He Meisjes, Lente: ik ben ook een periode bij een (zoals ik dat noemde) dokter Rossi geweest. Het werkt heel opluchtend om alles tegen een vreemde te kunnen vertellen! Het moeilijkste schijnt te zijn de stap te nemen om ernaartoe te gaan, dan heb je al heel veel stapjes genomen! Clowntje: gefeliciteerd met je dochter! Hoe is het met jou? En de baby? hoeveel weken ben je nu? Ohw, ik lees het net: 6 weken, super hoor, vervelend dat je moe bent! (Fakir) Chesser: Ik ben gisterenavond weer begonnen met de tennislessen... Ik geloof toch dat dat minder pijnlijk is dan je spijkerbed! Hoewel de spierpijn ook martelend is, ha ha ha. Snoes; Het blijft vreselijk he die wachtweken.... pffff, wat duren die lang en zeker de tweede! Gaaf een nieuw tuinstel, een loungeset toch? Ik heb vorig jaar een tafel, bank en drie stoelen gemaakt van steigerhout. Ben ik nog steeds heel erg trots op! (en ik hou me aanbevolen voor de restjes deca, thanks!) Blondje: ook al op de week, dus ook nog een week, hopen voor jullie dat de tweede week voorbij vliegt en dat er maar heeeeeel veeel roze strepen, stippen of wat er dan ook tevoorschijn mag komen op al die verschillende testen! Als ze maar positief zijn! Kaat: ohw, jammer van dat huis! Kom eens kijken in Hoek van Holland?! Heel leuk dorp, wereldberoemd en heeeel veilig voor kindertjes (alleen op het strand vliegen de kogels wel eens om je oren). Staan er veel huizen te koop daar? Of is er niet zo'n grote keus? Jij gaat deze maand ook weer beginnen toch, wanneer precies? Nik: Hoe was de shoot? Was het wel weer leuk de rest van je collega's te zien? Hoe reageerden ze dat je weer terugkomt, wisten ze wel van je zwangerschap eigenlijk? Hoe is het nu met jou trouwens? Al behoefte om alweer te gaan werken?? Sloppy: je kan de naam toch wel stiekem aan ons vertellen? Ega: vanmorgen in het ziekenhuis geweest. De follies zijn zich aan het uitbreiden: het zijn er al 20!! Ik heb er nog nooit zoveel gehad en ik hooop zoooooo op een paar cryo's deze keer, kan toch bijna niet anders met zoveel folliies??? Wie van jullie hadden er ook zoveel aan de stokken hangen? Voelde jullie ze ook zo zitten? Volgende week vrijdag heb ik de punctie, maar ik heb nu al het idee dat mijn buik errug dik is... Dit is wel m'n derde poging al, maar ook van zoveel follies word ik onzeker, arghhh, waarom kunnen wij nu niet gewoon blij zijn, maar moet alles met deze onzekerheid?? KUS
@Sjak: hahahahahaha.......nee hoor dat kan echt niet De naam die we hebben is al heel lang in nederland niet meer gegeven en het zal toch leuk zijn als onze meis een van de enige in 2011 zal worden met deze naam Ik had er 17 met aan een stok 10.......en daar had ik ook echt last van hoor. Zou wel een geweldige score voor jullie zijn als er ook allemaal goede eitjes uitkomen
Sloppy, maar ik ben heel nieuwschierig van aard... We gaan er niet van uit dat alles gevulde eitjes zijn hoor (ha ha ha) Maar het zou wel mooi zijn ja! We hebben wel elke keer een hoog aantal bevruchtingen, 1ste keer 100%, tweede keer ook, maar 1 had er rare activiteit, niet goed dus. Ik heb er 11 aan de ene kant hangen en 9 aan de andere kant. Gisteren met tennissen merkte ik dat het volle boel was met bukken (ballen rapen zeg maar) Hmmmm, wordt dus een oud-hollandsche naam, ik ga ff googelen!
Sjak, ik had er met mijn tweede behandeling ook zoveel. Ze hadden toen 23 eitjes geoogst en er meer dan 30 aangeprikt. En inderdaad cryo's. Ik snap wel dat je er last van hebt zeker met hardlopen ed. Pak maar is een knikkerzak met 20 knikkers en dat zijn volgende week allemaal bonken, dus wel een beetje rustig aan doen, he.
Nou meiden...heb ik zojuist een heel bericht getypt belt ondertussen mijn cheffin op... Hoef haar dus niet eens te zien voor een schandaal...want dat heeft ze nu over de telefoon al gedaan... Nou ja...eerst de assistent, en hij was nog vrij aardig (ook omdat hij zag dat ik gister toch wel moest huilen toen ik mijn collega's het nieuws vertelde.) Hij belde omdat ze wilde weten hoe het nu verder met mij gaat, en of ik de premiere eind April mee kan dansen, omdat ze dat eigenlijk van mij verwachten. Ik zeg hem dat ik dat nog niet weet, hangt van de controle volgende week af... Ondertussen hoor ik mijn cheffin al op de achtergrond dat ze het er niet mee eens in wat ze hoort, en uiteindelijk neemt ze zelf de telefoon over...en begint ze me toch te razen... Hoe ik denk dat het nu verder gaat, dat ze nooit op mij kan rekenen, dat ik voor haar wie een spookdanser ben (in het duits zeg je Geist, zoals een spookrijder) dat haar premiere zo belangrijk is, en dat ze mij of een gast daar in ieder geval in wil hebben. Ik probeer haar te uit te leggen dat ik dat niet weet, hoelang ik de vorige keer na de curettage nodig had te herstellen, en reken een beetje uit wanneer ik dus evt. weer terug in het theater kan zijn, maar dat het elke keer weer anders is, en dat ik het pas met zekerheid volgende week weet...na de controle... Snapt ze het niet...begint ze al bijna te roepen, en luid te worden, en ik sta bijna te trillen, en voel de tranen alweer opkomen...want,wat kan ik zeggen...tot ik opeens heel cru zeg...luister...met een ultra super maandverband, buikkrampen en heftige bloedingen kan ik nu eenmaal niet naar een balletles of repetitie komen, dat wil ik niet, dat kan ik niet, en dat laat mijn dokter ook niet toe...en wat ze dan eigenlijk van me wil horen... Toen draaide ze een heel klein beetje bij, en stelde ze voor dat ik volgende week met mijn gyn. bespreek en bekijk of we denken dat ik eind April mee kan dansen, en als dat niet gaat, dat ik dan ziek blijf tot minstens eind April, zodat ze op zijn minst een gastdanseres voor mij kan organiseren... Maar op het einde moest ze nog wel even sneren, dat dit laatste het enigste positieve zou zijn wat ik op dit moment aan het gezelschap bijdraag... Nou, en daar sta je dan... Weet nu wel voor de volle 100% zeker dat ik mijn ontslag krijg in Juni...daar kan ik echt wel vanuit gaan... Nu ben ik weer echt woedend, en ben er best wel trots op dat ik uiteindelijk zo bot tegen haar durfde te zeggen waarvan het afhangt wanneer ik terug aan het werk kan... Maar nu heb ik echt schrik ervoor weer aan het werk te gaan...zal weer zoveel over me heen krijgen aan opmerkingen van haar, en denk ondertussen ook van de assistent (sorry om het te zeggen, maar hij is homo...en in het begin was hij erg lief...maar ondertussen blijkt hij zo een van de homo's te zijn met 5 gezichten, die maar gewoon met iedereen meepraat om het beste voor hem eruit te halen, en dat is nu dus lekker met de cheffin meelullen, en vooral op Nikita en haar situatie zeiken) Moet echt proberen assertiver te zijn, en op mijn standpunt te harden van wat willen ze nou van me horen...wat kan ik eraan doen...jammer genoeg kan ik geen deal met moeder natuur afsluiten, en krijg ik geen garantie bij een TP dat de beeb blijft plakken... Willen ze me soms gaan verbieden om proberen zwanger te worden??? Kan er nu eenmaal niks aan doen dat IVF behandeligen slecht in mijn beroepsleven passen...en probeer tussendoor altijd goed werk af te leveren, en ik weet dat ik er niet vaak ben, maar heb ook geaccepteerd dat ik de hoofdrol waaraan ik bijna 2 maanden heb gewerkt, nooit heb gedanst...omdat ik koos voor verdere behandelingen... Wat willen ze nog meer van me.... Ik weet het niet meer...alleen dat ik ga proberen in de volgende discussie niet te huilen, niet teveel te discussieren (want het word toch snel erg privé als het over dit gaat, en dat gaat haar geen bal aan) alleen maar de hele tijd te zeggen en te vragen van: wat wil je dan van me...wat wil je dat ik doe-zeg...wat kan ik eraan doen... Het antwoord is NIKS........
Ow jeetje meiden...dat vorige moest ik er echt even uitspuien... schrijf dadelijk ook nog meteen op wat ze allemaal aan de telefoon over me heengooide, en ga dit ook volgende week met mijn gyn. bespreken...want heb nu echt geen zin terug naar het theater te gaan... Voor zo iemand wil je gewoon echt niet werken...probleem is dat ik hier geen ander werk kan vinden en nog wel graag dans...er zijn nu eenmaal niet veel balletgezelschappen in duitsland, en dat zou dus beteken dat ik helemaal naar een andere stad.provincie moet gaan verhuizen, bovendoen wordt ik volgend jaar 30, en is het moeilijk een nieuwe baan als danseres te vinden... Wat een takkewijf en kutsituatie gewoon... (sorry voor mij woorden....) Ow en Ps: het zou wonder boven wonder maar eens kunnen dat ik deze keer helemaal niet zo lang bloed als de vorige keer...dan zou ik theoretisch volgende week donderdag alweer aan het werk kunnen...maar wil ik dat...nou mooi niet dus...probeer volgende week bij de gyn. er zeker nog de hele volgende week vrij uit te halen... Clowntje...wat een super leuk idee voor je meid... En hopelijk was het een super gezellige dag vandaag... En hopelijk is er niks vervelends gebeurd... Lente...haha horionzaal fitnessen...blijft toch het beste hé... Dus Chesser...nee dansen doe ik nog niet...en hopelijk nog een tijdje niet...Ow echt...heb je al wat kleur in je gezicht... ik hoop na dit week-end hetzelfde te kunnen zeggen...hoop op een prachtie zaterdag... Kaaat...heb de foto's op FB ook gezien...schattig hoor... Snoes...ik doe ook mee aan het hoehoudikhetzolangmogelijkuitbijmijnrotbaas spel... En ik herken het...ben ook nooit tevreden over mijn foto's....gelukkig duurt het een tijdje voor we ze te zien krijgen...denk pas in de zomer, als de nieuwe boekjes komen... Dapper trouwens dat je voor het broekgluren kiest... Sloppy...wat een schattig video... ken je trouwens die video van de tweelingbroertjes die gezellig aan het kleppen zijn... zoniet dan post ik hem nog wel eens even... ben toch echt wel nieusgierig naar die naam van jullie... Sjak...ja...zeker de meiden wister ervan af...ze zijn niet dom en kunnen goed rekenen...als ik langer dan 2 weken thuis blijf beginnen ze te hopen.... je kunt trouwens echt al wel last hebben van rammelende stokjes hoor...als het erg pijnlijk wordt zou ik even bellen, en uitleggen dat er zoveel in de startblokken stonden, een extra echo kan dan geen kwaad... Alle anderen een dikke knuffel...ben even de kluts kwijt vandaag en weet niet precies wie ik allemaal ben vergeten...
Jeetje Nik, dat kan je er net even niet bij hebben! Wat een rotwijf! Ik begrijp wel dat het voor jou moeilijk is, er zijn inderdaad niet zoveel dansgroepen en als je dan een baan hebt schijn je heel dankbaar te moeten zijn, vreselijke lui! Ik heb een kennisje die is violist en daar schijnt het net zo'n drama mee te zijn (in het orkerst dan hè). Wel erg dat je als je 30 bent zo moeilijk nog aan een baan kunt komen, wat zijn de alternatieven dat je doen kunt in jouw beroepsgroep? Nik een hele dikke KUS vanuit het beginnende zonnige Nederland!
Idd Sjak...dat is een groot probleem...er zijn zo weinig banen en zoveel goede dansers...dat wordt schandalig uitgebuit...en bovendien hebben we hele stomme contracten, die eigenlijk automatisch verder lopen, behalve dit jaar...zij is nieuw, en mag in Juni zonder enige reden ( nou ja...artistieke verschillen )nog mensen ontslaan...nou ik ben er zeker een van... Dan is volgend seizoen mijn laatste...maar denk je dat als ze me ontslaat ze me zal zien volgend jaar...echt niet...dan zal ze een spookdanseres leren kennen... Trouwens...gepland was zowiezo binnen een paar jaar te stoppen, maar om dan eerst maar thuis moeder te zijn, en zag me dan al als de kindjes naar school zijn parttime baantjes doen als in een winkel werken of balletles geven ofzo...hoe banaal...maar heerlijk voor mij...heb jarenlang een rare baan gehad... Maar als het met kindjes krijgen niet lukt, denk ik een opleiding te gaan doen...iets met toerisme lijkt met wel leuk...en handig omdat ik 4 talen spreek...( alleen jammer genoeg geen Deens, en dat wordt hier in de de streek, deense-duits grens, veel gevraagd)
Jeetje La Femme, wat een ongelofelijk k-wijf die cheffin van jou. Uberbitch. Zo tegen je tekeer gaan zonder ook maar een greintje medeleven. Ik vind het onmenselijk en moet zeggen dat ik respect voor je heb hoe je je staande houdt met zo'n draak van een bazin. Dikke knuffel voor jou want dit is wel het laatste wat je er nog bij kan gebruiken. Je hebt wel allemaal goede plannen voor na je danscarriere. En je zou ook deens kunnen leren als je daarmee meer kans hebt op werk. Ik hoop dat het spuien een beetje heeft geholpen. Sterkte lieverd. Groetjes Jolanda
Hai Lieve meiden!!! Lekker weekend!! En schitterend weer morgen, wat willen we nog meer! Chesser; Wat goed dat je je beter voelt en er ook complimenten over krijgt, keep the spirit! Tja, ik vind sporten gewoon erg leuk en voel me er goed bij. Ik vind het op mijn beurt weer knap hoe jij op een spijkerbed kan liggen. Kaat; Wat jammer van het huis! Maar jullie vinden vast snel een ander mooi huis. Nu lekker vrij en morgen ook! Ik heb geen facebook maar wel hyves, zal je een privebericht sturen. Leuk! Lente; Jaaa, al op de helft vandaag... Wat een gedoe nu weer op droomprins zijn werk!:x Lekker eruit kunnen sporten? Clowntje; Gefeliciteerd met je dochter! Lijkt me zo leuk een echte meid! Fijne dag vandaag, je zal t nu wel druk hebben met de eters. nee ik mag pas volgende week vrijdag een bloedtest doen. maar mijn nod is al eerder hoor, dus denk al eerder uitsluitsel te hebben, doe wel een thuistest als ik nog niet ongie ben. (hoop, hoop hoop dat t zover komt) Snoes; Volgende week vrijdag bloedtest in ziekenhuis. En jij ook bloedtest? Houd je het nog vol het niet testen, duim heel hard voor je! Ik voel verder niks bijzonders eigenlijk, voel me gewoon mezelf. en jij? Wat leuk gastouder, al enig idee wanneer je gaat beginnen? Sloppy; Nee wachten is nooit zo leuk, nu gaat het nog goed, de week vloog om, maar vanaf volgende week wordt het vast weer killing... Megan en ???? Sjak; Oh wat fijn voor je 20 follies!!! Welkde dag zit je nu? Ja hier, ik had er 21 aan 1 eierstok (de andere eierstok is kwijf of inactief) en voelde het zeker zitten, vanaf ong. dag 11 heel erg. buik voelde gezwollen en met lopen voelde ik het ook goed. Kruikje op de bank is een aanrader. en rustig aan doen, het is heel wat in je buikje. Lfn; Wat een ontzettende harteloz trut die baas van jou!:x Sorry maar heb geen andere woorden hier voor en dit verdien jij zeker niet! Ben wel trots op je over wat je haar hebt gezegd, heel goed en helemaal terecht! Ben het echt zo eens met je, het is allemaal al moeilijk genoeg en je zou zelf maar al te graag zien dat het anders was, krijg je dit ook nog! Goede houding van je, heel knap ook zo sterk paar dagen na de curratage. Hoe lang werk je al voor dit theater? Fijne avond allemaal! X Blondje
Heei Lieverds, Lente, wat een gedoe zeg ook bij man dus.. Hoop dat hij (jou prins) tog zijn zin krijgt!!! Dat verdienen jullie..!! Clonwntje, super gefeliciteerd met je dochter! Wat lief dat ze mode ontwerpster wil worden.. Leuk.. Leuke dag gehad.? Jullie en zij natuurlijk ook? SNoes, wat leuk dat je dan iets heel nieuws op mag zetten bij je werk, das altijd leuk om te doen en om erbij te zijn vanaf het begin!! Snap heel goed dat je het eng vind hoor om te testen, is ook eng!! En bloed in droom telt gelukkig niet.. Succes alvast voor morgen voor de opening! SLopperd, wat is Megan tog een schatje zeg..!! Sjak, zo nu al 20, ja veel geeft geen garanties, maar wel meer kans..!! Mijn duimen draaien voor je.. Nik, wat een k*twijf zeg, mag iknatuurlijk niet zeggen, maar dat is ze wel!! Heeft ze geen greintje menselijkheid en empathie in zich zitten!! Wat een wijf zeg!! Heel goed hoop echt dat je nog een week krijgt en dan laat je haar idd maar zien wat een spookdanseres is..!! Stommerd! Hoe is het verder met je.? Chess, Zwaaii!! Blondii, heb je toegevoegd!! je dagen vliegen voorbij!! Joepie.!! Ja huisje lief dat jullie er allemaal naar vragen!! Het is een eengezinswoning.. Er staan veel huizen hier te koop dus genoeg keuze, maja we zijn wel kieskeurig, dus gaan nu wel weer verder kijken we komen er wel..!! Ja ik wil ook niet alles op de toekomst bouwen, maja het zou allemaal wel handig zijn.. Dus ja, we zien het wel.. We zitten hier ook wel ff okee, dus heeel veeel haast hebben we ook niet, al zou het wel fijn zijn natuurlijk..!! Lieverdjes fijne avond.!!
Ha meiden, Allereerst een hele dikke knuffel voor jou Nikita en een flinke stomp voor het smoeltje van die baas van je. Niet te geloven hoe ze zich gedraagt naar jou toe. Te belachelijk voor woorden gewoon. Vind dat jij de kranig hebt gehouden en duidelijk hebt gezegd waar het op slaat. Maar niettemin doet ze jou veel onrecht aan. Waar haalt ze het gore lef vandaan? Blondje ik heb vandaag twee keer gesport. Eerst vertikaal en toen horizontaal. Droomprins kon niet slapen en lag op me te wachten en wie weet heeft dit hem geholpen. Tja, bij gebrek aan een spijkerbed komen we zo aan onze endrofine hahahaha Liep 10 km per uur (2 minuten maar hoor, maar toch...) Morgen gaat de tweede week in, hoera... Kaatje hoe was de sportschool hint hint... Sloppy wat lief op You tube, ik zie een ballerina in de dop. Clowntje geen nare afloop vandaag en een fantastische dag gewenst. Dit keer gaat het goed komen hoor! Sjak fijn dat je ook baat had bij je psych. Ik pluk er nu al de vruchten van. Zie verslag schoolsoap: Schoolsoap: Vandaag mijn gesprek met de chef. Op zijn vraag hoe het gaat alleen geantwoord met op en af. Op zijn vraag of ik naar wat anders aan het kijken ben, Nee, eerst maar eens beter worden. Op zijn opmerking: Je zei dat je door school zo veranderd bent, wat ga je daar mee doen? Nou daar ben ik voor bij de psych die het ook bevestigde dus ik zat goed en daarbij vind ik nog steeds dat de school en ook jij flink tekort schiet in mijn begeleiding en dat psychische klachten blijkbaar niet op school serieus worden genomen en dus ook niet de moeite hoeft worden genomen om een kaartje te sturen of wat dan ook terwijl bij andere ziekten dit wel gebeurd. Dat ik daarom ook geen verjaardagstraktatie heb neergezet omdat ik niet schijnheilig gefeliciteerd wil worden en aan de andere kant genegeerd wordt in mijn ziek zijn en dat hij zelf ook met een mes in mijn rug heeft gestoken door te beweren dat ik niet kan werken en vervolgens het op onbetaald verlof te gooien. Hier had hij niet op terug. Bleef heel kalm. Toen hadden we het over de invullen van de uren en hij dacht bijdehand te zijn en voor de einddatum alvast extra uren in te roosteren. Heel duidelijk gesteld dat ik het advies van de BA wil aanhouden dus pas na de meivakantie alle uren. O ja, en de bitch van PZ betaald nu 1 dag wel uit nadat ze had nagevraagd of ik die dag echt gewerkt had. Meteen gezegd dat ik dit dus bedoel, continue mezelf moeten bewijzen voor normale zaken. En dat ik het vertrouwen in school volledig kwijt ben. Toen nog een lesnabespreking van 24 november. Conclusie dat ik nogal chaotisch overkwam. Meteen aangeven dat ik al 4 weken had aangegeven dat het niet ging en twee weken daarna ben ingestort en dat dit dus de tekenen al waren waar ze dus niets mee hebben gedaan. Tja, toen was hij weer stil. Daarna lekker naar huis gegaan en nog net niet mijn tong uitgestoken en Lekker Puh gezegd hahahahaha. Kijk de psych zegt dat ik er mag zijn met al mijn verdriet dus dit ben ik en ik laat me niet opfokken. xxx Lente
Moet nu snel boodschappen doen. Later meer... Kaatje ik ben reuzebenieuwd naar jullie foto's en Snoes ik ben je niet vergeten hoor! Dag allemaal, *trekt een sprintje naar de supermarkt*
Hier boos op Zilveren Kruis. Ze kunnen de aanvraag nog niet beoordelen. Ze willen een brief van m'n arts met daarin de doelmatigheid van de behandeling en een inschatting van de mate van ovariele veroudering. Ik mag hopen dat ik alles rond krijg voor m'n volgende ongi. Het lijkt meer op een afschrikbeleid en om te proberen zoveel mogelijk mensen in Nederland te houden qua zorg. Want hier in NL zou ik zonder problemen m'n 3e poging kunnen doen. Stelletje idioten. Helaas nu weekend, maandag zijn ze de eerste. Jolanda
Jeetje Chess wat vervelend voor jullie zeg! Waarom doen ze nou zo moeilijk Hopelijk werkt het Nederlands Ziekenhuis mee of kan het Duits ziekenhuis het ZK overtuigen dat het goed mogelijk is. Bâh, ik hoop dat je maandag snel duidelijkheid hebt. Xxx Lente
Tuurlijk Sjak, hoe meer vriendinnen hoe meer vreugd. Ik heb alleen hyves. Ik zal je een pb'tje sturen hoe je mij kan vinden. xxx Lente
even snel meiden... hmm....als je mij op je Hyves of FB wilt hebben...ook even PBen... We hebben geboekt...en een leuk klein hotelletje gevonden aan de Noordzee... Manlief moet wel wat werk meenemen, maar dan neem ik de computer mee en kan met jullie op ZP kletsen... Kijk er al erg naar uit...alleen mag ik jammer genoeg niet badderen, in de sauna of in het zwembad...maar er zijn genoeg andere leuke dingen te doen... kom strakjes nog wel even kijken...en reageer op iedereen... zag alleen al dat ze bij Chessertje ook weer moeilijk doen....GRGRGR...daar kun je zo ziek van worden...zien ze dan niet dat elk land zijn eigen stomme kleine regeltjes heeft, dat net voor wat mensen nadelig kan zijn, en de dat in andere landen wel krijgen... Lieverd, hoop dat je snel het OK krijgt...want het begon zo goed voor je.... En Lente...ik mag wel bij je in de leer...zoals koel en dapper als jij vandaag was...op het moment wil ik het liefst in een hoekje gaan zitten janken als iemand boe roept tegen me...en zo ben ik nooit geweest... Meid...knap hoor hoe je je gehouden hebt vandaag...meer kan ik niet zeggen...* staat op en geeft een rondje applaus voor Lente * Vind het zo knap hoe je alles rustig aan op een rijtje hebt, en hoe je rustig voor jezelf opkomt... tot later meiden...