anticonceptie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sarientje, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    ik heb nog even een vraag over de pil, in de hoop dat iemand me kan voorzien van een antwoord....
    ik heb voor mijn vakantie nog mijn menstruatie gehad, en tijdens de vakantie 3 weken de diane pil geslikt( wat ik al 2 jaar heb)
    eenmaal thuis zou ik 3 dgn daarna ongesteld moeten worden,
    maar tot op heden is er nog niks gekomen, ik loop nu 2 menstruaties achter, en heb niet eens het gevoel dat het er aan zit te komen..
    wie o wie kan me helpen, is dit normaal?

2. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Misschien een testje ertegenaan?
    En anders eventjes contact opnemen met je huisarts. Ben helaas geen dokter dus zou je verder niks aan weten te raden.

Succes ermee!

Liefs xxx,

Debby

3. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    testen heb ik gedaan en allemaal negatief, en bij de dokter word ik ook van kastje naar de muur gestuurd, ik ben er nu imiddels wel achter voor 99% niet zwanger te zijn, maar dan moet er toch wat anders aan de hand zijn, en ik ben zo'n zenuwpees, en haal me gelijk allerlei dingen door mijn hoofd.
    heeft hier verder niemand het zelfde probleem.... niet ongesteld geworden in de stopweek?

4. kira89skye

19 aug 2007
    54
    0
    0
    bijna moeder
    Amsterdam
    ben je toevallig laakste tijd veel afgevallen of gebruik je ineens een (ander) medicijn ?
    daar zou het misschien aan kunnen liggen

5. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    hej kyra...

nou ik heb tijdens mijn vakantie voedselvergiftiging gehad en waarschijnlijk heb het daar aan gelegen,
    ik ben op 19 september ongesteld geworden,
    gelukkig, nu weet ik waar ik aan toe ben. en heb ik in ieder geval een datum, nu kunnen we gaan klussen voor een baby

Deel Deze Pagina