Nieuwsgierig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teardrops, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hoi dames!

Ik lees vaak verhalen van dames die zoveel klachten en symptomen hebben voor NOD.
    Nu vraag ik me af of er ook dames aanwezig zijn die eigenlijk het omgekeerde hadden?

Sinds deze maand hebben we besloten om dmv ovulatietesten mijn eisprong op te sporen, dit omdat we het idee hadden dat we steeds om de belangrijke dagen heen rommelden. Wat blijkt, volgens mijn app zou ik de 15e pas mijn eisprong hebben, op de 11e had ik een dik positieve ovulatietest!

Ik zit nu op 5dpo, heb mijn kalender app eens teruggekeken naar de symptomen en klachten die ik normaal gesproken opmerkingen na mijn eisprong. Pms denk ik.

'Normaal gesproken' zou ik nu toch zeker wel last van mijn borsten hebben. Heb nu nergens last van kwa PMS symptomen die ik de afgelopen maanden heb ontdekt . Volgens mijn lieve man ben ik sinds gisteren wat kribbiger, kort lontje. Ook merk ik op dat ik sneller een leeg gevoel heb. Nu ben ik een kleine dame met een kleine maag. Maar ik merk toch dat ik bv tijdens het avondeten aan iets te snacken zit te denken haha! Ook merk ik af en toe wat maagzuur op. Gisteravond vond ik dat het kraanwater een 'vreemd' luchtje had en ook vanmiddag in de supermarkt vond ik dat er een 'vreemd' luchtje hing rond de vleeswarenafdeling.

Nu ik dit lijstje opnoem vraag ik me af of dit PMS klachten zijn:)

Iemand die zich in mijn verhaal herkent?

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had helemaal geen last van kwaaltjes na nod, eens trouwens ook niet echt hoor ;) Maar een week voordat ik kon testen vroeg m'n zus of ik zwanger was (ze wist dat ik gestopt was met de pil) maar dat kon ik natuurlijk nog niet weten... Ze zei dat ze het aan me kon zien. Een paar dagen later kreeg ik een apart gevoel, toch een testje geprobeerd 1 dag voor nod maar die was negatief. 2 dagen na nod opeens heel vet haar terwijl ik het net had gewassen en ja hoor test positief. Dag erna even misselijk en verder alleen maar groeiende borsten gehad verder geen kwaaltjes. Ik dacht soms ook van alles te voelen en dan was ik niet zwanger... Misschien omdat je er dan zoveel mee bezig bent en graag wilt dan ga je op alles letten. Juist toen ik het niet verwachtte was het wel zo ;)

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dat is leuk, dat anderen het aan je kunnen zien haha! En dan ook pas 2 dagen na nod. Poe! Ik hoop niet dat het bij mij zo lang gaat duren, mocht het raak zijn. Ik heb 2 extra vroege zwangerschapstestjes gekregen bij de ovulatietesten. Deze schijnen vanaf 6 dagen voor NOD al uitslag te kunnen geven. Mijn man weet dit. Nu wil hij het liefst dat ik dus ook 6 dagen voor NOD een testje doe. Hij is nog ongeduldiger dan ik haha!

Wel fijn dat ik dingen herken in je verhaal en jij in de mijne. Vorig weekend was ik op een verjaardag, mijn oma weet dat we graag een kindje willen. Op die verjaardag riep oma me even apart en vroeg ze: 'Nou, is het gelukt?'...'Nee oma'...'ach dan volgende maand maar!' . Haha als dat zou kunnen ;)

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik ben twee keer zwanger geraakt en beide keren geen enkele symptoom terwijl ik alle andere maanden overal last van had :)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Er zijn heel veel verhalen van meiden die juist niets merkten in de ronde dat het raak was. Aan mn symptomen alle 9 rondes ervoor had ik 9x zwanger moeten zijn maar was het dus elke keer een voorteken van mn menstruatie. Elke ronde in spanning. Ronde 10 en 11 voelde ik niks nakkes nada en beide keren raak.

6. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Bedankt dames! Dit geeft me toch wat meer hoop.
    Zou toch een goede kans moeten maken lijkt me.
    11 mei positieve ovulatietest, 12 mei eisprong.
    Gezellig gemaakt op 7, 9 & 11 mei.

Vind het spannend !

7. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Ik voelde ook elke keer van alles. En toen het echt raak was kreeg ik bij 6 weken pas echt klachten zoals pijnlijke borsten en overgeven..

8. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had juist in de ronde dat het raak was helemaal geen klachten. De rondes daarvoor voelde ik van alles. Toen ik testte 2 dagen voor nod deed ik dat ook om er zeke van te zijn dat ik smiddags op een verjaardag een wijntje kon drinken. Was overtuigd dat het niks was. Dus wel!

Achteraf gezien was het enige symptoom voor ik testte dat ik enorm goed rook. Luchtjes die ik normaal niet eens opmerkte kon ik vanaf een flinke afstand ruiken.

Deel Deze Pagina