morgen weer na de ha....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door French, 7 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben 2 weken geleden al geweest omdat ik toen pijn had in m'n baarmoeder en ik was toen 4 dagen ofzo overtijd.
    ik kreeg van haar te horen dat het van mijn darmen afkomt of dat het een aankomende ongi was want ze heeft ook 'n inwendigonderzoek gedaan en ze kon niks raars voelen aan m'n baarmoeder nou zijn we alweer 2 weken verder en ben ik bijna 3 weken overtijd!
    nou ga ik morgen weer met dezelfde klachten en nog niet ongi.....ik wil me morgen niet meer af laten schepen maar dat het eens goed word onderzocht.
    wat kan ik dan het beste doen?
    vragen voor een inwendigonderzoek bij de gyno....bloed laten prikken?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is een zwangerschap niet via een inwendig onderzoek te zien. Ik zou vragen of je bloed mag laten prikken of een verwijzing naar de gyn voor een echo om te kijken wat er aan de hand is, als je wil dat er iets gedaan wordt. Maar ik die ook dat je eerdr een cyclus hebt gehad van 55 dagen, dus wellicht heb je nu ook een lange cyclus. Succes!

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb al eens eerder 'n lange cyclus gehad maar toen had ik geen pijn.
    het zijn 'n soort steekjes en vooral als ik me beweeg ik het het ergst.
    ik dacht dat je bij de gyno een inwendig onderzoek kreeg om te kijken bij je baarmoeder omdat dat via 'n gewone echo niet te zien is.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Er is een verschil tussen een inwendig onderzoek en een inwendige echo. Het inwendig onderzoek dat de gyn doet, is hetzelfde als de HA.

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik bedoelde dus 'n echo inwendig

Deel Deze Pagina