ongikrampjes voor eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dieselientje, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Hallo allemaal

Gisteravond hebben we geklust en vanmorgen heb ik een ovutest gedaan..deze was vet positief..maar ik heb al de hele dag last van ongikrampjes en wat pijn in mijn onderrug? Kan dit komen omdat mijn eisprong eraan zit te komen? Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld voor mijn eisprong..

Groetjes Rianne

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit had ik ook als ik m'n ei voelde. Echt een ongi- gevoel, alleen in lichte mate. Dus de kans is idd erg groot!
    Goed jullie best doen dus ;)

3. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ok dankje voor je snelle reactie..dat wordt vanavond dus weer klussen..hihi....ja mijn ongikrampjes zijn ook niet hevig..gewoon van die lichte krampjes en wat last van mijn onderrug..spannend! Voor 't eerst heb ik eindelijk een positieve ovutest!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super! Succes :D !

5. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    heeft er nog iemand dezelfde ervaring?

6. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Ik heb ook altijd ongikrampjes en heel klein beetje last van mijn onderrug als ik mijn ei heb ;) Dan weet ik dat het hoogste tijd voor klussen is, haha :D

Succes, Dieselientje :D

7. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Hai,
    Ik voel mijn ei ook iedere maand erg goed. Ik heb hem vandaag erg merkbaar. Last van steken enzo.
    Ben ook erg snel emotioneel. Weet niet of dat er mee te maken heeft, maar dat valt me wel op.
    Binnen 24 uur kun je dus nog 'klussen' dus als manlief thuis is... hahahaha.

Succes

8. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Zo we hebben flink gelust rond mijn eisprong..nu maar afwchten...wat duren de dagen lang zeg...pff...

Deel Deze Pagina