mirena eruit, wanneer ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Leeuwtje1981, 3 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede avond lieve vrouwen,

Ik heb even een vraagje....
    Mijn man en ik willen in september voor een 2e gaan. Dus heb ik vorige week vrijdag de spiraal eruit laten halen. Deze heeft er 2 jaar ingezeten.
    Nou lees ik vaak dat veel vrouwen die de spiraal eruit hebben gehaald, vrijwel direct of snel erna ongesteld worden.
    Nu heb ik totaal geen bloed verlies gehad en voel ook niet dat er ook maar iets de komende dagen aan komt....
    Wel heb ik al 3 weken lichte buikkrampen. Maar dat zegt me niks, want in de periode dat ik de spiraal heb gehad ben ik geen 1x ongesteld geweest dus heb ook geen beeld over mijn cyclus.
    Moet ik me zorgen gaan maken? Of kan ik nog rustig even wachten. En hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden?

liefs mij.

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Lijkt me dat het er ook aan ligt op welk moment van de cyclus je hem laat verwijderen.

Ik heb 13 juni mijn koperspiraal er uit laten halen aan het einde van mijn cyclus, maar helaas nu nog niet ongesteld.

3. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    ik heb hem 13 juni laten verwijderen , en mijn regels gehad van 17 tot 19 juni. daarna niets meer , zijn nu al actief bezig voor de volgende , we zullen wel zien he ;)

wacht rustig af , duurt het heel lang kan je altijd een testje doen :p

4. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Joepie....
    Gisteren er even van genoten dat ik nog niet ongesteld ben. We zijn heerlijk intiem geweest, maar dat heeft me nog ergens mee geholpen hahaha. Ik ben ongesteld!! Dus de cyclus kan beginnen.
    Ik ben benieuwd hoe die zal lopen!

Dank jullie wel voor het berichtje

Deel Deze Pagina