De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Jeetje Maria!!! Wat een gedoe allemaal! Hier zou ik ook niet rustig onder blijven en voor de tp moet je toch wel rustig zijn (in je hoofd dan...)
    De vragen voor het zhuis zou ik zeker goed opschrijven allemaal, en de volgende keer eisen dat ze ze allebei terugplaatsen! In NL mogen er twee teruggeplaatst worden, ze doen het alleen liever niet. DD is wel een gedoe, zo ver, dus hoop voor je dat het goed komt.

Lente: Gefeliciteerd YouTube - Bassie en Adriaan - Gefeliciteerd (hi hi hi) (ook voor Maria alvast!)
    Ik zit ook in de stage bezoeken deze week.misschien vind ik ook wel wat leuks? Maar begreep ik nou uit een van je eerdere berichten (tijdje terug) dat je eigenlijk uit Maassluis komt? Ik woon een paar dorpen verder aan het strand.

Ohw Clowntje wat leuk! Hoe veel weken ben je nu al?

Snoes: hoe is het nu? Krampjes weer weg hoop ik? Hoeveel dagen na tp ben je nu?

Moet nu even geprikt worden door verkering!
    (en als ik niet hoef te huilen, krijg ik koffie! Lief he?)

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lieve Sjak, grote meid! Bedankt voor het mooie liedje!
    Xxx

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good evening Lady's!

Allereerst Lente; Hiep hiep, hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Dikke Kus voor jou en een mooie bos tulpen!:) Leuke dag gehad vandaag, ondanks dat je het niet echt viert? Wat jammer dat droomprins ziek is en moet werken. Lekker het weekend met het mooie weer samen vieren, bbq met een lekker wijntje erbij.:D

Kaaat; Wat jammer dat er meer kapers op de kust zijn, was het daar zaterdag ook open huis? Staat het huis in Amsterdam?

Clowntje; Heerlijk ja die taart, en bedankt voor de jip en janneke champie! Wij proosten gewoon gezellig mee! Wat leuk dat je al een buikje hebt!:) Hopelijk kun je snel echt genieten, over 2 weken echo toch?

Snoes; buikkrampen, wat vervelend zeg! Heb geen idee waar het van kan komen, kan ook weer van alles betekenen natuurlijk..:( Donderdag al testen, dat gaat opschieten, houd je het nog n beetje vol?

Chesser; ha meid, hoe is het met jou?

Sloppy; Haha ervaringsdeskundige in googelen!;) Ik heb 't niet meer gedaan na zaterdag, netjes he. Ik heb op google ook gevonden dat een blasto meer kansen geeft en wij hebben hierdoor ook extra hoop. Ben me er idd wel van bewust dat t geen garanties biedt. Hoe was je 20 weken echo trouwens???

MariaC; Pfff die verbouwing van jou klinkt erg heftig!! En dan ook nog 2 banen meid toch! Kan me voorstellen dat je ff een maand overslaat. Succes met je gesprek morgen.
    Ik ben 28 jaar, had nog 3 rietjes met 2 cryo's, het eerste rietje waren beide cryo's goed ontdooid en deze zijn beide teruggeplaatst. We hadden dit vorige week met onze arts besproken en zei stond hier achter, vind het zo zonde een goede weg te gooien, vooral nu het al 3 niet gelukt is, en hier was ze het mee eens. Had overigens niet verwacht dat ze beide goed ontdooide en ook nog 1 ervan blasto. meer dan we durfde te hopen, erg blij mee. maar t blijft afwachten... Ik zit in Breda onder behandeling alleen tp is in Tilburg.

Lfn; Denk aan je vandaag meid, dikke knuffel voor jou!!

Hier gaat alles goed! Zo uurtje x-co, ga maar 1 uur ipv 2 wat ik meestal op dinsdag toe, toch ff een stapje terug doen nu, 3 uur per week sporten is wel genoeg nu. Wat een mooi weer vandaag weer he! Zaterdag wordt het ruim 20 graden!!:D Al zin in!

Liefs, Blondje

4. sjak

sjak Niet meer actief

Vervolg....

Nik: hoe is het met je? Heel goed dat jullie het weekend saampjes weggaan... Even samen tot rust proberen te komen en beginnen met verwerken. Dikke kus!

Kaat: Is het een koophuis waar je zo weg van ben? Vervelend is dat he, als er meer mensen interresse hebben... Nou hopen dat jullie dan het beste bod hebben! Is het in Adam?

Oh uhhh, Blondje, jij vroeg toch naar wat Menopur doet? Ik wist het eigenlijk niet eens, ha ha ha, gewoon klakkeloos die spuit erin en je niet afvragen wat het eigenlijk doet. Dussss ik heb, jawel, gegoogeld! Menopur rijpt de eitjes. Dus nu hopen dat alle 18 lekker doorrijpen door de prikjes. Het grootste voordeel van menopur is dat je weinig bijwerkingen ervan hebt. (maar ik heb wel last van die *&^*%^$ Deca!)

Meisjes, voor wie ik vergeet, sorry en een dikke kus!

5. sjak

sjak Niet meer actief

Chess, ik ben je niet vergeten!!! Dikke kus!

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    oh deca vond ik vreselijk....
    zweten, in de overgang, bahbahbah

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme, ik heb aan je gedacht vandaag. Hoe is het met je lieverd?

Kaat, wat zou het toch gaaf zijn als dit huisje jullie huisje wordt he.

MariaC, jee zeg wat een gedoe allemaal. Kan wel begrijpen dat je eff een maandje overslaat. Hopelijk een goed gesprek morgen.

Sjak geprikt, ging het goed?

Blondje wordt het echt 20 graden? Kan het niet geloven, vast in Limburg maar niet hier aan de kust.

Lente heb je een lekker feestmaal voor jezelf bereid?

Hier druk bezig energie terug te krijgen. Heb ontdekt dat m'n bloeddruk iets te laag is. Endopijn is gelukkig weg. Vandaag voor het eerst op m'n spijkermat gelegen. De eerste minuten waren auw auw auw maar ik heb volgehouden en erna voelde ik me een stuk beter :).

Zo, ik ga de vogeltjes even in de kooi zetten en eens kijken wat er op TV is.

Groetjes
    Jolanda

8. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo lieverds,

Er is er een jarig hoera, hoera......gefeliciteerd Sonja!!! Hele dikke knuffel!
    Lekker dat je gesprek goed is verlopen!

LFN: Hoe gaat het??? Hoop dat alles "goed" gegaan!
    Heb aan je gedacht vandaag!!! xxx

Sjak: Laat die follies maar lekker groeien hoor!!! x

Snoes en Blondje: Houden jullie het wachten nog vol??? Mn duimen blijven draaien!
    xxx

Chessertje: Hoe gaat het daar? Al in spanning voor DD? x

Kaat: Spannend....huisje op het oog....hoop dat ie voor jullie is! x

Maria: Jeetje...wat een drukte...kan me voorstellen dat jullie een maandje uitstel hebben ingelast! Succes met alles! x

Sloppy: Het is nog steeds een meisje...COOOL!!! x

Clowntje: Wat heerlijk dat je al een buikje krijgt...natuurlijk blijft het spannend.... wanneer heb je een echo??? x

Oooh...heb zo het gevoel dat ik iemand vergeet....sorry als dat zo is!!!

Hier: Ik voel me echt rot door die orgametril volgens mij...en heb ik weer: ondanks de orgametril ben ik dus al vanaf vorige week dinsdag aan het vloeien...snap er de ballen van!!! Buikpijn dus ook weer terug...gelukkig wel iets minder als gewoonlijk!
    Heb gisteren het ziekenhuis gebeld, omdat ik dus al een week vloei en dit volgens mij niet de bedoeling is, wordt vrijdag door de gyn teruggebeld, dus ben benieuwd!
    Verder last van enorme stemmingswisselingen en jank om zowat alles...gezellig hoor!!!
    zo....zijn jullie ook weer op de hoogte!

Knuffels voor iedereen!!!
    xxx

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Dank je wel Ilona en iedereen die ik nog niet bedankt had xxxx

*pakt een zakdoekje voor Ilona om de traantjes te drogen*

Sjak, ik heb nog menopur liggen en zal deze bewaren voor het geval dat en ook nog decap. Zal ik ook bewaren. Woonde zelf in Hellevoetsluis en droomprins in Maassluis en jij?

Decap was idd. vreselijk. Veel nachtelijk zweten en een pest humeur:x

Chess gelukkig is de endo pijn zo goed als weg en nu een spijkerbed:$
    Auw auw auw je bent echt bikkel o sorry spijkerhard:D

Ga weer naast droomprins zitten en vroeg naar bedje toe

Toedeloe
    xxx
    Lente

10. lente67

lente67 Niet meer actief

O ja, heb een pittige penne bij de italiaan afgehaald en de eerste 5 happen was ik aan het hoesten van de spaanse pepers, maar was erg lekker. Morgen staan mijn billen in vuur en vlam dus dat wordt blussen

welterusten
    xxx

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Zoo wat hebben jullie veel geklets!!

Lente, lief he al die leerlingen die je tog niet vergeten! En ja niemand wil door de directie gezoend worden..;) Heel goed
    Wat fijn dat je zo een goed gesprek had bij een stageplek.. En wat zou dat leuk zijn als je zo viavia eens helemaal op je plek kwam.!
    Succes met je hete billetjes.!!:D

Snoesie, hoe is het nu.? Voel je je al wat beter of lig je nog lkkr in je bedje.?
    Hmmm tuinmeubels kopen, das leuk vooral met dit weer..:)

Maria wat een ellende allemaal.! Heel goed hoor dat je een maandje overslaat, kan je lichaam een beetje bijkomen en er dan weer tegen aan..!! Succes met alles.!

Wat een lieve vriend zeg Sjak..! Niet gehuild en dus lkkr koffie gedronken..:)

Blondjee wat fijn dat het nog zo lkkr gaat bij je!! En idd niet te veel sporten he ook een beetje je rust pakken ook voor Jut en Jul.!!:)

Chess, bloeddruk laag, das niet goed..:( Rustig aan doen he.!
    Spijkermatje, WOW jij bent echt een bikkel.!:)

Aahhww Iloon wat naar zeg! Pijn, bloed en janken om alles das niet leuk!:(:( En even hoor, waarom wordt je pas vrijdag terug gebeld door de gync, het is nu pas dinsdag.. Das niet goe he.!!

Lieverds Slaap lkkr allemaal.. K heb morgen de 4de vroege dienst achter elkaar, waardoor ik weer rond half 6 me bed uit moet..:( Hoop er nog 1 kwijt te raken, officieel moet ik nog tot vrijdag..
    Huisje is trouwens in Purmerend, we wilde wel graag Amsterdam, maar met oog op de toekomst waar natuurlijk een beebje in zit is Purmerend gewoon beter en makkelijk! Beter omdat het veel kindvriendelijker is, makkelijker omdat me ouders dichtbij wonen en dan kunnen oppassen..:D:D

See U Guys Tommorrow (nou ja bij wijze van spreken dan..;))

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wordt hier toch gezellig veel gekletst vandaag!;)

Sjak; Hoe gaat met de prikjes, en voel je de follie's al groeien? Lekker koffie gehad, haha. Aan het strand wonen!:D Lekker zeg! Ok, menopur is dus hetzelfde als bij mij puregon was, ook eitjes te laten groeien. Vervelend dat je last hebt van de deca!

Chessertje; woon ook jij al aan de kust? Lekker hoor! Wil eigenlijk graag een dagje naar zee t weekend, lekker aan het strand wandelen. Ik woon in Brabant dus is ook redelijk zuidelijk.;) Spijkermat, klinkt interessant, waar is dat goed voor en is het echt zoals het klinkt?

Ilona; ah balen meid dat je je zo rot voelt! Kan het me ook goed voorstellen, een week bloeden, buikpijn en hoofdpijn, pfff. Hopelijk gaat het snel beter, dikke knuffel!

Kaaat; Klinkt goed dat huis in Purmerend. Balen dat je om half 6 uit bed moet dat is wel erg vroeg!

Sporten net was lekker maar heb wel een lichter gewicht gepakt als normaal. En morgen weer lekker avondje bankhangen. Slaap lekker allemaal!

xxx

13. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Blondje, wanneer je op de spijkermat ligt, sturen gespannen triggerpoints in het lichaam signalen naar het ruggenmerg en de hersenen, waardoor op een natuurlijke manier endogene morfine, endorfines genaamd, worden geproduceerd. Hierdoor kan het eigen lichaam zichzelf weer opladen en voor een zelfgenezend effect zorgdragen. De mat kan natuurlijke verlichting geven tegen pijn en kan helpen om diep te ontspannen en lekker te laten slapen.

Kaat, strak plan, huisje in Purmerend en ouders die straks op jullie beeb kan passen.

La Femme, dikke knuffel.

Iloon, balen dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat er snel goede tijden voor jou aan komen.

Snoes, hoe is het? Zijn de krampen al minder/weg?

Lente, alles goed met jou vandaag?

fijne dag allemaal.
    Groetjes
    Jolanda

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha girls,

Even snel voordat ik naar de tandarts ga en mijn broer met neefje van 3 komt:)

Chess dat klinkt op zich wel lekker zo'n spijkermat. Neem hem eens mee naar de picknicktafel dan kunnen we hem om zijn beurt uit proberen:D
    Heb je nog op tijd kunnen oefenen voor je eisprong? Hier vanochtend duidelijk tekenen van een naderende eisprong maar of ik droomprins zover ga krijgen. hahaha hij zijn mijn benen goed tegen elkaar te houden dus wie weet vanavond toch nog een dolle boel. En anders nog geen man overboord want het is meer voor spek en bonen zeg maar...
    Chess spannend jou onderschrift. Ga heel hard voor je duimen!

Blondje je bent goed bezig. Goed je rust nemen en toch sporten maar dan een tandje lager. Owwww wat spannend! Wie weet ben je zwanger van Jut en Jul:)

Snoes hoe gaat het met je buikpijn? Hopelijk weggetrokken en eind van de week een mooie test.

Kaatje dat zou mooi zijn en een huis in Purmerend en heeeel snel zwanger worden. Dat zou nog eens super zijn.

Dikke knuffel voor jou Nikita, ik denk aan je.

Clowntje, Iloon, Sjak, Maria en Sloppy en de lieve meelezers een fijne dag allemaal:)

Hier gaat het goed. Net het huis peuterveilig gemaakt en de bevestiging van een open sollicitatie. Ze hebben nog geen zicht op openstaande vacatures voor komend schooljaar maar houden het zeker in portefeuille. Kijk, ben ik alvast de eerste:) mocht er iets vrij komen.

Heee de zon komt door:) En lekker twee dagen vrij:):p F*ck school hahahaha

Zo spring op mijn fiets richting nieuwe tandarts.

xxxx
    Lente

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hey girls,
    Even snel want ik ben druk, maar jullie vragen allemaal zo lief hoe het gaat dat ik niet kan nalaten even te reageren:
    Mijn krampen zijn weg. Ik had er vanmorgen nog een paar, maar nu en gistermiddag helemaal niets...Hoop eigenlijk gewoon dat mijn baarmoeder aan het oprekken is.
    Verder nog steeds lui, misselijk en moe...heb niet eens zin om hard te lopen, maar ga mezelf zo dwingen om het wel te doen!

@lfn meis hoe is het?

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Fijn dat de krampen weg zijn snoes!
    Meiden ik heb zodadelijk mn evaluatiegesprek... ben benieuwd
    Heb allemaal vragen op papier gezet en ga ze één voor één stellen.

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden...
    Zo...deze zwangerschap is officieel weer voorbij...en jeetje...deze curettage was een ware hel...tenminste de uren ervoor...
    Moest deze keer 6 uur voor de ingreep medicijnen nemen zodat de baarmoedermond open ging en zacht werd....eigenlijk zou het voor minder pijn naderhand moeten zorgen, maar ik kon er al wel lichte buikkrampen en bloedverlies door krijgen.
    Om 4 uur 's nachts werd ik wakker van de eerste krampen, en vanaf 5.30 ging ik door de grond van helse buikkrampen en rugpijn...volgens mij waren het regelrechte weeën ofzo...
    kon amper lopen, laat staan douchen, zitten, liggen...kon niks...
    Ben met moeite in de kliniek gestrompeld...kijkt in eerste instantie de verpleegster me niet echt aan en doet op haar gemakje eerst het papierwerk, voordat ze door krijgt hoeveel pijn ik heb...en mocht toen meteen op bed gaan liggen.
    Daarna naar de operatie-stoel, en lag nog altijd met regelrechte krampen, en kreeg toen maar meteen van de anesthesist een pijnstiller gespoten...jeetje zeg...wat dat was weet ik niet, maar het maakte me helemaal stoned...werd meteen duizelig, warm en kon me eindelijk ontspannen...
    toen begin hij erover of ik danseres hier in deze stad was, want dan had hij mij op het toneel gezien, en ik vond het zo moeilijk om me op het duits te concentreren, altijd als ik zo half stoned ben vlak voor of na een narcose ben ik bang dat ik ongemerkt nederlands spreek ofzo...
    toen kwam de gyn. en toen was het gelukkig ook weer snel voorbij.
    Om 10.00 waren we alweer thuis, maar heb de hele dag geslapen, mijn buik voelde zo beurs, en ik was zo moe van slecht te slapen in de nacht, en alles wat ze in me gespoten hadden...
    Vandaag gaat het weet beter...heb alleen nog pijn als ik snel beweeg, dus moet nog alles langzaam doen, en het bloeden valt nog wel mee, maar uit ervaring weet ik dat dat de komende dagen nog wel zal toenemen...
    Heb vandaag ook het theater gebeld dat ik over een week of 2 weer terug kom, dat was wel moeilijk.
    Heb nog niet met mijn cheffin gesproken, alleen met de vriendelijke assistent, maar zal haar morgen zien, want morgen is een fotoshoot voor het programmaboekje voor volgend jaar...en daar moet ik naar toe, en zal zij ook aanwezig zijn...nou ja...dan hebben we het tenminste gehad...

Blondje, en Snoes...hoe gaat het met julloe op het bankje??

Lente...wat een lange dag gister zeg...gelukkig is het goed gegaan en gelukkig ben je nog 2 weken vrij...hopelijk vind je de werkstukken terug...Ow jeetje...lees nu dat je verjaardag gister was....lieverd...hopelijk heb je het lekker gevierd...of ga je dat nog doen...in ieder geval nog een dikke knuffel en een dikke proficiat...
    hihi...hoe is het met je billen vandaag...;)

Kaat...hoe gaat het met jullie huisje??
    Jullie woonden nu toch tijdelijk bij je ouders, hopelijk vind je snel weer een eigen stekkie...

Sjak...wat een super begin, en wat dapper dat jullie al besloten hebben toch door te gaan...maar kan het helemaal begrijpen...zeker zonder cryo's....dan zijn 3 behandelingen gewoon niks...kan me er elke keer weer kwaad over maken..,bij normale vrouwen zeggen ze na 6 maanden klussen is er 50% procent kans op een zwangerschap...maar wat verwachten ze van vrouwen in de IVF....dat ze in 3X zwanger worden...:x:(

Clowntje...ow meid...al een echt buikje...daar kun je blij van worden hé...
    hoever ben je nu??
    je hebt nog geen banner, is dat bewust, of vind je het maar niks...
    En ben ook even kwijt wanneer je echo was...

Snoes...hoe gaat het met je pijn?
    ow lieverd...ik hoop zo dat het nog niet voorbij is voor je...

Sloppy...meid....alles goed met je...

Maria...nog altijd in de stress...klopt ja...nu herinner ik het me weer...jij moest toch een tijdje op je salaris wachten...goed dat je dan ook nog ergens anders werkt...al is het even zwaar...
    vind het ontzettend dapper dat je een maandje overslaat...ik hoop dat je geduld wordt beloond...
    maar wat lees ik nu...een week-endje Italië...dat is beter werk...geniet er maar van...waar zitten jullie??
    en misschien kun je daar je verjaardag een beetje vieren...
    ow maar meid...wat lees ik nu...dat van je huis is wel heel erg vervelend zeg...ik hoop dat jullie eruit komen en die boete niet hoeven te betalen, en ook dat de reparatie van de badkamer niet al te veel geld kost.
    Bovendien (zeg ik nu wel makkelijk, maar zou het er ook wel moeilijk mee hebben ) zou ik die vriend wel aansprakelijk stellen...een echte vriend had toch wel beter werk afgeleverd zou je zeggen...
    bovenop dit alles...hoe was het gesprek in het ziekenhuis vandaag??

Chessertje heb over zo'n spijkermatje ook al wonderverhalen gehoord..schijnt echt te kunnen helpen, dus op je tanden bijten hoor...

ow jeetje Iloon....lastig dat je zo emotioneel bent...denk je dat dat door die orgametril is??

zo meiden...dat was het weer...
    probeer vanaf nu jullie weer dagelijks of om de dag op de hoogte te houden van het reizen en zeilen hier...
    zo lief dat jullie zo aan me gedacht hebben gister...
    we zijn er nog niet over uit of we het week.-end weg kunnen....heb al wel hotelletjes gegoogled...maar manlief weet nog niet of hij vrij kan houden of niet...hangt van het weer af...goed weer betekend voor hem waarschijnlijk werk...en dat betekend dat ik weer alleen zit, maar ook wel weer extra centjes...
    hihi...en ga nu nog eens googlen naar de rommel die 's nachts moest nemen...ben het vergeten...dacht dat het iets van Cyteg, of Cytotef was ofzo...die rommel neem ik dus nooit meer...

Xje...

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wow...I ♥ google...

Heb het gevonden...het heet Cytotec, en word gebruikt om weeen op te wekken, een miskraam op te wekken of de baarmoedermond zacht te maken zodat een spiraaltje kan worden geplaatst...

nou...ik neem het nooit meer...en moet eerlijk zeggen dat ik bang ben voor de bevalling nu...jeetje zeg...want ik had echt helse pijnen gister...

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow en meiden..nog vergeten te vertellen...
    had ik eerder vandaag al mijn moed bij elkaar genomen en het gemeetelijk adoptieburo hier in de stad gebeld...zijn ze al dicht...
    hmm...wanneer ik weer eens zo dapper ga zijn om in ieder geval informatie aan te vragen weet ik niet...maar het was wel balen...

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieverds,

Nikita wat goed om weer van je te horen en wat verschrikkelijk klinkt het voorbereiden op de operatie. Brrrrr..... afschuwelijk gewoon. Gebruiken ze dat ook voor een spiraaltje? Hier zijn ze middeleeuws wat dan aan gaat. Voel je niks van werd er tegen mij gezegd. Na de laatste keer zonder verdoving dacht ik die laat ik voor altijd zitten wat een ramp was dat maar die verdoving klinkt nog 100 keer erger. Meid ik ben blij dat je je nu weer redelijk voelt en wat lief dat je al op ons allemaal reageert! Hihi mijn billen hoeven niet geblust te worden en ik werk nog wel hoor maar dan 14 uur ipv 22 dus dat scheelt. Pffff....en dan zijn ze dicht als je eindelijk het lef hebt. Maar.... misschien ook een boodschap dat je eerst deze gebeurtenis moet laten bezinken. Owww... nog niet zeker of je een weekendje weg kan. Tja, ook hier is geld vaak het probleem. En verjaardag doe ik volgend jaar. Echt geen zin in dit keer en wordt nog vaak genoeg jarig.
    O ja, de leerlingen hadden de werkstukken nog thuis en moesten de aangepaste versie nog inleveren. Pfff gelukkig maar want met mijn verwarde hoofd had ik ze net zo goed kwijt hebben kunnen maken. Dikke knuffelxxx

Maria ik hoop dat het gesprek goed is gegaan en dat je antwoord op al je vragen hebt gekregen en dat het vertrouwen weer terug komt. Moeilijk dat met je vriend. Heeft hij iets van berouw getoond of meegedacht aan een oplossing? Anders toch maar aansprakelijk stellen zoals Nikita zegt.

Zo wat is mijn neefje verwend zeg! Vroeg buiten al of ik cadeaus voor hem had en had ze al gepakt voordat ik ze kon geven. Luisterde niet naar mij of papa maar wel naar droomprins terwijl die er niet eens was hahahahaha Dan zei ik:" die schroevendraaier is van Ome Droomprins en als die wordt boos als je het niet geeft" en hup meteen gaf hij hem. Dus ook met het schaartje, afstandbediening, computer etc. Handig zo'n oom op afstand.
    Heeft stiekem toch ook wel zijn voordelen geen kinderen. Sorry dat ik het zeg maar je moet echt 100% aanwezig zijn bij zo'n klein ventje. Maar zou hem niet willen missen hoor ; )

Zo en nu naar het postkantoor en boodschappen doen.

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina