Hoi, hoi, Vandaag is de 18e dag van mijn cyclus, 8 september had ik weer moeten beginnen met mijn nieuwe strip. Ga ik vanmorgen naar de wc....heb ik ineens wat bruinige/slijmerige afscheiding op het wc-papier... Dus de hele dag voor de zekerheid maar met een maandverbandje rondgelopen maar tot nu toe niet echt nodig. Alleen na het plassen zat er vanmorgen wat op het wc-papier, rest van de dag heeeel weinig en nu weer wat. Hi, hi, ik had niet verwacht ooit te kunnen zeggen dat ik blij ben met die smurrie maar nu zie ik het toch als een soort van teken van leven. Ik denk zelf dat het misschien mijn eerste eisprong sinds jaren kan zijn. Beetje oud bloedverlies ofzo? Oh ja, het is geen innestelingsbloed want we doen het safe! Zwanger kan ik dus niet zijn! Nou ja, wou het gewoon hier even op het forum neerzetten. Misschien zijn er meer meiden die dit herkennen en het is misschien weer een stukje info voor meiden die ook net zijn gestopt of nog gaan stoppen. Groetjes, K
Trouwens....mijn buik rommelt nu ook veel harder dan normaal. Mmmm, misschien word ik dan toch nu al ongesteld....even afwachten.
Aah zal ik s wat zeggen kweenie? Ik denk dat je nu aan het ontpillen bent en dan kan je nog regelmatig wat bloedinkjes hebben. Ik had in de eerst maand ook tussendoor een dag met bloedverlies...daarna tot de 28ste dag niets en toen keurig "echt" ongesteld geworden. Je hoeft je nergens zorgen over te maken...komt vanzelf goed! Succes! Liefs
Thanks meiden. En inderdaad...soms weet je ook niet echt wat te antwoorden. Of heb je al tig x geantwoord op dezelfde "vraag". Ben vast niet de eerste. Was niet ineens van plan om het hier neer te zetten maar ja....als er dan zoiets voordoet wil je er toch over schrijven.... Ha, ha, wat dat betreft ben ik toch een muts. -x- K
Nee hoor je bent geen muts Je weet gewoon niet wat er allemaal gebeurt in je lijf. Ik ben nu in mijn eerste echte ronde. Wij hebben gewacht tot ik voor het eerst een echte eisprong had. En die eerste maand heb ik van alles gevoeld. Misselijk, duizelig, rommelig gevoel, moe enz enz enz . Na 32 dagen werd ik ongesteld . en dat was een opluchting. Nu dus voor het eerst echt aan de klus . heel spannend allemaal. Wel voel ik me nu veel beter. Ik heb niet meer van die ontpilsymptomen . Heel veel succes ! Hoe is het eigenlijk met je hubbie ? Wil ie al voor echt gaan ? -X-
Dank voor de tip Daphne. Ik wist niet zeker of ik daar thuis hoorde aangezien wij niet voor t eggie bezig zijn. Tinky: Mijn vriend is er nog helemaal niet mee bezig. Ik had gehoopt dat als we in ons volgende huis zouden zitten hij wat meer zou ontdooien. (immers meer ruimte enzo.) Maar we hebben nu andere problemen.wel huis verkocht (gelukkig nog niets getekend) maar zijn werkgever wil geen werkgeversverklaring geven (arbeidsconflict) dus we kunnen hoogstwaarschijnlijk niet eens wat anders kopen. Dus de verkoop gaat waarschijnlijk ook niet door. Was ik een paar dagen geleden nog zo blij, krijg je dit weer. Nou ja, het komt allemaal wel weer goed. Wordt alleen zo moe en verdrietig van alsmaar afwachten, geduld hebben en die onzekerheid.