Hoi, Ik slik microgynon 30..en al een paar maanden in mn 2e wk last van licht bruinverlies..waardoor ik dacht dat deze na mijn vorige zwangerschap miss toch te licht is. Mijn laatste "menstruatie"was 19 juni..ik had die woensdagavond weer moeten beginnen met een pil..maar begon een dag later s avonds per ongeluk. Ik word niet goed van wat er op internet staat etc..Ik heb die wk ervoor sex gehad..maar waar het mij omgaat is dat ik nu ruim een week last heb van steekjes..krampen..zere borsten..onderrugkrampen..Ik had het vermoeden in het wknd van 2 juli dat ik een eisprong had..deze heb ik eerder gevoeld dus herkende het wel..of slijm..Nu hebben we ook sex gehad in dat wknd..en laat ik nu net volgens de berekeningen ook vruchtbaar zijn in die dagen vanuitgaande dat mn pil niet meer goed werkte. Wat nu mijn vraag is; kan het zo zijn dat als je een langere stopweek hebt..dus 1x pil vergeten in de eerste je cyclus in de war is..de pil niet meer voldoende werkt gedurende je strip en toch voor een eisprong kan zorgen in de 2e wk van je strip ( dus 14dgn na de eerste dag van je laatste menstruatie)??? 7 juli megakrampen en btje bruinverlies. Wel ben ik al naar de dokter geweest en die zag een bacterie in mn urine..waarschijnlijk infectie of blaasontsteking..nu een kuur..maar die is morgen af..en klachten blijf ik houden..moet dit wknd "ongi"worden.