Hallo, Afgelopen woensdag ben ik gestopt met de pil voor de stopweek. Het is nu maandag & ik ben nog niet ongesteld. Nu ben ik m 2x vergeten in te nemen. Ook heb ik vaak diarree, maar dit is al heel lang zo. Ik heb de afgelopen tijd ook vaker migraine. & vaker moe. Vandaag ben ik wel heel donker slijm verloren. Maar dit was echt nihil. Ik heb afgelopen zaterdag al een test gedaan, negatief..... Wat te doen?
Hallo, Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog een test doen.. Misschien is het ook handig om na te denken over een andere vorm van anticonceptie, aangezien je zelf aangeeft vaak last te hebben van diaree. Het is algemeen bekend dat de pil daardoor een verminderde werking kan hebben, en je gebruikt het natuurlijk niet voor niets. Zijn er verder nog dingen waardoor je menstruatie uit zou kunnen blijven? Zoals (veel) onder of overgewicht, bloedarmoede, stress en dergelijke? als de test weer negatief zegt zou ik de volgende maand even afwachten en als je menstruatie dan nog steeds uitblijft toch even langs de huisarts gaan..