De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Oowjaa en fijne dag allemaal natuurlijk.!!

Nik heel veel succes en sterkte vandaag! Denk aan jou... o.a.!:)

2. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Jaaa, ik zie hem staan die taart op de picknicktafel. Wat is ie mooi en ziet er er lekker uit. Lente, gefeliciteerd wanneer ga je hem aansnijden?

Nikita, wat ben je stoer maar dat moet ook wel. Ik denk dat een weekendje weg jullie erg veel goed doet. Super dat je alweer de leuke kant van het leven ziet. Hopelijk valt de curetage mee en drink je vanavond aan de picknicktafel een borrel met Lente (en natuurlijk de rest die wel mag drinken). Ik trek wel even een fles Jip en Janneke champagne open voor Blondje en Snoes.

Het is wel weer spannend voor veel van ons, ik heb al een buikje maar heb nog tegen niemand gezegd dat het "gelukt" is want zo voelt het nog niet. Heb hiervoor teveel meegemaakt en zeker na het verhaal van LFN. Ben ook nog steeds bezig met de utrobollen terwijl het zkh hier niet achter staat. Maar had nog een voorraadje van de cryo tp die niet doorging. Durf gewoon niet te stoppen, maar ga wel proberen af te bouwen. Ik zie nl dat mijn lichaam het niet nodig heeft.

Kaaat, leuk een nieuw huisje maar hoe weet je dat er veel potentiele kopers zijn. Laat je niet gek maken dit huis is voor jullie. Vertel de knokploeg van de picknicktafel maar waar het is dan zorgen wij ervoor dat alle potentiele kopers afschrikken.

Liefs en denk aan LFN.

3. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Lieve Sonja, van <3e met je verjaardag! Hele dikke verjaardagskus van moi!

Nik, veel sterkte vandaag!!! Denk aan je hoor...vind je een kanjer!

Clowntje hoop dat je snel kunt genieten van je zwangerschap!!!

De rest: ik heb echt buikkrampen. Ben naar huis gegaan, kan bijna niet rechtop lopen/staan...zou het nu al mis aan het gaan zijn? Zulke erge krampen kunnen toch niet als het wel raak is?
    Anyone????

Ik duik mijn bed maar even in...zo beroerd voel ik me dat ik zelfs met dit mooie weer in bed ga liggen!

X

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Oh snot, google is zo makkelijk, maar niet voor mijn gemoedstoestand....*geeft zichzelf een schop onder haar kont zodat ze in haar bed terecht komt*

5. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Snoes, ik denk dat alles mogelijk is in dit stadium Ik heb al zoveel verschillende verhalen gelezen dat er geen pijl op te trekken is. Misschien issie zich wel flink aan het innestelen en heb je daarom zoveel kramp. Vervelend, want je wordt er zo onzeker van he.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb in de wacht wkn ook heel veel gegoogled en je vind geen antwoorden of zeker heden.
    Het enige wat je word is onzeker en nog ongeduldiger......(ervaringsdeskundige ;))
    Ik had wel gevonden dat de kansen met een blasto heel veel hoger liggen al met de emmy's die nog voor dit stadium zitten.
    Dat gaf mij veel hoop, maar een garantie vind je niet op google......helaas
    Je moet toch echt wachten tot je mag testen.

hoe lang moet je nu nog?

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds..

Snoesie nee tog.. Of het nou mis gaat of dat het de innesteling is, pijn is nooit leuk..:( Ga idd lkkr in je bed liggen en ik bid dat het zich gewoon zooo hard in je buikje boord dat hij/zij er pas over 9 maandjes uit komt!!

Clowntje, ooow je hebt al een buikje wat leuk zeg.. En ben het helemaal met je eens ieder stadium van de zwangerschap is eigenlijk afwachten he.. Dat weet jij maar als te goed, helaas.. Dikke knuffel en succes.!

Slopperd, ja het is nog steeds een meisje wat leuk..!!! En al een beetje aan het voorbereiden en genieten natuurlijk.?

Liefss, k ga snel weer aan het werk.!!

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Thanks voor de felicitaties. Voel me gelijk jaardig en blaas in een keer alle kaarsjes uit. Pffffffffff... heb meteen geen adem meer zoveel zijn het er.

Heb alleen de leuke klassen getracteerd en mijn eigen mentorklas niet. En zo lief, een meisje uit die klas feliciteerde mij heel zachtjes zodat niemand anders het kon horen. Ze zit ook bij mij op hyves.
    hahahaha en de eerste klas dachten allemaal dat ik 32 geworden was ipv 44 en hun mond viel open van verbazing. En ze gingen heel hard voor mij zingen en dat vond de leerjaarcoordinator niet zo leuk maar ik des te leuker. Voor de rest heb ik het niet verteld en een enkeling (van hyves gezien) feliciteerde me. De directie niet (weet het waarschijnlijk niet eens en dat vind ik prima, wil niet door ze gezoend worden. BAH!)
    Droomprins is ziek en toch gaan werken van 6 tot 6 dus eet ook nog eens alleen. Dus dit jaar sla ik gewoon over en drink vanavond met jullie een borrel.

Kaatje ik hoop dat het huis gaat lukken.

Snoes een dikke knuffel en hopelijk zegt dit helemaal niets.

Clowntje ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan.

Nikita lieverd heel veel sterkte vandaag. In gedachten sta ik naast je en houd je hand vast. Stuur alvast positieve energie richting Duitsland.

Chess nog leuk gehad met manlief ; )

Nou meiden,ik ga op stage-bezoek terwijl mijn collega's vergaderen.

xxx
    Lente

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    hahaha bedankt girls...tsja kan inderdaad alles betekenen. Ik mag volgens eigen berekening al donderdag testen, maar het zh zegt pas 6 april...

Ben nog wel aan het googelen, alleen nu naar steigerhouten meubelen voor de in de tuin. Kan ik wel alleen pas over twee maanden betalen...

Ben benieuwd hoe het met Nik is en ook onze jarige job heeft zich nog niet laten zien vandaag...

10. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahahahah jarig of aardig bedoel natuurlijk jarig en jullie vind ik aardig of eigenlijk Heeeeeeeeel Lief

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    hihi lente tegelijk gepost! Je bent zo oud als je je voelt hoor en volgens mij voel jij je 28 ofzo...hihi
    Heeft droomprins nu een nieuwe baan???

12. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahaha Snoes ik ben er wel hoor alleen had het tot nu toe heel druk en moet nu echt richting stage adressen.
    Meubels kiijken is veel leuker dan googlen op iets wat je toch niet weet. love you xxx

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha girls,

Ben net terug en had een ontzettend leuk gesprek met de eigenaresse van het stagebedrijf en wel een uur met haar gekletst over alles en nog wat. Ze zei dat het leek of we elkaar al 10 jaar kenden. Ze heeft mijn telefoonnummer opgeschreven voor het geval ze een baan voor me heeft (via via dan) en het dorp vindt ze zelf ook niks. Achterbaks, boers en als je maar ietsjes anders bent dan pas je er al niet tussen en ze begreep mij helemaal en hoopte dat ik snel een leuke baan zou vinden. Ging met een blij gevoel naar huis.

Hoe gaat het Snoesje, buikpijn al gezakt hopelijk en Blondje hoe gaat het wachten xxx voor jullie beiden.

Nikita hoe is het gegaan? Dikke knuffel lieverd. Ik denk aan je

xxx
    Lente

*gaat gauw de plantjes buiten sproeien *

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik ben in maart weer begonnen op een school
    Leek me wel een aardig back-up plan voor als het kantoor waar ik werk straks (misschien) failliet gaat.

Ik heb fijne leerlingen en het is leuk weer les te geven, maar het is al met al wel iets te veel hoor (met die verbouwing from hell)

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Goed dat je mn emmies hebt toegesproken. Ik heb zo'n drama's nu met verbouwen en dingen, schrijf ik nog wel over.... maar ik heb maar even besloten een maandje over te slaan. Nu is er echt even teveel. Mogen ze in mn volgende cyclus jouw woorden waar gaan maken.

Morgen een gesprek met het opperhoofd van de afdeling. Even kijken of ik het vertrouwen in de behandeling terug kan krijgen....

Gaaffff een nieuwe baan zeg!
    maar beroerd worden van de Utro klinkt heel bekend.
    Ik word er altijd heel moe en lamlendig van....

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh meis, wat vreselijk. Wat oneerlijk en verdrietig en afschuwelijk!

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    JAAAA
    vasthouden!

Waarom krijg je er wel twee?
    Welk ziekenhuis? Of ben je 36+ ?

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Nou, dan misbruik ik Sjak dr berichtje maar voor mijn ego bericht....

Ik geef sinds 1 maart weer les. 2 ochtendjes in de week náást mijn huidige baan.

Afgelopen maandag had ik de FM (cd. 13). BMS was 6.6 maar nog geen dominant ei te vinden.
    NU moet ik eigenlijk vrijdag voor de 2e FM terugkomen, maar mijn lief en ik hebben in overleg besloten een maandje over te slaan. Het gaat zo snel achter elkaar en het is zo heftig iedere keer.

De verbouwing is echt een verbouwing from hell. We hadden een elektricien, een vriend van ons, die er zomaar mee is gestopt. Ik heb een bedrijf zijn werkzaamheden over laten nemen en het is zó slecht, ZO SLECHT wat hij gedaan heeft, dat het onwijs veel geld kost het op te knappen. We overwegen hem aansprakelijk te stellen, maar ja het is toch altijd een vriend geweest dus we staan een beetje in dubio.

Morgen heb ik een geschrek met de afdelingsleider van het IVF centrum om even alle misstanden te bespreken. Misschien/hopelijk, krijgen we het vertrouwn weer terug. We hebben toch nog4 cryo's daar. Ik wil straks nog een mooie leidraad opstellen, die ik mee kan nemen naar het gesprek.

Verder ben ik jarig deze week, maar ik kan het niet vieren want het is hier een puinzooi en het is donderdag. Sowieso een rotdag. In het weekend gaan we naar Italië, mijn lief moet daarheen voor zijn werk, en ik mag helpen. Jeejj!! Dat is ook wel een extra reden om een maandje over te slaan. Moet ik de klaargemaakte Pregnyl meenemen naar Schiphol, dáár zetten, allemaal gedoe....

Vanmiddag is er een enorm verborgen gebrek opgedoken in ons huis. We hadden op het plafond van de keuken lekkage vanuit de badkamer. Deze lekkage is zonder al te veel sloopwerk gevonden maar toen zagen we dat het bad in een soort van 'ophanging' zit van oud, half verrot en beschimmeld hout en dat de betonnen vloer ter plaatse van het bad gewoon WEG is. Dat betekent dat ik binnen een jaar met bad en al door de vloer zou zijn gezakt, hoppaaa de keuken in.

Nu is dat naar omdat dit soort dingen geld kosten, en er stonden al genoeg uitgaven op stapel, maar we hebben ook een brief van de gemeente gekregen dat we vriendelijk doch dringend verzocht worden een boete te betalen of een straf uit te zitten omdat dit recreatiewoningen zijn en 'onderzoek' heeft uitgewezen dat wij hier permanent wonen. Ten eerste waren we de hele winter wég omdat hier verbouwd werd door anderen, maar ten tweede staat in het kookcontract dat je hier 365 per jaar mag recreeren. Dus uiteindelijk komen we er ook wel. Maar jeetje, het komt er wéér bovenop, ik moet het wéér regelen en ik ren door, maar eigenlijk begin ik eerlijk gezegd een beetje buiten adem te raken....

Enfin, morgen dus het gesprek. Ik wil niet meer dat ze een goede eskimo weggooien, hoe heeft het vorige keer zo vreselijk uit de hand kunnen lopen met die overstimulatie, hoe gaan we dat volgende keer voorkomen, punctie pijn bestrijding, etc.... We kunnen altijd nog naar Düsseldorf. Maar stelllll... stel nou dat dit gesprek goed gaat... het is wel handig, om de hoek bij mn werk en het is toch het ziekenhuis met de beste Nederlandse resulaten...

Aarghh mn hoofd loopt over...

19. lente67

lente67 Niet meer actief

O maria wat een ellende allemaal. Sterkte ermee en dan ook nog eens twee banen en op een school starten. Petje af!
    xxx
    lente

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Nou dan nog één van mij: GEFELICITEEEERRRRRDDDD