De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Lieve Nikita, wat een verslag. Wat vreselijk voor je... aarghh
    wees LIEf voor jezelf. Ik zou mezelf onwijs pamperen als ik jou was nu!

@ all--> Het gesprek was zo goed. Roel Schats for president. Het klikt onwijs met die man. Later zal ik even een verslagje typen.

LIEFSSS

2. sjak

sjak Niet meer actief

He Nik,

Jee wat een verhaal zeg... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het lijkt me vreselijk om dit te moeten doorstaan en dat eigenlijk al voor de derde keer!!?? Was dit ook de derde tp?
    Gaan ze nu wel onderzoeken hoe het komt?
    Dat je zo snel alweer gaat werken, heb je niet meer tijd nodig om te herstellen, zowel lichamelijk als geestelijk?
    Ja, die cryo's... Ik word elke keer wel een beetje jaloers als ik zie 12 cryo's over, 15 cryo's over... Pfffff, ik heb 18 ballen aan mijn stokken hangen, dus ik hoop nu ook wel op een paar cryo's (please...)

Lente, ik woon in Hoek van Holland, dat dorp van die strandrellen... (Waar ik ook was en het ook erg eng vond!) Ik houd me aanbevolen voor de overgebleven menopur en deca, ik had al een beetje het idee om een oproep te doen op zp voor overgebleven medicijnen... Ik heb zelf nog 300 ml puregon in de aanbieding. Het is niet grappig hoe duur die zooi is?! Eergister twee ampullen verbrast (zeg je dat zo?) verkering had de naald er niet goed opgedrukt dus alles liep over mijn buik heen ipv in mijn buik. Ik hoop ook op een kortere cyclus dan de vorige keer, houden we mischien wat over.
    Heb je de werkstukken al gevonden? Ik heb er anders nog wel 55 voor je hoor!!

Chess, je bent een stoer ding! Op een spijkermatje gaan liggen?! Dat verzin je toch niet, ha ha ha! Ik ga zaterdag op een bedje in de achtertuin, is ook heel ontspannend.

Maria: Hoe is het geprek verlopen??? Ben erg benieuwd!

Blondje: De follies zijn wel al te voelen! Raar gevoel. Je weet dat er een soort knikkers in je buik groeien, ben er blij mee dat het er zoveel zijn! Bukken of heel hard onverwachts lachen geeft steekjes...
    De deca valt nu nog mee, maar de vorige keren veranderde ik wel in een soort van hormonale gemene comanderende jankende sjagerijnige heks... (ha ha ha) (maar niet ha ha ha voor verkering)

Kaat: maar Purmerend is toch ook leuk? (heb echt geen flauw idee!) (weet zelfs niet eens waar het ligt) (ha ha ha)
    Beter voor kindjes een dorp of een wat kleinere stad. Ik heb het idee dat het veiliger is, hoewel... (Ken je de verhalen van de strandrellen in Hoek van Holland)

Laters meer!

XX

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Klinkt goed Snoesje. Enne...wat niet gaat gaat niet. Dus als je echt geen zin hebt om hard te gaan lopen lekker op de bank blijven plakken. In de wachtweken mag je alles doen en laten wat jij wil. Dus niets hoeft en alles mag.

xxxx
    Lente

Duim duim duim duim duim duim duim duim voor een positieve test

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Purmerend is ook veel leuker omdat je dan dichter bij mij in buurt zit en dan kunnen onze kinderen af en toe spelen :)

5. lente67

lente67 Niet meer actief

O jullie blijven schrijven en ik wil reageren maar ik moet echt gaan. *trek zichzelf aan mijn haar en sleep mezelf van de computer naar buiten toe*

houdoe

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ik help wel * Maria pakt Lente bij de kraag en duwt haar naar buiten en zegt van: 'hop hop' *

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn stem heeft hij ook hoor!! Als we niet bij hem terecht waren gekomen hadden we nu nog steeds onvruchtbaar geweest!

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    haha meiden....wat grappig wat er hier aan de hand is...

ikke had zojuist haar eerste emotionele moment...
    vanavond eten we lekker pasta...dus vond een fles wijn in de kast...dus dacht laat ik die fles wijn maar gebruiken om te koken(smaakt altijd lekker in pastas-aus), dus schenkt zichzelf dan ook maar een glaasje in, en voor ze het weet zit ze te janken omdat het opeens tot haar door dringt dat ze weer kan-mag drinken, en dat eigenlijk helemaal niet wil....:(:(:(
    tsja...en zo zal ik de komende tijd wel meer momenten hebben denk ik...

Sjak...even door de statistieken...dit was de vierde TP....de derde keer een teken van een zwangerschap....de tweede keer een echte zwangerschap en dus de tweede keer een missed abortion...
    tussendoor heb ik nog een keer een VMK gehad...dat is weer wat anders...(om het lekker verwarrend te maken...)

Dus bij het thema 3X is scheeprecht...praat ik mee...want d.w.z. zeggen dat de derde zwangerschap zal lukken voor ons...

Maria en Lente....ga vanavond proberen ons manneke om te praten voor een week-endje weg...hij heeft gister zijn baas opgebiecht dat ik een zwanger WAS, en dat hij daarom een aantal keer vrij moest hebben de afgelopen weken...hopelijk heeft zijn baas een beetje begrip ( dat betwijfel ik, omdat ze een klein bedrijf zijn en elke man nodig hebben ) en laat hem geheel vrij het week-end...
    heb nl. vandaag een hotelletje gevonden voor 90 Eurootjes per nacht...met saune, whirlpool, breakfast etc.etc.etc....

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden!

Chessertje; bedankt voor de uitleg! Endorfine, dat wordt ook aangemaakt door te sporten en als je verliefd bent toch, ook wel gelukshormoon genoemd? Dat klink goed iig. Alleen op die spijkers liggen, is het pijnlijk? Voel je je er goed bij? Dat is natuurlijk het belangrijkste!

Lente; Oh wat leuk een dagje met je neefje, hoe was het??:D Is droomprins nog ziek? Heerlijk zeg 2 dagen vrij voor jou, geniet ervan!
    Jaja, zou mooi zijn hoor.:) Alleen van Jut of Jul is ook goed hoor. Moet eerlijk zeggen dat een tweeling me best heftig lijkt, maar als het zo zou zijn zouden we evengoed dolgelukkig zijn hoor. We hebben zelf de keuze gemaakt voor 2 terugplaatsen als beide goed zouden ontdooien. Maar goed, eerst maar eens afwachten loop op de zaken vooruit.

Snoes; En nog hard gelopen? ook je rust nemen he als je lichaam aangeeft dat te willen. (spreekt iemand je toe die zelf moeite heeft zich hier aan te houden;)) Meis duim zo voor je dat het oprekken van de baarmoeder is, kan heel goed natuurlijk. Mijn bijwerking Utro: regelmatig lichte hoofdpijn die uiteindelijk vanzelf verdwijnt. Verder niks bijzonders, wat krampjes hier en daar in mijn buik en redelijk moe, maar ook druk op het werk.

MariaC; Hoe was je gesprek? Wanneer ben je precies jarig, moeten het wel vieren hier he!:D

Lfn; Wat klinkt dat heftig zeg wat je gisteren hebt moeten doorstaan! Heb het (gelukkig) nooit meegemaakt, ook niet in mijn omgeving, maar had er niet bij stil gestaan dat je vooraf medicijnen moest nemen en dat die zoveel pijn kunnen veroorzaken. Maar je hebt je wel heel flink gehouden zo te horen, knap hoor. Hoe was je man eronder? aargh, vind het allemaal zo rot voor je he. Echt nogmaals, niet eerlijk! Knap dat je morgen toch naar je werk gaat. En hopelijk een weekendje weg! Oh lees nu dat dat afwachten is, nou ja extra centjes en die gebruiken voor een ander weekend is ook lekker.;) Wat bedoel jij trouwens in je onderschrift met 8+5? 8 weken en 5 dagen?
    och lieverd, hoe begrijpelijk dat je ineens emo wordt van in je ogen iets onbenulligs, en hoe herkenbaar. laat de tranen maar lekker komen hoor, en schenk je zelf nog een glaasje in. Dikke knuffel.

Sjak; Groot zijn die follies he, 2 cm en dat 18x! vond het een raar idee en voelde het op een gegeven moment goed zitten, ook van buiten een bobbel op mijn buik. Maar wel een goed teken, duim heel hard voor veel emmy's en cryo's! Haha, ja dat soort buien worden dan toch op verkering afgereageerd he. Arme man... of eigenlijk niet, want lichamelijk hebben de mannen verder niks te lijden en wij alles.;)

Hier alles nog steeds goed, en nog steeds lekker druk op het werk, maar dan op een goede manier waardoor de dagen omvliegen. Vind mijn werk heel leuk en toffe collega's dus alleen maar goed!:) Ben wel erg benieuwd al naar de afloop, wordt al spannend, maar is echt pas dag 4 na tp.;)

Even een vraagje; vandaag vroeg mijn manager hoe de tp gegaan was etc. Hele aardige man en hij leeft mee en is oprecht geinterresseerd hoe het werkt en gaat. Nu zei hij: "en wel goed eten he, anders lekker een extra buil friet! Je bent best afgevallen (sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen in november) en ik las laatst dat dikkere vrouwen sneller zwanger raken als dunnere." Zegt dit jullie iets??? Ik eet gewoon goed hoor, zo ie zo veel groente en fruit maar ook (vooral in de weekenden) friet en een keertje chips/ ijs/ chocolade etc. Mijn BMI is goed, weeg 58 kilo bij 1.66 cm. Nu was ik toch wel benieuwd of iemand van jullie dit ook wel eens gehoord/ gelezen heeft. De beste man bedoeld het goed hoor, maar ik ga er dan toch over nadenken.

Fijne avond! xxx

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee lieverds,

Zo net ff ook lekker pasta gegeten. Nikita meid logisch dat het nu tot je door begint te drinken. *geeft een stukje keukenrol*
    hopelijk heeft de pasta toch gesmaakt. Hopelijk lukt het hotelletje, heeeerlijk met al die luxe erbij.

Sjak, ik zal de menopur bewaren. Ben vaak in Hoek van Holland geweest want mijn viendin had daar een vakantiehuisje. Erg leuk! Hoop gewoon dat je de medicatie niet nodig hebt maar mocht het helaas nodig zijn dan ben jij de eerste. Duim dat je meteen een geslaagde tp hebt met broertjes en zusjes als cryo's. Zoals onze Sloppy : )

Maria wat fijn dat het goed gegaan is in het ziekenhuis. Scheelt weer een hoop stress.

Heb voor dit jaar de voorlopige teruggave ingevuld want we hebben al moeite om aan het begin van de maand rond te komen en dan is zo'n maand wel erg lang. Hopelijk krijgen we snel goedkeuring. Is toch gauw ruim 300 per maand extra en als het lukt met mijn droomprins zijn dagdienst leveren we aardig wat in en zo blijven we hopelijk binnen de rode marge. Waar is de regenboog met de pot vol goud ????

xxx
    Lente

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Blondje ik zou het echt niet weten. Klinkt weer als een grote fabel. Ik bedoel waarom moeten zwaardere vrouwen eerst onder een bepaald bmi zitten voordat ze de mmm in mogen? Nee, niet druk over maken en ter kennisgeving aannemen en idd. lief bedoelt maar tja, wat moet je ermee?
    Pas dag 4! Dacht al minstens een week. Ooooo wat duurt dat lang, zelfs bij een ander.

xxx
    Lente

12. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Blondje, nog nooit van gehoord dat dikkere vrouwen sneller zwanger raken. Wel zeggen ze dat je BMI tussen zoveel en zoveel moet liggen. Ik heb ook weleens gelezen van vrouwen die te zwaar waren en eerst af moesten vallen alvorens ze IVF konden doen. Te dun is natuurlijk ook niet goed.
    Oja, in het begin is het pijnlijk ja, die spijkermat, maar na een paar minuten gaat het goed. Straks voor de 2e keer er op liggen, hihi. Endorfine is idd gelukshormoon.

La Femme, wat klinkt het afschuwelijk en dat was het natuurlijk ook. En geef je gewoon over aan de emo momenten. De tijd zal de wond moeten helen. Heel erg veel sterkte voor jouw en je man de komende tijd.

Lente, klinkt lekker pasta. Idd hier staat er ook weer een ei op springen en er staat een heel leger klaar om aan te vallen :). We blijven hopen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

MariaC wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad.

Sjak, hopelijk verander je nu niet in een heks door de deca :).

Snoes, Iloon, Clowntje en iedereen die ik per ongeluk vergeten ben, een hele fijne avond.

Groetjes
    Jolanda

13. sjak

sjak Niet meer actief

Hmmm, Chess, ik beloof niks... ha ha ha! Maar verkering is echt uberlief en heeel begrijpend!

Lente: op het recreatieoord (of kamp zoals wij het noemen) heb ik ook heel wat jaartjes doorgebracht. Mijn eerste vriendje kwam ervandaan en daar ben ik 6 jaar mee omgegaan. Vond het altijd heerlijk daar.
    Ik kwam ook regelmatig in Hellevoet, varen, heerlijk! Mijn vader had een bootje (schip..) in de Brielle. (Mijn verkering komt trouwens ook oorspronkelijk uit Maassluis, maar dat is wel al heeeeeel lang geleden)

Blondje: ik heb ook al een aantal keer gelezen dat je niet teveel overgewicht mag hebben en dat je BMI moet kloppen met de norm... Dus ik denk ook dat het een fabel is (of toeval in zijn kringen?)

Criminal Minds begint weer.

Kus

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Lieverds heb een drukke maar leuke dag gehad, niets bijzonders hoor..:) Maar ga morgen ff op iedereen reageren, ga nu heerlijk slapen.!!

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ik had rond half zes een heeeeeeeeeeeeeeeel lang bericht vloog zp er ineens uit in verband met onderhoudswerkzaamheden. Nu ben ik moe dus nu zeg ik niets meer dan GOEDENACHT! SLAAP LEKKER EN WELTERUSTEN!

Toedels!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Goedemorgen Schatjes,

Chesser, klinkt egt goed zo een spijkerbed, heb je dan niet allemaal puntjes in je rug staan daarna, ben het met Lente eens dat je hem maar eens mee met brengen naar de Picknicktafel..:)

Lente, heel goed lkkr allemaal open sollicitatie sturen, je weet nooit wat ervan komt..:) Oowwh verwend neefje, ja de eerste jaren zijn zooooo belangrijk dat je ze discipline bijbrengt, heb je het later alleen maar makkelijker, maja veel ouders doen dat niet..! Ach ja ieder zo ze ding he..
    Mijn duimen draaien voor je voorlopige teruggave..:D

Snoes, aahhww gelukkig ben je krampvrij en in de wachtweken mag je idd helemaal zelf bepalen wat je doet he en niet dat kleine stemmetje dat zegt dat je tog moet gaan hardlopen..!!

Maria, super dat je gesprek zo goed was, heb je verslagje alleen niet meer gezien, ben we benieuwd!!:) En ja Purmerend ruless..!!:) Vind Hoorn een mooiere stad hoor, maja Purmerend is weer wat dichterbij Amsterdam en dat is ook wel makkelijk! :)

Nik, Oowwh dat klinkt echt als een hel ja.!! Verschrikkelijk zeg!! En emotioneel zijn dat mag, misschien moet dat zelf wel (hou niet zo van het woord moeten) maar denk dat dit wel echt iets is wat moet! Jij/jullie moeten er doorheen, is niet leuk, maar wel nodig helaas.! Heel veel sterkte daarmee, die momenten overvallen je dan ook echt zoo..:(
    Succes op je werk vandaag, hoop dat ze heel aardig voor je is (je cheffin dan)!!

Sjak, hahaha Purmerend ligt net boven Amsterdam en is idd een kleinere stad, wat mij beter lijkt voor een kindje ja..:) Amsterdam dan moet je al hoog wonen, dus geen tuin en zoveel verkeer.. Nee dat wile we niet!! En ja HvH ja weleens van gehoord, rellen hmm is me straal voorbij gegaan..;) Nee hoor tuurlijk HvH is wereldberoemd! Net als Wognum (daar woont me zus)!!
    Ooww nog een Criminal Minds fan!! Snoes en ik kijken ook altijd..:D

Blondii, denk echt dat dat een fabeltje is hoor, ben het met de andere dames eens, je moet tussen een bepaald BMI zitten! En als ik jou lengte en gewicht lees, ben je wel slank, marh eb je geen ondergewicht en dat is het belangrijkste!!

Lieverdjes hele fijne dag! Ik ga hier maar weer hard aan de slag! Gelukkig morgen vrij kunnen regelen, dus dan morgen en zaterdag vrij!! Das tog fijn..!!:)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Nikita: ohhh dat is wel een heel naar moment voor jou zeg! Een hele dikke knufffff voor jou!

@Blondje: Ik heb ook nog nooit gehoord dat dikkere vrouwen sneller zwnager worden hoor.....
    Ik heb zelf ook een normaal BMI..1.73 en 69kilo

18. lente67

lente67 Niet meer actief

He meiden,

Heee Sjak mijn droomprins heeft een klein jaartje met zijn familie op de camping gewoond. Grappig dat ze beiden in Maassluis gewoond hebben. We zijn er afgelopen zaterdag nog geweest.
    Hoe gaat het met de follies en wanneer mag je weer voor een echo? Al zicht op de punctie? Spannend weer!

Chess de soldaten staan dus al klaar voor de lange mars ; ) Hier zijn de soldaten in het ziekenhospital dus voordat ze aangesterkt zijn zijn we al weer drie maanden verder. Kan ik alvast wennen aan het idee dat ik het helemaal los moet laten. Vroeger zou ik kostte wat het kost hem toch proberen over te halen en nu denk ik:"Laat gaan. We hebben het al zo vaak op de juiste tijden geprobeerd met helaas nooit het gewenste resultaat dus het zou wel heeeeel eg toevallig zijn dat het nu anders zou zijn geweest. Dus lekker laten uitzieken en er geen moetje van maken." Maar in jou situatie zou ik er ook voor gaan hoor. Stiekem hoop je dan toch dan het net lukt voordat de volgende poging start.

Sloppy ik vind het zo fijn dat je met ons mee komt schrijven. En je bent het bewijs dat slanke vrouwen ook zwanger kunnen worden. Dus Blondje bewijs genoeg zou ik zeggen en blijven eten waar je je lekker bij voelt.

Nikita sterkte vandaag met je werk. Lijkt me een moeilijke stap en dan ook nog op de foto met zijn allen. Dikke knuffel xxx

Snoes hoe gaat het verder met je? Is alles rond qua werk? En weet je al wanneer je gaat testen? Duim Duim Duim Duim Duim

Kaatje hoera bijna weekend voor je! En het weer wordt lekker dus dat komt goed. Hoe gaat het met het sporten? Al een andere sportschool gevonden?

Zo meiden, ik ga even ontbijten, afwassen en daarna naar de psycholoog. Ik ben benieuwd.

xxx
    Lente

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    K*t K*t K*T Dit is al de tweede keer dat ik een heel lang lief bericht typ en dat het ineens weg is! GRMFP!!!

Maar goed poging drie dus...

@maria wat verrassend dat je weer voor de klas staat. Welke groep/ klas? Heb je nav het gesprek in het zh weer een beetje vertrouwen in de behandelingen gekregen? ZO te horen wel anders vote je niet for president, hihi!
    Wat een drama zeg die verbouwing. Echt niet leuk (understatement...) Moeilijk of je die 'vriend'aansprakelijk wilt stellen. Is wel weer heel veel stress en negativiteit. Maar ik kan me ook voorstellen dat je heel erg het gevoel hebt dat je onrecht is aangedaan en dat je voor rechtvaardigheid gaat...
    Knap dat jullie de beslissing hebben genomen om een maandje te wachten...

@sjak ik heb deca voor je. Ik gebruik het toch niet meer. Wij hebben nu al afgesproken niet voor een vierde keer te gaan en wij hebben nog aardig lang te gaan...*spreekt follies van Sjak streng toe dat ze ervoor moeten zorgen goed bevrucht te worden*
    Hopelijk heb je de deca niet nodig!

@iloon ik ik orgametril niet, maar herken wel dat je enorm veel last kunt hebben van hormonen. Ik hoef het woord alleen maar te horen en ik wordt al ziek, zwak en misselijk! Tis niet eerlijk, want sommige vrouwen hebben nergens last van, maar ja, geen enkel vrouwenlichaam is te vergelijken dus ik geef er gewoon aan toe dat ik me er klote door voel. X terug!

@chessertje hahaha de spijkermat! Je kunt ook gewoon chocolade eten voor een portie endorfine, spreekt mij persoonlijk meer aan ;)!

@lente hoe was het bij de psych? Heb je er wat aan? Mijn zieleknijper vond mij niet zo interessant. Ik deed gewoon wat zij me vroeg en misschien nog wel meer. Ze wees mij op dingen in mijn leven en ik ging erop af. De keer erop zei ik dan gewoon wat ik allemaal gedaan had om alles weer op de rit te krijgen. Dat vond ze knap, maar interessant is het natuurlijk niet voor haar. Als ik jou zo inschat zet jij ook je schouders onder alles waar je mee aan de slag moet. Dus jij zult ook wel niet zo interessant zijn. Maar het is wel heerlijk dat er iemand met je meekijkt en vanuit een prof. blik zijn of haar advies geeft. Knap dat je ernaar toe gaat! Hoop ook echt dat je huis snel verkocht krijgt, je een nieuwe baan vindt en op die manier een soort van nieuwe start kunt maken. Gewoon omdat je een enorme lieverd bent die het wel even verdient om helemaal volledig gelukkig te zijn en zich niet na een tijdje druk moet maken om baan of huis!

@kaaat ik zag foto's op FB van je kleine nichtje. Ik vind de foto met manlief en baby echt heel lief. Van die grote handen om dat kleine lijfie, geweldig! Zo zit ie straks ook met jullie kindje ;)

@blondje echt dikke vette onzin dat dikke mensen eerder zwanger zijn. NOT! Het is juist een extra moeilijkheid als je overgewicht hebt om zwanger te raken. Gewoon lekker gezond eten, sporten en positief denken. Dat kun je beter gebruiken dan een friet met. Hoewel dat ook wel erg lekker kan zijn.

@clowntje had je al antwoord gegeven op de vraag wanneer je de echo had? Of ben ik nu gewoon een zeef en vergeet ik het weer...*voelt aan haar hoofd of er miniscule gaatjes in haar hoofd zitten *

@lfn wat een ellende zeg die curretage. Blegh! Lijkt me nog erger dan een punctie. En nu is het over. Terwijl ik je deze zwangerschap zo onwijs gunde! Dat je verdriet ineens komt is logisch. Tis toch een zwarte bladzijde in je levensboekie die je snel wilt omslaan, maar die gewoon nog doordrukt op je nieuwe witte pagina's. Maar echt over een tijd zijn deze dagen niet meer dan een paar zwarte blaadjes en blijven er een heleboel mooie witte onbeschreven bladzijdes over. Tot die tijd huil je maar lekker! Vallen is niet erg, als je maar wel weer elke keer opstaat.
    Hoop dat je goed op de foto staat ondanks je verdriet en je lichamelijke welzijn.

@sloppy is het nog steeds een meidje? Ben ik wel benieuwd naar...zijn julllie al uit de naam?

@oooooooooooooooooooh MARIA is jarig vandaag! Sorry ik was het vergeten. Maar ik maak het echt goed *zingt uit volle borst het hele verjaardagliedjesrepertoire wat ze kent* Gefeliciteerd!

@ nou nu nog even iets over mezelf dan. Ik blijf af en toe krampen houden. Kan bandenpijn zijn kan ongesteldheid zijn. Had het vorige keer niet. Vannacht heel lang wakker gelegen en ik snakte naar koekjes. Heb ik echt nooit midden in de nacht! Echt zo'n hol gevoel in mijn buik. Verder misselijk en moe. Maar zoals ik al zei: ik ga ervan uit dat het door de utrobollen komt. En waag het niet me tegen te spreken, want ik wil geen valse hoop.

Als ik volgens mijn eigen cyclus reken mag ik vandaag testen (ook volgens de calculator van zp) maar manlief wil pas volgende week testen zoals het ziekenhuis zei. Daar heb ik maar naar te luisteren. Maar het gaat nog goed. Ik houd het nog vol. Nu zal ik niet meer zeuren hoor, want er zijn mensen in ons midden die in een veel mindere situatie zitten...

net een loungeset op internet besteld van steigerhout. Heel mooi. Ga maar snel kussens maken voor erop. Hij komt eind mei, heb er nu al zin in!
    Zaterdag gaat eindelijk de winkel van manlief open, helemaal leuk! Zin in, maar vind het ook vet eng...

Gisteren nog wel even de stoere meid uitgehangen. Wilde het afwaswater weg laten lopen, ging niet dus heb ik zelf met mijn eigen handjes de zwanenhals opgemaakt en de verstopping verholpen. Stoer hè?

Nou meiden, dit was het wel zo''n beetje. Fijne dag allemaal!

X

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @lente: Ik lees zeker met jullie mee, ik post alleen niet altijd omdat ik soms niet zo goed weet wat ik moet schrijven.....

@Snoes: pffff lekker weer met je tekst!
    Ja het is nog steeds een meid en we weten ook de naam al :D

Share This Page