De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Oowwwwhhh!! Maria ik was je ook helemaal vergeten!! *wordt rood van schaamte*! Heeeeeeel erg gefeliciteerd natuurlijk.!!

Lente heel veel succes bij de Psych! Hoop dat het je gaat helpen! Nee heb nog geen nieuwe sportschool slecht he!! Er zit er 1 tegenover me ouders daar heb ik vroeger ook gesport, dus er is eigenlijk niets dat me tegen houdt haha!! Ga me denk ik dit weekend maar eens aanmelden..:)

Snoesie, vervelend he al dat gevoel in je buik, je kan er gewoon niets over zeggen helaas!! Wat super knap zeg dat je gaat wachten tot volgende week.. Ik denk dat ik stiekem tog zou testen haha, maja manlief is ook niet zo een ster met w88, dus dat is bij ons nooit het probleem!:) Maja nog geen ongie vandaag is iig een goed teken en nee ik geef je geen valse hoop..:) Ik benoem de feiten..;)
    Oow vet stoer dat je besteld hebt! Wat voor kleur kussens ga je maken! En ja wij wisten wel dat je een hele stoere meid was hoor..:)
    Ja lief he man met baby.!!:) *smelt* Vorige week durfde hij niet vond haar tog wel erg klein, maar ik zit steeds met haar, dus nu durfde hij het wel aan..!! Aahhww heel lief idd, zo zit hij ooit met onze kleine! :):)

Fijne dag nog Lieverds, ik ben heel goed aan het werk, is geen sarcasme, heb echt al veel gedaan..:D

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Oow Slop jullie weten de naam al, wat leuk zeg..!!:) Megan en ...!! Leuk leuk!

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    ** Breekt ff in :) **

@Kaaat: Purmerend is een super leuke stad hoor :) :)

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Hiep hiep hoera voor onze Maria! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog vele zullen volgen.

Kaatje al erg productief vandaag. En bijna weekend en inschrijven op de sportschool. *geeft alvast een zetje in de goede richting ; )*

Snoes wat lief dat je die hele lap tekst opnieuw tikt. Hahaha je geeft ons wel valse hoop want het klinkt gewoon goed Koekjesmonster. En ik ben geloof ik juist erg interessant voor deze typische psycholoog (oudere shagroker met meewarrige krullen en intellegente blik met af en toe een gulle lach als het gesprek te zwaar wordt) en hij wilde met spoed een nieuwe afspraak en we gaan vooral veeeeeeeeel praten en de kern is geloof ik dat ik er mag zijn! Aha, hier heb ik dat al nu nog in de boze buitenwereld. Geloof dat deze man wel bij mij past. Meteen alles erbij gehaald, gezin, moeder/vader/ jeugd/ vriend/man/vriendschappen/in de steek gelaten worden/ alles moet goed zijn/ bang voor de pijn en eigen verdriet kletste 5 kwartier in een uur en ben dus ruim een uur binnen geweest. Volgende drie weken al afspraken staan.

Sloppy maakt toch niet uit wat je zegt. Kraam zelf de grootste onzin uit zo nu en dan en sencureer niets. Dus kletst gezellig mee of lees mee. *wacht op een stille hint qua naam....*

zo meiden, droomprins is nog steeds flink beroerd. Ga zo spaghetti voor hem opwarmen en vanmiddag even fitnessen.

xxx
    Lente

5. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Snoes, wat leuk zeg zo'n loungeset. Zat zullen jullie straks lekker zitten. Beter hoor, om niet te testen. Als het zich aan het innestelen is, dan heb je volgende week gewoon een knaltest. Nu is het misschien of nog wit of een vaag ding waar je dan weer onzeker van wordt.
    Je bent een stoere meid dat je zelf voor loodgieter hebt gespeeld.

Lente, suc6 bij de psycholoog ik hoop dat het een fijne sessie wordt en dat je er iets mee kan. Oh ik lees net dat het een goede sessie was.

Kaat hard aan het werk, even doorzetten dan dan ben je lekker vrij.

M'n humeur is net verpest. Een collega (maar geen directe collega ze werkt in het team waar wij voor werken) is hier in de koffiehoek met haar tweeling. Komt een andere collega, man, hier binnen met een cake: moet je niet even bij de babies kijken, kan je alvast oefenen. Hij bedoelt het niet zo maar ik kon 'm wel schieten. Hij kan het natuurlijk ook niet weten wat mijn situatie is. Kan geen baby zien.

Die andere collega, die begin dit jaar vertelde dat ze, ondanks pil, zwanger is van een tweeling, is al 2 maanden thuis. Ze heeft problemen met lever en heeft zwangerschapsjeuk. De artsen willen de tweeling al met 30 weken halen, over 8 weken al. Ook geen fijne situatie.

Jolanda

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    blegh chesser stomme collega's!!! Stomme opmerking ook. Ik zat zaterdag op het terras en ik zat naast een wat ouder vrouwtje (denk zestig ofzo) en ik was met mijn vriendinnen naar een baby'tje aan het kijken dat gespuugd had. Zegt die vrouw uit het niets tegen me: begin er nog maar niet aan hoor, hou het maar lekker zoals het nu is. Tsja dan sla ik ook dicht hoor, stom mens!

@lente hahaha jij hebt gewoon een echte zieleknijper! Cool! Fijn dat je er wat aan hebt!

@kaaatje goed zo hard aan het werk. Kan ik een voorbeeld aan nemen, maar ik is lui! Er is hier ook niet zoveel te doen in huis...

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Lente wat fijn dat het klikte en dat je er in gelooft dat dit je verder gaat helpen, heel goed.!!

Wat een stomme collega zeg Chess, ja niet bewust maar tog..!! Grrr.. Niet leuk.!

Ja Snoes ik zou denk ik ook dicht slaan en dan achter kan ik heel veel verzinnen wat ik had moeten zeggen!! Zoals bemoei je met je eigen zaken ofzow..!!!

Iloon, ja leuk he..:D Waar woon je in Purmerend.?

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Kaaat: Ik woon in de Weidevenne. Ik heb niet alles gelezen hoor, maar heb je al een woning of ben je aan het kijken in Purmerend ? Waar zou je willen wonen in Purmerend of waar woon je in Purmerend ?

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden...
    nou, vandaag alle moed bij elkaar geraapt voor de fotoshooting was mijn cheffin er niet bij aanwezig...gelukkig weten nu in ieder geval mijn collega's dat ik weer terug kom, dus dat is wel al iets...maar denk dat ik haar pas weer zal zien de eerste dag dat ik terug aan het werk ga...
    Ach ja...doet er verder ook niet toe...

Maria...een dikke gefeliciflapperd voor je verjaardag...hopelijk vind je vandaag een momentje rust waarin je lekker van een stukje taart kunt genieten...

Lente...tsja, die pot met goud zoeken wij ook tevergeefs...jammer genoeg...een lekker extra'tje zou fijn zijn....maar we komen er wel weer uit uit dit dipje...
    wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de psych...als ik dat zo lees wat je allemaal moet vertellen...jeetje zeg...je moet echt wel bloot...
    soms denk ik ook weleens zal ik eens met iemand gaan praten...gewoon, al is het maar een keer...om van een buitenstaander en een professioneel iemand te horen wat hij van onze situatie en mijn houding en instelling denkt...maar weet het nog niet zeker...

Blondje...heel lief bedoeld van je baas...maar denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor...volgens mij ben je perfek zoals je bent...

Kaaat...ow lekker....3 daagjes vrij achter elkaar...nog een huisje op het oog??

Chessertje...lees in je handtekening dat je medio april voor de IVF naar Düsseldorf mag gaan....volgende ronde dus al...spannend hoor....
    wat lastig die tweeling babyboom in jouw omgeving...en tsja...zulke opmerkingen zijn en blijven lastig...ene oor in...andere oor uit...

Snoes...wat een lieve woorden van je...je hebt helemaal gelijk...
    wat spannend zaterdag de opening van manlief zijn winkel...lekker vieren...en nog niet getest??
    goed hoor...
    zeker eind Mei een foto oplaatsen van het lounge-set + zelfgemaakte kussens....

Sloppy...leuk dat je meeleest...en wat mij betreft mag je hier gewoon meeschrijven over je zwangerschao hoor...weet niet of iedereen het goed zal vinden...maar vind het in ieder geval leuk dat je er nog bent...

Loontje...breekt ook weer eens in...
    Wat leuk...we hebben toch behoorlijk wat stille meelezers hier...

aan alle die ik niet genoemd heb een dikke knuffel...♥♥
    dadelijk komt nog even een vriendin langs...en dan maar weer gaan koken en weer een dag voorbij...

10. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Sorry meiden, ben megadruk maar heb net wel de aangifte inkomstenbelasting gedaan. natuurlijk op het laatste moment.

Maria lekker jarig, hopelijk tussen alle stress toch nog tijd om even lekker te genieten van een taartje. Gefeliciteerd.

Mijn dochter is morgen jarig op 1 april en gaan vanavond/ nacht haar kamertje veranderen. Ze krijgt een supergaaf kaptafeltje en er moet een grote kast weg en een kleinere geplaatst worden, nu maar hopen dat ze niet wakker wordt 's nachts. Kan morgen dus niet langs komen moet nog een halve dag werken en alle boodschappen doen. Komen ongeveer 12 man eten en ook nog een flink aantal op visite. Ons nichtje van 5 weekjes komt ook even, super leuk. Heb nog een wipstoeltje wat ik had gekocht voor onze jongen en is nog helemaal nieuw maar ga me niet aanstellen mag zij lekker even in. Pak hem straks even uit en zet het even klaar.

kaat, hoe is het met jullie huisje? Ik vind Hoorn niet zi'n leuke stad mijn vriend komt er vandaan maar heb hem meegesleept naar het oosten van het land. Purmerend wel leuk, heb ik een vriendin gehad op de middelbare school.

Snoes nog niet getest. Hoe hou je het vol? Ik heb net zolang gezeurd tot ik mocht testen van mijn vriend. Hahaha.

Nikita, gaat het een beetje en ga je een lekker weekendje weg.

Liefs

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Lieverds,

Nikita de eerste stap qua werk is gezet. Misschien maar goed dat de troela er niet was. Beetje bij beetje weer aan het werk wennen. En bij zo'n psych bepaal jezelf hoe ver je gaat. Ik zat in een supergrote stoel waar je helemaal in weg zakt en als ik eenmaal ga spuien komt er geen eind aan. Dus die 8 weken zijn zo om. Hier in het ziekenhuis kon ik ook psychische hulp krijgen maar omdat ivf slechte een onderdeel van het geheel is heb ik ervoor gekozen een zelfstandige psych te kiezen. Het is zeker de moeite om het een keer te proberen en je voelt gelijk of het wat voor je is. Eén keer had ik een man waarbij ik totaal die klik niet had en ben bij hem dus nooit meer terug gegaan. Bij mij huisarts zou ik op dit gebied ook die klik niet hebben. Dus wie weet waag je ooit die stap nog. Ik vind je trouwens ontzetttend dapper hoe je de draad weer op pakt. Dikke knuffel xxx

Clowntje wat een leuke verassing voor je dochter morgen. Dan slaapt ze wel vast als ze dit niet merkt. Ik ben benieuwd. Mag ik vragen wat de naam van je jongen was? En wat bijzonder van je dat je morgen dat stoeltje door je nichtje laat gebruiken. Hij zal het zeker fijn gevonden hebben dat het meisje ervan gebruik mag maken. En ook je toekomstig kindje natuurlijk. Hoe gaat het met de zwangerschap? Poeh en wat een hoop mensen blijven er eten. Wat voor lekkers ga je maken? Alvast heel veel plezier morgen en ook een knuffel (zal toch ook moeilijk zijn dat het ventje er niet bij is). xxx

Chess wat vervelend op je werk. Vooral omdat je eigenlijk niks ervan kan zeggen tenminste zonder over je eigen situatie te verklappen. En verdrietig voor je collega dat de kindjes zo vroeg gehaald moeten worden.
    Nu maar hopen dat je over 4 maanden ook kan vertellen dat je zwanger bent.

Snoes, de mensen denken soms niet na. Ze moesten eens weten wat er allemaal speelt. Zoals nikita al schrijft ene oor in andere oor uit, adem in adem uit, oftewel lekker laten lullen jij weet wel beter.

Zo heb net een cupcakeje op en ga nu twee lessen voorbereiden. Niet naar fitness gegaan maar horizontaal gesport alleen de soldaten waren de weg kwijt en hebben het front gemist hahahahahahaha

xxx
    Lente

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Lieverds!

Allereerst, Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag.;) En idd dat het verhaal dat te zware vrouwen eerst onder een bepaald bmi moeten zitten ken ik ook, maar ben blij dat jullie mijn gedachte bevestigen.

Lente; Ja wat duurt het lang he, nu pas dag 5! Wat fijn dat je gesprek bij de psych zo goed was en dat je je prettig voelt bij hem, lijkt me erg belangrijk. En je mag er zeker zijn lieverd!:D

Chesser; Ik kies toch voor het sporten voor de endorfine, maar erg knap van je en fijn dat het goed voelt de spijkermat! Ah wat een nare opmerking van je collega, en herken dat soort opmerkingen helaas ook. Zo ook als ik enthousiast over mijn lieve neefje praat, dan straal ik kennelijk uit dat ik ook een kindje wil. Tja ben nu eenmaal expressief en een erg trotse tante!:) Ben ondertussen imuum voor de meeste opmerkingen, maar soms raken ze je wel heel erg.

Kaat; Lekker 2 dagen weekend voor jou!:) Heb je nog plannend? Klinkt lief jouw man met je nichtje!:) Hoe gaat met de kleine pasgeborene? Jij hebt al meer neefjes/ nichtjes toch? Leuk he!:D

MariaC; Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten ondanks alle drukte.

Snoes; argh wat balen dat je bericht alweer weg was! Op zondag eten we altijd friet met!:D Vriendlief schilt ze vers van frietaardappelen, mmmm. Wat mooi geschreven van je aan Lfn, over de bladzijdes, heel beeldend. En heb je toegegeven aan de koekjes-zin? Op welke cd het jij de tp gehad? Ik op dag 18. Knap dat je het testen kan laten. Oh wat spannend, winkel van manlief open! Succes!

Lfn; En was het leuk je collega's weer te zien, ondanks alles? Is bazin zo'n vervelend mens? Nu eerst lekker 2 weken bij komen meid! Hoe voel je je nu, niet te veel pijn en bloedverlies hoop ik? En gaat het meer dan verdiend weekendje weg door voor jullie?

Clowntje; Alvast een hele fijne dag morgen op de verjaardag! Hoe oud wordt ze? En wat een leuke verrassing een kaptafel en nieuwe kast, is het een echte meid?:D

Hier weinig nieuws! Wederom een dag omgevlogen door lekker druk bezig te zijn op mijn werk. Twijfel nog om zo te sporten, heb wel zin maar toch ook niet, haha.

Liefs, Blondje

13. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Haha Lente je bent grappig met de soldaten die de weg kwijt waren hahahaha.
    Jammie cupcakes zijn lekker. Heb je er nog over voor de picknicktafel?

Blondje, wachtdag 5, dan heb je al een derde er op zitten. Bijna de helft :). Ik vind het onwijs goed van jou dat je zoveel sport (ik moet bekennen dat ik nogal lui ben, hou alleen van wandelen).

Snoes, jij ook al een domme opmerking van een mens die niet nadenkt. Zucht...

La Femme, gelukkig was je cheffin er niet. Klote opmerkingen van haar zijn niet welkom, vooral nu niet. Straks ook niet, maar nu ben je extra kwetsbaar. Was het leuk om je collega's weer te zien? Ik vind het knap van je dat je al zo snel weer gaat dansen. Waar haal je de energie vandaan. Maar misschien helpt het ook, de afleiding en het bewegen?

Ik schijn weer wat kleur in m'n gezicht te hebben, werd vandaag tegen me gezegd. Hopelijk is de doorbloeding aan het verbeteren, ook in m'n baarmoedertje.

Fijne avond allemaal lieverds.

Groetjes
    Jolanda

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goede Avond,

Iloon85 ik woon nu in de Gors, bij me ouders.. En hebben net gehoord dat het huis dat we zo mooi vonden verkocht is, dus helaas weer verder kijken! We willen niet te ver weg van het stadje iig, de gors, weidevenne ook wel maar dan het deel tegen het stadje aan, het nieuwe gedeelte zeg maar..:) Bij welk ziekenhuis loop je.?

Nik, oow ze was er niet eens, ben het met de dames eens dat je zo wel geleidelijk kan wennen aan het feit dat je weer moet gaan werken, das ook wel lkkr he.!

Clowntje alvast gefeliciteerd met je dochter! Wat een ontzettend leuke verrassing zeg! En wat lief (vooral ook moedig en sterk) dat je kleine nichtje het wipstoeltje van je mannetje mag gebruiken.!!
    En je vriend wilde zomaar weg hier, WOW dan houdt hij wel heeeeeel veeeeel van je..;) Ja ik heb altijd in Hoorn op school gezeten en ken de stad dus iets beter en ken er ook veel meer mensen, vooral daardoor vind ik de stad wat leuker.. Maar Purmerend is ook zkr leuk hoor..:)

Lente, cupcakejes lkkr hoor.. Ikke wil ook..:D Lkkr horizontaal gesport, is ook veel leuker he..;)

Blondii en nog gesport.? Als je facebook hebt kan ik je wel toevoegen, moet je me ff prive je naam sturen.!

Ik zal ze trouwens ook morgen ff op hyves proberen te zetten..:)

Chesser, fijn dat je wat meer kleur hebt, hoop ook dat je je wat beter voelt.!

Lieverds fijne avond..!!

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Blondje met sport-blues, hmmmmmm een goed teken?!?!?!
    Al bijna een week voorbij. Nog een week te gaan.
    Snoes, nog steeds geen ongi? O, ik hoop zo dat het raak is bij je. En wat knap om niet te testen. Maar dat gaat je lukken en volgende week knalt het positieve ervan af. Hoe gaat het met de kussens. Al begonnen?
    Kaatje geniet van je paar dagen vrij. Jammer dat het huis niet door gaat. Hopelijk vinden jullie gauw een andere.
    Chess wat fijn dat je al meer kleur krijgt. En aan de doorbloeding van je BM had je al aan gewerkt. Wie weet zorgt het spijkerbed ook voor een betere doorbloeding. Zal me niks verbazen met al die puntjes in je lichaam. Hoe lang lig je erop?
    Clowntje gefeliciteerd met je dochtertje. Hopelijk is het gelukt met haar kamertje. Een fijne dag vandaag.

Hmmmm.... droomprins wordt weer aardig tegen gewerkt door de baas van zijn afdeling. Ging eerst de promotie naar iemand die pas kwam kijken (vriendje van en lid van dezelfde manege) en was iedereen verbaasd dat hij gepasseerd was. Houdt nu diezelfde eikel waarschijnlijk de dagfunctie tegen omdat hij hem niet op zijn afdeling kan missen. Hij heeft nog nooit uitleg gegeven waarom hij het niet geworden is, ook nooit gevraagd waarom hij weg wou en nu zou hij ineens niet weg mogen/kunnen. Poeh, hij is echt kwaad en als dit niks wordt door die vent dan gaat hij helemaal op zoek aar wat anders.
    Bah, wat een kontenkruiperij daar. En helaas (of eigenlijk gelukkig) horen we daar alletwee niet bij.

Vanmiddag gaan we in ieder geval sporten om onze frustratie kwijt te kunnen.

Fijne dag meiden,
    xxx

16. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemorgen,

Blondje, wat duurt wachten lang he en ben jij ook zo geduldig als Snoes of mag jij al iets eerder testen.

Ha die Kaat, balen van dat huis heb je nog iets anders op het oog? Of wacht je tot er nieuwe huizen te koop komen.

Chess, grappig dat je doorbloeding beter wordt van zo'n spijkerbedje. Wel leuk zo'n complimentje dat je er beter uit ziet.

Lente, het zit jullie niet mee nu weer gelazer op het werk van droomprins. Snappen ze dan niet dat ze beter kunnen meewerken omdat hij anders wat anders zoekt, zijn ze hem helemaal kwijt.

Bedankt voor de felicitaties voor mijn niet meer kleine dochter. Het is een echte meid en ze krijgt vanmiddag ook een naaimachine met lapjes stof want ze wil mode ontwerpster worden. Ach ja dromen moet je hebben en proberen na te streven. Ik ben vandaag precies 6 wkn zwanger en behalve een opgezette buik en moe geen kwaaltjes. Stond vanmorgen om half acht dan ook pannekoeken te bakken. Blijven vanavond veel man eten en maak altijd alles zelf, soms een tapastafel, dan weer een allemaal hartige taarten of een barbecue maar dit jaar doe ik het heel makkelijk en laat de chinees het werk doen.

Fijne dag allemaal

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Clowntje: zes weekjes alweer...wauw en gefeliciteerd met je dochter! Is ze nu negen geworden? Leuke leeftijd! Hebben ze mams niet meer elk uur nodig maar zijn nog wel lekker kind...Succes met werken en met de visite vanmiddag. We zien je wel een keer weer verschijnen!

@lente Doen jullie mee met het spel hoehoudikhetzolangmogelijkuitbijmijnrotbaas? Jemigdepemig, zit ook niet mee hè? Als ik jouw vriend was zou ik naar baaslief eh baasstom toe gaan en om opheldering vragen. Ook zou ik wat duidelijkheid geven over jullie privéleven. Dat je in een zware tijd zit en dat dagdiensten even uitkomst zouden bieden enz enz. Niet een verwijtend gesprek maar gewoon een gesprek waarbij je droomprins zijn teleurstelling laat merken. Als baasstom hem niet kwijt wil zal hij heus wel een beetje begripvol zijn

@kaaat oh neeeeeeee, huisje weg! Potverdrie! Nou ja, dan is er ergens een leuker plekje. Was het een appartementje? Of een eensgezinswoning? Als ik nu opnieuw zou kijken zou ik vooral kopen wat ik leuk vind en niet teveel over de toekomst nadenken. Ik zit nu met mijn kont in een heel leuk huis middenin een babyboomwijk! Bijna maandelijk staan de geboorteborden in de straat. De beschuit met muisje vliegen om mijn oren...Als we wel kinderen krijgen superleuk, maar als het niet zo mag zijn pak ik mijn dozen in en verhuis ik naar een appartement in de binnenstad, hihi!

@lfn misschien ook wel fijn dat je bazin er niet was. Kon je even gezellig met je collega's optrekken...heb je de reden verteld waarom je er niet was? Zijn je foto's mooi? Ik heb die van mij binnen en ik vin ze stom. Mijn haar zit zoooooo tuttig. Komt door de visagist die mijn perfect gestylde haartjes nogmaal ging bewerken met de stijltang...nou ja, baal ervan maar is nie anders! Hoop dat die van jou wel mooi zijn, maar jij bent al een supermooie vrouw, dus dat moet geen probleem zijn ;)

@chessertje hee het helpt dus wel dat spijkerbedje! Wat fijn weer wat meer kleur! En het wordt zulk mooi weer dit weekend, dus kan er nog een beetje kleur bij

@blondje wanneer mag u testen? En wat voel je verder?

werd trouwens eergisteren gebeld door mijn nieuwe baas. Ze willen nog even een gesprek met mij over wat ik echt leuk vind om te doen en ook over wat ik niet leuk vind. En of ik het zag zitten om de gastoudertak op te gaan zetten. Nou, lijkt me super!

ga zo naar de winkel van manlief. Moet schoonmaken en dan gaat ie morgen open...spannend!

Enne nog steeds geen bloed. Behalve vannacht in mijn droom, maar dat telt niet. Jullie zeggen wel dat het zo knap is niet te testen, maar de waarheid is dat ik het niet durf...ik vind het zo vreselijk te weten dat je zo gaat testen en dan die afschuwelijke minuten van het wachten nee, laat mij maar broekloeren!

x

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @naam: we weten hem eigenlijk al een tijdje...........ik kan echt niet wachten tot ik het aan iedereen mag vertellen :D

@Nikita: fijn voor je dat je baasin er niet was!

@lente: Gaat weer lekker met jullie werk! pfffff

@blondje: duurt lang he dat wachten! Ik was er ook niet goed in en ik heb op dag 9 na de TP stiekem al getest ;) (geen advies hoor!)

@Clowntje: Ik moet je dubbel feliciteren! Ik had gemist dat je zwanger bent! SUPER :D
    En je niet al te kleine dochter: Ook Gefeliciteerd! Leuk een naaimachine :D Maar er maar een mooie dag van.

@Snoes: ARGHHHH ik heb zo'n hekel aan dat soort opmerkingen!

Moet ook ff wat met jullie delen hoor:
    YouTube - The weels on the bus

Megan kan springen :D Ja verwacht niet dat ze direct horden kan lopen maar ze komt echt van de grond met haar voetjes :)
    En uhhhh let vooral niet op mij hoor :)

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    aaaaaaaaaaah schattig sloppy, kan me voorstellen dat je trotse mama bent enne mooie stem hebbie!

20. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Snoes, spannende nieuwe periode in jullie leven een eigen winkel. Ik zou nu ook niet testen want wordt morgen al spannend genoeg maar 6 april is jullie geluksdag.

Sloppy, grappig dat Megan springt. Is ze ook trots op zichzelf want ze kunnen dan zo lekker glimmen. Wanneer geef je haar op voor atletiek.

ik hoop dat ik vandaag goed doorkom want ik kreeg mijn miskramen altijd op de meest ongelukkige tijdstippen. Dag voor kerst en op vakantie dus als het vandaag goed gaat heb ik voorlopig geen slechte tijdstippen meer. Ja, ik weet het bijgeloof.

Deel Deze Pagina