Ik heb altijd de Diane 35 geslikt een iets zwaardere pil heeft dat ook te maken met dat het langer duurt eer dat je cylus weer vanzelf op gang komt?
Hi Mien, Ik heb ruim 15 jaar de Diane geslikt en werd na het stoppen (en de onttrekkingsbloeding) na ongeveer 5 weken ongesteld. Vanaf dat moment een redelijk regelmatige cyclus van 28, 29 dagen en na 6 maanden zwanger! Succes!
Hoi Jetje ik ben eind oktober gestopt met de Diane pil heb hem ongeveer 13 jaar geslikt. Toen nog wel 1 keer ongesteld geworden na stop pil en daar na geen eigen cyclus gehad.
Hoi, ik ben begin november gestopt en 15 januari voor het eerst (wel kort) ongesteld geworden.. maar hoe zit het met jullie acne?? of slikte je daarvoor niet deze pil? ik wel en ik begin al weer wat te zien 2 jaar geleden kwam het helemaal terug..
Ik slikte de pil idd voor de acne ongeveer 2 weken geleden kwam het weer erg op de voorgrond en enkel op mijn kin. Sinds dien doe ik s'ochtends en s'avonds mijn gezicht goed reinigen met reinigings melk en toen is het weer behoorlijk weg getrokken. Gelukkig dat je wel weer ongesteld ben geworden kort maar in iedergeval wat.
Ik heb 6 jaar de diane-35 geslikt. Ben daar mee begonnen wegens acne. Daarna ben ik overgegaan op de yasmin, die heb ik 2 jaar geslikt. De yasmin is ook een lichte pil, net als de diane. Ik ben gestopt met de pil en zat gelijk op een regelmatig cyclus. Kreeg de onttrekkingsbloeding, en 27dagen later mijn eerste menstruatie. Denk dat het ook voornamelijk met je eigen lichaam te maken heeft hoor. Tuurlijk heeft de sterkte van de pil invloed. Maar je eigen hormonen spelen ook een rol, en sommige mensen hebben gewoon een onregelmatige cyclus, ontpilt of niet.. Helaas zijn mijn puistjes wel weer terug gekomen sinds ik gestopt ben met de pil:x
Balen dat je puistjes weer terug zijn gekomen ik hoop dat het bij mij een beetje weg blijft. Ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van wachten en geduld hebben, maar ja wachten duurt lang .
Ik heb 8jaar de diane geslikt, ook in eerste instantie begonnen voor de acne, normale cyclus heb ik nooit gehad maar dat komt door pco, de uitslag die ik van te voren had is wel trg gekomen maar veel minder..
Ik heb 10 jaar de diane geslikt en na het stoppen meteen weer een normale cyclus en na 2 maanden zwanger. Tussen mijn zwangerschappen door weer geslikt en van nummer 2 direct zwanger. toen we stopte voor een nummer 3 is mijn cyclus niet meer normaal geworden, na 6 maanden was ik zwanger en niet meer aan d epil begonnen. Wel heb ik weer erg last van pukkeltjes en is mijn cuclus na 2 jaar eindleijk weer normaal.
Ik had ruim 16 jaar de Diane 35 pil geslikt (destijds voorgeschreven ivm acne). Na het stoppen van de pil in oktober 2007 kreeg ik nog een onttrekkingsbloeding (pilbloeding) en daarna.....wachten wachten wachten wachten op mijn eerste menstruatie. Was intussen nog naar de huisarts geweest. Die zei dat het normaal is en dat het wel 6 maanden kon duren na pilstop eer je ongesteld zou worden. Na 126 dagen (!) na de laatste pilbloeding werd ik dan ein-de-lijk echt ongesteld. Daarna was mijn cyclus gelukkig wel weer regelmatig (27/28 dagen).
Ik heb net is zitten tellen mijn dagen na de laatste dag van mijn pilbloeding zit nu op 86 dagen. Wat is pco?
Ik heb de Diane35 8 jaar geslikt, toen ben ik een jaar gestopt. De eerste twee maanden zat er 5 weken tussen m'n periode, daarna al vrij snel 'normaal'. Toen weer begonnen met de pil, maar toen met de minipil. Twee jaar gebruikt en na stoppen gelijk eerste maand zwanger.
Ik kreeg 'm op m'n 15e voorgeschreven, ook tegen acne. Toen ik na 8 jaar stopte, kwam het niet terug. Ik heb af en toe nog een pukkeltje, maar niet meer zo erg als op m'n 15e, dus volgens mij ben ik erover heen gegroeid. Toen dus over gestapt op een minipil.
zou het mee te maken kunnen hebben dat ik al die jaren nooit ben gestopt met pil en heb hem ook vaak doorgeslikt dat het wat langer duurt dat ik ongesteld word? lees bij de meeste dat ze al weer vrij snel ongesteld waren.
ik gebruikte ook de diane 35 al jaren ook voor acne en werd door de pil heen zwanger van mijn eerste dochter ik had in die tijd heel veel last van me acne ik kreeg toen benzoylperoxide voorgescheven door de dokter dit werkte voor mij super!
Ik ben vandaag op dag 90 ongesteld geworden maar heb nu ook weer behoorlijk last van mijn acne baal er wel van misschien toch maar naar de dokter daarvoor.
Ik heb heel lang de diane pil en daarna de minerva pil geslikt. Ik ben in okt 2010 gestopt met de pil en tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld geworden.....
Ik heb 10 jaar deze pil geslikt, toen ik stopte kwam mijn mentruatie ook niet op gang. Intotaal 121 dgn niet. Bleek achteraf ook pcos te hebben.
ok dacht even dat ik het bij lang duurde voordat ik ongesteld werd. Heb alleen nu wel weer veel last van acne gisteren bij de aptheek een lotion voor gehaald kijken of dat gaat helpen.
Toen ik stopte met het gebruik van diane, begon de acné hier ook toe te slaan. Nu moet ik zeggen dat ik tijdens het gebruik van de pil ook al wel wat acné had maar niet zo heftig. Hier valt het reuze mee gelukkig, maar gebruik helemaal niks. Smeer er ook niks op, volgens de HA smeer je je poriën alleen maar dicht, waardoor je steeds meer krijgt. Ik kreeg als tip mee: Iedere dag ( zowiezo natuurlijk ) je gezicht wassen met lauw water, zonder zeep ( parfumvrije zeep).En je gezicht 2 keer per week goed schrubben ( scrublotion )owja en minder chocolade eten en stoppen met roken helpt ook Hier helpt het wel, alhoewel ik nog regelmatig een blokje chocolade pak