De pil en antibiotica

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliizzaa, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Verbaast mij. Zover ik nog elke keer te horen kreeg is dat er bij ab alsnog extra conceptie gebruikt moet worden omdat het toch niet betrouwbaar was.
    Ik dacht eerst in het begin dat ik zwanger was geraakt door de kruitvat anti-worm (eventueel) was uiteindelijk alsnog niet het geval, me kindje hebt ook een onwijs slechte start gemaakt (stoute ik:()
    Maargoed ook wist ik niet dat bij diaree ook de pil minder werkte:(

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik vraag me af waarom je een AB kuur krijgt voor een koortslip? :(

Elk jaar in oktober heb ik mijn hele lip vol zitten, helaas.. Maar geen AB kuur die daar aan te pas komt. Een of andere gel om het te koelen en uit te drogen, meer niet..

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    In de bijsluiter van de anticonceptiepil staat dat de werking verminderd kan zijn bij braken of diarree. Van antibiotica krijg je vaak diarree. Dus vandaar dat er voorheen altijd gewaarschuwd werd. Maar het kwam dus niet persé door de antibiotica, maar door de diarree. Maar daar moet je altijd op letten als je de pil slikt...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het ook vreemd. Antibiotica is tegen bacteriën en een koortslip is een virus...

5. knap

knap Niet meer actief

Vond het ook al vreemd nog niet eerder gehoord dat je voor een koortslip antibiotica krijgt ja misschien antibiotica zalf?

Deel Deze Pagina