Hoe snel mag en kan ik na de bevalling aan de pil? want als ik iets niet wil is het weer zwanger raken het liefst zou ik ook gesteriliseerd worden,maar doen ze dit wel al op 31 jarige leeftijd?
Is Adiana® Permanente Anticonceptie geschikt voor mij? Kan er niets over leeftijd vinden. Wanneer de pil na een bevalling? [gezondheid.be] Misschien heb je hier wat aan . Hoop je zo te hebben kunnen helpen! succes
Wil je borstvoeding geven? Volgens mij kun je al snel aan de pil. Alleen bij BV heb je iets minder keuze omdat het anders de BV teveel beinvloed. vaak gaan mensen na de 1e menstruatie aan de pil, maar af en toe hoor ik ook van mensen dat ze snel na de geboorte weer beginnen. Als je de 1e menstruatie afwacht, dan heb je ook al een eisprong gehad, en dus een kans op zwangerschap.. Ik denk dat ze bij 31 niet direct toegeven bij een steralisatie. maar onder de 30 is het vaak onmogelijk. Daarboven wil het vaak wel, zeker als je goede redenen heb (zware zwangerschap, genoeg kinderen etc) Ik denk dat je beide vragen wel kunt stellen bij je VK/gyn!
ik wil ongeveer 2 maanden BV geven als het lukt, maar daarna toch weer wat vrijheid terug,omdat ik ook weer wil gaan werken ik heb al 2 kinderen verloren, en dit is mijn 3e kindje, en deze wens kostte al veel stress.... omdat ik ook nog eens baarmoederhalskanker heb wil ik gewoon absoluut geen zwangerschap meer.. ik wordt gesneden na mijn bevalling voor de kanker,en de arts heeft aangegeven daarna beter is geen kinderen meer te krijgen,(maar niet verboden), dus denk nu alvast dus na over de anticonceptie
Hallo Ze doen het hier pas na 30 jaar ( dus dat zou moeten kunnen ) En met een keizersnede ( mocht dat van toepassing zijn ) kunnen ze dat ineens doen !! Anders zit er niks anders op om een afspraak te maken bij een gyn die kan je meteen alle info geven Heel veel succes !!
tnx ja tis niet niks maar leven bestaat uit leuke dingen toch? en daar gaan we gewoon voor maar ik wil het wel op de goede manier doen vandaar dat ik dacht, dat weten ze vast hier op het forum wel anders misschien toch vragen aan de gyn, als ze mij voor de K gaan snijden of ze gelijk kunnen steriliseren, pijn en rusten heb ik dan toch al
Hier 2 weken na de bevalling gestart met de pil. Maar dit mocht omdat ik geen bv geef. Anders even de huisarts bellen. Die zal het precies weten.
Ze heeft 2 rotzwangerschappen gehad. Epileptie gekregen tijdens de tweede zwangerschap en dus steeds aanvallen. Nog een kindje krijgen is met de medicijnen die ze slikt ook niet verstandig. Maar het belangrijkste was dat ze zelf echt niet meer zwanger wilde worden. Gyn stond volgens mij niet te springen maar uiteindelijk wel gedaan.