Ik ook niet Mijn moeder wel, anders zat ik hier niet. Zij is het enige geval wat ik weet dat ze door de pil heen is zwanger geraakt. Aangezien hier heel veel zwangere vrouwen zitten, of al moeders, is het logisch dat je er hier meer tegenkomt die door de pil heen zwanger zijn geraakt
Heel vreemd, maar deze maand precies dezelfde "klachten" als vorige maand. Steekjes in mijn liezen, slijmverlies. Misschien moet ik toch een andere pil hebben. Ik denk dat ik binnenkort een afspraak ga maken met de ha.
echt vreemd hoor! Mischien is de pil tè licht voor jou...eigenlijk zou je een ovutest moeten doen om te kijken of je nu echt gewoon een eisprong hebt? Maar nu ik erover nadenk...voorheen toen ik altijd de pil slikte en nog geen kids had voelde ik ook altijd die eisprong pijn?
Dat is inderdaad ook nog een idee. Maar dan moet ik het volgende maand doen, want als ik nu een eisprong heb dan is hij al geweest. Ik kan me van voor mijn zwangerschappen niet herinneren dat ik die "pijn" had.
Je kan geen eisprong hebben als je de pil slikt, ookal is ie te licht. Dat is wat ik altijd geleerd heb..
zou er och nu nog een licht streepje moeten zijn niet...maar mischien ben je idd te laat en dan weet je nog niks... Nee eigenlijk krijg je geen ei he
Hier een gevalletje van WEL.. Hoe moet ik anders zwanger zijn geraakt terwijl ik de pil slik ? (en deze ook braaf elke ochtend innam , echt ben geen 1 dag vergeten )
De pil is voor 99,7% veilig. Er is dus een kans van 0,3% dat je wel een eisprong krijgt. Dat gebeurd bij 1 op de 10.000 vrouwen, en dan merkt nog niet iedereen het want vaak gaat het al mis voor de menstruatie komt.
nou ik heb me bedacht dat het waarschijnlijk kwam omdat ik een spiraal had? Daar krijg je wel een ei toch maar deze kan zich dan niet innestelen door het spiraal meen ik....
heb het net eens opgezocht en je kunt idd een eisprong krijgen met het spiraal...dat verklaart mijn eipijn....