Ha meiden, Ook hier lekker genoten vandaag en in mijn rokje en t-shirt in de zon in slaap gevallen. Werd wakker van gekriebel aan mijn neus door droomprins die thuis kwam van zijn werk Chess goed om tijdens het ontspannen alle spanning kwijt te raken. Het is ook niet niets wat er hier allemaal gebeurd. Fijn dat je ervan bent opgeknapt. Tranen zijn louterend. Mijn droomprins moet op mijn verjaardag van 6 tot 6 werken en woensdag ook dus ik vier het gewoon samen met mijn broer zaterdag, alleen hij weet dat nog niet. Maar moet kunnen toch Blondje mijn neefje is al 3,5 jaar en een echte deugniet (lees erg verwend door moeder en behandeld als een prins). wat fijn dat je zo geniet maar balen van je hooikoorts. Vandaag de minder leuke body-juf. Maar goed gewerkt en op het laatst had ik er de kracht niet meer voor hahahaha. Krijgen jullie dan ook 20 minuten maar met de lancering? Voor het eerst dat ik de lancering meemaak. Klinkt alsof de space shuttle de lucht in gaat. Hoe gaat het met de rest? Snoes een fijn weekend gehad met je vrienden/vriendinnen? Lekker van het mooie weer kunnen genieten Alle spullen liggen klaar voor morgen. Om 10 over half 9 de trein en rond half 11 in Helmond en dan nog een kwartier lopen en dan precies op tijd bij de Arbodienst. Mooie timing (moet ik niet verdwalen haha) en de werkstukken liggen in mijn tas samen met het tijdschrift Happyness. Moet lukken morgen. xxx Lente
Hee Lieverds, Blondii Gefeliciteerd met Jut en Jul.. Zo goed dat gelijk het eerste rietje goed ontdooit zijn en dat ze al zo ver door ontwikkeld zijn.. Keep my fingers crossed.!! Wat vervelend dat je last van hooikoorts hebt, ik heb er ook altijd wel last van, maar ben snikverkouden terug gekomen van vakantie, dus merk niet veel verschil nu.. Haha was tog al hetzelfde!! Fijn dat je het zo gezellig met je kleine neefje hebt gehad.. Ik moest gister werken, dus helaas niet in de tuin gelegen.. Vrijdagavond weas ik met manlief en zuslief ff Amsterdam in geweest en hun hadden behoorlijk wat gedronken dus gingen wel goed los, maar ik dus niet haha.. Was ook niet echt mij muziek.. En zaterdag zijn wij wat huizen wezen kijken.. 1 hele mooie gezien, dus daar deze week maar verder mee aan de slag.. Sjakkie.. Hoe is het? Geeft niets hoor, ff niets laten horen dat begrijpen wij allen maar al te goed.. Hoe dichtbij ben jij nu bij een nieuwe tp.? Ik start in april weer, denk volgende week ongie te worden en ga dan starten met progynova.. Lente, als eerst Good Luck vandaag!! Neem er lkkr de tijd voor.. Aahww wat heerlijk lkkr in het zonnetje liggen slapen.. WOW, das fijn.!! Hee jij bent jarig hebt, dus jij mag precies zelf kiezen met wie je dat wel en niet mag vieren.. Das je goed recht.!! Wat vervelend dat je trouwens geen kijkers hebt gehad.. Das echt naar, hopen tog dat het nu ineens rap gaat.. Chesser, hoe is het vandaag lieverd.? Huilen is af en toe heel goed hoor, doet wonderen voor een mens.. En nee het hele MMM gebeuren is ook helemaal niet eerlijk..!! Nik, beetje het weekend door gekomen, nogmaals een hele dikke knuffel van mij.. Hoop dat jullie elkaar een beetje doorheen kunnen trekken..!! Snoesie hoe was je weekendje.? Alle andere, zwaaaiii!! En fijne week.!! Liefss
LFN, veel sterkte vandaag. Hoop heb je helaas niet meer maar misschien komt er wat goeds uit de onderzoeken voor de toekomst. Heb je nu niks aan, dit is een groot verdriet wat je moet proberen te verwerken. Liefs
Goedemorgen meisjes, Nik heel veel sterkte ook weer vandaag. Ik denk aan je meid! SMAK Lente: I LOVE de WII!!! (ik ben 42, boehoe... 8jaar te oud!) Kaat: Mijn eerste prikje zitten er al weer in, mijn lichaam is weer terug naar mijn oorspronkelijke cyclus denk ik, 4 dagen te vroeg?! Maar ik kreeg wel voorrang deze maand om weer te starten, ze vonden dat we weer genoeg hadden meegemaakt! Dat is wel lief! Mijn dosis menopur is verhoogt en er zaten 18 (!!!) follies al te zien, wel klein en groot, dus afwachten wat het wordt, maar ik heb er nog nooit zoveel gehad. Verder hebben wij gisteren ons eerste tennistournooi er alweer op zitten, lekker in de zon voor het eerst de bloote beentjes aan de buitenwereld laten zien, pffff, WIT! Dikke Kus allemaal.
Hoi meiden, Hier gaat het wel weer...weet je...ben eigenlijk opgelucht eindelijk te weten hoe deze zwangerschap afloopt... Natuurlijk heb ik vrijdag wat traantjes gelaten...maar heb verder in het week-end erg weinig behoefte gehad het erover te hebben...het is nu eenmaal zo, en ik kan er niks aan veranderen... We hebben een lekker lui week-end gehad...veel gegeten, en tv en filmen gekeken. Soms wordt ik wel bang voor het idee dat het nooit zal lukken, maar ja, we mogen de hoop nog niet opgeven anders kunnen we nu al wel met de behandelingen stoppen. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de gyn. en gaan we bespreken wanneer de curettage zal zijn (deze week dat is zeker) en verder ben ik benieuwd wat ik nog te horen ga krijgen. Moet deze week ook het theater bellen, om aan te geven dat ik over een week of 2 er weer terug zal zijn...en verheug me al op de reactie van mijn cheffin... Zo, nu even op iedereen reageren, want het doet me echt wel goed hoeveel lieve reacties ik van meiden heb gekregen... ow jeetje meiden....krijg nu wel tranen in mij ogen van al die lieve reacties... Lizzie...wat lief van je...wist niet dat je hier meelas...je kunt ook altijd nog meeschrijven hoor... Kaaatje...mannetje is er ook vrij rustig onder...hij had het vrijdag ook wel even moeilijk...maar vind het vooral het ergste voor mij omdat ik weer verder met de behandelingen moet... Snoes...hoe was je week-endje weg...jij mag testen op de verjaardag van mijn mannetje....misschien brengt het geluk... en even vergeten...proficiat met je nieuwe baan... Iloon, wat lief van je... Blondje...wat een prachtig resultaat van je TP...nu zit je gezellig samen met Snoes op het bankje...spannend zeg... en wat een scheet van een neefje heb je volgens mij... Sjak, wat leuk weer van je te lezen...en ook aan het yogaen op de WII...leukleuk...en trouwens...slechte picknickers zijn er niet hoor... wow...18 follies in de wacht...heerlijk gevoel hé...als je eindelijk weer mag beginnen, en wat aardig dat je voorrang had deze keer... Lente lieverd...je bent toch wel bijzonder hoor...hebt zelf zoveel problemen maar leeft ook nog zo erg met mij mee... meid...ik hoop zo dat de schoolsoap snel wordt opgelost...kan me voorstellen dat je het geld niet wilt laten schieten, en dat je huis snel verkocht wordt... en jeetje zeg...dat pubers zo arrogant kunnen zijn...verschrikkelijk zeg... ow....morgen je verjaardag...kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt...manlief is dus volgende week jarig...en zei ook al dat hij er geen in heeft... hoe is het gegaan vandaag?? Chessertje...wat een goed nieuws dat je vogeltjes het gezellig hebben samen... maar herkenbaar van die tranen... denk dat ze bij mij nog moeten komen... moest het vrijdag inhouden omdat ik na het slechte nieuws nog bijna 3 uur naar huis moest reizen, en voor de dokter probeerde ik het ook in te houden...toen ik thuis kwam waren ze opgedroogd...maar het brand soms nog wel hoor...zoals gezegd, niet echt voor deze zwangerschap, maar meer voor de angst van wat als..... Emesve...breekt ook even in...meid...ja mag hier altijd schrijven als je wilt...en wat een prachtige avatar heb je... Kaaat, wat leuk dat je een mooi huisje hebt gezien...je gaat deze week verder...voor dit huisje dan?? Clowntje...THX lieverd... Maria...alles goed met jouw?? zo, dat was het weer...volgens mij iedereen gehad...en nogmaals wat ontzettend lief van jullie... het gaat echt vrij goed met me...maar denk dat de klap nog komt...misschien na de curettage, of misschien pas als ik weer naar het theater moet...geen idee... we wachten maar af...daar zijn we goed in geworden...
Was ik weer..! Clowntje, hoe is het met jou buikje.? Sjak, wat een nieuwtjes zeg, al begonnen en gewoon doorkunnen gelijk FIJN! En dan ook al eens 18 follies! Dat moet een lkkr gevoel zijn! Nik, wat goed om te horen dan je probeert vooruit te kijken.. En dat de klap miss nog komt, dat weten we allemaal, maar vind het heel knap (hoe eng het ook is) dat je naar voren durft te kijken!! En wat lief dat je mannetje zo me je meeleeft..!! Moet ook natuurlijk, maar dat doen zkr niet alle mannen.! Hoop dat je wat wijzer wordt deze week en dat je cheffin een beetje menselijk zal reageren!! Sterkte en succes met alles.!! Oowja ik bedoelde idd dat we met dat leuke huisje verder willen.. Even aan afspraak deze week met onze aankoopmakelaar erbij en dan kijken of we wat in gang kunnen zetten! Hope so.!!
La Femme ik vind je wel een kanjer hoor dat je al vooruit durft te kijken. En idd je hebt gelijk, het moet wel he, hoe moeilijk de dingen soms ook zijn. Heel erg veel sterkte vandaag. Kaat, wow gaaf, jullie hebben een huisje op het oog. Spannend zeg. Hopelijk gaat het door en dan snel verhuizen en behangen. Je weet wat ze zeggen wat er achter het behang vandaan komt he . Sjak oei oei oei dat wordt bewegen dat kan natuurlijk niet he 8 jaar te oud. Maar je bent al lekker begonnen met tennissen lees ik. Heel goed. Hier alles goed, werken he, en dan vanavond manlief verleiden hihi. Heb zin in wat lekkers, zo even de snoepautomaat legen . Groetjes allemaal, Jolanda
Joehoe! Daar ben ik weer! Wat super LFN om weer van je te horen. Wat mooi dat je vooruit kijkt en ik kan me voorstellen dat het een opluchting is. Dat gevoel herken ik van het mislukken van de eerste poging. Wel effe gehuild en vervolgens was het klaar. Ik hoop dat je curretage snel kan plaatsvinden zodat je deze situatie snel achter je kunt laten. Hoe reageerde je bazin. IK durf te wedden dat ze nu wel aardig en meelevend was. Dat komt altijd op momenten dat je het niet verwacht...Nou ik hoop het zo voor je! @lente bijna jarig! Hihi! Ik zal de zon zeggen dat ze moet schijnen...Hoe was het bij de Arbo? @kaaat spannend nieuw huisje. Is het weer in Amsterdam? @chessertje wat lief dat je ook om ons gehuild hebt. Huilen helpt soms gewoon! En is soms ook heel erg lekker om even te doen @blondje: gezellig hè op de wachtbank. Wanneer mag jij testen? Als ik ga rekenen en rekening houd met mijn eigen cyclus kom ik uit op 31 maart. Maar zh zegt pas 6 april. @ sjak jemigdepemig da's lekker wel 18 follies! Hopelijk blijven ze goed groeien, maar ook weer niet te goed i.v.m. overstimulatie...*spreekt eitjes van Sjak streng toe dat ze goed hun best moeten doen* @maria Hoe is het met u? Lekker met de verbouwing bezig geweest van het weekend? Ben nog steeds wel nieuwsgierig hoe het met het lesgeven zit hoor @ clowntje wanneer heb je ook alweer de echo? Iets van 13 april toch? @iedereen ik heb een heerlijk weekend gehad. Was zo ontzettend gezellig en ik heb de ballen uit mijn broek gelachen. De utroballen dan hè want andere ballen heb ik nie...Zaterdag vertelde een vriendin dat ze vrijdag positief getest had. Wel fijn voor haar want ze is al lang bezig. Ze vertelde het nu omdat ze er zo vol van was. Ik was oprecht blij voor haar. Maar dat komt ook omdat ik zelf ook wel hoop heb. We kregen met zijn allen een leuk gesprek over goede en slechte eigenschappen. Slechte eigenschappen konden ze over mij niet bedenken . Nou uiteindelijk zei een vriendin dat ze het moeilijk vond dat zij soms vroeg hoe het met me ging en met de kinderwens en dat ik dan zei dat ik er niet over wilde praten. Daar voelde zei zich dan rot over. NOU JA! Daar zakte mijn broek vanaf. Ik vind dat ik het volste recht heb om te zeggen dat ik er niet over wil praten en ik vind dat ze egoistisch is. Omdat ik misschien kan zeggen dat ik er niet over wil praten vraagt zij maar niet meer hoe het gaat. Anders voelt ze zich zo rot...IK was echt een beetje pissig! Het is maar één keertje voorgekomen dat ik er niet over wilde praten en dat was na een dubbele kraamvisite waar het alleen maar over bevallen ging. Daarna vroegen ze: hoe is het eigenlijk met jou...Daar wilde ik toen niet over praten. Ach, ik ben soms ingewikkeld, maar ik weet gewoon wat ik wel en niet wil...Ik moet er schijt aan hebben... net was mijn zus hier een paar uurtjes en ik heb twee paar schoentjes gekregen. Gympen voor een jongetje en ballerina's voor een meisje. Omdat ik er geloof voor moet hebben dat het goedkomt! We hebben samen gebeden en het was een heel mooi moment! Verder weet ik niet wat ik voel of denk...ja behalve dat ik moe ben, last van de utrobollen heb (echt ik heb daar echt last van...) Nou meisjes, ik ga stoppen! Fijne dag nog en tot strakkies! x
Ik heb trouwens iets nieuws voor het googelen gevonden...in plaats daarvan zit ik mijn oude berichten te lezen van november om te kijken wat ik daar over symptomen geschreven heb...IK IS SLECHT!
Snoes...dat is zo herkenbaar....dat heb ik ook al een paar keer gedaan... wel leuk dat je zo'n leuk week-end hebt gehad, en dat je blij was voor je vriendin...kan me voorstellen dat als ze de dag ervoor positief teste, ze het niet voor zich kon houden...de eerste dagen kan ik het ook van de daken schreeuwen, en pas daarna wordt ik weer rustiger... tsja...dat is herkenbaar van je vriendin...mijn moeder heeft dat ook...maar ik vind ook dat ik het volste recht heb om te zeggen dat ik het er niet over wil hebben...precies dezelfde discussie...(nou ja...gelukkig was het geen echte discussie...mijn moeder accepteerde het vrij snel, maar vond het niet leuk) hadden wij gister... spannend Kaaat...het huisje...ben benieuwd... En Chessertje...hihi...nog wat chocolade eten zodat je vanavond helemaal gelukkig en vrouwelijk bent... Hier zojuist bijna een half uur bij mijn gyn. binnen gezeten, en wat was hij weer lief... Zou hem graag wat beter leren kennen, want hij is zo aardig en meelevend...en zijn vrouw die voor aan de bali zit ook... Ze leven zo met ons mee... Hij vroeg weer of ik het allemaal nog wel aankon, niet alleen psychisch maar ook financieel...en ook zei hij heel eerlijk dat hij niet kan zeggen of onze kansen langzaam minder worden of niet, maar dat we ons zeker eens voor een gesprek i.v.m. adoptie aan zouden kunnen melden... In Duitsland is dit de enigste optie, omdat draagmoederschap niet is toegestaan ( en dat wil ik ook niet, maar manlief denkt er soms over of het geen optie is ) Ach ja...ik weet het allemaal even niet meer... Morgen is gelukkig al de curettage en hij schrijft me nog ziek zolang als ik nodig heb...gelukkig maar...want heb echt geen zin met een maandverbandje en buikpijn terug naar het theater te moeten, het zal al moeilijk genoeg zijn zodra ik me lichamelijk weer in orde voel...
zit een beetje te googlen...en wat maakt het nu uit of we 200 E meer of minder in het rood staan... denk dat als manlief vrij is komend week-end we misschien lekker een week-endje weg gaan...2 dagen en 1 nacht in een hotelletje ofzo...even uit de sleur, en de 4 muren die ik echt wel beu ben op het moment....
Hee meiden, Nikita wat "fijn" dat de curratage morgen al is en dat je zo goed bent opgevangen door je arts. Fijn is eigenlijk niet het goede woord maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. *stuurt je verplicht op retraite weekend met husband* Sjak wat goed 18 follies Poeh, was pas om half 5 thuis dus hou het kort. Had trein gemist dus snel naar de kapper en de trein erna was stuk dus ruim een uur vertraging. Gesprek ging goed (nog 2 weken 2 dagen vrij) dan 3 uur extra en pas 9 mei de rest van de uren. Moet lukken En ik mistte 3 verslagen Hopelijk liggen ze of nog in mijn andere tas of op school en moet nog lessen voorbereiden en toetsen nakijken maar dat ga ik nu dus niet meer doen. Alleen de werkstukken zoeken dat wel. Dus om kwart over 8 de deur uit en half 5 thuis. Leve het treinverkeer Was wel gezellig hoor en gezellig met een gepensioneerde Surinamer uit Oudenbosch gekletst toen we drie kwartier moesten wachten op onze stoptrein. Dag lieverds, heb het even erg druk... Tot morgen, xxx Lente
Goedenavond Lady's!! Zo de maandag zit er weer op! Pfff wat een drukte op mijn werk, de wachtweken gaan dan iig weer een stukje sneller. En zeg altijd meer, dan ga ik er niet voor niks heen. Lente; Hoe was je reis naar Helmond vandaag en het gesprek? Haha klinkt idd grappig die lancering pump, bij ons is het een vol uur gewoon de hele les as zaterdagochtend. Benieuwd! Oh lees al dat het goed is gegaan vandaag, eindelijk goed nieuws in de schoolsoap je verdiend het! Kaaat; Wat leuk dat jullie een huis gezien hebben, spannend hoor! In Amsterdam? Vervelend dat je verkouden bent, temperatuurverschil is ook zo groot he met hier. Dank je, Jut en Jul zei de dame bij het terugplaatsen toen ze met het rietje aan kwam, haha. Clowntje; hoe gaat het met je, al kwaaltjes? Sjak; Wat leuk dat je weer meeschrijft! Aan de wii, leuk hoor voor je het weet ben je 8 jaar jonger! Wat leuk een tennistoernooi, deed je mee met dubbel of enkel? Was perfect weer voor gisteren. Oh spannend je mag gelukkig snel weer door,deze cycles dus? Misschien rare vraag, maar hoe zien nu al zoveel eitjes na paar dagen prikken? Lfn; Lieve meid, wat goed weer van je he horen! Fijn dat jullie samen alsnog een goed weekend hebben gehad. Je moet de hoop zeker niet opgeven, er zijn nog kansen genoeg voor jullie, maar kan me voorstellen dat het nu ff moeilijk is hoop te hebben. Ik denk dat het ook wel goed is als het verdriet er nog uitkomt. Sterkte alvast voor morgen, zo'n curratage lijkt me ook geen pretje emotioneel gezien. En wat fijn van je gyn. dat ziekgemeld blijft! Chessertje; Veel plezier vanavond! Snoes; Reuzegezellig hier op het wachtbankje!! Nog wel, haha. tot de laatste week ben ik bang. Is 31-3 jou nod, dat is as donderdag al schiet al op! Hoe gaat het met je? Krijg je ook een bloedtest? mijn nod is 4-4 of 6-4. Ik had vorige keer een cycles van 26 dagen, maar daarvoor aantal maanden 28 dagen. Heb nu pregnyl al op dag 12 gezet, dus ga uit van de kortere cycles. Bloedtest in het zh is 8-4. Wat voor klachten heb je van de utrobollen? Ben benieuwd aangezien ik ze ook gebruik! Klinkt goed je weekend weg, eb superweer! beetje jammer van je vriendin mijn mening is ook dat eerlijk zeggen wat je voelt en vindt juist goed is. En wat lief van je zus! Ik duim heel hard dat je ze snel bij de rest van de aan te kopen babyuitzet kan voegen. Over googelen; Ik beken!!! Heb zaterdagavond ook druk zitten zoeken.. foei, foei, foei! Vanavond lekker avondje thuis op de bank. Heb ohoh tirol en de danse battle opgenomen, waren gister gezellig bij mijn ouders op visite, en ga dat zo lekker kijken! Fijne avond!!! xxx
@ lente Wat fijn dat je een beetje begrip hebt gekregen van de BA! Gelukkig! En nu weer mooie haartjes??? @lfn wat snel al, fijn! Maar ik blijf het klote vinden hoe het allemaal loop...Lekker weekendje weg! Heerlijk! @Blondje: vooral heel erg moe, maar ook misselijk en zere boobies! Staat allemaal in de bijsluiter als klachten, dus ik ga er van uit dat het van de utrobollen komt. Aan iets anders denk ik nog niet hoor.... Zo ga mijn groentetaartje uit de oven halen! x
La Femme, heel veel sterkte morgen met de curretage, 'gelukkig' is het dan maar snel achter de rug als het dan toch moet gebeuren. Wat lief dat je arts meeleeft, het is fijn om zo een arts te hebben lijkt me. Draagmoederschap vindt ik ook wel heftig hoor. Ik vind sowieso alles wat niet 'zelf' is heftig. Blondje, wachtweek 1 is niet zo erg he. Dan weet je toch dat er geen ongi komt. Week 2 is altijd 'eng'. Snoes jammer he als mensen, vooral een goede vriendin, niet kan begrijpen en niet gewoon accepteert dat je er niet over wilt praten. Wat lief trouwens van je zus. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda
Aloha, Chesser, veel plezier vanavond.. Nu kan je echt je honger stillen naar iets lekkers.. Snoes, wat fijn dat je weekendje zo leuk was.. En goed gevoel dat je oprecht blij kon zijn voor je vriendin.!! En ja die andere vriendin is idd egoistisch als ze vind dat je haar iets verplicht bent of als zij zich rot voelt omdat jij niet wilt praten.. Ze moet begrijpen dat dat niets met haar te maken heeft, maar voor sommige mensen is dat moeilijk.. Wat super lief voor je zusje zeg, wat zal dat emotioneel zijn als die schoentjes op een dag aan gaan.. Nou je eigen verhaaltjes terug lezen is minder slecht als google, maar je maakt jezelf er wel gek mee maja.. Je moet wat.. Hoe was je groentetaart.? Nik, wat fijn dat hij zo lief fijn, klinkt als een erg fijne arts ja.!! En wat fijn dat je curratege al morgen is, fijn is idd niet het juiste woord, maar met gebrek aan beter.. Sterkte daarmee morgen! En idd zo lang ziek blijven als jezelf nodig hebt!! En dat weekendje weg, zeker doen, daar knappen mensen echt van op..! En als iemand dat verdient, zijn jullie dat wel.!! Lente wat fijn dat het gesprek zo goed en soepel verliep.. 3 werkstukken kwijt, heb je ze al gevonden.? En lkkr kletsen met onbekende is altijd (nou ja niet altijd) gezellig, maar je snapt wat ik bedoel.. Blondii, jij ook al googlen. FOEI! Maar zo logisch..! Heel veel plezier met je tvavondje.. The Dance Battle is geweldig..!! Fijne avond lieverds.!!!
Blondje: Ik weet het niet... De vorige keer zagen ze er maar 5 en toen moest ik heel hard huilen in de auto terug. Uiteindelijk waren het er 13 waarvan 9 eitjes en 9 bevrucht. De eerste keer 12 waarvan 8 bevrucht. En nu dus op cd 3 hebben ze er al 18 geteld! Ze zagen grote en kleintjes en daarom mag ik 4 ampullen menopur per dag spuiten, de vorige keer 3 ampullen, maar nu willen ze dat alles ook mee gaat groeien. Stiekem hoop ik nu op heel veel eitjes en heel veel bevruchtingen, maar vooral op een aantal cryo's, want die hadden wij elke keer niet. Dit is al onze 3de ICSI dus dat gaat hard! Wij gaan als deze ook niet lukt, zoiezo door met 4 en 5 maar dat gaat een aardige duit kosten! Zo'n 3000 à 3500 eu! Menopur is een van de duurdere medicijnen.... Maar ik mag niet alle hormonen ivm het borstkankergen... maar al met al ben ik al (heeeeeel) blij met de eerste telling!!
Snoes; dat klinkt lekker een groentetaartje, smaakte het? Tja het kan idd vanalles en niks betekenen hè, das t lastige. ik hoop voor je dat t niet door de bollen komt. Kaat, dance battle was idd gaaf programma, volg wk nog leuker denk ik. Haha, ben ook weer gestopt met googelen hoor, maar wilde zaterdag toch wat meer info over blasto en kansen van 2. Ach ja, t blijft toch afwachten. Braaf en wel. succes met t huis vd wk! Ga je n bieding doen? Sjak; fijn dat er al zoveel eitjes klaarliggen, zou idd fijn zijn als t resulteerd in mooie Emmy en cryo's, ik hoop mee voor je. Je had toch wel veel eitjes en bevruchtingen de vorige keren, was er geen geschikt om in te vriezen? Wat doet menopur? Veel vragen hè.
Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Sonja, happy birthday to you. Een hele fijne dag gewenst en nog vele mooie, gelukkige en gezonde jaren. Groetjes Jolanda
Hee Lieverds!! Als allereerste, Lieve Lente, een hele fijne verjaardag..! En vier het alleen met de mensen waar je het mee wil vieren he.! Het is JOU dag..!! Sjakkie wat fijn dat je er dan nu zoveel hebt bij je derde poging!! Hoop dat ze allemaal bevrucht worden.. ben heel optimistisch en dat je heel veel cryo's krijgt.!! Blondii, ja denk dat het volgende week nog vetter wordt jaa.. Love it.!! Nou over het huisje, hmm.. Er zijn erg veel mensen die interesse hebben, dus weet niet of dat nog wat gaat worden, maar we gaan er wel helemaal voor..! Dus we zien het wel.. En anders maar weer verder kijken, maar daar wil manlief niets van horen, hij wil deze gewoon.. Dus we will see.!!