De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    nou meiden...heb behoorlijk wat gegoogled maar kan het maar beter laten, er is niet veel info te vinden, en al helemaal niet op de vragen die ik heb...
    we moeten gewoon nog een paar dagen afwachten...

trouwens...het tweede zakje is wel helemaal leeg...dus als het goed gaat is het één kindje...

trusten...

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden!

Wat een gezellige drukte hier gisteren zeg!;) Ik heb gewerkt s'avonds en was om half 11 pas thuis, dus kom nu weer even kijken hoe het hier gaat.

Clowntje; Succes met de belastingen, wij hebben dit gisteren ingevuld, tenminste mijn schoonvader doet dit voor ons. altijd fijn als je er vanaf bent! 14 april de eerste echo, spannend hoor, nog 3 weekjes!

Lente; Lekker aan het genieten van je vrije dagen? Wat fijn om de tuin gedaan te hebben, lekker zomerklaar nu?

Chessertje; Is de pijn al wat minder? Hoop het voor je, lijkt me heel vervelend.

Lfn; Ben gisterenavond nog wel ff komen spieken of er nieuws van je was, pffff het blijft spannend zeg! Blijf voor je duimen en hoop dat je vandaag snel terecht kan bij je arts! Beetje kunnen slapen?

Maria C; Nog steeds van hot naar her aan het vliegen? beetje aan jezelf denken he.;) Niet denken dat het je eigen schuld is he meid! Het kan evt. vruchtbaarheid beinvloeden, is zo'n ruim begrip. Heerlijk idd dat mooie weer!!!

Snoes; Hoe is het meid, nu al aan het googlen? Gek is dat he dat 2 weken zo lang kunnen duren voor je gevoel, en de tijd gaat normaal zo snel! Morgen kom ik erbij zitten hoor lieverd!:)

Sloppy; Wat lief dat je zo meeleeft hier met ons! Je hebt vandaag 20 weken echo zie ik! Veel pezier!;)

Kaat; Luieren in bikini in de tuin!:cool: So, das lekker!!! Dat dit al kan he in maart! Jij geeft iig geen licht meer in bikini, haha.

Eerst even een vraagje; moet je op de dag van de tp ook gewoon Utrobollen gebruiken?? Kan me iets herinneren dat dit niet handig was ivm de zooi die het geeft, zegt dit jullie iets?? Dit is namelijk pas de eerste tp dat ik ze gebruik.

Ik heb lekker weekend!!:D Zo een uurtje spinnen en x-co en dan ff boodschappen doen. Vanmiddag komt mijn neefje en die blijft voor het eerst slapen, echt zo leuk!:) Voel me ook weer helemaal fit, morgen om 11.00 uur is het zover! Spannend hoor, het ontdooien vinden we beide weer spannend, hopelijk is er maar 1 rietje ontdooid en nog beter als ze het dan beide gehaald hebben.

Liefs, Blondje

3. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Jee Le Femme, wat een verhaal zeg. Gelukkig was er iets van een knipperlichtje te zien. Nu hopen dat er vandaag meer duidelijkheid komt. Ik blijf duimen.

Groetjes
    Jolanda

4. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    LFN, wat een hoop onzekerheid. Wat gaan ze vandaag nu doen? En inderdaad van googlen wordt je niet vrolijk, maar volgens mij is jullie situatie nog nergens beschreven. Nu hopen dat het hartje lekker door knippert.

Sloppy, veel plezier en succes bij de 20-wkn echo.

Blondje, ik gebruik de bollen ook bij de tp. Ze zijn in het zkh wel iets gewend hoor.

Lente, een jaar verloofd,leuk. Dat is natuurlijk wel het voordeel van trouwen je hebt wat meer dagen dat je wat extra aandacht aan elkaar kan besteden. En jullie blijven wel goed bezig nu weer de tuin aan het doen.

Snoes, ruzie met je moeder is altijd vervelend, maar je weet dat het toch altijd weer goedkomt. Heb je niet even tijd om op korte termijn even langs te gaan.

Liefs voor allemaal

5. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @blondje ik moest de utrobollen al een dag voor tp gebruiken. Dus het gaf wel wat zooi. Ik ben gewoon in het zh nog even naar de wc geweest zodat ik wel fatsoenlijk in de beugels kon. Ze zijn wel wat gewend hoor...ik kan me voorstellen dat een woekerende bos erger is dan een beetje witte creme...;)

@lfn Stop eens even met googelen meis, foei!...Daar word je alleen maar onzeker van. Probeer een beetje te genieten van het leven in je buik. Hoe moeilijk dat ook is. Je hebt nu jullie kindje in de je buik. Dat is onwijs mooi, hoe het ook loopt deze weken pakt niemand je meer af!

@lente, lieverd hoe is het met jou? Als ik de naam van het topic 'hier ben jij gewoon jij' lees krijg ik kriebels. Ik ging laatst even kijken en daar waren ze aan het reageren op een lente. Ik dach: nee, lente die daar schrijft? Vond ik niets voor jou...hihi het was een andere lente! Wij kunnen gewoon onszelf zijn zonder een topic met die naam te openen, chapeau!

@Maria hoe was het optreden van het bandje?

@blondje: same here ik ga zo hardlopen en daarna boodschappen doen...heerlijk hè zo'n vrije vrijdag. En wat gezellig dat je neefje komt logeren, ik hoop dat je lekker slaapt. Als één van mijn nichtjes komt logeren (heb er vijf) dan doe ik geen oog dicht. Ben veel te bang dat ze wakker worden en huilen en dat ik het dan niet hoor! En dan morgen de grote dag...hoop dat ze alletwee goed ontdooien. JIj bent al een diehard qua wachtweken hè? Ik word echt gek van mezelf. Weet je wat ik net deed: ik heb mezelf misselijk gedacht. Ik kan dat! Sneu hè?

*Zwaait ook nog even naar de rest: sjak, clowntje, chessertje, bruine kaatje en sloppy*

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @lfn oooooh ik moet iets opbiechten: zit zelf ook te googelen. De pot verwijt de ketel....Ik ben al gestopt hoor...* klikt google nu weg en geniet verder van haar kopje koffie*

Ga trouwens niet mountainbiken vandaag. Van de arts mocht het wel, maar van mijn schoonvader niet...dus ga ik maar hardlopen.

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
  8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Clowntje & Snoes; Ja in het ziekenhuis zijn ze zeker wel wat gewend, daar gaat t me niet om, maar zowel mijn vriend als ik herinnerde zich hier iets over vanuit het intakegesprek. Maar als jullie het ook allemaal doen dan zullen we ons wel vergissen en ga ik het ook gewoon doen morgen. Thanks voor de reacties!

Snoes; Lekker idd zo'n vrije vrijdag! Zeker met dit weer!:) Kom net terug van t sporten en zit ff uit te dampen. Vanmiddag lekker een een rondje wandelen met mijn neefje. Tja dat slapen is afhankelijk van het mannetje, maar ach voor een nachtje. haha, erg he die wachtweken, niet te veel googlen en afwachten... (jaja weet het, is helemaal niet makkelijk!) Hardloopse!

Zo ik vlieg onder de douche! X

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieverds,

Ben nu nog op school op mijn trein aan het wachten.

Nikita wat fijn dat er even een knipperlichtje te zien was en hopelijk ben je inmiddels wat wijzer geworden. Poeh, wat een onzekerheden allemaal. Het stopt dus niet bij een positieve test. Maar dit kleintje gaat het gewoon redden. Klein maar dapper zeggen we altijd.

Snoes wat ben je toch een lieverd. hahahaha hier ben ik gewoon ik ; ) Ruzie met je moeder is nooit leuk maar soms nodig. Geef haar maar een stevige pakkerd X Slaat snoes op haar vingers met een lineaal de volgende keer als ik ze betrap op googlen. O ja, dat mag niet meer. Oké dan 1000 keer opschrijven Ik mag niet googlen.

Blondje veel plezier met je neefje. En al lekker gesport. Ik wil vanavond ook nog gaan. Morgen een spannende en bijzondere dag voor julli. Duim dat ze alletwee morgen lekker warm bij je zitten.

O, moet zo weg voor de trein. Dus nog snel iedereen gedag zeggen *dag allemaal*

schoolsoap:
    Gisteren eind van de middag een uitnodiging van de BA of ik maandag naar Helmond wil komen. Ga express met Openbaar vervoer en in de trein werkstukken nakijken en kan daardoor geen enkele les geven. Dus 5 uur reizen voor30 minuten praten. Gisteren gaf dat helaas toch ietwat stress op onze verlovingsdag en droomprins had zelfs buikpijn ervan. Hijkan die lui niet uiitstaan. Mar ik heb me inmiddels verzoend en maak er een dagje treinen/bussen en wandelen van en zie wel wanneer ik terug ben.

Gisteren was dus een leuke dag totdat de domper kwam. De tuin is bijna klaar (komt nog een grote vijver en een volière) en door mijn boosheid gisteren avond een berg afwas gedaan. Pfffffff... blijf positief maar soms...... zou ik met onze knokploeg weleens een rondje langs die idioten hier willen maken.

En nu Weekend!

xxx
    Lente

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Kaat: Nou die massage werd m niet… ze zaten helemaal vol en de band kijken werd ook nix. Ik wilde bij thuiskomst ff lekker in bad, maar toen ik mn been er in stak was het water IJSKOUD…. Loodgieter bellen… die kon de volgende dag. Maar mijn huis was één groot slagveld, dus ik heb alleen maar opgeruimd en schoongemaakt, wat ik eigenlijk vandaag zou doen ;)

Snoes: Achhh ruzie met je mams… Dat voelt heel naar inderdaad. Kan je er niet even heen? Bedankt dat je zegt dat er geen slechte picknickers zijnJ Scheelt me in schuldgevoel naar jullie toe. Alleen afwassen is idd saai. Samen is het zo gebeurd!

Nikita: Ohhhh meid! Nog steeds geen zekerheid!!!! Jeetje… hoe houden jullie het? Tussen hoop, vrees en???...

Blondje! Spinning, heerlijk. Ik denk dat ik vanavond een poging waag. En anders morgenochtend maar. Dan zet ik de wekker er wel voor. Je voelt je altijd zo lekker, achteraf!

Lente, ga jij es met Mariaman praten. Ik wil ook verloofd zijn! Oh die schoolsoap, lieverd wat toch een never ending story! Narigheid!

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
  12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Schatjes,

Weer illegaal vanaf me werk, zoals vanouds..;)

Nik, en weet je al meer?! Oow hoop, bid en duim voor jullie 3.!!

Blondii, ja utrobollen al voor tp gebruiken, hier hetzelfde.!:) veel plezier met je neefje, zoooo leuk.!! En super veel succes met de 2 emmy's morgen.!!

Chess Haaaaaii.!!

Slopperd en is het nog steeds een meisje.? :)

Hahahahaha hilarisch.!!!
    Wat spannend dat je jezelf misselijk kan denken, ja als je aan dit soort verhaaltjes denkt, wil dat wel lukken he..;)
    Lkkr hardgelopen btw.? Super lief topic idd, heb hem ook ff gelezen..:)

Lente heel goed dame, lkkr met de trein, kan je ook niet naar school..!! Hopen dat er ooit tog weleens een eind aan gaat komen al zal je ontslag maar het eind betekenen! vermoeiende mensen, hebben ze niets anders te doen ofzow..

Maria, aahhww geen massage, geen bandje en geen warm bad, dat is geen leuke avond :( Maar wel je huis opgeruimt en vandaag dus rust, he daar is ook wat voor te zeggen..:) Fijne dag nog verder..!!

Alle andere, haaaaaiii zwaaaaaii!!!

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    boehoeoeoeo had ik maar rust!
    Ik zit nu op kantoor, vanmorgen stond ik les te geven, vanavond naar de bouwmarkt, morgen geul graven voor tuinverlichting, zondag tuinhuis in elkaar zetten en schilderen, maandag FM en werken, dinsdagochtend lesgeven, daarna klussen, woensdag hele dag werken en gesprek op VU over behandeling etc etc etc....

Aiaiaiiii

maarrrr
    gewoon blijven ademen... dan komt alles goed

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Ben weer heerlijk thuis en mijn droomprins ligt even lekker te dromen. Hopelijk binnenkort niet meer om half 5 zijn bedje uit maar om half 7.:)

Maria tja, hij heet niet voor niets droomprins;) Heb er nooit om gevraagd en is uit zichzelf ermee gekomen. Ben er heel blij mee en kijk al uit naar onze dag. Wie weet als je zwanger bent dat hij dan ineens op zijn knieeën valt:D Bah, wat een pech heb jij allemaal. Ik dacht dat jij geen les meer gaf? Of is dit op je bedrijf zelf? Suc6 met graven morgen. Wij moeten de tuin doen bij ons oude huis. Ook niet leuk.

Kaatje weer als vanouds stiekem aan het doen hahahahaha

Zo lief:) Kreeg via mijn leerlingenhyves een bedankje van de jongen die zijn beide ouder(s) heeft verloren. Ben blij dat ik het kaartje gestuurd hebt en toch een ietsjepietsje heb kunnen betekenen voor hem. Hij wist namelijk meteen dat het kaartje van mij kwam toen er onder stond oud-lerares economie.

Ga nog een toets nakijken in de tuin en yoga met de Wii doen.

xxx
    Lente

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Huh Maria? Jij gaf toch geen les meer? What Happend? Maar je hebt gelijk: vooral blijven doorademen...
    Vorige week reed ik nog langs het VU en toen heb ik je eskimootjes even toegesproken. De volgende keer moet het goedkomen hoor ;)

@lente ben je alweer thuis? Goed idee om lekker met de trein te gaan...Kan me herinneren uit berichten lang geleden dat je op school ook een vriendin had (die van de trouwjurk) Heb je een beetje steun aan haar?
    En ik zal niet meer op Google zitten hoor, daar word ik niet blij van...

@ Kaaat hahaha weer op het werk op ZP! Dat moet kunnen als je roosters maakt toch? Ik doe het ook wel eens, maar heel soms, ben veel te bang dat ze me betrappen. Hoewel betrappen niet echt het goede woord is, maar toch...

Oh had ik trouwens verteld dat ik een nieuwe baan heb. Ik mag komen werken bij de kinderopvang! Per wanneer weeknognie, maar hopelijk al snel

Voel me trouwens helemaal niet lekker door die Utrobollen. Is dat herkenbaar?
    Tijd voor thee en chocolade! Yummie!

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hoi meiden...
    nou dit is dus foute boel...
    snap er de ballen niet meer van, en de dokters gaan nog met elkaar overleggen...
    maar de FA denkt dat het echt maar een beebje is, maar met een hele vreemde, enorme en vervormde dooierzak....
    bovendien heeft ze het vruchtje opgemeten en is het niet groter dan vorige week, en er zit toch geen knipperlichtje in, maar er zitten een heleboel bloedvaten ofzoiets (dat zou kunnen verklaren waarom het lichtje knipperde tegelijk met mijn hartslag...dat was mijn hart, en niet het hart van het kindje)
    maandag terug, maar waarschijnlijk wordt het een curettage, zodat ze het kunnen onderzoeken...
    bovendien hebben ze vandaag iets van 10 buisjes bloed afgenomen voor chromosomen onderzoeken en stollings onderzoeken...:x
    even niet zo leuk dus...en zal de komende tijd wel meeblijven lezen, maar heb niet al te veel te melden op het moment...

Snoes...zat ook alweer te googlen, eerste berichtje wat ik vind is grote dooierzak kan een teken zijn van chromosomen afwijkingen...nou...ben er meteen maar weer mee gestopt...
    trouwens een goede middenweg...wel hardlopen maar niet mountainbiken...super goed trouwens van je nieuw baan...

Lente...die schoolsoap gaat maar door bij je zeg...
    goed wat je doet...lekker een dagje trein en wandelen...

voor de rest ben ik even over de tekstjes gevlogen...sorry daarvoor...
    stuur wel iedereen een knuffel hoor, en denk aan jullie...
    maar nu moet ik gaan koken...raar idee...life goes on na zulk baalnieuws...

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Lfn ik ben even stil...weet niet wat ik moet zeggen. Jemig, zit gewoon met tranen in mijn ogen. Ik ken je helemaal niet in reallife, maar toch ken ik je door al je verhalen hier. En nu dit nieuws...Weet echt niet wat ik je moet zeggen behalve dat ik je een hele dikke knuffel stuur

*slaat denkbeeldig haar armen om LFN en gaat samen een potje meejanken *

18. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    LFN, wat een rot nieuws, jank ook even een potje mee. Wat is het leven toch oneerlijk. Veel sterkte voor de komende tijd en hoe is het met je vriend. Sorry weet niet wat te schrijven

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden....jullie zijn lief...krijg nu weer tranen in mijn ogen door jullie lieve woorden...
    ♥♥♥♥

20. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Even inbreken, jemig LFN, dat was niet de afspraak! Wat erg dit, wat slopend al die onduidelijkheid de hele tijd, en wat een nare uitkomst.. Heb er ook echt geen woorden voor. Iemand van het jan/feb draadje moest toch een goede afloop hebben, en nu ben ook jij dat niet. Pfoe, dikke knuffel en heel, heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina