De pil veregeten en nu 2 weken overtijd..zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anniej1989, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniej1989

19 mei 2013
    7
    0
    1
    Vrouw
    Kapster
    Dordrecht
    goedenavond,

ik heb een klein probleempje.
    ik ben vanaf 11 t/m 16 april ongesteld geweest daarna moest ik weer beginnen (17aril) met de pil dat heb ik ook gedaan maar ik ben 18, 19, 21, 23,24,25,26 april me pil vergeten.. in die tijd heb ik ook me vruchtbare dagen gehad en op die dag ook seks gegad ik heb al verschillende testen gedaan maar allemaal negatief toen ik 5 dagen overtijd was ben ik naar de dokter geweest en die zei dat ik 2 weken moest wachten om de volgede test te doen maar zoals meer mensen is dat best moeilijk dus ondertusse nog meer testen gedaan en allemaal negatief. nu ben ik 2 weken overtijd en ben nu toch wel benieuwd of ik nou zwanger zou kunnen zijn.. ik zelf heb wel het vermoeden omdat ik verschillende zwangerschapssymptonen heb.

Xx

2. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tsja, het kan, maar het hoeft niet! Als je testen negatief blijven ben je waarschijnlijk niet zwanger, maar is je cyclus gewoon van slag (is bij meer meiden die stoppen met de pil).

3. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik denk, omdat je je pil zo vaak bent vergeten dat je lichaam van slag is. Gewoon even afwachten, zoals de dokter ook al zei. Als je negatief test, mag je ervan uitgaan dat je NIET zwanger bent.

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Gooi er nog een testje tegenaan! Je hebt 5 dagen na je NOD getest, je bent nu weer anderhalve week verder. Als je de testen niet vertrouwd, vraag dan bij de HA om een bloedtest.
    Je bent wel erg vaak je pil vergeten, dus het kan idd ook een reactie van je lichaam zijn.
    Zou het 'een ramp' zijn als je zwanger bent?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje dat is wel erg vaak je pil vergeten zeg....... Niet lullig bedoelt!

Als ik kijk naar de datums en je zou dan al zwanger zijn geworden had je nu wel al positief getest. Dat kan je 2 weken later doen namelijk...

Ik denk ook idd da je lichaam ontregelt is...l misschien eens kijken voor een andere vorm van ac?..;)

6. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    als je negatief test ben je in 99.99999% van de gevallen niet zwanger.
    ik denk dat het komt door het'geklooi' met wel pil, niet pil enz.

7. Anniej1989

19 mei 2013
    7
    0
    1
    Vrouw
    Kapster
    Dordrecht
    hee meiden,
    bedankt allemaal voor je reactie..
    vandaag naar de dokter geweest en ik moet even bloed laten prikken maar de dokter gaat er al van uit dat ik niet zwanger ben.. en ik zelf denk dat ook maar toch ook nog aan het twijfelen.. maar even de bloedtest af wachten en dan weten we het zeker.. nou hoop ik maar dat me ongesteldheid er snel aan kom want blijf nu toch wel in onzekerheid omdat ik al op verschillende internetpagina's heb gelezen dat toch nog veel mensen negatieftesten en zelfs de bloetest negatief is en dan toch zwanger.

en zou ik zwanger zijn is het zeker geen probleen..

xxx

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor een bloedtest geeft je zekerheid....je kan niet zwanger zijn zonder hcg in je lijf te hebben.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

10. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik ben apothekersassistente en weet het vergeetschema inmiddels uit mn hoofd!
    Als jij in je eerste pilweek zo vaak de pil vergeten bent is dat echt niet goed en zou het goed kunnen dat je daar zwanger van kan raken.
    Het is dan wel gek dat je testen negatief blijven. Je hebt nu zo'n 2 weken al een stopweek en je menstruatie blijft nog steeds uit? Das ook wel gek. Dan zou je toch denken dat het wel is.
    Hoe dan ook, de bloedtest geeft het echte antwoord!

Welke testen heb je gebruikt trouwens

11. Anniej1989

19 mei 2013
    7
    0
    1
    Vrouw
    Kapster
    Dordrecht
    Ik heb de testen van kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt en van etos het huismerk..

X

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

Je kan evt nog een duurdere 'betere' proberen. Van clear blue.

13. Anniej1989

19 mei 2013
    7
    0
    1
    Vrouw
    Kapster
    Dordrecht
    vandaag de uitslag gehad van de bloedtest die was negatief.. maar nu toch nog het gevoel hebben dat ik zwanger ben.. weet iemand of je dan toch een afspraak kan maken voor een echo?
    heb namelijk last van verschillende zwangerschapsverschijnselen.. zoals

misselijk
    maagzuur
    ontzettend moe
    droge ogen
    een hele andere afscheiding meer en spierwit
    hoofdpijn
    af en toe steken in me borsten
    en ga zo nog maar ff door..

14. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Bij 3 weken overtijd had ik besloten toch maar een 5e test te doen. En ja hoor, vet positief!! Het was echt heel duidelijk! Uiteindelijk had ik een late eisprong en daardoor testte ik niet eerder positief...Waarschijnlijk is je lichaam gewoon heel erg van slag van wel de pil en dan weer niet te pil...

Misschien inderdaad eens tijd voor andere anticonceptie?

Succes,
    Groetjes

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom geloof je een bloedtest niet?

16. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    volgens mij wil he gewoon zwanger worden? slik die pil dan niet.
    nu loop je alleen maar je cyclus in de war te gooien.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als de bloedtest negatief is kun je er gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent aangezien er GEEN hcg hormoon in je bloed gevonden is geen hormoon> niet zwanger.

Je kan dan wel een echo laten maken maar dan zul je een hoop geld kwijt zijn voor niks.

18. rums

rums Niet meer actief

Je lijf is van slag omdat je de pil zo vaak vergeten bent. En misschien is een andere anticonceptie een beter oplossing voor je.

En een echo willen is weer een gevalletje: hoe maken we de gezondheidszorg nog duurder.

19. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Je kunt jezelf ook 'ziek' denken... oftewerl: als jij zwanger wil/denkt te zijn, dan kun je jezelf net zo gek denken dat je er misselijk van word.... ;)

Liefs,

20. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Een hoop symptomen die je kunt hebben van ontpillen lijken erg op zwangerschapssymptomen. Als de bloedtest negatief was dan denk ik dat je lichaam flink van slag is en dat je vergelijkbare symptomen krijgt. Gewoon afwachten dus en in de tussentijd veilige seks hebben (tenzij je graag zwanger wilt worden natuurlijk). Als je stopt met de pil kan het immers ook een behoorlijke tijd duren voordat je lichaam het weer overneemt, soms wel een half jaar.

Deel Deze Pagina