Ik ben benieuwd naar meiden met ervaring met de belly bandit en dan met name na een keizersnede. Ik krijg nl een geplande keizersnede en vraag me af of het wel prettig dragen is met zo'n gevoelige wond op je buik... (op alle verkoopsites zeggen ze natuurlijk van wel, maar ik hoor het liever van jullie ) En natuurlijk ben ik ook benieuwd of het echt werkt om je buik weer snel in vorm te krijgen Ook wil ik graag weten welke versie jullie hebben gebruikt?
Ik heb een belly bandit gebruikt na de bevalling. Ik heb alleen geen keizersnede gehad. Ik vond de belly bandit erg fijn en ik heb ook het idee dat mijn buik er sneller door wegtrok. Nu heeft een vriendin van me mijn bandit geleend en ze is er super blij mee. Succes met je keizersnede!!
geen belly bandit gehad maar wel een keizersnee ik kon geen eens een joggingbroek verdragen laat staan een band strak ik denk ook dat je je wond een beetje moet laten rusten maar mischien is jouw ervaring wel heel anders
@Mirell; Bij mijn 1e keizersnede was de wond idd ook erg gevoelig, daarom vroeg ik het me ook af of er iemand met ervaring was, want volgens de site is het juist bevorderlijk voor de genezing vd wond... @Maible; Da's fijn om te lezen Ik wil echt zsm van die buik af Hoe lang heb jij hem gedragen?
Ik heb geen keizersnee gehad, maar wel een Bellybandit gekocht in de hoop snel van mijn buik af te zijn. Maar bij mij paste hij niet! Ik heb van mezelf een hele smalle taille en bredere heupen, met als gevolg dat ie bovenaan niet strak genoeg kon en dus niet lekker/mooi zat. Ik had ech een enorme flap over, terwijl hij onderaan wel goed zat. Daar moet je dus wel even op letten...
Hier een keizersnede gehad, en met veel plezier een BB gebruikt. Ideaal! Ik had veel last van mijn slappe buik, die op de nietjes van de wond hing en dat irriteerde enorm (deed eigenlijk gewoon vies zeer). Door dei BB kon ik de boel boven de wond goed bij elkaar houden, en had ik er stukken minder last van. Ik kan me niet meer herinneren of ik de BB dan alleen net boven de wond heb gedragen, ofdat ik 'm misschien het onderste eindje 'open' heb gelaten, sorry. Wel weet ik dat ik 'm strakjes wéér ga gebruiken. Mijn buik was echt enorm en ik heb ook striae gekregen, dus ik ben nooit helemaal strak meer geworden, helaas. Dat zal nu vast niet beter worden. Wel trok de rest van mijn buik aardig bij dankzij de steunband. Succes straks!
Bedankt voor jullie reacties Ik heb er toch maar 1 besteld onder het mom baat het niet schaadt het niet