Hmm Butterfly.. ben benieuwd.. maar het klinkt niet echt als zwanger zijn vind ik, denk dat je het zo erg in je hoofd hebt zitten dat je mee symptomen gaat zien.. Ik ben nu 3 maanden zwanger en bij mij is mijn tepelhof nog niet echt donkerder, volgens mij komt dit ook nog niet in het begin..
Ik was er in die week van misselijk erg mee bezig, maar de laatste week eigenlijk niet meer.. Omdat ik ongi was geworden. Daarom vind ik het zo vreemd dat ik me nog zo voel.. Alle symptomen verschillen ook weer p.p he Heb vanmorgen ook getempt om te kijken, en die was nog steeds erg hoog, 37.5 ..
jaa.. naja ik weet het niet afwachten he maar als je nu al weer zo;n tijdje na je ongi zit zouden er genoeg HCG hormonen in je lijf moeten zitten om echt positief te testen.. Ik weet het niet, maar als je het echt wil, hoop ik wel van harte voor je dat het zo is natuurlijk
Ja het zou makkelijker zijn als ik weet wanneer ik evt. mijn eisprong heb gehad.. Ik denk ik die in de week heb gehad dat ik zo misselijk was en van die steken.. Maar dat is 2 weken geleden.. Ik wacht wel tot volgende week, als ik dan geen posi test in handen heb dan weet ik tenminste zeker dat ik niet zwanger ben.
Hey, Ik heb donderdag mijn laatste pil ingenomen.De ene maand word ik soms al op woensdag ongesteld, de andere maand pas zaterdag.Inmiddels is het zaterdag en ben ik nog steeds niet ongesteld.Ook doen mijn borsten geen pijn terwijl ik dat normaal al dagen heb.Wacht nog een aantal dagen met testen omdat ik dan meer zekerheid heb.(En ik durf nu ook nog niet, eerlijk gezegd.) Heb sinds een paar dagen ook last gekregen van misselijkheid. Weet niet of ik dat mezelf aanpraat of dat het iets met eenn zwangerscha te maken zou hebben.Ben nu echt zenuwachtig. Sophia