Hallo Meiden, Toen ik 5,5 weken zwanger was, kreeg ik ineens op 16 Februari bloedverlies. Dit duurde 5 dagen en pas een paar weken later tijdens de echo, bleek dat ik toen een miskraam heb gehad. Tijdens die echo, zeiden ze dat ik een verdikte baarmoeder had, wat betekende, dat ik die week daarna weer ongesteld zou worden, of evt. alweer opnieuw zwanger was, maar dat het dan nog zo pril is, dat dat nog niet op de echo te zien was. Inmiddels zijn we nu 4 weken verder (na de echo) en had ik dus 3 weken geleden al ongesteld moeten zijn. Misschien dat ik dus wel inmiddels weer opnieuw zwanger ben. Wie weet hier iets van? Of wie heeft dit ook meegemaakt. Ben benieuwd of dat alweer zo snel kan en hoever ik dan evt. ben. Trouwens klopt het dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent? Groetjes Christa.
Ik was na mijn miskraam (met 7weken) direct weer zwanger. ik ben dus niet ongesteld geweest. mijn dochter is nu 15 maanden heb je al een test gedaan?
Christa, durf je er al een testje op los te laten? Het geeft je misschien wat zekerheid of juist niet ), maar goed ik ga maar even van het meest positieve scenario uit! Zowel mijn gynaecoloog als mijn verloskundige zeiden dat het fabeltje was, dat je extra vruchtbaar zou zijn (jammer genoeg). groetjes
Hey, Ik heb nog geen test gedaan. Dat is meer omdat we al best veel niet leuke dingen hebben meegemaakt (dochtertje verloren bij 22 weken, en daarna dus miskraam) en bang zijn om weer slecht nieuws te horen, als het weer fout gaat. Ik wil het dan eigenlijk liever niet weten, mocht het dan weer fout gaan, dan kan ik het gewoon als een ongesteldheid zien (hoop ik) Het is gewoon teveel stress voor ons, liever weten we het pas als ik verder ben, en dan meteen een echo kan krijgen, en dat als het goed is, de zwangerschap al verder is. Vorige keer moesten we weken in onzekerheid zitten. Dat willen we niet meer. Dan kan je het maar beter niet weten. Maar toch vraag je het je af, of het zou kunnen. En ben je nieuwsgierig naar verhalen van anderen natuurlijk. Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Liefs Christa.