hoi allemaal ik wil graag ff nieuwsgierig over zwanger te worden me vriend wilt zo graag dat ik stoppen met de pil.. maar ik wil nog niet.. omdat in maart gaan wij op vakantie.. lijk me niet zo slim.. toch? ik wil eind oktober of november stoppen met de pil.. en dan kan wel op vakantie toch? je weet maar nooit of snel zwanger te worden of niet? ik wil ook graag weten of jullie hebben dat ook ervaring gehad?
Hangt er van af waar jullie op vakantie naar toe gaan. Als je nu zwanger wordt, dan ben je uitgerekend op je vakantieadres. Lijkt me niet heel erg fijn. Dan zou ik toch nog even de pil doorslikken of anders stoppen, maar dan veilig vrijen. Tenzij je naar Duitsland gaat of in NL blijft, dan maakt het niet zo heel veel uit, al lijkt het me dan nog niet fijn om ergens anders te zijn dan thuis.
Als jij nog niet wil stoppen dan moet je naar je eigen hart luisteren. Je zou wel kunnen stoppen met de pil en het dan met rubber kunnen doen als je niet zwanger op vakantie wil. Maar wil je nu dit jaar stoppen met de pil of pas na je vakantie? Enne vergeet niet dat je niet altijd super snel zwanger bent he
Een tip: alvast stoppen met de pil zodat je cyclus 'normaal' kan worden en het dan uiteraard wel veilig doen. Ik zou willen dat ik eerder gestopt was..nooit geweten dat je cyclus zo in de war geschopt wordt van de pil...
ja ik snap jullie wel maar ik wil graag in oktober stoppen met de pil.. omdat in maart gaan wij op vakantie.. dan ben ik al 4 a 5 maanden zwanger.. toch mooi tijd.. wij gaan in maart naar turkeye..
ja dat is waar.. maar me vriend wilt eigenlijk graag nu al dat ik stoppen met de pil.. je weet niet of ik kan snel zwanger te worden.. dan volgende jaar maart gaan wij niet op vakantie daarom nite leuk voor zijn ouders.. omdat zijn moeder wordt 50 sarah.. daarom ik liever eind oktober de pil stoppen en dan beginnen.. lijk me wel beter.. toch? tussen 4 a 5 maanden zwanger toch mooi tijd dan kan wel op vakantie
Ik zou gewoon in oktober stoppen met de pil als jij je daar beter bij voelt. Mocht je meteen zwanger raken, die kans is klein, dan kan je gewoon op vakantie gaan. Maar je kan ook nu al stoppen en een condoom gebruiken, dan kan je lichaam wennen aan de situatie zonder hormonen en ben je in oktober goed ontpild.
ja kan ook wel.. maar liever geen condoom hahahaha.. maarja maar ik gebruik al bijna 10 jaar lang met de pil.. de kans wel meteen zwanger raken? ik liever ja in oktober stoppen met de pil.. lijk me wel beter. ben wel erg benieuwd
ik ben wel erg benieuwd naar iemand ook ervaring over gesetopt met de pil..en hoelang duurt dat al snel zwanger te raken? en hoelang al de pil gebruikt en hoelang al gestopt met de pil en dan zwanger te worden?
Daar zijn al veel topics over. Je moet doen wat jij wilt en volgens mij weet je heel goed wat je wilt Stoppen en het eerst even veilig doen is in jouw geval misschien wel het beste ja. En je kan toch best met 6mnd en zelfs iets verder nog wel op vakantie! Met 8 mnd lijkt het me anders....maar tot die tijd (check eventueel de regels voor het vliegtuig)....
je moet natuurlijk doen wat je hart je ingeeft. Je neemt natuurlijk wel samen de beslissing om voor een kindje te gaan Ik ben zelf ruim 13 jaar aan de pil geweest en nu sinds jan 2008 zonder pil en nog niet zwanger.
ja klopt maar ik ben wel gewoon nieuwgierig over iemand ook ervaring mee.. omdat ik ben niet zo goed ervaring over zwanger vandaar ik wil alles weten over algemeen van zwanger en vakantie etc..
wow zo lang al 13 jaar de pil geweest.. maar v olgens mij sommige mensen hebben wel gewoon geluk als ze langere de pil geweest toch meteen zwanger te raken toch he? maar ben wel erg nieuwsgierig of ze snel zwanger of niet.. vandaar mijn pil micgrogynon 30... in oktober stoppen met de pil.. omdat ik ben bang dat ik snel zwanger te worden dan kan niet op vakantie in maart 2008 snap je.. wel moeilijk he? haha
Ik heb 12 jaar de pil geslikt. Eind december gestopt en nu dus zwanger. Maar eerst flink moeten ontpillen. Het is alleen voor iedereen anders.
Ik ben ook 3 maanden gestopt met de pil voor we voor het echt gingen. Ik wilde eerst weten hoe mijn cyclus in elkaar zat...niet dat dat nu helemaal duidelijk is...maar ik weet gewoon zeker dat alle troep van de pil nu uit mijn lichaam is. Dan nog kinderen kun je niet plannen dus al zou je dr nu voor gaan hoeft het helemaal niet zo te zijn dat je dan al zwanger bent...of zelf uitgerekend bent. Wij trouwen eind augustus...en zijn nu bezig met de 1e ronde...ik ga ervan uit dat ik deze maand nog niet zwanger wordt...maarja de kans is dr wel...dan is het voor mij hopen dat ik mijn jurk tegen die tijd nog pas.....en anders....naja dat zien we dan wel weer. Maar voor het zelfde geld duurd het nog 8 maanden voordat we zwanger zijn. Dus wij zijn er wel al lekker mee begonnen! Ook zie ik berichtjes over de pil dat als je hem lang geslikt hebt dat het dan langer duurd voor je zwanger wordt...dan zijn ook fabeltjes!
wow ... jadat klopt iedereen anders.. mja zien wel hoe verder loopt.. maar wel erg benieuwd.. he hoelang ben jij nu zwanger?
ohw ja.. dat kan toch.. iedereen anders van ontpillen.. mja.. khoop dat jij snel zwanger te worden he! spannend voor jullie in augustus gaat trouwen he
Precies, en lukt het deze maand nog niet dan nog niet...dan hebben we nog alle tijd! Als ik het net zo als mijn moeder doe ben ik in 1x zwanger...maar dat denk ik niet hoor. En het trouwen is zeker spannend! Allemaal spannende dingen!
ow oke dan.. mja het komt allemaal goed meis wel blijf spannend met zwanger en ook het trouwen hehe.. dan hoor ik wel van jou wanneer als jij zwanger bent.. ben wel benieuwd liefs