kleine teleurstelling. Knuffel Die avatar heb ik gepikt Superwoman ben benieuwd of je het voldhoudt tot en met vrijdag *kijkt streng richting webcam* Nikita wat ben je toch een lieverd om alles terug te lezen en mee te leven. En ja met die kerstkaarten dat herken ik. Mijn lijstjes worden steeds korter Snoes kan je jezelf al spiegelen in de keukenkastjes en ruikt de keuken lekker fris? Het beginnen is nooit leuk maar daarna wel zo maar ff boodschappen halen. xxx Lente
Zo Lente...wat een opluchting... Is het nu dan eindelijk helemaal voorbij?? Leuk een kerstpaket uitpakken, heb er ééntje in mijn hele leven gekregen... In Duitsland kennen ze dat niet, vind ik echt jammer... Hoor elke jaar van ons mam dat ze het zo leuk vind het paket van met mijn vader open te maken... Jammer hé...
meiden...Kaaat en ik hebben elkaar al gevonden op FB ...nou ja, zij mij dan, want ik wist weer eens niet precies hoe het werkte... Nu nog op Hyves... Is leuk hoor, elkaar zo te zien...
zo meiden...ik weet nu ook weer hoe het op Hyves werkt...dus jullie kunnen me ook jullie namen sturen... Weet even niet meer precies wie er allemaal interesse had... XXX en tot morgen...moet weer een paar uurtjes het toneel op...